Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
Gyöször Creative Commons License 2021.12.05 0 0 4293

Profi :-)) Boldog Adventolást mindenkinek!

Előzmény: Lonesome Rider (4292)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.12.05 0 0 4292

Ahogyan ígértem...

 

A második gyertya is a helyén van:)

 

 

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.12.03 0 0 4291

Kössz Tibi!

 

A fotót a hétvégén újra is gondolom:)

Előzmény: KT1 (4290)
KT1 Creative Commons License 2021.11.29 0 3 4290

Boldog ünnepi készülődést kívánok!

 

ADVENTure ;)

 

Üdv!

KT

http://www.africatwinclub.hu

 

 

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.11.28 0 0 4289

Én ezért állítottam be a robogót. 2 literes fogyasztásért,itt helyben megfelel.

Előzmény: KVX300 (4282)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4288

Ezért linkeltem be a youtube videót.Most is van.

Előzmény: Gyöször (4287)
Gyöször Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4287

Ámulok mikről van itt szó, soha nem hallottam róla. Nagyon érdekes, hogy miket ki nem találtak. Kár, hogy veszendőbe ment.

Előzmény: Lonesome Rider (4279)
Gyöször Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4286

Azért a CRM és a CR közt is csak észre lehet venni a 10 lóerőt, a KDX és KX közt is megvan, viszont én csak KXel mentem. Nem csak a hosszabb áttétel a különbség. A CRel nem lenne értelme elindulni 800 km túrára szerintem :)

Előzmény: Petya.NX (4284)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.11.26 0 1 4285
Előzmény: Petya.NX (4280)
Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4284

Valóban! Igazad van kevertem a KDX kx 250 paraméterével valószinű,az viszont teljesen motorozható volt 800 km es túrát is csináltam vele akkoriban(persze kissé aláréseltem a hüvelyt hogy jobban támassza a dugattyút szívó oldalt így tartósabb is lett)ott a power röpsújos volt amit nagyon pontosan be lehetett állitani. lemezes fötengely.. a kisebb kartertér miatt van a lemez alatt jócskán ki van könnyítve a sonka húsa.

Előzmény: Gyöször (4283)
Gyöször Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4283

Minden Cr 250 66.4es furattal készült, ha jól emlékszem. Akkoriban kb 84-85ba fúrt először ekkora hengert a honda és úgy emlékszem ezt 92re szépen hozzáigazította a többi japán. A 86os KX250em még 72es furatú volt. Menni nem lehetett vele :-)

A haverom crm-jeinek az volt a baja, hogy akkoriban nem gyártott hozzá senki hajtókart.

Amúgy az én CR250esemnek is lemezes a főtengelye, az miért jó?

 

Előzmény: Petya.NX (4276)
KVX300 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4282

Az arányok változtak, de még most is olcsóbb motorral menni 100 km-t, mint vonattal.

Előzmény: Lonesome Rider (4281)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4281

Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4280

Nagy kár hogy nem fejlesztik a kétüteműeket,ismerve az előnyeit és persze a hátrányait is..mint érdekesség jó néha ráülni,teljesen más élményt ad..mondjuk mikor egy pár órás motorozás után bemegyek egy boltba kiflit venni mindenki szaglászik😀

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.11.26 0 1 4279

 

A Honda EXP-2 egyszerű kezdőbetűivel biztosan kevesen fogják megérteni, miről beszélek, de ez a motor volt az egyik legérdekesebb újítás az 1995-ös Granada Dakar (sóhaj) versenyparkban. A Honda tervezői szerint nem ez volt az első sivatagba tervezett 2T (amint azt az 1981-es KTM 495-nél láttuk), de forradalminak és nyerőnek szánták.

Debütálásakor nemcsak Dakar strandjait látta, de még Jean Brucy is kiváló ötödik hellyel zárta az összetettben, második Honda a célegyenesben (Meoni mögött), és vitathatatlan az első az 500 köbcentis alatti kategóriában: feltűnő eredmény egy prototípusnál. új projektből született és azt is figyelembe véve, hogy a motor csak 400 köbcentis volt, egyhengeres is!
De miért volt forradalmi ez a kerékpár? Először is, a Honda EXP-2-t elektronikus befecskendezésre tervezték, az akkori idők utópiája, és ezért az égés a gyújtógyertya használata nélkül megy végbe (amely jelen van, de csak különösen alacsony fordulatszámon aktiválódik). leegyszerűsítve… olyan volt, mint egy dízel!

