Keresés

Részletes keresés

Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.03.10 0 0 5356
Előzmény: Móncsa (5355)
Móncsa Creative Commons License 2019.03.08 -1 0 5355

Kellene nekem egy jó motor 500-700ccm közötti ,  max  1.5 millióig , túrázásra  , tehát olyan kellene amelyiken kényelmesen lehet 4-500km-t is megtenni , legyen rajta plexi is  ,

Eddig egy 500-as maxirobogóm volt de azt eladtam tehát valami hasonló szélvédelem és kényelem kellene .

Ki mit javasol .

Szere28 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 5354

Hát látszik nem értesz a motorhoz ha ezt kérdezed. Mit lehet csinálni megkeresni a hibát ennyi. Erre feltaláltak a multimétert. Ki kell merni a golfokat. Generátor három fázis és sárga kábel és 3 db.  Amire a feszultsegszabalyzo van kötve. Abba meg piros és egy fekete vezeték gondolom azt tudod melyik pólus.

Előzmény: pagusa (5353)
pagusa Creative Commons License 2019.03.02 0 0 5353

Hello, Van egy Downtown 300i-m amit elővettem téli álmából. Kint volt, letakarva. Elmentem vele egy útra és a töltésem hol kigyullad, hol elalszik, mi lehet ez? Hogy tudom orvosolni?

depi vol.2 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 5352

upsz, ezt nem ide szántam

Előzmény: depi vol.2 (5351)
depi vol.2 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 5351

ne áztasd, hanem hevítsd fel őket és próbáld úgy kitekerni

Előzmény: Nyomjadneki (5350)
Nyomjadneki Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5350

Köszönöm a tanácsot már megoldottam, ülést fel feszítettem hogy befért kezem. két csavarral volt rögzítve a zárszerkezet azt le bontottam.

Előzmény: Szere28 (5348)
Szere28 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5349

Udv!

Ugy kell érteni hiábba teszel rá tuning gyujtást nem sok minden fog történni. Kicsit jobb lesz de nem fogja az igazi tudását megmutatni amig minden mással utána nem mennek. Ez mindig egy komplet rendszer. egy dolgot kicserélsz nem lesz jobb annyival. igy kell érteni. 

Előzmény: djuice (5346)
Szere28 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5348

Udv!

Sajnos nem ismerem annyira azt a motor. De pl adjál rá valhol áramot. Pl inditomotornál és akkor ha már van áram akkor elvileg nyilni fog. Én csak azt tudom mondani. neked

 

Előzmény: Nyomjadneki (5347)
Nyomjadneki Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5347

Sziasztok, sürgős segítségre volna szükségem. télen kivettem motorból az akksit Piaggio x8 nagytestű robogó ,persze az ülést lezártam ami gombnyomásra elektromosan nyit ,így hogy nincs akksi benne nem tudom kinyitni. tud e valaki tanácsot adni  hogyan nyithatom fel az ülést roncsolás mentesen, köszönöm!!!

djuice Creative Commons License 2019.02.18 0 0 5346

Ezt leírnád pontosabban, mert nem bírom kihámozni mit is akarsz mondani több mindent egy füst alatt?

Előzmény: Szere28 (5345)
Szere28 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 5345

Udv!

Fejből én sem tudom. Nekem mindig a motorboltos segít. De vigyázz -ezzenek a százalékkal mert 3 lovas motornál egy ló növekedés már 33% teljesítmény ugrás. Ja és ne várj tőle csodát. Ez megint olyan dolog h egy jó rezonátor jo karbinak. Úgy értem h jo h kivan cserélve nagyobbra segít. Addig csak maszatolás.

Előzmény: djuice (5344)
djuice Creative Commons License 2019.02.17 0 0 5344

Az azért már valami %-osan! Hogy is vannak ezek a cikkszámok akkor + hol van az egység beszerelve?

