Üdv. Én mindenek előtt azzal kezdeném hogy kivenném az aksit és közvetlen és közvetlen összekötném az önindítóval, nem e testelés,vagy áramtalanító, oxidált kábelsaru a hiba,, nagyon gyanús.
Egy nagy pajzerrel nyomd meg a szíjtárcsának a közepét! befelé. Ültess be valakit a fülkébe és mondd neki, nyomja ki a kuplungot. Ha nagy a hézag látni fogod jól, ha picit mozdul az oké, ha semmit, gyanús lehet, hogy a támcsapágynál szorul meg melegen.
Ha befogod a légszűrőt persze meghajtja, mert nem kell neki levegőt összesűríteni.
DE ha befogod a szűrőt és indul meleg motornál is és nem öninditó gond van,akkor a gyújtás lesz.És ha az előgyujtás jó helyen van,több mint valószinű hogy a vezérlésnél elb@sztak egy fogat valamerre.
Felújítás óta mennyit ment? Amikor én újítottam motort, akkor az első időszakban az is ezt csinálta, hogy melegen nem bírta betekerni az indító, de aztán abbahagyta. Hüvely - dugó passzolt?
Azt tudom de az aksi is uj meg az öninditó is és hidegen pöcre indul és tekeri is de ha egy kicsit már melegszik akor már nem birja megtekerni a motort
A töltést ma már megnézték és azt mondták az jó a hajtókarok meg azok mentek vissza ami benne volt azt azok szerintem nem voltak roszak de bár már semibe sem bizok már közel 250 nál járok és még mindég ugyanazt csinálja lenkerék nem csinálhatja szerinted még én ara gondoltam.
Az előtöltés jó helyen van-e,illetve a hajtókarok is jók,mert ha nem akkor tud ilyen szorulásos tüneteket csinálni,lehet valamelyik hajtókarod görbe,vagyis nem derékszögbe fut!
Sziasztok.Lenne egy szakmai kérdésem MTZ 82 röl irok mindent felujitotam rajta a motron azt csinálta FELUJITÁS ELŐT hogy hidegen pöcre indukt felmelegedet nem birta az öninditó megtekerni a motort ráraktam a kezem a levegö szüröre indult. Na keztem igy uj öninditó akksi,fötengej,hüvely dugó, hengerfej, adagoló,poprlasztó,és ugyan azt csinálja most is.HA VALAKI TUDNA ADNI VALAMI JÓ TIPET MEGKÖSZÖNÉM MERT MÁR ÉN NEM TUDOM MI LEHET.
Próbapad nélkül úgy tudod megállapitani ,hogy leveszed a szabályzó fedelét az 50-be 4 röpsuly van a 80-ba 2 van.Az 50-es adagoló a 80-as motoron úgy viselkedik,hogy nehezen veszi fel a maximális fordulatot.Az 50-es motor 1600-at fordul a 80-as 2200 /gyári adat/
Elviszed egy adagolóshoz és az tuti meg mondja milyen adagoló! Az 550-s nem forog annyit elvileg ,mint a nyolcvanasé mtz 50 -1600 1/min mtz 80- 2200 1/min
Azt miből lehet megállapítani, hogy a 80-as Mtz-men 80-as adagoló van-e vagy 50-es, esetleg 550E-s? Az adattábla nem látszik, felmerült a gyanú mintha nem fordulna annyit. Azt meg tudná valaki mondani, hogy az 550E MTZ-nek mennyi a végsebessége gyári adat szerint?
Elsősorban olyantól kérdezem akiknek van szőlőterület és a tavaszi nyitáshoz használ PSZ-1 szőlőkifújót.
Főleg akinek az új fajta olajban forgós van amit 1000TLT kell hajtani.
Milyen módszerrel szokta csinálni milyen sebességfokozatban és fordulaton.
Mert hallottam sokféleképpen és érdekelne.
Van aki mindkét oldalát nyitja ekével a traki oldalán és fúja országúti 2 fokozatban 1700 fordulaton van aki egyik oldalról előre nyit és csak egy oldalról fúja szintén országúti 2 és 1700 fordulaton.
Van aki előrenyit felező 3 és egy másik oldalt felező 3 nyit és fúj és megy még még egy harmadikat is országúti 3 és akkor csak fúj a fordulat meg valahol 1300-1400 környéke.
Melyik lehet a gazdaságosabb az is érdekelne.
Remélem érthetően fogalmaztam, hogy mit is szeretnék.
A rudazatot visszaállítod majd a kinyomo szerkezetről leszeded a kontralemezt es a villa végén a csavart allitod. Lampaval nézed h merre megy es kb 3-4mm hagysz rá. A lényeg, ne erje el a csapágyat a villa.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy 94 es évjáratú 82-em és a kuplungját szeretném beállítani mert kicsit csúszósnak érzem. Kb 3 éve tettem bele teljes ujj kuplungot akkor 33 mm re állítottam de most alulról a szerelő nyíláson szeretném beállítani és még olyat nem csináltam, ennek a menetét szeretném megkérdezni, és még ugyan ennél a traktornál tlt beállítás lenne mert az is megcsúszik. Azt jól gondolom hogy rögzítem középállásnál a kart majd beterem az állító csavarokat és 3-at vissza ?