Keresés

Részletes keresés

VAG Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5809
Nincs is rajta utas másféle, csak átszálló...
Előzmény: Gregor83 (5802)
Andrasovszky Péter Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5808
fogalmam sincs mi nem stimmel velük.
Előzmény: pbence2345 (5807)
pbence2345 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5807

Igen volt róla szó, az amszterdami járat csak du 3-kor szállt fel 7,15 helyett. Elég gáz! A párizsi is két órát késett.... Mi romolhatott el?

 

Hát biztos nem sok visszatérő utast szereztek ezzel, bár AMS felé más low cost nincs sajnos.

Előzmény: Andrasovszky Péter (5805)
Laszlo000 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5806

Vonattal kevesebb mint 3 óra, belvárostól belvárosig, az ára 9000 Ft körül van és ehhez jár egy négy napos bécsi bérlet is.

Előzmény: pbence2345 (5804)
Andrasovszky Péter Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5805

azt hallottátok hogy a sky europe-nak 2 repcsije is elromlott? a tegnap járatok jó sok késéssel tudtak felszállni. képzelem szerencsétlen utasokat...

üdv

pbence2345 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5804
Malevnek már nincs, az AUA meg messze veszteséges. MEntél már Bécsbe repülővel?? Ha nem, miért nem? Ha igen, miért??? :-))
Előzmény: Gregor83 (5802)
pbence2345 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5803

Az, hogy mi az elviselhetetlen ár az nézőpont kérdése. A legolcsóbb jegy 40400 Ft mindennel együtt! Ez központból központig kb 4 óra utazással jár. HA tehetném repülővel mennék, de sztem nem éri meg ennyi pénzért arról nem is beszélve, ha kocsival vagy kint, sokkal szabadabban mozogsz.

 

Bár infóm nincs, de itt sztem az utasok többsége átszálló!?

Előzmény: Törölt nick (5801)
Gregor83 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5802
Mindenki szajkóza ezt az autót.. :-))))) A CSA és a Malév is repül az útvonalon. Bécsbe is kint vagyok kocsival 2-3 óra alatt, mégis van járat...
Előzmény: pbence2345 (5800)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5801
Ott a CSA és a Malév nem olyan elviselhetetlen árakon.
Előzmény: pbence2345 (5800)
pbence2345 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5800

Ez igaz!!! De ha vki mégis úgy gondolja, hogy repülővel jobb, hát legyen...

Én is autóval mennék, majdnem minden szempontból jobb.

Előzmény: Hülyesamu (5798)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5799
Baze, hogy ez az egész mér nem megy rendesen...

<a href="http://www.cheap0.com/country.php?code=HU" target="_blank">ITT A LINK</a>
Előzmény: Hülyesamu (5798)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5798
Azért Prágába szerintem olcsóbban és gyorsabban eljutsz autóval, mint repcsivel, nem csodálom... Nekem Brno 3-3,5 óra, Párga lehet vagy öt, és akkor háztól házig mentél. Repcsivel két óra a reptéren, egy a levegőben, nem sok a különbség.

Egyébként permanensen ajánlom ezt a linket, hogy kis hazánkból hova megy fapados, jól föl lehet mérni...
Előzmény: pbence2345 (5797)
pbence2345 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5797
Sajnos ez nem elég a gazdaságos üzemeltetéshez......de beszervezhetsz még pár embert és akkor talán.....:-)))
Előzmény: BJ (5796)
BJ Creative Commons License 2005.05.07 0 0 5796

Nagyon sajnáltam, havi rendszerességgel használtuk volna a családdal, ha megy tovább :-((

 

BJ

Előzmény: zahnstein (5795)
zahnstein Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5795
WZZ
Előzmény: lborli (5794)
lborli Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5794
Melyik volt?
Előzmény: Törölt nick (5793)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5793
Járt. Becsődölt :)
Előzmény: lborli (5792)
lborli Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5792
Kár, hogy Budapest és Prága között nem jár zab (értsd: lókoszt) társaság.
BJ Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5791

Hali

 

Jobb késön mint soha, lefoglaltam ma életem elsö fapados repülöjegyét. Smartwings, Prága-Amszterdam és vissza, június közepe, 2 felnött és egy infant, összesen minden illetékkel együtt kb. 65 ezer.

