Van egy 2007es Zafira. Miért lehet az hogy a féklámpa 6 pedálnyomásig világít utána nem. Ha leveszem a gyújtást aztán vissza megint csak 6 nyomásig világít.
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem,1.9cdti 120 le 20km autózás után 36 foknál nem megy feljebb a vízhőfok ezért még langyinak sem lehet nevezni a fűtést.Mi lehet a hiba oka?? előre is kössz.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!! Felveszem a bontóval a kapcsolatot hátha megoldódik a problámánk! Amikor vettük az autót akkor persze nem mondtak semmi hibát az autóval kapcsolatban!! Reméljük a legjobbakat! Fejleményekről irok, hátha másnak is segítség lesz vaalamiben.
Nem volt az az autó törve esetleg?Túl sok a hiba.Tényleg szokott ezeken behalni a magasnyomású szivattyú.De a szerelőd nem kereste meg a tényleges hibát hanem egyből azt cserélte.
Lehet van valami kábelköteg hiba is.Amennyiben járásképes az autód vidd el Monorierdőre az opel bontóba,ott Robi biztosan tud segíteni!Mindent mondj el neki amit tudsz azt is ha volt máshol javítva esetleg ha törésről is tudsz azt is.
Nemrég regisztrálatam új vagyok , de remélem tudtok nekem segíteni.
Egy hónapja sincs,hogy vettünk egy zafirát. Zafira b 2.2 direct benzin, z22yh motorral. Sajnos kétségbeesésünkben nem is tudjuk mit csináljunk. Az autó 1000km használat után azt produkálta,hogy egyszerüen fogta és leallt alattunk azzal a hibával, hogy kis autó jel es benne függőleges kulcs kijelzéssel. Autó ujraindítása után 30 al majd 50 el és aztán tudtunk 70 el is menni vele. Persze a legközelebbi autószerelöig. Hibakiolvasás után jött a helyzet amit nagyon nem vártunk:
p1565 menetszabályozó interfész, üzemzavar:
szakadt
p1614 rossz jeladó típus érzékelve:
szakadt
p1616 oszlop integrációs modul nincs beprogramozvavagy nincs a CAN-bus- ban:
szakadt
p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet:
állandó
p0302 2. hengernél gyújtás hibát érzekel:
szakadt
A p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelőalacsony bemenet:
állandó ez a hibakód meg van , a szerelő hiábapróbálta kivenni viaszajött és fennáll a többi nem!! Azt mondta, hogy a magasnyomású szivattyú a ludas ezügyben, ami kb 180 ezer forint plusz szerelés stb.Valaki találkozott ilyennel közületek?- valóban az lehet a hiba?
Most az a dolog áll fent az autónkal, hogy volt szerelőnél magasnyomású cserélve , szívósor cserélve gyertyák cserélve 3 napja cseréltem ki az üzemanyagszabályozó mágnesszelepet is ,AZ AUTÓ MÉGSEM MEGY.... és kiírta az olajat hogy nem jó a szint -letiltott igy a motor védelme erdekében gondolom és 50 el engedett hazamenni.... otthon megnéztem az olajszintet és eltünt az olaj a kocsiból.... tudtok tanácsot segítséget adni?? Köszi nektek elöre is Úriban lakom...
""""Indítsd be a motort, szóljon a rádió, a Settings gombot addig kell nyomni, amíg egy pittyenést nem hallasz, ezután a BC gombot nyomogatva lépkedhetsz az oldalak között. Van benne pár hasznos info (vízhőmérséklet, valós sebesség, stb)"""
2006-os B Zafirámban gyaníthatóan nem tökéletes a termosztát. Elég sokára melegedik fel a motor. De nem tudom megnézni mennyi a vízhőfok, mert nincs benne kijelzőóra. A kompjuterem meg csak az időt, hőmérsékletet, dátumot ( rádióadót ) jelzi ki. Mivel nemrégiben vettem a gépet, lehet van más lehetőség az ellenőrzésre, csak én nem tudok róla. Van esetleg tanácsotok ezzel kapcsolatban?
4éves B Zafira, 1.8XEL 120Le, 59000Km tegnap óta motorhiba lámpa világít. Kód:P0171, ami elég sok minden lehet. Az autó egyébként hibamentesnek tűnik, ha nem lenne a lámpa nem mondanám meg, hogy baja van. A netet bújva PCV szelep jön legtöbbször szembe, mint hibaforrás. Esetleg valakinek volt hasonló esete?
Az egy zavarszűrő kondenzátor volt, de beépítettem és nem tudok adatokat róla. Azt a gépet sógoromnak vettem és nincs már nálam. Jól megy és nagyon örülnek neki.
Írjàl nekem egy mailt a mosogatógépeddel kapcsoatban, hogy meg megyen a címed és beszélünk! Ha tudsz egy adattàblàs képet küldeni arról a reléről reléről az jó lenne!
Érdeklődnék, hogy tudtok ajánlani olyan helyet ahol lenne szakszerviz (jelenleg a kocsim opel márkaszervizben áll) által beszerelhető, megfelelő állapotú Opel Z18XER tip. motor, elsősorban Veszprém, Fejér, Vas, Zala, Komárom-Esztergom megyékben?
Sajna az FB-n belefutottam egy olyan motorba, amit futárral elküldtek (na a futárcég is érdekesen papírok nélkül hozta-vitte vissza), de a szervizeseken kívül is legalább 2 szerelő sem ajánlotta a beszerelését.
A monorierdőn lévő Autóbontó Bt-ről van tapasztalatotok?
Láttam, hogy több motort is hirdetnek, de sajna én nem értek hozzá, hiába is mennék el hozzájuk.
Tudom, hogy hülyén hangzik, de futárral is elküldik, ezért is kérek infót róluk.
"Köszi a tippet." Végül is nem tanács volt, mert te is tudtad, csak megerősítés. Én is ezt szeretem
itt a fórumon. Jól esik, amikor mástól hallom a megerősítést, amit gyanítok. Vagy, ha valamit keresek, vagy szét akarok bontani, akkor írnak pár útmutatást, hogy mi a legegyszerűbb és legjobb út a megvalósításhoz.
Benzines vagy diesel?Én úgy tudom csak a dieselben van bowdwnes váltó.
Annak meg van a módja hogyan kell beállítani.Lekapcsolni a kulisszáról a végeket utána valamelyik sebességbe húzni és betolni egy stiftet.Ebben a rögzített helyzetben kell felcsatolni a bowden végeket a kulisszára és így jó kell legyen.Opel TIS-ben le van írva pontosan nem bonyolult a dolog.
Ugyan az a szerelő, aki a ventillátor motort is nézegette, mondta ezt a bowden gyanút. Középkorú szaki, elég nagy tapasztalattal, bár nem kimondottan opelos, hanem általános szerelő.
Két napja volt szerelőnél, ő szedte szét hogy megkeni, s ezzel az eredménnyel hozta vissza. Gondolkodom veszek a bontóban másikat, s beszereltetem, ezt ami benne van esetleg felperselyeztetem tartaléknak. ( Fiamnak is Zafirája van. )
Nekem volt vàltófőtengely csapàgy cserém mert ripityomra hullott és mondtam, hogy csinàljon meg rajta mindent ha màr szét van szedve, ezért elméletileg nekem is minden rendben a vàltómmal, mégis kettesbe csak egy bizonyos sebességkor tudom teljesen finoman berakni amúgy nehezebben veszi. Csak érdekességképpen írom.