Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Atta2 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 24068

200e+ van benne

Előzmény: bati67 (24067)
bati67 Creative Commons License 2017.03.05 0 0 24067

Hali! Abban hány Km volt? (nekem is egy p12-es 1,6-os van, 2006-ban vettem, most 110 eKm van benne; a motorhoz még nem lett nyúlva, csak gyertyacsere volt)

Előzmény: Atta2 (24066)
Atta2 Creative Commons License 2017.03.05 0 0 24066

Ma  volt nálam egy P12 Qg16 al, ég a motorlámpa. Gépre tettem hibakód olvasás, főtengely jeladó. Mondom nézzünk élő adatot előgyújtás 40 fok. Na mondom lánc, de kérdeztem a srácot megnézzük e. Megnéztük feszítő koppon kint. Szerdán cserélem neki.

Atta2 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 24065

Utánygyártott szutykot nem tettem volna bele. 30-40e km és szétnyúlik mint a szar. Tapasztalat. Elég elsőre láncot és feszítőt cserélni, de utóbbit is csak akkor ha nem reteszes. Gyári láncot 27ért adom.

BJaca Creative Commons License 2017.03.04 0 0 24064

Szia!

Mivel nem egy 10 perces, húsz forintos művelet, így a szerelődnek kutya kötelessége helyrerakni. Azért fizettél érte ennyi pénzt, hogy jó legyen.

Előzmény: Mopetke (24062)
Mopetke Creative Commons License 2017.03.03 0 0 24063

Találtam valamit: https://almeraownersclub.com/threads/help-with-my-new-car-please.47472/page-2

 De ez VVT kerekes enyém sima, de már látom mit kell keresni / nézni majd.

Előzmény: Mopetke (24062)
Mopetke Creative Commons License 2017.03.03 0 0 24062

Na ezt hogy adjam elő a szerelőnek? :)

 

Ha leveszem a szelepfedelet, a láncot és a 2 vezérkereket jelre pörgetem, akkor a főtengely szíjtárcsa és blokk között fogok látni vmi összevágó jelet ami alapján tudnám, hogy jó helyen van vagy sem?

Esetleg van hozzá dokumentációd vagy bármi amiből kiderülhet?

A napokban Youtubeon megnéztem pár videot a cseréről, újramegnézem, csak látok "találok" valamit.

Előzmény: BJaca (24061)
BJaca Creative Commons License 2017.03.03 0 0 24061

Épp ezt akartam írni az első válaszod után. Úgy 95%-ra saccolnám.

Előzmény: Mopetke (24060)
Mopetke Creative Commons License 2017.03.03 0 0 24060

Bocsánat, pontosítanék kipróbáltam és 3000 felett egyáltalán nem megy, a fordulatszám hevesen ingadozik de olyan mintha leszabályozná és ettől rángatódzik.

Van egy hülye gondolatom, a vezérlést szerelő cserélte, ha akár egy foggal is odébb rakta véletlenül vmelyik keréknél az produkálhat ilyet vagy el sem indulna?

Előzmény: Mopetke (24059)
Mopetke Creative Commons License 2017.03.03 0 0 24059

Szia,

 

köszi a választ!

Na most jön a lényeg, komplett vezérlés garnitura (japanparts KDK-110 JP/JK) lett cserélve, olaj - Liqui Moly 10W40.

Igen az alapjárat tarakírozik és úgy tapasztalom, hogy ha menet közben finoman taposom neki akkor nem rángat, de ha padlózom akkor erőtlen és szaggat, de 2000-2500 között tartom akkor lehet  vele szépen haladni. Megmondom őszintén nem is nagyon pörgetem, de magasabb tartományban erőtlennek érzem.

Vezérműtengely jeladót felcseréltem a főtengelyével, de nem szűnt meg a hiba illetve új szenzor sem oldotta meg.

És innentől nem tudom mit kezdjek vele.

Előzmény: BJaca (24058)
BJaca Creative Commons License 2017.03.02 0 0 24058

Szia!

Ez bizony lánc-csere lesz. Fordulatszámod mennyire stabil? Áll moccanás nélkül a fordulatszámmérő, vagy egy picit ugrál? 3000 alatt is húz rendesen, vagy ott erőtlenebb? 

Előzmény: Mopetke (24057)
Mopetke Creative Commons License 2017.03.02 0 0 24057

Sziasztok,

 

segítséget kérnék, 2001-es N16 QG15DE 1.5 benzines Almerám a P0335 hibakódot dobta fel, kicseréltük a főtengely jeladót, de továbbra is ezt a hibát hozza. Van tippje valakinek mi lehet még a hiba? Szerelőm nem tud több időt szánni rá... Tud valaki javasolni egy nissan mágust? Szívesen autókázom messzebbre is, csak megoldódjon végre. Válaszokat köszi előre is!

ms1964.2 Creative Commons License 2017.03.01 0 0 24056

Nekem a folytoszelep miatt volt ez.

