Keresés

Részletes keresés

Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 605

Nem olcsobb, a benzin benne van az olajban a hidrogen meg nincs benne.A benzin fizikai modszerekkel kinyerheto, aztan tetszes szerint izomerizalhato katalitikusan ,ha nincs eleg krakkolassal nyerheto magasabb szenatomszamu szenhidrogenekbol mig a hidrogenhez kulon kemiai uzem kell. Es eleg energiaigenyse

Előzmény: Törölt nick (603)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 604

Egyébként most megnéztem egy videót amelyen egy sima, mezei kis lufi volt hidrogénnel töltve és gyertyával alámelegitve. Hát, elég szép nagyot robbant, holott a H mennyisége alig volt több a semminél.

 

Előzmény: Derek (602)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 603

Ha ez annyira biztonságos volna, mint ahogyan leirod, akkor én már hidrogén meghajtású autóval közlekednék.

Tekintve, hogy a hidrogén előállitása olcsóbb a benzinnél vagy gázolajnál, a  hidro-car sorozatgyártásának régen be kellett volna indulnia, de vhogy mégsem.

 

 

 

Előzmény: Derek (602)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 602

De fogd mar fel abbol a Krupp agyucsoszeru palackbol nem tud kiszabadulni, mert azt csak RPG-vel lehet szetloni. Egy benzintartaly szetmegy de az nem

Előzmény: Törölt nick (601)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 601

Amikor a nagy nyomás alól kiszabadul, akkor értelemszerűen elkeveredik a környezete levegőjével és elég egy szikra.

 

Előzmény: Derek (600)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 600

A hidrogen nem robban csak akkor ha levegovel van keverve amikor a Hindenburg kigyulladt az se robbant hanem egyszeruen elegett. Ha csak ugy kifolyik a tartalybol eleg.

Előzmény: Törölt nick (599)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 599

Az nem mindegy, hogy kigyullad, vagy felrobban a kocsi. A sérült benzintartályból sok esetben a gyulladás idejéig az üzemanyag jó része elfolyik. Ugyanez a hidrogén esetében kizárt.

 

 

Előzmény: Derek (597)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 598

Megjosolom az a H palack fog utoljara serulni,mig a kocsi apro darabokra esik

Előzmény: Derek (597)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 597

Parmilliard auto futkaroz az utakon vekony falu benzintartallyal, es ha utkoznek bizony nem ritkan ki is szoktak gyulladni. Mennyivel biztonsagosabb? Ahhoz hogy egy ilyen benzintartaly vagy vezetek seruljon sokkal kisebb mechanikai hatas kell mint egy nagy nyomast allo H palacknal.

Előzmény: Törölt nick (595)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 596

A maszop frakció támogatja?

Előzmény: WYW (594)
WYW Creative Commons License 2012.12.10 0 0 594

"Támogatja a Fidesz-frakció a gáz és az áram árának 10 százalékos csökkentését"

 

 

Ez megnyugtató, picit féltem hogy nem fogják támogatni.

Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 593

Hurrikanok miatti leallas szinte minden evben van amiota en az USA-ban elek aztan behozzak a lemaradast,Es en itt lakom lenn a Mexicoi obolnel elegge ismerem a helyzetet

Előzmény: Törölt nick (592)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 592

Az idén pedig a helyzet tovább romlik, hiszen a felhasználás rohamosan nő az ipar és a motorizáció fejlődésének köszönhetően Amerikában, és Ázsiában is. Ráadásul a hurrikánok mintegy 1,5 millió hordóval csökkentették a napi olajtermelést, ami a teljes kitermelésnek a 2 százalékát teszi ki.

Az ez évi kőolaj-áremelkedés fő okai tehát egyáltalán nem az olajkészletek csökkenésére vezethetők vissza. Az árrobbanást ugyanis az okozta, hogy Amerikában és Ázsiában van erőteljes fogyasztásnövekedés, ami párosult szállítási nehézségekkel, illetve finomítói leállásokkal.

 

forrás: origo


Előzmény: Derek (589)
Picur.Beagle_1 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 591
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 590

Egyébként az olajkészletekre visszatérve, a mennyiség közel felét az USA-ban égetik el, de ott van India, Kina a maga (ma még csak) 2.5 Mrd lakosával. Ha azok egyszer rákapnak a motorizációra...

