Az EOBD szabvány több protokolt ismer el ha jól emlékszem 5 db körül van . Elképzelhető , hogy a Te ELM-ed nem tudja az összeset kezelni . Nekem kicsit komolyabb diagom van azzal is szopás ezeket olvasni . Van olyan diag ami Suzuki-ként nem ismeri fel az autót de Subaru Justy-ként meg hasít .
Pedig az Általad említett G13BB motorral van szerelve...
Ugyan azt csinálja mint a 2002-es Renault Megeane. Az ELM és a teló közt van kapcsolat, de az ELM és a kocsi közt nincs. A ketyerén csak a piros led világít és semmi más.
A fater 2005-ös Toyota Corollája viszont frankón kommunikál vele. (Zöld ledek világítanak.)
Kukazsákból szabott esőkabátban két csavar között megkavartuk a rottyanó bográcsgulyást és hazavágtunk egy gázos, korlátozás nélküli épített 16 szelepes csodát. Majd megittuk a satupadról az eperpálinkát és a maradékot.
Ide is sírok, nem csak a wagon r-re... Hátha itt van valakinek valami jó 5lete a problémámra.
Tehát lenne egy aprócska, de annál kellemetlenebb (bosszantóbb) hibajelenség a kis feketémen. (Wagon R+)
A műanyag elemen ami a motorháztető és a szélvédő között van, több helyen levállt (leszekadt) az a vékony rész ami ráhajlik, ráfeszül a szélvédőre. A probléma az, hogy ezek a leszakadt darabok 80 / 90 körül elkezdenek csapkolódni az üvegen.
Gondolom ez nem egyedi eset, szóval valakinek 5lete mit lehetne kezdeni a műanyag elemmel? Ragasztani nem szeretném, az üveghez meg pláne.
96-tól a szabvány 16 polusú diag csatit használja a swift . Viszont amíg nem volak Euro III osztályban addig olyan kommunikációs protokolt használtak amivel csak nagyon kevés diag bírkózik meg . Szóval hiába a trapéz csati amire rá tudod dugni a ketyerét nem fog kommunikálni . Ha viszont Euro III-as tehát a G13BB-s motor akkor már az ELM-mel is kellene beszélgetnie .
Értelme annyi, hogy merevebb lesz a hátulja, így pályanapokon kanyarban picit jobban fekszik, de utcán vizes úton meglepetést okoz. Kivéve akkor, ha a futómű rugózását illetve lengéscsillapítását is utána viszed. :)
Nem, mert az 1.0 kipufogó csöve ott egyenes, ezért a stab rúd hozzá fog érni. Ezért le kell cserélni a kipufogót is az 1.3-ra. A hátsó stabilizátor felrakható, de kell kettő darab alsó felfogató karosszéria elem, amit fel kell hegeszteni profi módon és csak úgy lehet felrakni.
Tegnap sikeresen átment a vizsgán. Nem volt semmi probléma. Pedig már betöltötte a 20. évét. :)
A kasztnija is egyben van még, bár a küszöb alul már elkezdett korrodálódni, de még nem nagyon. A következő vizsgára azért meg kell majd csináltatni, ha meg lesz még addig.
Bár, azt hiszem ennyi év után tőlem fog a bontóba menni. :)
Ez már elvileg a G13BB-s motorral szerelt változat azaz Euro III. Ez már szabványosított EOBD protokolt használ tehát a gagyi filléres olvasók is boldogulnak vele valamilyen szinten . Alap kódolvasást törlést lehet velük csinálni , korlátozottan élőadatot is látsz vele . Az immo programozást leszámítva a gyári diag TECH1 sem tud sokkal többet.