Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Az, hogy mi az elviselhetetlen ár az nézőpont kérdése. A legolcsóbb jegy 40400 Ft mindennel együtt! Ez központból központig kb 4 óra utazással jár. HA tehetném repülővel mennék, de sztem nem éri meg ennyi pénzért arról nem is beszélve, ha kocsival vagy kint, sokkal szabadabban mozogsz.
Bár infóm nincs, de itt sztem az utasok többsége átszálló!?
Azért Prágába szerintem olcsóbban és gyorsabban eljutsz autóval, mint repcsivel, nem csodálom... Nekem Brno 3-3,5 óra, Párga lehet vagy öt, és akkor háztól házig mentél. Repcsivel két óra a reptéren, egy a levegőben, nem sok a különbség.
Egyébként permanensen ajánlom ezt a linket, hogy kis hazánkból hova megy fapados, jól föl lehet mérni...
Jobb késön mint soha, lefoglaltam ma életem elsö fapados repülöjegyét. Smartwings, Prága-Amszterdam és vissza, június közepe, 2 felnött és egy infant, összesen minden illetékkel együtt kb. 65 ezer.
Ez biztos taktika, mert ezt már párszor máshol is eljátszotta. Pl. egy német reptérről (most hirtelen nem jut eszembe melyik is) azt mondta, hogy abban az évben biztos nem indítanak járatot, majd rá két napra bejelntették egyszerre 4 járat indítását.
bármi elképzelhető persze, de én nem gondolom ennyire szofisztikáltnak az ürgét, szerintem néhány fellengzős kijelentés után rájött, hogy rosszul mérte fel a helyzetet a kellő ismeretek hiányában, majd mindezek után a szakértői tanácsára - még mindig idejében - megváltoztatta a véleményét; de az is lehet, hogy tévedek és valójában brilliáns taktikázásnak lehettünk tanúi :))
Sztem nem véletlen, hogy ezt említette, mert valószínű, hogy a tárgyalások már akkor megkezdődhettek Gdanskal, és az alku pozícióit szerette volna javítani egy kicsit, hogy leszólja. Tudniillik én is szoktam úgy alkudni, hogy ezt a sz.rt...ennyiert, kell a görcsnek(hiába van rá nagy szükségem)......és akkor indul az áralku,h na, de tán ennyiért esetleg elviszem.....és megvan a megállapodás...
Így van. Lehet persze sikeres üzletember O’Leary, de a félműveltségét azért kitűnően jelzi, hogy pont Gdansk-ot választotta példának a negatív minősítése alátámasztására. Azon túl, hogy adott esetben lövete nem volt arról, hogy Gdansk Európa egyik legvonzóbb, komoly turisztikai potenciállal bíró, kiemelkedően jelentős kultúrális és építészeti örökséggel rendelkező városa; tehát mindezen túl, még jól le is minősítette a nyugat-európai turistákat ezzel a " had little in the way of value for Western tourists there" szövegével.
Érdekes, nemrég még azt nyilatkozta az ember, hogy :
Explaining why he was unlikely to expand Ryanair significantly into Eastern Europe, the outspoken airline boss said the region had little in the way of value for Western tourists there. “Take Gdansk. Who wants to go to Gdansk? There ain’t a lot there after you’ve seen the shipyard wall,” was Mr O’Leary’s blunt summation.
Azóta biztos körülnézett, nem egy ronda hely :
OFF-OFF-OFF
A légifotót Te készítetted? Át tudod nekem küldeni nagyobban? Szeretem Gdanskot. Meni tenksz.
Olyannyira nehezebben, hogy 13,50-kor a reggeli, 7,15-ös amsterdami gép még fel sem szállt. Lassan már kiérkeznek a repülőtérre az esti járat utasai is...