 

 

Előzmény: Derek (589)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 589

Ahhoz kell a specialis reduktor,de az kell Oxigen, nitrogen palackra is csak a H palacke balmenetes,h jol emlekszem

Előzmény: Törölt nick (587)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 588

Nem lukad ki az konnyen,en dolgoztam H autoklavokkal aMIBEN 300 legkori nyomAS VOLT ES 400 FOKRA VOLT FELFUTVE

Előzmény: Törölt nick (586)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 587

Jó, de valahol csak meg kell csapolni azt a palackot. Ha a baleset éppen ott éri, akkor ..

 

Előzmény: Derek (582)
Picur.Beagle_1 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 585

Én is, és most is termel még a legrégebbi mezőnk :-)

De a lényeg, hogy nem az olaj fogy el, hanem az olcsó olaj.

 

Gázra a CNG technológia jó megoldás belsőégésű motorokhoz, de inkább buszokhoz, teherautókhoz.

Előzmény: Derek (567)
Picur.Beagle_1 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 584

Vagy Norvég mintára inkább vilannyal. Vagy szalmabrikettel (na ahhoz van alapanyag bőven, minden lágyszárú gyombból előállítható), stb, stb.

Lakossági szintről beszélünk.

Én pl. villannyal fűtök, napelem kiegészítéssel, oda-vissza mérő órával, 4,7-es rendszerrel.

 

Előzmény: Törölt nick (565)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 583

Az a nagynyomasu palack mint egy agyucso...

 

Jó nehéz lehet az az autó, amibe beépítik.

Előzmény: Derek (582)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 582

Az a nagynyomasu palack mint egy agyucso sokkal nagyobb utest kibir,mint egy alu PB palack. Elobb kigyullad  egy benzines auto mint eghy hiodrogenes.

Előzmény: Törölt nick (580)
Picur.Beagle_1 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 581

Hoppá, akkor tuti ismerjük egymást, de nem szeretném lebuktatni magunkat.  :-)

Előzmény: Derek (560)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 580

Hát persze, hogy lehet tárolni, de más egy laborban és más egy jármű belsejében. Ha két hidrogénüzemű autó csattan, akkor én nem szeretnék a környéken lenni.

 

Előzmény: Derek (577)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 579

Igen 100 szorosara es ma 2000 ft kabe annyit er mint a hatvanas evekben 20 ft.

Előzmény: newnikk (574)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 578

Nem tudom, talán 4-5.000  HUF körül lehetett.

 

Előzmény: Törölt nick (573)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 577

A hidrogent lehet tarolni,itt a laboromban is van 2 H palack csak van bennuk vagy 180 atmoszfera , a PB palackban meg akkora ,mint egy gazongyujtoban.Specialis reduktor kell hozza ,mig a PB-hezx nem kell ZT CSAK RAKOTi z ember a motorra,vagy a tuzhelyre es megy

Előzmény: Törölt nick (571)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 576

Jó, de a BKV jegy erősen dotálva volt, mig az üzemanyagok nem annyira. Kivéve a fűtőolajat, amit annyiért adtak, amennyiért vették. Tudomásom szerint.

 

Előzmény: newnikk (574)
Derek Creative Commons License 2012.12.10 0 0 575

Az teljesen mindegy mennyi az ara ,nem a mennyisegtol fugg. Amikor 3-5 ft volt az emberek kerestek atlagosan 1500-1600 ft-ot. Ma is kabe ugyanannyi ido alatt keresed meg 1 liter benzin arat mint a hatvanas evekben. Valojaban nem lett dragabb az uzemanyag realerteken vagy elhanyagolhato mertekben. Az usa-ban a 90-es evek elejen a Clinton idoszakban volt fajlagosan legolcsobb a benzin amiota legordultek az elso T- modelek a ford muvekben

Előzmény: Törölt nick (570)
newnikk Creative Commons License 2012.12.10 0 0 574

Amire én emlékszem az az 5 Ft-os benzin. Ez volt jó 30 éve.

 

Akkor én vagyok az öregebb, mert én még 2,70Ft-osra is emléxem.

 

Ma közel 500 az ára. Az átlagos árnövekedés 20-szorosra tehető. Esetleg 25-szörösre.

A szénhidrogének ára majd' 100-szorosára emelkedett.

 

Drágulásban a rekorder a BKV a maga 350-szeres szorzójával. Egyébként egy komplex fogyasztói kosár alapján legalább 50-szeres az átlagos drágulás. Ha ezt jövedelemarányosan nézzük, kiderül, hogy a mai átlagfizu kb. az 1978-assal azonos vásárlóértékű.

Előzmény: Törölt nick (570)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!