Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

353 wr Creative Commons License 2021.02.15 0 0 149713

Mondjuk az enyém az nincsen elrohadva rozsdapötty az annál több jött elő rajta az útobi 2 évbe.Az eleje jobban vagy is a homlokfal.Én most várom a szilikoncsöveket mert ezek amik rajta vannak ezek még a gyári nem is csodálom hogy néha folyatnak itt ott olyan kemények mint a beton. Nekem is napi használósba van napi napi 60 km-t megyek a munkahelyre meg haza meg idehaza is csak meg a hétvégén. Egy év sem telet el észre se vettem már a vezérlésben volt 130-ezer olaj 3 havonta csere. Valamilyen szinten meg azért van baj mindig az autóval mert még nem igen volt cserélve rajta semmi se minden gyári szal 30 éves elmúlt ez miatt feleslegesn morgok. Az tény ezek a kis ipari dolgok egy sapka szar. Én ha minden igaz 1 éve cseréltem teljes kipu rendszert mert teljesen oda volt már műszakira mikor vittem 1 évvel meg hoszabítotam az életét befoltoztam. De aztán máshol lyukadt ki meg a hátsó dobba le szakadt a hangtompító aztán olyan volt mikor elindítottam mintha fazekakat húznék magam után. Na meg az y tömítés az bírja bő egy hónapot és a közebe kiég csak a vas marad meg. Azt klingelitből vágtam bele az jó. Nekem is valami olyan autó kéne amibe lehet pakolni és nem egy vagyon az alkatrész meg bírjon ki mindent mint ez. Csak nekem is az a bajom túl sok pénzem nekem sincsen így ez a szartalicska marad. Bezzeg a 2t-ét amíg használtam semmi gond se volt vele a mai napig se! Az indít rendesen meg fűt mint az ökör!

Előzmény: fcsaba10 (149712)
fcsaba10 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 149712

Ja a fűtés az teljesen szar!! Új a fűtő radiátor,teljesen szilikon csöves az egész rendszer de semmit nem fűt.Ascona ülésvan benne ülésfűtéssel úgy bírom ki.De ha folyamatosan járok vele akkor semmi baja,+ ha van is valami 5-10 e forint és másnap már mehetek újra.Már most közel van az 500e km hez.És én tényleg mindig megyek vele,csak teljesen szét van rohadva és a kisipari alkatrészek egy forintot sem érnek.

Nagyon nézegetek én is másikat.egy kistehert max 1m de az is egy rakás szar.Ráadasul ha valami baja van az 1-2 hét állás + 50-200e forint a javítás.

Most a kipufogó málott szét teljesen,de már erre is sajnálom a pénzt pedig egy y és egy cső meglenne 15e ből.

Az elmúlt 10 évben egyszer sem adta meg magát a kocsi.

Mindig haza jön valahogy akár Péscsről akár Sopronból vagy esetleg a magas Tátra aljából 😁

Előzmény: 353 wr (149711)
353 wr Creative Commons License 2021.02.13 0 0 149711

Tervbe van az eladás mert sok az autó itthon 3 vagy négyet el akarok adni maradjon egy azt kész és veszek másikat marad kettő azt elég is. De még ez a téma elég képlékeny sajnálom mindet. Még gondolkodom ezen.

