Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2007.01.21 0 0 762
Időnként keresődik TVG classic jellegrajz. A szegénység nagy, de ezekkel lehet kezdeni valamit.







Vendégsín Creative Commons License 2007.01.15 0 0 761
Egyet.
Előzmény: SÜNÖCSKe (760)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2007.01.15 0 0 760
Ahá. Hány darabot csináltak belőle?
Előzmény: Vendégsín (759)
Vendégsín Creative Commons License 2007.01.15 0 0 759
Ez nem átépítés, hanem gyárilag felsővezeték fenntartási célra épített, Ganz gyártású motorkocsi.
Előzmény: SÜNÖCSKe (758)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2007.01.15 0 0 758
Jobban megnézve, ez talán egy ABmot lehetett...
Előzmény: SÜNÖCSKe (757)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2007.01.15 0 0 757
"Ez meg milyen felsővezetékes jármű?"

Elég randa... :)
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (756)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.01.15 0 0 756
Az új év első hozzászólása...
Ez meg milyen felsővezetékes jármű?

hour Creative Commons License 2007.01.01 0 0 755

BÚÉK, pályások!

üdv: óra pm.

nyalábos líra Creative Commons License 2006.12.17 0 0 754
Nekem videóm is van :P:P
Előzmény: hármasbakter (752)
Milkabika Creative Commons License 2006.12.17 0 0 753
Köszi!
Előzmény: hármasbakter (752)
hármasbakter Creative Commons License 2006.12.17 0 0 752

Magyarbóly tegnap, a horvátoknál végeztek a 160-as pályával...

 

 

nyalábos líra Creative Commons License 2006.12.05 0 0 751
Két héttel ezelőtt megnéztem az akkor Nagycenken dolgozó SUZ 500-at. Nagyon tanulságos kiruccanásnak bizonyult a dolog (határozottan megérte azt az egy órát a suliiban kihagyni)...Jó drága egy masina, az tény, de szerintem mindenképp az ilyen (át)építési módé a jövő =)
Előzmény: Vendégsín (746)
haflinger Creative Commons License 2006.12.05 0 0 750

Szisztok!

A "nagyvasak" topik lakóit szomorítottam eddig képeimmel :-) Tegnap egy KIAG 636-ost láttam Keszthelyen, annak akartam utána nézni és a Google rögtön idevezetett.

Pár képpel hozzjárulnék a TVG-khez.

 

Előzmény: zuhi (747)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.12.03 0 0 749
Előzmény: zuhi (747)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.12.03 0 0 748

Köszönöm a válaszokat.

A szállítókocsit, láttam mozdonyos vonatban. Akkor munka után, irány a legközelebbi forditókorong?

Előzmény: Vendégsín (745)
zuhi Creative Commons License 2006.12.02 0 0 747
Tisztelt Fórumozók! Kis segítséget kérnék PFT járművekkel kapcsolatban. A régivágású klasszik TVGnh-hoz keresnék jellegrajzot ,illetve olyan egyént aki tudna nekem fotózni ilyen gépet. Mivel sajnos itt nállunk Debrecenben nagyon ritkán látni ilyet ezért itt nem tudom lencsevégre kapni részletesen saját kezűleg. Itt néha UDJ-vel találkozom mindössze.. :( Aki tudna nekem bármivel "rajz, fotó" segíteni kérem keressen itt meg, vagy az e-mail címemre is írhat! zuhieu@freemail.hu Mindenkinek a segítségét, reakcióját előre is köszönöm. Z U H I
Vendégsín Creative Commons License 2006.12.02 0 0 746
A Platov miért lett k1vesztett?

Arra gondolsz, hogy miért használják ritkán? Valószínűleg azért, mert a mai kis volumenű vágányépítési munka sok cég között oszlik meg, akiknek nem érdemes kötőtelepet üzemeltetniük és drága sínmező szállító vonattal bajlódniuk.
Előzmény: Sinbiciklis (743)
Vendégsín Creative Commons License 2006.12.02 0 0 745
A szállítókocsik a felhajtólejtővel ellátott végükön merev kapcsolórúddal vonóhoroghoz, vagy a TVG-knél szokásos vonórúddal TVG-khez kapcsolhatóak.
Előzmény: Sinbiciklis (743)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.12.02 0 0 744
Csütörtökön a felnémeti tehervonat helyett ez jött /Dmm 3651 Eger AS39/:


Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.26 0 0 743

Kedves Pista!

 

A Platov miért lett k1vesztett?

Ez csak 1 irányba közlekedhet?

hour Creative Commons License 2006.11.26 0 0 742

ez a nyomtáv dolog azért nem ilyen egyszerű.

ideírogathatnám, de sokkal egyszerűbb (és szerintem érdekesebb is!) az idevonatkozó pályás utasításokat, szakirodalmat fellapozni.

Előzmény: Törölt nick (680)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.24 0 0 741
És, ha még hajtómű hibája is van, akkor még J(jármű) sem
Előzmény: ROCOman (740)
ROCOman Creative Commons License 2006.11.24 0 0 740
Off
Helyesen: U(-D)J-nk. :-)))
On
Előzmény: Sinbiciklis (739)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.23 0 0 739
Na, hát ebből pont a D(daru) hiányzik :-)
Előzmény: ROCOman (738)
ROCOman Creative Commons License 2006.11.22 0 0 738
Igen. UD (mínusz J-nk) hajtóműproblémával javításon van. :-(
Addig a leporolt TVG-nk üzemel helyette. :-)
Előzmény: MBen (713)
Vendégsín Creative Commons License 2006.11.19 0 0 737
A két átmenő fővágány rostálása, szabályozása, meg némi útátjáró javítgatás folyt. A biztosítóberendezési terület pedig felújítja a kezdőponti oldal vonóvezetékes technikáját - vagy ha úgy tetszik, befejezik a 3 éve elkezdett átépítgetést.
Előzmény: 1116001 (734)
1116001 Creative Commons License 2006.11.18 0 0 736
Meg az állomás épületének a tetejét is csinálták mikor legutóbb arra jártam a héten.
Előzmény: Törölt nick (735)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.18 0 0 735

 

A fő topikba irtam ezt onnan másoltam át:)

 

Rákosrendezőn nagyot takarítanak! A sok szemetet teljesen kipucolják R.rendező vágányai ill. a Füstis vágányok között! Terveznek oda valamit? Vagy csak kipucolják onnan a sok felhalmozódott szemetet?

 

Mág nem jött válasz!:( én is csak pálya felújításról tudok, de valami nagyon készülődik?:)

Előzmény: 1116001 (734)
1116001 Creative Commons License 2006.11.18 0 0 734
Elnézést, pontatlanul tetttem fel a kérdést. :)
Úgy zusammen (nem csak ezek a képek) mit csinálnak most rákosrendezőn? Mert láttam valami árkokat is ástak.
Előzmény: Törölt nick (733)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.18 0 0 733
 itt látható a lényeg közelebbről! A szerkezet 1 része megemeli a sínpálya 1 részét, a "karmok" pedig "alávernek" olyan erővel, hogy rendesen beleremegett a föld a lábam alatt:) A kép jobb oldalán látható a kezelő jó munkás ember ruhája:)
Előzmény: 1116001 (731)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!