Hali! Abban hány Km volt? (nekem is egy p12-es 1,6-os van, 2006-ban vettem, most 110 eKm van benne; a motorhoz még nem lett nyúlva, csak gyertyacsere volt)
Ma volt nálam egy P12 Qg16 al, ég a motorlámpa. Gépre tettem hibakód olvasás, főtengely jeladó. Mondom nézzünk élő adatot előgyújtás 40 fok. Na mondom lánc, de kérdeztem a srácot megnézzük e. Megnéztük feszítő koppon kint. Szerdán cserélem neki.
Utánygyártott szutykot nem tettem volna bele. 30-40e km és szétnyúlik mint a szar. Tapasztalat. Elég elsőre láncot és feszítőt cserélni, de utóbbit is csak akkor ha nem reteszes. Gyári láncot 27ért adom.
Ha leveszem a szelepfedelet, a láncot és a 2 vezérkereket jelre pörgetem, akkor a főtengely szíjtárcsa és blokk között fogok látni vmi összevágó jelet ami alapján tudnám, hogy jó helyen van vagy sem?
Esetleg van hozzá dokumentációd vagy bármi amiből kiderülhet?
A napokban Youtubeon megnéztem pár videot a cseréről, újramegnézem, csak látok "találok" valamit.
Bocsánat, pontosítanék kipróbáltam és 3000 felett egyáltalán nem megy, a fordulatszám hevesen ingadozik de olyan mintha leszabályozná és ettől rángatódzik.
Van egy hülye gondolatom, a vezérlést szerelő cserélte, ha akár egy foggal is odébb rakta véletlenül vmelyik keréknél az produkálhat ilyet vagy el sem indulna?
Na most jön a lényeg, komplett vezérlés garnitura (japanparts KDK-110 JP/JK) lett cserélve, olaj - Liqui Moly 10W40.
Igen az alapjárat tarakírozik és úgy tapasztalom, hogy ha menet közben finoman taposom neki akkor nem rángat, de ha padlózom akkor erőtlen és szaggat, de 2000-2500 között tartom akkor lehet vele szépen haladni. Megmondom őszintén nem is nagyon pörgetem, de magasabb tartományban erőtlennek érzem.
Vezérműtengely jeladót felcseréltem a főtengelyével, de nem szűnt meg a hiba illetve új szenzor sem oldotta meg.
Ez bizony lánc-csere lesz. Fordulatszámod mennyire stabil? Áll moccanás nélkül a fordulatszámmérő, vagy egy picit ugrál? 3000 alatt is húz rendesen, vagy ott erőtlenebb?
segítséget kérnék, 2001-es N16 QG15DE 1.5 benzines Almerám a P0335 hibakódot dobta fel, kicseréltük a főtengely jeladót, de továbbra is ezt a hibát hozza. Van tippje valakinek mi lehet még a hiba? Szerelőm nem tud több időt szánni rá... Tud valaki javasolni egy nissan mágust? Szívesen autókázom messzebbre is, csak megoldódjon végre. Válaszokat köszi előre is!
Sziasztok! Egy kis segítség kéne. N16-os 1.5 benzines Almerám,alapjárata kb 1300 ra felmegy ha elengedem a gázt és csak 2-3 mp múlva áll be alacsonyabbra,kb. 950-re.A kocsiban 74 ezer km van.Nincs kartelgáz lerakódás sem,fojtószelep olyan mint az új.Mi lehet a gond? Köszi. :-)
Nálam pl semmi előjel nem volt max. pici túlfogyasztás azt betudtam annak hogy nagyon rövideket mentem vele(3km oda vissza) egyszer csak nekik indultam messzire és hál istennek nem túl messze otthontól megállt mint a szög. Hazahúztuk és dobta is a vezérműtengely jeladó hibát. Szelepfedelet levéve volt a csodálkozás.
Sziasztok! Segítsetek ha tudtok... van egy 2000-es nissan primera-m 140 LE és az a bajom hogy 2800-as fordulatok minden sebességi fokozatban nagyobb gáz adásra dadog és nincs benne erő....ha elérte a 2800 -at akkor visszatér bele az élet és megállíthatatlan. Mi lehet a baj?
250 ezer után sem kellett hozzányúlni. Ha rendszeres az olajcsere, sokat kibirhat. Offline autónál ( Skoda felicia) tudok olyat, aki 400 ezernél cserélte.
Miért lenne probléma a lánccal? Az a probléma hogy az emberek fele szarik rá, pedig 120e km.enként cserélni kellene. Ha nem márka szerviz csinálja, nem sokkal drágább mint egy szíjas motor vezérléscseréje.