Vedd le az akkut egy pár órára, aztán talán megtanulja a rendet pár nap alatt

Előzmény: Ginger category (24055)
Ginger category Creative Commons License 2017.02.27 0 0 24055

Sziasztok! Egy kis segítség kéne. N16-os 1.5 benzines Almerám,alapjárata kb 1300 ra felmegy ha elengedem a gázt és csak 2-3 mp múlva áll be alacsonyabbra,kb. 950-re.A kocsiban 74 ezer km van.Nincs kartelgáz lerakódás sem,fojtószelep olyan mint az új.Mi lehet a gond? Köszi. :-)

BJaca Creative Commons License 2017.02.21 0 1 24054

Na igen. 3km alatt nem tud bemelegedni a motor, és mint tudjuk, a hideg lánc rövidebb :D

Előzmény: Atta2 (24053)
Atta2 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 24053

Nálam pl semmi előjel nem volt max. pici túlfogyasztás azt betudtam annak hogy nagyon rövideket mentem vele(3km oda vissza) egyszer csak nekik indultam messzire és hál istennek nem túl messze otthontól megállt mint a szög. Hazahúztuk és dobta is a vezérműtengely jeladó hibát. Szelepfedelet levéve volt a csodálkozás.

Előzmény: ms1964.2 (24050)
Atta2 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 24052

Próbára szereznék egy légtömegmérőt.

Előzmény: ghost19830902 (24048)
t.lantos Creative Commons License 2017.02.19 0 0 24051

Nem emlexem, pedig nezhettem volna.

De ha hibalanul mukodik, akkor nem kell kicserelni.

Előzmény: Atta2 (24049)
ms1964.2 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 24050

Nyilván nyúlt a lánc, de bírta nálam is.

Előzmény: Atta2 (24049)
Atta2 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 24049

Azért gépre téve megnéztem volna az előgyújtását mennyire volt elmászva.

Előzmény: t.lantos (24046)
ghost19830902 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 24048

Sziasztok! Segítsetek ha tudtok... van egy 2000-es nissan primera-m 140 LE és az a bajom hogy 2800-as fordulatok minden sebességi fokozatban nagyobb gáz adásra dadog és nincs benne erő....ha elérte a 2800 -at akkor visszatér bele az élet és megállíthatatlan. Mi lehet a baj?

BJaca Creative Commons License 2017.02.17 0 0 24047

A rendszeres olajcserén kívül (tízezrenként de évente mindenképp) mit lehet még tenni a lánc tartósságáért?

Előzmény: t.lantos (24046)
t.lantos Creative Commons License 2017.02.17 0 0 24046

Ismetlem, QG motoron 190e-nel sem volt cserelve, es jelet sem adta, hogy cserelni kellene.

Persze maximalis odafigyelest kapott az auto. A trehany userekkel nem tudok mit kezdeni.

Előzmény: Atta2 (24045)
Atta2 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 24045

Ez ga és sr motorokra igaz is. Tavaly is jó pár vezérlés cserém. 

Előzmény: ms1964.2 (24044)
ms1964.2 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 24044

250 ezer után sem kellett hozzányúlni. Ha rendszeres az olajcsere, sokat kibirhat. Offline autónál ( Skoda felicia) tudok olyat, aki 400 ezernél cserélte.

Előzmény: Atta2 (24040)
BJaca Creative Commons License 2017.02.16 0 0 24043

A szervízkönyvben is csak annyi van, hogy x ezer km-enként ellenőrizni kell., de csereperiódust nem ad rá. 

Előzmény: t.lantos (24042)
t.lantos Creative Commons License 2017.02.16 0 0 24042

Khm. Ami nem romlott el, azt nem kell cserelni.

miert kellene 120e km utan lancot cserelni? 190e utan sem kellett cserelnem.

Előzmény: Atta2 (24040)
viktor td5 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 24041

Köszönöm a választ! Azért kérdeztem mert többen írták,hogy többszöri lánccsere volt az autójukon és állandó probléma forrás hiába cserélték.

Előzmény: Atta2 (24040)
Atta2 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 24040

Miért lenne probléma a lánccal? Az a probléma hogy az emberek fele szarik rá, pedig 120e km.enként cserélni kellene. Ha nem márka szerviz csinálja, nem sokkal drágább mint egy szíjas motor vezérléscseréje.

Előzmény: viktor td5 (24038)
Atta2 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 24039

Én nippartsban találtam, negfelelpt, ősszel én is beleszaladtam egy ilyenbe.

Előzmény: wartburgospeti (24037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!