 

Az útról majd beszámolok.

 

BJ

Runneburg Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5790
Ez biztos taktika, mert ezt már párszor máshol is eljátszotta. Pl. egy német reptérről (most hirtelen nem jut eszembe melyik is) azt mondta, hogy abban az évben biztos nem indítanak járatot, majd rá két napra bejelntették egyszerre 4 járat indítását.
Előzmény: Sandorson (5789)
Sandorson Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5789
bármi elképzelhető persze, de én nem gondolom ennyire szofisztikáltnak az ürgét, szerintem néhány fellengzős kijelentés után rájött, hogy rosszul mérte fel a helyzetet a kellő ismeretek hiányában, majd mindezek után a szakértői tanácsára - még mindig idejében - megváltoztatta a véleményét; de az is lehet, hogy tévedek és valójában brilliáns taktikázásnak lehettünk tanúi :))
Előzmény: pbence2345 (5787)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5788
Arról nem is beszélve, hogy a konkurencia miatt sem akarta nagy dobra verni :) Bár lehet hogy így méginkább...
Előzmény: pbence2345 (5787)
pbence2345 Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5787
Sztem nem véletlen, hogy ezt említette, mert valószínű, hogy a tárgyalások már akkor megkezdődhettek Gdanskal, és az alku pozícióit szerette volna javítani egy kicsit, hogy leszólja. Tudniillik én is szoktam úgy alkudni, hogy ezt a sz.rt...ennyiert, kell a görcsnek(hiába van rá nagy szükségem)......és akkor indul az áralku,h na, de tán ennyiért esetleg elviszem.....és megvan a megállapodás...
Előzmény: mestska (5785)
Sandorson Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5786
Így van. Lehet persze sikeres üzletember O’Leary, de a félműveltségét azért kitűnően jelzi, hogy pont Gdansk-ot választotta példának a negatív minősítése alátámasztására. Azon túl, hogy adott esetben lövete nem volt arról, hogy Gdansk Európa egyik legvonzóbb, komoly turisztikai potenciállal bíró, kiemelkedően jelentős kultúrális és építészeti örökséggel rendelkező városa; tehát mindezen túl, még jól le is minősítette a nyugat-európai turistákat ezzel a " had little in the way of value for Western tourists there" szövegével.
Előzmény: mestska (5785)
mestska Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5785

Érdekes, nemrég még azt nyilatkozta az ember, hogy :

 

Explaining why he was unlikely to expand Ryanair significantly into Eastern Europe, the outspoken airline boss said the region had little in the way of value for Western tourists there. “Take Gdansk. Who wants to go to Gdansk? There ain’t a lot there after you’ve seen the shipyard wall,” was Mr O’Leary’s blunt summation.

Azóta biztos körülnézett, nem egy ronda hely :

 

OFF-OFF-OFF

 

A légifotót Te készítetted? Át tudod nekem küldeni nagyobban? Szeretem Gdanskot. Meni tenksz.

Előzmény: VAG (5577)
doktor58 Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5784
Olyannyira nehezebben, hogy 13,50-kor a reggeli, 7,15-ös amsterdami gép még fel sem szállt. Lassan már kiérkeznek a repülőtérre az esti járat utasai is...
Előzmény: Sandorson (5782)
IL-96 Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5783
Csak a tőlük megszokott kiválló szervezés...
Előzmény: Sandorson (5782)
Sandorson Creative Commons License 2005.05.06 0 0 5782
Sky ma picit nehezebben rugaszkodik neki AMS és ORY felé; technika vagy egyéb?
rags Creative Commons License 2005.05.05 0 0 5781
Szerencsére elég sokat repültem már, nehéz ilyen dolgokkal meglepni:))
Előzmény: Törölt nick (5780)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.05 0 0 5780
Az Air Berlinen az első sor a babás, infantoknak kialakított sor. Milyen meglepő, nem ? :D
Előzmény: rags (5779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!