""Ettől függetlenül lehet egy jó lakat és nem zárom ki a tévedésem lehetőséget,,, Sztem korrektül leírtam egy szóval nem állítottam azt,hogy ez így igaz pusztána gondolatom fejtettem ki. Minden esetre te is leírhatnál egy típust :)
Amúgy egy picit hosszabb példány 20-30 ezer is lehet azonban én is 15 e ig kérdeztem 3 tipust.
Én egy Abus láncot használok. Ez jól elfér az állandóan hordott zsákszerű csomagtáska alján. Van belőle többféle hosszúságú, vastagságú. Más típust nem használok. Az U-lakat szerintem túl ormótlan. Az Abus Bordóról jókat hallottam.
megnéztem, igen a lapokra gondolsz ennek nem szavazok nagy bizalmat ahoz képest milyen árban van. Néztem yutubon videokat elég szerencsétlenkedtek az erővágoval egy más szögből fele annyi idő alatt le lehet vágni.Ettől függetlenül lehet egy jó lakat és nem zárom ki a tévedésem lehetőséget. Minden esetre jó lenne az adott árkategóriában maradni és több tipust összehasonlítani. Nem akarom éjszakára és órák hosszára sem lezárni azonban ha bemegyek egy mekibe vagy egy pizzériába legyen ott a bicó ahol hagyom vagy egy sparba folyadékot venni.
Továbbra is várok még 3 db típust ajánlatokat indokkal/tapasztalattal Legyen mit mihez hasonlítanom csak azért
Nekem többféle van, van egy 90 centis meg egy 120-as, ez utóbbit a rekuhoz vettem, azt egy kicsit macerásabb lakatolni, de ez elég hosszú hozzá. A 90-es átlagos utcai lakatoláshoz elég. Eddig még nem loptak tőlem biciklit (kopp-kopp)
amúgy ki milyen lakatot ajánl? 5-15e ft közt (legalább 3 at indoklással vagy tapasztalattal) A súly számít hogy ne 10 kg cipeljek és ha lehet ne is egy merev U lakatot amivel szenvedés a lezárás a kis méret miatt, A kerekeken gyors száras csati van.
Érdemes egy jó lakatot venni, és ésszel parkoltatni a bicajt. Legyen szem előtt, vagy vidd be a munkahelyre. Nekem tizenhat éve próbálták ellopni a gépemet, mert vékony sodrony védte. Azóta van egy erős láncom, és tolvajjal nem volt gondom. Leginkább nem is a lánc miatt, hanem mert ésszel parkolok, nem teszem ki sokáig veszélynek.
Találkozó: Batthyány tér Duna felőli oldala, a HÉV feljáró mellett
Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók.
Program (Extra): Visszaúton Pálvölgyi-barlangnál opcionális büfézés, üdítő, miazmás.
Kötelező kiegészítők: lámpa előre, hátra!!
Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, bundabugyi, stb.
Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!
Értelmi szerző: robi
Szervező: esetleges, alapjáraton dhpage(?)
162. Sijófoki Telihold Túra
Hely: Siófok
Dátum: 2017. április 12. (szerda)
Időpont: 20:00
Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban
Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz.
Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!).
Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe).
Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, meleg tea, stb.
A nem szokást úgy érted, hogy te még nem csináltad?
Ahány ház, annyi pofon, ahogy mondani szokás. Én nem nézegetem a montit, hanem használom, ezért van rajta kitámasztó. Ha neked nem tetszik, ne nézz oda. Az oútin nincs, mert azzal nem közlekedem és túrázom, csak versenyre és edzésre használom.
Károly körút, bringasáv a az autósávtól jobbra, éjszaka, eső, fickó körülnézés nélkül kiszáll a taxiból a kerékpársávra előttem, én csengetek, ő meg felháborodik: "Talán kiszállhatok, nem? Ne csöngess!"
van sok előnye az elektromosnak, de a leginkább megfizethetetlen akkor jön elő, amikor feltámad a szél. sok kollégát előztem le, akik nagyon küzdöttek az elemekkel én meg csak mosolyogva tekertem el mellettük. :)
egyébként most este nagyon elfért volna a téli kesztyű és a fullface bukóban se nagyon izzadtam. reggelre ez kemény lesz. most épp 8 fokot mutat a hőmérő.
Egy kicsit örültem, hogy nem akart éppen előzni valami akkor, mikor a Bajcsy-n lazán odébb rakott szinte egy méterrel egy széllökés. Pedig nem tekertem gyorsan (nem is tudtam volna a pofaszélvihar miatt), de a házsarkok együttállása meglepetésszerű oldallökést generált.
az mondjuk hasznos, hogy mozgatásra küld pl. sms-t. így egyből lehet tudni, ha valaki ólálkodik a bringánál és van idő megakadályozni a fűrészelést.
de ez sem varázsszer, ettől még simán ellopják.
egyébként kikapcsolt állapotban szinte nincs fogyasztása, egy hétnél azért jóval tovább bírja (nyilván akkor, ha nincs állandóan bekapcsolva). és van olyan funkció is, hogy addig nem kapcsolja be a gps/gsm modult, amíg meg nem mozdítják.
egymilliófajta kapható kínai oldalakon, nekem is van ilyen (autóhoz-motorhoz). van kormánycsőbe, van üléscsőbe rakható. a lényeg, hogy mindegyikhez kell egy feltöltős vagy előfizetéses mobilszám is, amin keresztül kommunikál.
Igen, az elgondolás nagyon jó. Az egyetlen (na jó, nem egyetlen, de elég kritikus) probléma ezekkel a nyomkövetőkkel az akkuidő. A GPS üzemeltetése kombinálva a mobilhasználattal általában elég nagy áramigénnyel jár, még a legtakarékosabb használat mellett sem nagyon tudok elképzelni egy hetesnél hosszabb üzemidőt (és ez elég optimista becslés). Az meg, hogy hetente figyelni kelljen a riasztó töltöttségére, az már kényelmetlen (persze a SIM kártya lejáratára is figyelni kell). És még így is csak kiegészítő védelem, a lakat mellé.