Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Köszi a kimerítő válaszokat,nem is tudom..,sajnos kirügyezet pedig nem gondoltam volna ,6éve van nálam majdnem új kora óta.elötte is ismertem az autót ugyhogy nem tudom miért rügyezett ki ,előfordul ,a szerelőm szerint,de gyakorlatilag 190 ezer km alatt ez volt a legnagyobb hiba rajta. ... Nagyon jók a dízelek,de sokkal problémásabbak,és mivel családi autónak szeretném annyit nem megy,így belefér a V8,a gáz is bevált dolog ,évek óta használon 2 autóban is,tökéletesen stabil működés..meghát a v8 az v8 na-:)) Különben nem vagyok száguldozós,hanem amolyan lágyan duruzsolós!(nem melegen!) 2 nagy benzin-gázos kocsi után mondhatom,hogy ezek a nagy motoroknál gyakorlatilag nincs teljesítményvesztés,ha van is észrevehetetlen,de pl az expi gázzal jobban,nyomatékosabban megy! Nem tudom miért van ,de ez az egyetlen komoly suv aminek nincs az a tajparaszt jellege...pedig tetszik az x5 is,de borzasztó a kisugárzása nekem.. jó éjt
Légy szeretettel üdvözölve! :) Reméljük Márka- és típustársként is hamarosan! ;)
A V8 teljesen egyedi Yamaha fejlesztés, és a leírások szerint igen jól sikerült...
Előre mondom a *szerintem* "rosszat": talán nincs az a szép öblös, amcsis, mélyről feltörő, "gonosz" orgánuma, de ez persze ízlés dolga, azért nem rossz...
A Heico tuninggal már kellően morci, gyönyörűséges a hangja (de vigyázat, az egyik kommentelő szerint azért hosszú távon elég zavaró tud lenni, utazáshoz kellemesebb talán az "alap")...
Enni nem eszik keveset, de ne is higgy teljesen a teszteknek, ők mindig nyomják neki rendesen, nézd meg a www.spritmonitor.de-t, az a tuti (itt nem is írnak annyira horrort):
Menni viszont "elég jól" megy, na.. :), pláne a méretéhez és tömegéhez képest (erről is elég sok youtube videó született).
Panaszt nem hallottam rá. Szerintem a láncszem leggyengébbik eleme a V8 XC90-ben a váltó lehet, de azért csak nem fekszik ki túl hamar (nyilván erősen használat-függő is)...
Nem igaz az, hogy csak akkor kapnak a hátsó kerekek hajtást, ha kipörögnek az elsők. Ez az összes XC90-ben így van, kivéve a V8-ban: ott álló helyzetből elindulva 30 km/h-ig mindig hajt mind a 4 kerék, a nagy nyomaték és sok paci miatt: ez nyilván azért hosszú távon nagyobb terhet ró az AWD-re is, mint a többi modellben...
Ja, még valami. Néhány külföldi autós teszt (lásd pl. youtube, imho) valahogy más világ a V8, mint a többi XC90: jobban össze van rakva (?), meggyőzőbb a viselkedése autópályán, autósabb, kicsit sportosabb, mint a kényelemre hangolt sima ("hintó" :) ) verziók...
Nem tudom. Viszont pl. Kedves I-Shift is írt ilyesmit, igaz, Ő a 3.2-es benyásról a D5 után (kevesebb gondja is volt a benyással)...
Magam is kacérkodom a gondolattal, hogy HA valaha lesz, a következő (természetesen XC90 Executive) V8 legyen... De ez alapból azért nem elhanyagolható biztos + 3-3,5 literes fogyi minden 100 km-en (még a komótosabb spritmonitor felhasználók szerint is), és nem tudom, hogy valóban adna-e ennyivel többet összességében. Én általában a halálos nyugalom vagyok az utakon, csak néha kacsint ki belőlem az állat, akkor meg minek a több paci?
A gázosítás jó megoldás lehetne, de kicsit ambivalens számomra: eleve veszít a teljesítményéből, másrészt nem vagyok benne biztos, hogy a hiper high tech japán V8 a négy katalizátorral mennyire szeretné a gázosítást... Passz...