Előzmény: Szere28 (5343)
Szere28 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 5343

igazából igy nem lehet felismerni ránézésre a cikszámból derül ki h van e folytás benne vagy sem. Egyébként kb 10 km/h nyersz azzal jó esetben. 

 

Előzmény: djuice (5342)
djuice Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5342

A nem folytott miről ismerhető fel? Ill. mennyit fog rajta egy CDI sebességileg?

Előzmény: piadone (5341)
piadone Creative Commons License 2019.02.16 0 1 5341

Gyújtás elektronika!

Előzmény: djuice (5340)
djuice Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5340

Was ist CDI?

Előzmény: piadone (5339)
piadone Creative Commons License 2019.02.16 0 1 5339

Először is meg kéne nézni hogy fojtott cdi van-e benne vagy sem! Ha fojtott akkor kell bele venni egy tiltás menteset!

És még a vario tengely hosszából le kell esztergáltatni kb 1mm, ezáltal a szíj jobban kifut a tetejére és ez is jelent pár km/h

Meg mint előttem írták nagyon sokat számít a szívócsonk s a karbi átmérője valamint a kipufogó!

 

Előzmény: djuice (5338)
djuice Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5338

Nem az extremitások érdekelnek meg a sport kategória. 8 éve egy egyszerű 50-es Simsonnal kezdtem. Igazából csak járok vele (munkába főleg, napi 15 km), az a fontos hogy menjen üzembiztosan, de nyilván nyitott vagyok olyan minimális "tuningok" felé ami megtanulható szakértő hozzászólásokból és nem kell hozzá hengert fúrni stb...

De mégegyszer: kimondottan akkor a 108 kg-os Agility Cityvel nem is érdemes foglalkozni kisebb piszkálgatásokkal sem, hogy izmosodjon pár %-ot?

Előzmény: Szere28 (5337)
Szere28 Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5337

Udv!

50 ccm csodát ne várj. Vannak olyan 50esek amik tudnak 70 meg többet is. De láttom nem nagyon vagy képben a 2t motorok és ugy a motorok terén. A folytás nem mindig ugymond fizikai dolog amit ki lehet venni. ugy mind pl van benne egy szükitő. Mind irtám már a karbi árméröje is lehet egy folytás. Vagy egy légszüröház. A kipufogoról nem is beszéljunk. Meg hosszan hosszan mondhatnám mi még. Az h 2t 4 litert eszik hát van ilyen a 2t ez az árra. Egy négyütemü  600 ccm eszik 4 litert motorban és ég és föld a kettő. De beszélhetünk egy 125 4T rol is az is eljár 2.5 literel és az is égés föld. de ez már csak ilyen. mit miért és hogy. Ez megint egy dolog de pl motorcroszban már jobbak a 2t motorok 125ben mind egy 4t ben. De ott is a 2t 8 liter eszik igaz már 50 lovasak még a 4t 25 lovasok igaz csak 4 eszik. De ez most nem teljesen pontos ez inkább egy pl. Nekem 70 ccm robogoim voltak azok 100 körül tudtak menni de nem is vártam el h 4 literel elmennyen. Na remélem sikerült megértetnek mi is a gondolat menet.

 

Előzmény: djuice (5336)
djuice Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5336

+1

Nem azt várom el hogy 50-es robiként 100-al repesszen, de egy 70-es végtempót és kicsivel dinamikusabb gyorsulást elfogadnék vagy itt tényleg az önsúly miatt van a mackós lomhaság?

Ja, és 4 litert bekajál az Agility Citym, amit szintén sokallok, ill. a Piaggio volt ilyen torkos 2T.

djuice Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5335

Én csak abból tudok kiindulni amit tapasztaltam eddig és azért hasonlítottam össze, mert nem gondoltam hogy ilyen eltérés lehet 2T és 2T között.

Amennyire tudom nincsenek benne folytások, mert akkor állítólag 40-nél se menne többet, de ha tudnám mit hol kéne megnézni ehhez (hol vannak gyárilag folytások) akkor talán el lehetne indulni valahonnét.

