Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_MrB_ Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279550

Lobonczost megkérdezhetjük tavasz környékén róla. Már nem kell hozzá olyan messze menni. :D

Előzmény: puckandúr (279549)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279549

Kövi ? 

:)

Előzmény: _MrB_ (279546)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279548

Az EOBD szabvány több protokolt ismer el ha jól emlékszem  5 db körül van . Elképzelhető , hogy a Te ELM-ed nem tudja az összeset kezelni . Nekem kicsit komolyabb diagom van azzal is szopás ezeket olvasni . Van olyan diag ami Suzuki-ként nem ismeri fel az autót de Subaru Justy-ként meg hasít . 

Előzmény: rönótulaj (279547)
rönótulaj Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279547

Szia!

Pedig az Általad említett G13BB motorral van szerelve...

 Ugyan azt csinálja mint a 2002-es Renault Megeane.  Az ELM és a teló közt van kapcsolat, de az ELM és a kocsi közt nincs. A ketyerén csak a piros led világít és semmi más.

A fater 2005-ös Toyota Corollája viszont frankón kommunikál vele. (Zöld ledek világítanak.)

Akkor még majd küzdök vele ha lesz idő rá.

Köszi a választ!

Üdv: rönó

Előzmény: r.jozee (279535)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279546

Hébe-hóba ezzel-azzal, de már nem nagyon. Utolsó is talán Sanzinál volt, házavató és mit ad isten, ismét leánykérő buli. :D

Előzmény: puckandúr (279545)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279545

Oszt van-e még találkozó?

puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279544

Szíjjátok a véremet :)

Előzmény: _MrB_ (279543)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279543

Jó, hát aki egyedül cipeli a kazánt, az bármire IS képes. :D

Előzmény: puckandúr (279542)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279542

Kérlek ne becsülj le!

 

Kukazsákból szabott esőkabátban két csavar között megkavartuk a rottyanó bográcsgulyást és hazavágtunk egy gázos, korlátozás nélküli épített 16 szelepes csodát. Majd megittuk a satupadról az eperpálinkát és a maradékot.

 

Jászfényszarui éjszakák :)

Előzmény: _MrB_ (279541)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279541

Te, Sanya mintha a végén már a komplett váltót cserélte volna ilyen szintidővel :D

Előzmény: puckandúr (279540)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279540

De jó az öreg stift váltója! 20 perc egy olajcsere cigivel, csöpögtetéssel együtt.

Na azért a dízel WR+ se rossz, csak melós a csere. De túl vagyok rajta. Hülye GM mérnökök...

Sándor -P20- Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279539

Hi all.

Ide is sírok, nem csak a wagon r-re... Hátha itt van valakinek valami jó 5lete a problémámra.

 

Tehát lenne egy aprócska, de annál kellemetlenebb (bosszantóbb) hibajelenség a kis feketémen.  (Wagon R+)

A műanyag elemen ami a motorháztető és a szélvédő között van, több helyen levállt (leszekadt) az a vékony rész ami ráhajlik, ráfeszül a szélvédőre. A probléma az, hogy ezek a leszakadt darabok 80 / 90 körül elkezdenek csapkolódni az üvegen.

Gondolom ez nem egyedi eset, szóval valakinek 5lete mit lehetne kezdeni a műanyag elemmel? Ragasztani nem szeretném, az üveghez meg pláne.

Az ötleteket előre is köszönöm.

 

*Steve Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279538

Egy igazi nemzőszerv

Előzmény: exhighand (279532)
exhighand Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279537

Azt látom.

Előzmény: Burns. (279536)
Burns. Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279536

Egy lúzer.

Előzmény: exhighand (279532)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279535

96-tól a szabvány 16 polusú diag csatit használja a swift . Viszont amíg nem volak Euro III osztályban addig olyan kommunikációs protokolt használtak amivel csak nagyon kevés diag bírkózik meg . Szóval hiába a trapéz csati amire rá tudod dugni a ketyerét nem fog kommunikálni . Ha viszont Euro III-as tehát a G13BB-s motor akkor már az ELM-mel is kellene beszélgetnie .

Előzmény: rönótulaj (279533)
Röhmers Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279534

Köszönöm az infót, akkor egyenlőre nem kezdek bele. 