Egy biztos (és ezt nem gúnyosan, hanem barátilag írom, és ne haragudj meg érte!): olyan biztosan nem fog előfordulni egy VOLVO-val soha, hogy egyszer csak azt veszed észre, hogy valahol elkezdett kirügyezni a kaszni (ha csak nem volt törve előtte)... ;)))
A földöntúli biztonságról még nem is beszélve, blabla blabla...
Igaz bocsánat ,sziasztok! Még nem ,sajnos de olvasom rendszeresen a fórumot és tervezem kb 1 év múlva! Jelenleg egy Exolorerem(benzin-gáz) ,és egy régi Rangem van,és egy 2005 .ös Octavia Nyilván a géppark nem túl racionális....,de hát remélem jövőre oda jutok!! A benzines V8 ról tudsz esetleg vmit?Lehet ez ugyan az a motor ami a Range Roverben is van?Nézve az árakat egyre inkább húzok a gáz fele Szia geri
"...már egész gőgösen tudok kifelé nézni belőle... :-)"
:)))))))
Amikor az Eladó nekem azt mondta, hogy meg fog változni a személyiségem, nem hittem el Neki. Most már látom, hogy volt igaza...
Már én is kiírhatnám az autóm hátuljára, hogy "senki kedvéért nem fékezek, és nem is gyorsítok (autópályán)...". Egész meglepődök, ha bejönnek elém az autópályán, és tök természetes, hogy ha indexelek, beengednek... :)))
Jó, kicsit sarkítok, igyekszem nem bunkó terepjárós lenni, és mások autómtól való tartásával nem visszaélni, de hat a "nagy autó" az emberre, tény...
A talira szeretnék elmenni, remélem Veletek is tudok találkozni.
Egyébként folyik a "tesztelés", a közeli autókrossz-pályán már egész jó időket megyek a vassal... Na jó, egyelőre inkább csak a városban konzumálok vele - már egész gőgösen tudok kifelé nézni belőle... :-)
Berakom a "régi" nagy VOLVO Topikról a bontósok listáját is...
1. BARNA LÁSZLÓ 2030 Érd, Fuvaros u. 19. Tel.: 30 / 8591485 Ő új és bontott alkatrészeket is árul, utánvéttel is.
2. VOLVO BONTÓ Somodi János Budapest, XVII. Péceli út 247. Tel.: 258-2958, 30 / 933-6336 Talán ez a legnagyobb, néha egész jó áron lehet gyári alkatrészekhez is jutni, pl. szélvédőhöz, stb...
3. VASI IMPALA Bt. Horváth Attila 9842 Alsóújlak Hársfa u. 1/e Tel.: 30 / 9469-149 Vas megyében található bontó. Budapestre általában hetente egyszer jön a tulaj, akkor is át lehet venni tőle a rendelt alkatrészeket.
4. VOLVO IVANICS Kft. Bócsa István 1221 Budapest, Méhész u 2-4. Tel.: 226-2232 Ennél a márkakereskedésnél is lehet bontott alkatrészt kapni, hatalmas raktárkészletük van, csak tudni kell, kit kell keresni. Bócsa mester szívesen segít...
5. VOLVO AUTÓSBOLT 1141 Budapest, Adria sétány 12. Tel.: 220-9209 Új és bontott alkatrészeket is árulnak...
6. VOLVO BONTÓ Tel.: 20 / 989-3391 Róluk nem túl sokat tudunk, Budapesten találhatók és fôleg az újabb típusokkal foglalkoznak...
Nem nem, szerintem ez egy XC90 tulaj + érdeklődő topik, itt nem csak a jó, tetsző dolgoknak van helyük, hanem tessék panaszkodni is! :) Szerintem nincs tökéletes autó. Az enyémben pl. már (hála a demckigrádi utaknak) a hátsó ülés és néha a műszerfal felől jön egy kis cicergés, de nem vészes (mondjuk 66 ezer km-nél kicsit korainak érzem, de a szervizben azzal vigasztalnak, hogy teherautót vettem, ne legyenek túl nagy igényeim... :))) ).
Kifejezetten kíváncsi vagyok, hogy mi nem tetszik annyira! Egyébként nyilván össze kell szokni, pláne egy ekkora autóval, ha még nem volt ilyen előtte! Azért bízom benne, hogy összességében szeretni fogod...