Előzmény: 353 wr (149710)
353 wr Creative Commons License 2021.02.13 0 0 149710

Már ez megvolt zsírozva mielőtt én ezt felraktam szét is volt szedve kefe cser volt mert egyszer már nem indult el mert elégett az egyik kefe vezetéke.Ki lett cserélve a bronzpersely az elejébe az nagyon rossz volt már. A behúzón leesett egy kis rézlemezke elkopott így nem húzott be azt visszaforrasztottam a behúzó hátulját levettem és láttam a hibát. Ez jó is lett. Kint a helyén jól is forgott felraktam már az elején nem úgy indított ahogy kell aztán olyan hogy egyszer csinálja egyszer nem. Valamikor olyan jól forgat hogy nem igaz. A kétüteművel még hajtottam fele ennyi gond nem volt mint evvel. Mindig van valami főfékhenger csere volt utána felső rugó tányér még ez a másik felére várat meg a lengéscsillapító kengyelek. Hozzáteszem mikor nagyon hideg van melegebbet lehelek mit ez a fos ahogy fűt mindent elkövettem már evvel is de semmi ott rohad meg ez is. Bezzeg a 2t az úgy fűtött hogy sokszor másik lábbal nyomtam a gázt mert szó szerint égetett a levegő amit nyomott. Vízcsövek egy részét szeretném cserélni amint megjönnek az újak mert azok is folyattak tőbe most sikerült meg állítani a folyást. Pedig én vagyok a második tulaja a kocsinak egy öreg tatáé volt akkor is garázsba volt meg most is ott van.

Előzmény: fcsaba10 (149709)
fcsaba10 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 149709

😂😂😂 szia,kb 20 éve csinálja ezt az én Wartburgom 😂 exxide prémium 720 indító áramú akkuval,réz kábellel.Hol csinálja hol nem.rohadtul idegesítő.van hogy meg sem nyikkan 5 perc múlva meg teker mint az ökör. 😂😂 Amikor tönkre megyek idegileg kiszedem az indító motort agyonra bezsírozoma kiskeresetű + kicserélem a behúzó mágnest.Ez meg oldja a problémát kb 1 évre.

Próbálj olyan mágnest szerezni amin 2 Saru van.

Előzmény: 353 wr (149701)
pizo Creative Commons License 2021.02.13 0 0 149708

Indítómotor motorblokkra felfekvő felületét, és a blokk ezen részét is jól tisztítsad meg. 

 

Zoli

Előzmény: 353 wr (149703)
Sihuhu Creative Commons License 2021.02.12 0 0 149707

Akkor mar jobban jarsz, ha eladod. :-)

Előzmény: 353 wr (149706)
353 wr Creative Commons License 2021.02.12 0 0 149706

Nem tudom szerintem már így marad.Megeszi a penész. Még egy ideig hallgatom aztán irány a méh.

Előzmény: frundsberg (149704)
pizo Creative Commons License 2021.02.12 0 0 149705

Indítómotor motorblokkra felfekvő felületét, és a blokk ezen részét is jól tisztítsad meg. 

 

Zoli

Előzmény: 353 wr (149703)
frundsberg Creative Commons License 2021.02.12 0 0 149704

Nem feszül az az önindító? Próbáld ki úgy hogy csak érintőre húzod meg a csavarjait a váltón és úgy indíts. Ha akkor jó akkor valamelyik irányba alá kell hézagolni.

Előzmény: 353 wr (149703)
353 wr Creative Commons License 2021.02.11 0 0 149703

Ezen már túl vagyok új kábelek saruvégek meg aksi saru. Még a test kábeleket is meg takarítottam az alján. Minden aksi csatlakozási pont meg lett takarítva a váltót is le ganéztam ott. De néha jó néha nem én nekem van egy tippem még az a piros vastag kábel ami a gyújtáskapcsoló betétre megy azt néztem mert az le volt szigetelőzve és össze volt karmolászva úgy hogy kilátszott a réz én azt le zsugorcsöveztem. Meg sarut cseréltem rajta mert zöld volt meg azt eltörte valaki feszegette a saru védő el volt törve. Megjavítottam egy darabig jó volt ma már nem jó megint. Úgy volt jó egy darabig hogy hidegen egy pillanatra akadt utána leállítottam  meg jó volt mostanáig.

Előzmény: Atomi (149702)
Atomi Creative Commons License 2021.02.11 0 0 149702

Nézd meg, hogy az akkumlátorról induló nagyobb keresztmetszetű kábelek aluminiumból vannak-e.  Ha abból, akkor baszd ki őket a kocsiból és gyártsál rézből hasonlókat.  Meg szokta oldani a gondot.  Esetleg rákrimpelsz az aluminium kábelek alsó saruira, az hoz néha félmegoldást.

