Meg kellene méregetni, hogy hol tűnik el a delej. Ahol elvész, ott a bibi. Gondolom, ezeket az alkatrészeket amiket felsoroltál valahogy letesztelted/kipróbáltad, tehát akkor mérni is tudod.
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy valaki tud e tanácsot adni egy 159-es alfám van és nem megy benne az üzemanyag szivattyú , valamilyen okból nem kap áramot az inercia kapcsoló működik a relé jó kábel szakadás nincs szivattyúnak nincs baja biztosíték jó hibakódot nem at ki(egy párszor volt már olyan hogy lealt nem ment a szivatyú de gyújtás le gyújtás fel egy párszor egymás után és ugyan úgy működött idáig)esetleg valakinek valamilyen ötlet hogy mi okozhatja még a hibát hogy az autó miért nem ad áramot a szivatyúnak?
Az EPER szerint még a 155ben és a Spider/GTV-ben is ugyanaz a rudazat van..
Az összes műanyag bizderga is jó a rudazatban/kulisszában? A váltókar rögzítése nincs kirohadva a kasztni aljából? A bakok (és a rögzítésük) _tényleg_ jók? És 146-ba is valók?
Szerintetek a 146 1.4/1.6 illetve 1.8/2.0 váltói az áttételtől és a váltó kapcsolástól eltekintve ugyanazok?
Avagy az 1.8-at át lehet alakítani bovdenes vezérlésűre?
Valami nem kerek, és már nem nagyon látom, mi lehet még baj. Még mindig fura a kapcsolási érzet, és ötödikben feszül is kicsit a kar, pláne gázadásra. Motorttartó bakok rendben, rudazat rendben...
Olvasom a leveleim, de addig nem akartam visszaírni amíg nem biztos, hogy ráérek-e. Dec 6-án, és nov 30-án már biztosan nem leszek a fővárosban, holnap tízig kiderül, hogy a céges évértékelőt 23-án tartjuk vagy dec közepén. Előbbi esetben szintén nem tartózkodom majd itthon.
Tudtok ajánlani olyan megbízható Alfás szerelőt/szervizt, aki vásárlás előtti állapotfelmérést vállal? Budapesten, vagy környékén.
Most 1.8 TS motoros kocsiban gondolkozom, mert több helyen írták, hogy ha benzin, akkor az kevésbé problémás, mint a JTS, és erőben sincs nagy különbség.
Nincs még Alfás tapasztalatom, és nem akarok nagyon mellényúlni.
A gyari uj DMF nem döglik meg elöre tervezhetöen, teljesen a juzerektöl függ, hogy meddig el, akar örökeletü is lehet. Ne görcsölj rajta. Ha a az elado nem tudja, es altalaban nem tudja hitelt erdemlöen bizonyitani, hogy milyen van benne, akkor csak szerencsen mulik a sorsa, nem lathato elöre. Ülj bele, inditsd be, menj vele valamennyit, allitsd le. Motorinditaskor-leallitaskor ha nem razza meg a kasznit, illetve menetközben kuplungolaskor ha nem erzel kis ütest a pedalon, akkor eppen jo. Hasznald egeszseggel, a ravalot meg tedd felre.
Ha cserelni kell, az szopas. Gyari csomagolasban draga, kerdes mennyire jo, az utangyartott meg nem lesz sokaig pöpec.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy egy Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtdm 20v 175 lóerős autóban a kettőstömegű mikor szokta általában megadni magát? Tudom használattól függ, de most készülök venni egyet, kb 240ezer km van benne és szeretném tudni, hogy jó eséllyel volt-e már benne cserélve.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Végül 3-as Laguna lett, 1.6 benzin, nagyon kevés kilométerrel, magyar, szervízkönyves. Tudom, hogy vérszegény lesz alapmotorral, de azért visszagurulni nem fog a dombon. Nem mellesleg nem nagyon van panasz erre a szériára, remélem engem sem viccel meg.
A 'jöhetett' alapján (múlt idő)....úgy tűnik, dön tés született. Lehet tudni, mi az?
A Bravo nem túl nagy belül.... a Delta műszaki alapjait gekintve (is)...rokon a Bravoval.
Nekem...nekem.....a hozzászólásaid alapján úgy tűnt, hogy a tartalom téged nem érdekel, a külső / forma alapján keresel, valami önerőböl helyváltoztatásr a képes eszközt....családi cuccolós közlekedőedényt. Minél kevesbb nyűggel...kiadással.....kötsltéggel.
Erre, nem biztos, hogy.egy korosodó Fiat159 a legalkalmasabb.
Egy kevés km-es, nem rozsdásodó 1.8as lehet vállalható kompromisszum.....nem drágább fenntartani .mint pl.egy r.lagunát. Pl. nincs kettőstomegű lendkereke sem....
Olaszból csak ez a két típus jöhetett nálam szóba (159, Bravo), a 159-ről időközben többen lebeszéltek, a Bravo pedig kicsi a családnak. A Deltáról amúgy nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem a formája, ha valamit szoknom kell, akkor azt nem rám varrták, nem mellesleg, ha jól tudom, lényegében az is Bravo más ruhában, bár ezt nem is te javasoltad.
A marea weekendet azért ajánlottam, mert családi autónak...tágasabb, pakolhatóbb...stb. szerintem jobb, mint a Fiat 159. És rentábilisabb is. Alkatrész árak...szerelhetőség stb.... A fiat modular blokkja,ismét csak szerintem, jobb konstrukció, mint a gm 4 hengeres benzintemetője.
Én egy alulmotorizált kerekes esernyőnek tartom a 159et , evvel a hervatag ' motorral '.... Tudod, valamikor, az Alfa Romeo -ban sportszív dobogott.....
Cuore sportivo....mond ez a két szó neked valamit?!? ... Valószínüleg nem.....
Mind1.
Az általad belinkelt kocsi, úgy tűnik olaszországi származás. Nézz alá, jó eséllyel rozsdamentes vagy még megfogható, felületi a barnulás.
Ha kölcsönzős kocsi volt, még akár szervizelhették is... akár gondosabban is, mint az átlag olasz magánszemély.
Hajtás sajnos szintén gm, ennek minden előnyével. Vékonyka féltengelyek., sz@r váltó, csoda -csillag a pohárban stb....
Röviden : nekem az nem jön be, hogy te egy álruhás c vektrát veszel....vennél. Nehéz bódé egy gyenge sz@r motorral. Dinamikus, ne adj' Isten, sportos közlekedésre alkalmatlan gépkocsi, sajnos Alfa emblémával.
Ettől ez még a te pénzed, te döntésed. Nem tisztem megitélni...nincs is közöm hozzá.
Bár ennyi pénzből már lehetne 12szelepes Alfa164et is venni. A 3literes motorral, az egy jó kompromisszum....kár hogy erősen elfogytak a gyári alkatrészek hozzá.
Szia, Köszönöm a biztatást, holnap délelőtt hívom a szerelőt "Alfás" hogy mikor vihetem diagnosztikára. Addig sajnos így kell vele mennem, remélem nem lesz "nagyobb" baj belőle.