Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Most, hogy Mo. megvétózta a NATO-UKrajna csúcstalálkozót és az Indexen nyilvánosságra került, hogy az oroszok még a Metró3 szerelvények elnyerését is titkosszolgálati művelettel intézték, teljesen nyilvánvaló, hogy hazánkban már lezajlott az oroszpárti puccs és újra "erős rés vagyunk a béketábor bástyájának falán".
Szerintem a Gripen rövidesen távozni fog hazánkból, mert a svédek számára vállalhatatlan kockázattá válik a saját légterüket, felségvizeiket is védő típus típus itteni jelenléte, az oroszok általi megismerhetősége. Lesz helyette orosz eredetű lérak és vadászgép vásárlás.
Nincs kicsavarodás meg rongálódás, egyszerűen a sorozatoktól beleng az alváz és romlok a pontosság. Hasonló okból térdeltetik ki pld. a sorozatvetőket.
1, A Tor is használja ezt az alvázat, annál meg nincsenek hátralökő erők.
2, A Tunguszka korábbi, MTZ által gyártott változata használta ezt csak (GM-352), a későbbi Metrovagonmas gyártású alváz (GM-5975) teljesen hagyományos torziós rugós felfüggesztéssel van szerelve.
> mi szükség volt erre a bonyolult állítható felfüggesztési rendszerre?
Vélhetően a dupla iker 30mm-es ágyúknak akkora a hátralökése, hogy kitérdelés nélkül elcsavarodna az irányzó vonalról vagy akár meg is rongálná a futóművet, alvázat?
Egyébként mi szükség volt erre a bonyolult állítható felfüggesztési rendszerre? Ilyen csak a BMD-ken van, ott egyértelmű miért. Na de velük ellentétben a Tunguszkát nem dobálják ki repülőgépekből...
Hóvakság mindenhol van ahol egybefüggően sok hó van és mellé napsütés. Hegyekben sem véletlen hogy mindenki napszemüvegben vagy színezett UV védett sí-szemüvegben síel.
De igazából nem is maga a hóvakság az igazi probléma, hanem hogy a hóról visszaverődő nap jelentősen elvakít, és még akkor is fárasztja a szemet ha a problémás UV sugárzás nem lenne.
A hóvakság sarkkörün messze túl és nagy magasságban van csak tudtommal. Pusztán érdekesség képpen jegyeztem meg. Első látásra tisztára szovjet hangulata van a képeknek.