Előzmény: 353 wr (149701)
353 wr Creative Commons License 2021.02.11 0 0 149701

Üdv mindenkinek egy kis segítség kellene!

 

Van egy 1.3 Wartburgom a nyáron elkezdte azt hogy akad az indítómotor ki lett szerelve meg lett takarítva kefecserék is voltak meg persely csere is volt. A hiba nem szűnt meg kicseréltem az indítómotort, ugyan az a hiba kapott másik aksit ugyan az a hiba, ki lettek cserélve az akkumulátor kábelek és a saruk is még a körsaruk is semmi nem változott kapott másik gyújtáskapcsoló betétet valamikor jó valamikor nem. Az akkumulátor egyik sem új de mikor jól működik tökéletesen forgatja az indítómotort nem akad semmi gond. A másik indítómotor sem új de az is tökéletesen működik a másik autóba. Azt csinálja most jelenleg mit az elején mikor el lett kezdve a hiba javítása hogy hármat teker nagy kín  szenvedve mire elindul.És majd nem olyan mint ha lemerülne az aksi de az meg jó. Az indítómotorok egyike sem szorult az akkumulátorok csak 55 amperórásak de az 1.9 TDI-t izzítás nélkül is azonnal indítja. Vettem másik gyújtáskapcsoló betétet is de még nem raktam bele a másik újjal le ált az autó ment közben mozgott a bele az most javítottam úgy hogy tekertem még a kiálló sarucsatlakozón. Mit csináljak még? Mert már egybe dühítő is meg elkeserítő is.

 

Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek aki segíteni próbál!

dj01 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 149700

Üdv.!

 

Eladó eredeti gyári és használt Wartburg 353 alkatrészek. Érd.: 06309325719 vagy janodekany@gmail.com. Köszönöm.

59th_Roy Creative Commons License 2021.01.29 0 0 149699

Nincs valakinek egy jó állapotú hátsó lökhárító középrész, fekete,86 os limuzin.

pizo Creative Commons License 2021.01.29 0 0 149698

És a csökkenő oktánszám miatt a tuningmotorokba nem is célszerű.

 

Zoli

Előzmény: Billzzz (149697)
Billzzz Creative Commons License 2021.01.29 0 0 149697

Körülményes lehet így tankolni a Wartburgba.

Előzmény: pappgyerek (149696)
pappgyerek Creative Commons License 2021.01.28 0 1 149696

 Én még ki is szoktam vonni az etanolt a benzinből. A gond csak annyi, hogy a mostani 95ös benzin alapja 86-os oktánszámú normál benzin. Ehhez keverik az etanolt, amitől úgy viselkedik, mint a 95ös benzin. Már nem heptán-izooktán arányt jelent az oktánszám manapság, csak mint "brand". 1 liter 95ös tartalmaz 6-10%-nyi etanolt, vagyis kb 1 decit. Hozzá kell tölteni kb 1 deci desztillált vizet és jól összerázni, majd hagyni pár percig ülepedni. Ekkor az etanol-víz keverék lesüllyed az edény aljára, és a tetejéről le lehet fejteni az etanolmentes tiszta benzint. De ennek már kevesebb az oktánszáma, lévén kivesszük belőle a kopogástűrő etanolt. (Ha normál tiszta 95höz adnánk 10%nyi etanolt, több lenne az oktánszáma 98-99 körül).

 

Előzmény: Billzzz (149695)
Billzzz Creative Commons License 2021.01.28 0 0 149695

Nem minden olajjal keveredett el az igaz. Repsolt használtam tán akkor és azzal nem volt gond. De szoktak Spurit, vagy oktánszám növelő/üzemanyag stabilizálót is önteni mellé és elvileg jobban keveredett.