Ennek a technológiának köszönhetően a motor 54 lóerőt tudott felszabadítani, a 800 köbcentis négyütemű riválisaihoz képest alig 20 lóerőt, de súlya több mint 100 kg-mal volt kisebb, mint riválisai, fogyasztása kifejezetten alacsonyabb volt, átlagosan pedig 3 liter körüli volt. / 100 Km vegyes ciklusban és 6 l / 100 Km körül versenyen.

Továbbra is rejtély marad, hogy ennek a hatalmas potenciállal rendelkező motornak miért nem volt követője a következő versenyeken.

 

(forrás:paris-dakar)

Előzmény: Petya.NX (4276)
KVX300 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4278

Egy ilyet most is kiadhatna a Honda, mondjuk egy kicsit a kor követelményeihez igazítottan 4T motorral (és itt most nem a CRF 450-re gondolok)

Előzmény: Petya.NX (4275)
KVX300 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4277

Köszi! Tetszik a masina! Nincs is túlhúzva, legalább hosszú életű lesz.

Előzmény: Petya.NX (4276)
Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4276

40 ló 110 kiló, 2t dinamika acélhüvely, a cr hez viszonyított fordított furat löket.66x72,különolajzás vázban az olaj , és egy fogaskerékhajtású kiegyenlítőtengely,250 mm feletti rugóutak,teljes értékű elektromosság ,nagyobb lendtömeg és lemezkabátos főtengely

Előzmény: KVX300 (4273)
Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4275

Előzmény: Petya.NX (4274)
Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4274

Ha már feldobtam ezt a 2t dolgot: Honda exp-2 1995 Dakar. 400 ccm befecskendezős 2t

Előzmény: Gyöször (4270)
KVX300 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4273

Azt gondolom, hogy nem gyenge egy ilyen paripa, de kb hány lóerőt tud produkálni?

Előzmény: Petya.NX (4269)
KVX300 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4272

Igen a '90-es évek tele volt jobbnál jobb 2T gépekkel: kisebbek, nagyobbak, sport, túra, enduro, cross, stb... Egy Suzuki RGV 250 Gammát én is szívesen a magaménak tudtam volna, de az élet mást dobott. Nem bánkódok miatta, de ma már nem biztos, hogy vennék egy Gammát, még ha pénzem is lenne rá.

Előzmény: Gyöször (4270)
WRS Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4271

Az új hengernek nagyobb a szoknyája annak kell a férőhely.

Előzmény: Lonesome Rider (4264)
Gyöször Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4270

Nagyon szeretem ezeket a kéttéket. Mindig sportmototorosok akartunk lenni, MZ je volt mindenkinek, egy haver aztán vett egy kb 94es 250es crm-et, nekem 5 másodperc elég volt belőle, hogy sutba dobjan az összes sportmotoros ötletem. :-)

Előzmény: Petya.NX (4269)
Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4269

Üdv! Igen CRM 250 MK1 1989 böl.nemrég fejeztem be a rendbe tételét,rendszámos műszakis ..nem gond ha a betonút keresztezi az utam, igen dinamikusan mozgatja a140 kilómat is..persze a futóművet is a méreteimhez igazítottam.

Gyöször Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4268

Ez CRM? Nekem ugyan ilyen van csak CR-ben. Lámpásítva. 88as.

Előzmény: Petya.NX (4267)
Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4267

Petya.NX Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4266

Üdv mindenkinek!itt minden ok,be is szereztem egy classik birkózógépet a Dominator mellé😀

Jó egészséget mindenkinek!

Gyöször Creative Commons License 2021.11.26 0 1 4265

A munka nemesít, nekem nem kell mentegetőznöd, szerintem akkor ültem motoron mikor tavasszal szereltük haver Pegasoját és jég zajlott a Tiszán.

Most múlt héten nagyjából felszántottam, szerdán szépen sütött a nap, volt tervben egy kis köröcske, de elmentem trágyát hordani, jövőre is kell valami a kertre...

Előzmény: Éter. (4261)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.11.26 0 0 4264

A hengerblokkba mit fúrsz? Kicsi a belső átmérő?

Előzmény: WRS (4260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!