Nem tudod, hogyan foglalj ingyen a Ryanairnél? A Wizzairnél? Nem akarsz kártyadíj-sarcot fizetni a légitársaságoknak? Gondod van a fizetéssel? Nem jött meg a megrendelt Wizz-bankkártyád?
Itt mindenre választ kapsz. Csak olyan gondban kérdezz vagy írj, ami a légitársaságok jegyeinek vagy más szolgáltatásainak kifizetésével kapcsolatos.
Ezt az elméletet át lehet vinni egy bérből élő dolgozó emberre is. Keresel 120eFt-ot, amit a munkáltató átutal a folyószámládra és ahhoz hogy hozzájuss a pénzedhez, évente 30-70eFt-ba kerül. Ez ugyanolyan lehúzás, mint ha a Wizz valaki pontokkal trükközik. Azzal a banknak még jót is tesznek, legfeljebb az eladó üzletet károsítja, de azokat sem kell sajnálni. Egyrészt nem hiszem hogy ebbe fognak belerokkanni és pont nem fogom sajnálni azt a céget (pl Euronics), aki a kevésbé hozzáértő készpénzes vevőre rásózza a személyi kölcsönt rossz feltételekkel, vagy említhetném a régi készülék beszámításos lehúzását.
Ki kellene találni valami olyat, ami nem gáz az üzletnek sem, de hozza a pontokat.
Ismerek valakit, aki az apja elektronikai üzletében csinálja rendszeresen, hogy a vásárló kp fizet, ő meg lehúzza a kártyát, de nekem ehhez hiányzik a családi háttér.
Azért ha eszetekbe jut valami olyan megoldás, ami korrekt minden szempontból, ne késlekedjetek megosztani :)!
Másik téma: ha a hitelkártyát kötöm össze a paypal-lel, akkor azt vásárlásnak fogja tekinteni, vagy készpénzfelvételnek?
Elmaradt kamat, amit nem szedhet be a trükközőkön (hitelkártya esetén)? Persze, nincs nagyon olyan idióta remélem, aki a "díjmentes" időszakban nem fizeti vissza, amit vissza kell, de ha visszatérítés van, esély sincs azokat a kamatokat bevasalni.
a légitársaságot lehet, nem tudom kap-e a banktól bármi kompenzációt a pontokból vett jegyekért.
de a bankot miért??? fizet kártyával, a bank megkapja a szokásos jutalékát és jóváírja a pontokat.
Ahhoz a banknak már semmi köze, hogy a kereskedő utólag visszautalja a termék árát.
Ha ezzel megkárosítja a bankot, akkor a normál hitelkártyás vásárlással is ezt tenné.
Azt pedig nem hinném, hogy a bank egy fillért is bukik a hitelkártyát okosan használó ügyfeleken, hiába ad mondjuk átlag 2% visszatérítést, szerintem ezt bőven fedezi a kártyás vásárlás kereskedő által fizetett jutaléka.
Az MCC kódot hogyan lehet kideríteni a vásárlás helyén? Rajta van a POS terminál valamelyik bizonylatán, vagy elő kell szedniük a szerződést, és azon szerepel?
+1, de igazából a légitársaságot is megkárosítja, akárcsak a bankot IS - ami mondjuk jelen esetben nem baj, sőt, húzzátok csak le szépen őket, amennyire lehet.
Ráadásul szerintem ezzel nem igazán a bankod és a légitársaságod károsítod meg, hanem az üzletet, ahol csalsz.
A kártyás fizetésért komoly jutalékot levon a bank az üzlettől, abből megvan a saját hasznuk mellett a neked adott visszatérítés is, ezen kívül még az utalás is pénzbe kerül a cégnek.
Vásárolsz mondjuk 100 ezer forintért, majd visszalépsz.
A cég a forgalmától függően fizet 4-6% jutalékot a kártyás fizetésért, ami bőven fedezi a te visszatérítésed és a bank hasznát.
Aztán visszalépsz, bankszámlacsomagtól függ, de a tranzakciós adónak köszönhetőn simán akár 0,5%-ba is kerülhet a cégnek az utalás.