Megmondom őszintén, hogy én még hosszirányú tetősín nélkül nem is láttam XC90-et. Ezekre gondolsz, vagy a kereszt irányúakra? A keresztirányúak kiegészítőnek minősülnek, az nem tartozék. Esetleg dobsz fel képet?
A hosszirányúakra, ha tényleg nincs rajta, első körben szerintem kérjél egy márkaszervizben árat. Tanácsos ülve meghallgatni. Aztán nézz szét a vaterán, az ebay-en (pl. a német és osztrák ebay-en), és az autoalkatresz.hu-n, és hívj fel sok bontót, van egy pár itthon is (ők hoznak külföldről is szinte mindent, ha kérsz - pl. Barna László Érden, jó barátom, megbízható, olaszországi bontókból hoz cuccokat - névjegyét csatolom). No meg ott a google ugye... :)
Szóval megvannak az első benyomások... hááát, nem is tudom. Jó autó, nagy autó, szépen megépített, érezni benne a többi autós tiszteletét, de... na jó, nem lesz "de", ez mégiscsak egy fun topic.:-)
Sajnos nem summum hanem kinetic vagy mi, még tetősín sincs rajta. Olyan kopasz nélküle. Mondjuk nekem általában tetszik ha kopasz, de itt azért kicsit más... :-) Szerintetek hol tudnék venni rá jó árban?
Szííívből gratulálok, jíííháááá! :) Legyen benne sok örömed és baleset- és problémamentes km-ed! A paraméterek alapján szerintem nagyon jól választottál, és bízok benne, hogy ez így is lesz! :)
Június 5. szombat? Budaörsi Ikea mellett Országos nagy VOLVO Tali (9-től)! Ha tudsz, nagyon örülnék, ha jönnél! Legyen ott minél több xcépség! ;)
Sziasztok! Megvettem AZ AUTÓT! D5 Manuális, 2007. Novemberi, Momentum, 27 ezret futott egy német tulaj kezében. Tolatóradar, esőérzékelő, High Performance Audio (AUX van), kitűnő külső-belső állapot. Ismerkedünk, sok utat fogunk együtt megtenni...
WOW, szívből gratulálunk! Szerintem nagyon xcép nap lesz a holnapi! :)
Én tervezek menni!
Ne viccelj, ez természetes, örülök, ha valamiben tudok segíteni, az esetek többségében csak kotnyeleskedek, és úgy teszek, mintha értenék hozzá...! ;) Én is nagyon sok segítséget kaptam éveken keresztül sokaktól, szerintem az a természetes, ha ez jó érzés és nem adok-kapok alapon megy. De nagyon kedves vagy! :)
Óóóóó, kívánom, hogy ennél nagyobb problémád soha ne legyen! :))) Egyébként, ha ez megnyugtat, létezik. Amikor ezt pl. megláttam, arra gondoltam, hogy kár, hogy nem írta ki a számlaszámát, így sokan keserűen bosszankodtak, látván ezt a fokú szükséget, hogy nem tudnak adakozni neki. Most gondolj bele.
Holnap megyek a gépért, az 5.-i talira már el is szeretnék menni, persze ha Ti is ott lesztek. Vinnék pár üveg egri bort is, hogy ne ingyen válaszolgassatok a tengernyi kérdésemre... :-)
"Sajnos" az én nagy szenvedélybetegségem a motor, s mivel jó időt mondanak hétvégére, igencsak nagy dilemma lesz hogy Mátra legyen-e vagy XC-zés. Hiába na, vannak még gondok az életben... :-)
Amúgy kérlek bocsásd meg nekem, hogy ennél konkrétabban, érdemben nem tudok segíteni (ebben)...
Égbekiáltó, hírhedt konstrukciós-/típushibáról nem tudok. Az XC90 2009-re már egy eléggé kiforrott konstrukció, itt ilyenek nem várhatóak már...
A bőr rendszeres ápolása fontos lesz majd, hogy szép maradjon sokáig, erre szoktak panaszkodni páran a VOLVO-nál, de nem csak az XC90 esetében (nekem eddig nincs vele bajom, de én rendszeresen ápolom és az üléseim szép állapotban voltak még, amikor hozzám kerültek).
A fényszóróim magasságán én egy kicsit állítottam felfelé...