Én jártam E85-el, amíg lehetett kapni. Simsonban / Wartburgba is. Nem volt tőle semmi bajuk. Sőt lágyabb járásúak voltak. Ma is használnám időnként tisztításra, stb. De már szinte sehol sem kapni :(

Előzmény: dstr (149692)
Sihuhu Creative Commons License 2021.01.27 0 1 149694

Burkusnal '90-ben akkor azert hasznalhattak ezt a regebbi blokkmegcsapolalos megoldast, mert a Burkus termosztathazan nem akartak modositani. Egyszerubb volt tehat a regebbi megoldast hasznalni.

Előzmény: pappgyerek (149691)
Sihuhu Creative Commons License 2021.01.27 0 0 149693

Megadtad a valaszt a kerdesedre. Benzin. Most, hogy mondod, talan spurit emiatt is kevertek az etanolba.

Előzmény: dstr (149692)
dstr Creative Commons License 2021.01.27 0 1 149692

Annak idején én nem mertem beletankolni az etanolt. Öntöttem egy világos színű műanyag tepsibe etanolt, amihez adagoltam egy kis Mannol 2T-t. Azt tapasztaltam, hogy az olaj úgy úszkált a tetején, mint ama zsírkarikák a vasárnapi húslevesen. Akárhogy kevergettem, viszonylag rövid időn belül kicsapódott az olaj. Kellett volna valamiféle harmadik szer, ami oldja az olajat, és oldódik az etanolban. Úgymond "magával viszi" a kenőanyagot az etanolba (benzin?). Nem volt kedvem kísérletezni vele, így pedig tartottam tőle. Később hallottam valamit, amit még szokás hozzátenni az olaj oldása érdekében, de már nem emlékszem mi volt az.

Előzmény: Billzzz (149688)
pappgyerek Creative Commons License 2021.01.27 0 0 149691

 90-es blokk. Van 84es blokkom is, aminél úgyszintén a blokkot csapolták meg.

 

Előzmény: Sihuhu (149686)
Billzzz Creative Commons License 2021.01.26 0 0 149690

Már nagyon várom az eredményeket. Teljesítmény/fogyasztás illetve indítási/járási motor egyenletesség, reakció idő.

Előzmény: Sihuhu (149683)
Billzzz Creative Commons License 2021.01.26 0 0 149689

Ok. Végülis vissza kereshető amúgy is. De nem lényeg. Ne bánd. Túlléptünk rajta. :)

Előzmény: dstr (149687)
Billzzz Creative Commons License 2021.01.26 0 0 149688

Ha az etanolra gondolsz, akkor, mikor még volt, én jártam E85-el. Simán indult hidegben is csak be kellett dúsítani brutálisan. 

Sztöchiomterikus aránya a benzin 15:1-hez helyett 9,7:1-es. És az oktánszáma is 106-osnak felel kb. meg. Ezért dúsítás és nagyobb előgyújtás kell neki általában.

Előzmény: Sihuhu (149685)
dstr Creative Commons License 2021.01.26 0 1 149687

Dehogyis! De nem ér találgatni. Már bánom, hogy említettem.

Előzmény: Billzzz (149678)
Sihuhu Creative Commons License 2021.01.26 0 1 149686

Kb.83...86-os evjaratu blokk, legalabbis, ha wartie lenne. Karbifuteshez meg a blokkot csapoljat meg, nem a termosztathazat. :-)

Előzmény: pappgyerek (149682)
Sihuhu Creative Commons License 2021.01.26 0 0 149685

Alkoholos uzemnel nem olyan egyszeru a helyzet. Nem tobb uzemanyag kell, hanem valami, ami segiti a gyulladas beindulasat. De en ennek nem vagyok szakertoje. :-)

Előzmény: Billzzz (149681)
Sihuhu Creative Commons License 2021.01.26 0 1 149684

Szerintem biztosan nem.

Előzmény: Billzzz (149678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!