Tehát a 100 ezres költéseden pl. az edigital bukott 5000-et, miközben nem keresett rajtad semmit.
Ezt persze majd behozza a többi ügyfélnek eladott termékeken, így miattad mindenki mindent picivel drágábban vásárolhat.
Olyan, mintha ellopnál egy 5000 Ft-os terméket egy boltból, a bolt ezt a veszteséget is behozza máshol.
Persze ez aprópénz a teljes forgalmukhoz képest, mégis olyan, mint az adócsalás.
Ha nem lennének adócsalók, mindenki kevesebbet adózna.
Mondjuk felfoghatod úgy is, hogy harcolsz az államadósság ellen, hiszen a kártyás fizetésből és az utalásból is megy az államnak a tranzakciós adó :)
Bármelyikben ahol lehet kártyával fizetni, a három napos pénzvisszafizetést törvény szabályozza, mindenhol visszaveszik. edigital, electropark,
"A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól" (részletek a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről)
Nyáron az utazásnál is játszottunk, az előleget kártyával fizettük, majd a többi részét amit már nem lehetett volna csak utalással, ott kártyával befoglaltunk egy jóval drágább utat, aminek a különbözetét másnap visszafizették. Volt, hogy felhívtam a gázszolgáltatóm, hogy szeretném az esetleges elmaradásom befizetni, majd túlfizetni, amit két nap múlva visszamódosítottam és ők is visszautalták (T-Com). Van még néhány trükk amivel lehet kártyás forgalmat csinálni, az mind hozza a pontokat.
Három napon, de mivel neten rendelem gyakorlatilag az SMS érkezésekor már hívom is őket, hogy bocsi mégse és általában másnap vissza is utalják. Szerencsés esetben a hétvégén akár kétszer is meg lehet csinálni, de ennyire még nem voltam pofátlan. Legfeljebb két havona, ha lehet duplára időzítve és ugyanonnan két évig ne rendelj. Az évi hat alkalommal számolva fele a duplában nagyjából 50k pont, ez még nem olyan feltűnő, főleg hogy kettőnké a számla.
Telekomon regisztrlni kell, csak utána lehet kártyával fizetni. szerencsémre van a közelben T-pont ahol be tudom fizetni, csak néha sorban kell állni. :( A dupla hétvégére remélem megcsinálják, ha nem akkor kénytelen leszek megint két plazmát venni. :)
Bár ez lehet, hogy azért történt, mert a telekomos oldalon a múltkor regisztráltam a kártyámat. Legalábbis a kapott e-mailben az szerepel, hogy Fizetés történt a Magyar Telekom Fizetés oldalain az alábbi adatokkal:Kártyanév Wizz-kártya
Nekem lehet, hogy azért dobott errort, mert time-outolt. Utána viszont azt tapasztalta a rendszer, hogy már kattintottam a Kifizetem gombra, emiatt nem lehetett újra megpróbálni.
Fent azt írja:
Technikai okok miatt, átmenetileg a Telekom Gyorsfizetés nem működik. Kérjük a számláik befizetésére használják a többi Távszámlában elérhető vagy Távszámlán kívüli fizetési megoldásokat.
Most rámentem egy t-mobile-os számlára, és bár a Gyorsfizetés tényleg nem volt aktív, a meglévő bankkártyát kiválasztva már a távszámlás oldalon ki tudtam egyenlíteni a számlát.
Jé, tényleg átdob telekom oldalra. És akkor itt hiába próbálnék fizetni nem sikerülne?
Igazából én november 17 óta nem fizettem számlát mert nem jött, így ezt nem vettem észre. :) Amivel most ki tudtam próbálni az egy t-mobil számla, ami amúgy már telekom oldalán ki van fizetve, csak távszámlában is megkapom. Mondjuk miután átdobott a T oldalára nem csináltam inkább semmit.
Vagy már megjavították ami hibáról ti beszéltetek? Szóval ha legközelebb jön számla már fizethetem így vajon, vagy nem tudjátok?