Vagy alapból ne is erőltessem a kérdést és inkább nézzek más robi után?

Előzmény: Szere28 (5334)
Szere28 Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5334

Motor és motort ne haszonlitgassál össze. Föleg ne két külömböző motor márkát. Mivel  nem attól fögg h megy egy 50 ccm motor mire gyártottak és hogyan. Valamelyik megvan fojtva gyárilag valamelyik nincsen. Van olyan ahol 12mm a szivó torok vagy még kissebb van ahol megy a gyári is 19 meg 21mm. A kymco 50 motor nem tul erös elapból nagyon megvan fojtva gyárilag. 

Előzmény: djuice (5333)
djuice Creative Commons License 2019.02.16 0 0 5333

Sziasztok!

1 hónapja van egy Kymco Agility City 50 2T gépem. Fél évet használta előző tulaja (autószerelő) és motorikusan teljesen felújította (új dugó, gyűrű, főtengely, szíj, abroncsok stb). Óra szerint 20800 km van benne (nyilván az új alkatrészekben csak kb. 800-1000 km). Volt előtte 4T ebből a modellből a srácnak és azt mondta, meglepte hogy ez a 2T sem mutatott jobb menettulajdonságokat mint ahogy várta a felújítással. Nálam olyan 55-60 km/h sebességgel karcol, de ehhez kell távolság is még eléri. Tavaly egy Piaggio Liberty 2T-m volt, az sokkal dinamikusabban gyorsult és hegymenetben sem fogta meg a terep annyira, mint ezt a Kymcot. 45 km/h-ig nagyjából olyan 4T komótosságával még gyorsulgat (főként hogy most 100-as benzint tankolok bele téli időszakban), de 50-60-ig elég szenvedős, holott azt érzem, mint ha a gépben még volna erő, de valahogy nem hajlandó tovább gyorsulni (ehhez még annyi, hogy elől fenn van a plexi).

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy ezek a gépek eredetileg is ennyit tudnak általában, vagy érdemes lenne más szerelővel megnézetni, esetleg valamit tuningolni rajta (kipuf csere, stb. nem tudom mit célszerű)?

A volt tulaj azt mondja, a kompresszió jó benne, de arra gyanakszik, hogy a moci 100 kg feletti önsúlya + 70-75 kg-al az ember rajta elég teher a kis 50 ccm-es blokknak és ezért fogy el az ereje.

Nem tudom mit mondanátok rá?

Köszi!

Szere28 Creative Commons License 2019.01.18 0 0 5332

Udv!

Gyártás jobban jársz. Google tömítés készítesz.

Előzmény: diablo30 (5331)
diablo30 Creative Commons License 2019.01.18 0 0 5331

sziasztok

 

 

segítséget kérnék egy kymco b&w 150 tömítés kellene  jobb oldali gyújtás deknihez

piadone Creative Commons License 2018.11.12 0 0 5330

Ragaszkodsz a 4t-hez?

Előzmény: daty55 (5329)
daty55 Creative Commons License 2018.11.11 -2 0 5329

Sziasztok!

 

Kymco robogó vásárlás előtt állok.

Konkrétan People S50 4T.

Vagy People One 125.

 

Van valakinek tapasztalata ezekkel a típusokkal?

Ötleteket, tanácsokat is szívesen meghallgatok.

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv!

 

Daty

 

 

 

 

soldier1024 Creative Commons License 2018.11.09 0 0 5328

Közben kiizzadtam, h. a féklámpa izzója / a helyzetjelző izzója, csak duplaizzószálas 12V P21W 21Watt/5Watt-ot kell keresni. Kicsavarni: benyomod, aztán kb. 1/8ad fordulat is kijön. Kössz a segítséget!

Előzmény: soldier1024 (5325)
Móncsa Creative Commons License 2018.11.09 -1 0 5327

Én is 2.5l-el járok a kiskerekű Kymco Agility 125-össel. de max valódi 70-el ami óra szerint már 80.

Előzmény: k.f.evo (5326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!