Esetleg ha majd nyáron nagyon unatkozom. :) 

A kis 1.0-ás kedvencem amúgy sem pályaautó. :))

De ma felraktam rá előre egy stabilrudat, vettem egyet bontóban, új szilenteket és pálcákat kapott. 

Nem tudom miért spórolták ki az ezresből, gondolom a kisebb motor miatt (?) . 

 

Előzmény: öcsiboy (279527)
rönótulaj Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279533

Szia!

Teljesen igazad van! Ez már OBD csatlakozós. A baj csak az hogy az én ELM 327 csatlakozóm nem kommunikál a kocsi agyával....legalább is ezt írja ki...

Üdv: rönó

Előzmény: r.jozee (279523)
exhighand Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279532

Ki ez?

Előzmény: *Steve (279530)
t.lantos Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279531

Nem feltetlenul egyenes, mert nekem pont gorbe volt. Pedig az sose volt bantva.

Előzmény: öcsiboy (279527)
*Steve Creative Commons License 2019.02.08 -2 1 279530

Ezt már eljátszottad unalmas vagy köcsög

Előzmény: Lala.08 (279529)
Lala.08 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279529

sziasztok. Szoktatok kormolni a swiftet? Ki hogyan csinalja?

Eszrevettem elkezdett feketedni a kipufogo, olajat vizet nem eszi, de minha lustabb lenne gyorsulaskor.

Meg van a lehetösegem hogy kb 500 ezerböl masik autot vegyek, de legesszerűbb döntes megtartani a swiftet ( ez mindig indul)... 

Ki mire cserelte le a swiftet? (mert itt tudjuk sok az exes suzuki swift tulaj.

öcsiboy Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279528

Értelme annyi, hogy merevebb lesz a hátulja, így pályanapokon kanyarban picit jobban fekszik, de utcán vizes úton meglepetést okoz. Kivéve akkor, ha a futómű rugózását illetve lengéscsillapítását is utána viszed. :)

 

Előzmény: Röhmers (279522)
öcsiboy Creative Commons License 2019.02.08 0 1 279527

Nem, mert az 1.0 kipufogó csöve ott egyenes, ezért a stab rúd hozzá fog érni. Ezért le kell cserélni a kipufogót is az 1.3-ra. A hátsó stabilizátor felrakható, de kell kettő darab alsó felfogató karosszéria elem, amit fel kell hegeszteni profi módon és csak úgy lehet felrakni.

 

Előzmény: Röhmers (279511)
M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279526

Deeehogy, nem vagyunk olyan bátrak. :)

Előzmény: puckandúr (279510)
Laslie69 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279525

Hát srácok jó kis autó ez még mindig!

Tegnap sikeresen átment a vizsgán. Nem volt semmi probléma. Pedig már betöltötte a 20. évét. :)

A kasztnija is egyben van még, bár a küszöb alul már elkezdett korrodálódni, de még nem nagyon. A következő vizsgára azért meg kell majd csináltatni, ha meg lesz még addig.

Bár, azt hiszem ennyi év után tőlem fog a bontóba menni. :)

t.lantos Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279524

Macera. Meg a felfogatas helye sincs meg, nem ugy, mint elol.

Azert a 4 es az 5 ajtos hatul nagyon mas.

Előzmény: Röhmers (279522)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.07 0 0 279523

Ez már elvileg a G13BB-s motorral szerelt változat azaz Euro III. Ez már szabványosított EOBD protokolt használ tehát a gagyi filléres olvasók is boldogulnak vele valamilyen szinten . Alap kódolvasást törlést lehet velük csinálni , korlátozottan élőadatot is látsz vele . Az immo programozást leszámítva a gyári diag TECH1 sem tud sokkal többet.

Előzmény: rönótulaj (279516)
Röhmers Creative Commons License 2019.02.07 0 0 279522

Mit kell hozzá átalakítani? 

Vagy abszolút nem kompatibilis? 

Utolsó sorban... van értelme? 

 

Előzmény: t.lantos (279521)
t.lantos Creative Commons License 2019.02.07 0 0 279521

Emlekeim szerint az mar nem plug and play.

Elol mindennek megvan a helye

Előzmény: Röhmers (279519)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!