Egyszer minden elromlik, csak nem mindegy milyen sűrűn és mennyit kell rá költeni. Nehéz innen megtippelni, legalább 4-5 dolog okozhatja sajna ebből szerviz lesz.
Ey a É Koreai duci meg ez a Trump kell, hogy "megmentsék" a vilagot? löfax (bocs
) ez cxsak egy szinhaz, ducinak nincs választasa vagy beadja a derekát vagy marad mind örök fenyegetö, ami árt vagy zavarja a piacot, ugyanakkor É K totál banrutt, ezt duci tudja, ezrt kezdödik a szinház
(-: A zöldkomcsinak egy ferrarriban testarossában az nyerte meg a tetszését, hogy a sebváltó végén van egy alumínium gömb és kész. ...és az ablakokat kézzel kellett tekergetni pedig már minden autóban elektromos volt akkoriban. (-:
Elképzeltem, h saját géppel repül, mint a Rendőrakadémiában Harris, csirkék közt egy ócska kávédarálóval :D Valami 50-es, 60-as évekbeli kiszuperált ruszki géppel, ez az ő szintjük..
jajjjjjjjjjjjjj de nagy pofon lesz ebből a pöffeszkedésetekből.... )-:
Az ő szintjükön elérték, hogy egyenrangú fél ként kell velük tárgyalni. Ki is? Ghandi mondta, hogy: Először semmibe vesznek, aztán kigúnyolnak, majd küzdenek ellened, végül győzöl.
Egy ismerősömnek - nem itthon - egy külsős cégnél (!) az a munkája hogy a márkaszervizek javításait engedélyezze, legfőképpen a garanciális és visszahívásos munkákat. Ez egy átlagos, nem prémium autógyártónak a rendszerében van. Amikor itt elhelyezkedett, javasolta a munkaadó hogy lehetőleg törekedjen elutasítani minél több javítást, mert valamennyi jutalékot kap a külsős cégük az "eredményesebb " munkáért...
Az autópályákat is rosszul csinálják. Nem gondolnak rá, hogy nyaranta hétvégeken nagy a csúcsigény, tízsávosra kellene építeni. Ezért van a sok dugó. Ha minden utat olyan szélesre építenéenek, hogy ha az összes autó egyszerre megy arrafelé akkor is elférjen, sosem lenne torlódás.
Az USAban pl. alapból 4 év a garancia, de úgy hogy a vevonek csak tankolni kell, minden szerviz ingyenes. Ott olyan a piaci helyzet hogy ott azt kell adni.
Tudtok egyáltalán bármit a garanciális időn túli autóitokról??
Jellemzően nem és púpozva le is szarják.
Aztán amikor szétesik a motor, olyankor jön a púder, hogy "nem szakszervizben lett karbantartva". Majd amikor kiderül, hogy mégis, akkor meg röhögve: "egyedi eset, még nem találkoztunk vele".
Ez gyakori hiba, hogy az autós infrastruktúra tervezésekor az irodistára (ÁtlagJóska excelhuszárra) gondolnak.
A 8-9 és 17-18 óra között közlekedő autók az autózók mondjuk 60%-a, így ezt kell megoldani.
Nem tudják, hogy valamilyen szinten csúcsra kell méretezni - és a csúcshoz mérni az eldobott igényeket is.
Ami autónál mondjuk az 1000 km-es teletöltött hatótáv, ha csak 550, akkor eldobtad az igények modjuk 0.5%-át, de ha 200, akkor az igények 10%-át
Vagy másik példa a használati profil. Havonta egyszer van nagyobb szállítási igény, és negyedévente komolyabb kirándulása az átlagembernek, és időnként ugrani kell éjjel kettőkor, mert nagymami beteg lesz vagy lányka szól, hogy elment az utolsó esti járat, hozzatok haza. Erre méretezi az igényeit.
Ha 10 évente egyszer konyhabútort kell szállítani, arra nem.
A terepjárás ugyanez. Ha 10 évente egyszer megy földútra, leszarja, ha (két)havonta egyszer telekre, akkor vesz egy magasabb kocsit, Dacia Duster, Suzuki Vitara, ha meg heti élmény a terepezés, akkor Mercedes G-t, Nivát, régi Vitarát, tetszőleges Pickupot
Szia Manta, múlt héten egy neves pesti hűtős szakszervizben órákig járatták a Zafiránkat alapjáraton (utólag sztem feleslegesen) és (sztem) ezért elkezdett időnként rángatni az autó. Múlt héten kettesben hármasban szépen kihúztam, és úgy gondoltam rendbe jött, de megint elkezdte. Véleményed?! Egészen egyszerűen félek már szervizbe vinni az autót.
Köszi hogy elmagyarázod nekem azt amit én szoktam magyarázni :)
A garancia idő pusztán marketing kérdés, nem "merés" kérdése. Pont annyit adunk mint a konkurencia. Hogy a koreaiak marketing okokból növelik a garanciaidot az az ő dolguk.
Az USAban pl. alapból 4 év a garancia, de úgy hogy a vevonek csak tankolni kell, minden szerviz ingyenes. Ott olyan a piaci helyzet hogy ott azt kell adni.
És tudod mit - szerintem még a BMW-nek magának sem nagyon. Tudtok egyáltalán bármit a garanciális időn túli autóitokról??
Fizikálisan látom, hogy és hol szervizelik ezeket a kocsikat - állítom, hogy fogalmatok sincs arról, mi történik az 5-6 évesnél idősebb bimmerekkel, mik fosnak be rajtuk sorozatosan - ezekről az ilyenekre szakosodott szervizek tudnak mesélni, nem a gyár, meg nem a garanciális időn túli autót jóformán nem is látó márkaszervizek, nem mellesleg a bömös nem ad két évnél több garanciát alapból - vásárolni lehet kiterjesztéseket, további tisztes összegekért. Ti miért nem mertek gyárilag 5-7-8 éves garanciákat adni úgy, mint a kommersz ócskavasakat gyártók?
Amúgy picsánrombolták a vatta új Aurisunkat, nem volt komoly, csomagtér ajtó + lökös csere. 3 hét múlva lett időpont a javításra 1 hétig gatyáztak vele és sikerült elbaszniuk az árnyalatot (nagyon bonyolult szín a fehér :D) és sorjás lett az elemek széle, nem dolgozták el rendesen, mindezt 1.050.000,-Ft-ért. Most újra kértük a produkciót:))
Nem mondtam hogy a koreai az automatikusan szar. Azt sem hogy a koreai autó automatikusan szar. Annyit mondtam hogy én nem vennék koreai autót. Gondolom ehhez a véleményemhez jogom van.