Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.23 0 0 206

http://index.hu/belfold/budapest/2012/07/22/holland_canalbus-okat_hoznak_a_dunara/

 

"az utasok 80-90 százaléka bérlettel (azaz ingyen) utazik"

 

Lehet, hogy a cikkíró ingyen kapja a bérletet, én 9800 Ft-ot fizettem érte. Akkor ne mondja már, hogy ingyen utaztam a hajón!

 


BTKmániás Creative Commons License 2012.07.22 0 0 205

OFF

ŰKissé eltévedt az egyik hajó...

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 204

Pedig ha jól tudom erre nyertük a támogatást. És valóban jó lenne arra folyásirányban legalábbis.

Előzmény: mopet46 (202)
mopet46 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 203
mopet46 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 202

Ugyan, hagyjuk ezt a "munkábajárós" agyatlanságot.

Előzmény: Törölt nick (201)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.16 0 0 201

Durva, hogy pont a munkábajárós reggeli járatokat vették ki Újpestről és a Rómairól.

Előzmény: mopet46 (200)
mopet46 Creative Commons License 2012.07.16 0 0 200

Mától új menetrend!

http://www.bkv.hu/hajo/d11_.pdf

mopet46 Creative Commons License 2012.07.13 0 0 199

Ez elképesztő pofátlanság! Mire válaszolsz a linkre, addigra a szerző egyszerűen átírja, ahelyett, hogy elnézést kérve kijavítaná a hibáját. Így úgy néz ki, mintha az olvasó lenne a hülye.

Előzmény: Enzo (198)
Enzo Creative Commons License 2012.07.12 0 0 198

Hát azt például, hogy a BKV-nak nincs Hunnia nevű hajója, a Hunnia nevü hajónak meg nincs irányváltója ami "szétakadjon".

Hungária lesz az szerintem.

Előzmény: Törölt nick (196)
mopet46 Creative Commons License 2012.07.12 0 0 197

Mert a BKK így gondolkodik. Látni, meg az orrukig sem.

http://iho.hu/hir/haller-utcai-kikoto-a-megoldas-a-hosszabb-lejaro-120712

Előzmény: Törölt nick (195)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.12 0 0 196

Sziasztok!

 

Erről tud valaki valamit?

http://iho.hu/hir/fogsaba-esett-a-hajo-120712

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.12 0 0 195

Én is kíváncsi voltam, már a múlt héten megnéztem, hogy megoldották-e a megközelíthetőséget, de szomorúan láttam, hogy most sem tudta a jobbkéz, mit csinál a bal. A 24-es villamos Haller u. megállójából, ami a kikötőkben szerepel csatlakozási pontként, el kell menni a Boráros térig, s onnan vissza. Na de minek, ha ott is van kikötő? Miért nem lehetett a Nemzeti Színháznál megépíteni? 

Másrészt ne várj csodát, az aluljáró az építési munkagödörbe torkollik, ahol gondolom jó alaposan bebetonozták, így az  most sehová sem vezet. Pedig milyen szépen kiépítették az utat a nem működő aluljáróig. Ennyire hülyék, hogy tovább már nem láttak?

Előzmény: mopet46 (194)
mopet46 Creative Commons License 2012.07.10 0 0 194

http://iho.hu/hir/megallot-hagynak-ki-a-bkk-hajojaratai-120710

 

Most, amíg a vízállásra lehet verni a balhét, addig kellene csinálni valamit az aluljáróval. Valami csodát!:-)

mopet46 Creative Commons License 2012.07.10 0 0 193
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.08 0 0 192

kicsit off: a kétéltű "kacsával" volt pár hete motorleállásos(?) műszaki hiba a Dunán. Ha jól emlékszem azon sincs nagy személyzet. Ott hogyan készülnek fel a műszaki hibára? 

Előzmény: vonalzoo (191)
vonalzoo Creative Commons License 2012.07.05 0 0 191

Költségcsökkentés: Mivel a személyzet nem BKV-s alkalmazott (kivéve persze az ellenőröket) a BKV (állam) költségeit ez nem növeli, az üzemeltető fix pénzt kap az üzemeltetés után (gondolom)

Amúgy a 80-as években a vizibuszokon négyen voltunk, amit ember hiány miatt összevontak háromra. Most költségcsökkentés miatt két fő az előírt személyzet. Ha többen voltak, valószínűleg kisegítők voltak, lékaisok, nyugdíjasok, stb.

A két fős személyzet meg elég érdekes egy kisebb havariánál, vagy csak egy motor-hibánál: a gépkezelő-matróz-büfés lemegy a gépházba szerelni, a hajóvezető a kormányállásban rádiózik, az utastérben meg ott van mondjuk egy 100 fős gyerekcsoport...

Előzmény: Törölt nick (190)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.04 0 0 190

Jó móka ez a hajó és akár még az eredetileg megálmodott célra (munkába járás) is jó lehetne.
Ha teszem azt egy megálló közelében lakom és a melóhelyem sincs távol egy másiktól.
Hiába hosszabb az út, ha tudsz kényelmesen dolgozni. Igaz WIFI egyik hajón sem volt, hiába hirdették.
Reggel minden rendben is ment, kis számú utas, pontos kikötés.
Este viszont nem jöttek a hajók menetrend szerint: a Petőfi tér megállónál nagy tömeg gyűlt fel. Ha jött is egy felfelé tartó, az tele volt, csak pár ember szállhatott rá fel.
Kellemes meglepetés volt a büfé.
Szóval munkába járáshoz, legalábbis nálam az autó kiváltásához, a következők kellenének:
- pontos, a menetrendet betartó hajók
- WIFI (ha már meghirdették)
- maximum 30 perces, de inkább 15-ös követési idők
- egységes hajópark: volt elég lepusztult zárt és emeletes, felül nyitott is
- legyen 1-2 hajó készenlétben, hogy az elromlókat lehessen pótolni (ma állítólag legalább 1 hajó elromlott és ezért borult a menetrend délutánra)
- költségcsökkentés: simán működhetne úgy, hogy 1 kapitány és 1 matróz, aki büfés és jegykezelő is (ma 1 kapitány + legalább 2 matróz + 1 büfés + 2 a metróból megszokott kinézetű kalauz (ott peronőr) volt a hajón, ami nyilvánvaló pazarlás

mopet46 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 189
mopet46 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 188

http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/matol-itt-1-kozossegi-hajozas/

A megmutatott három nagyon kevés a meghirdetett menetrendhez, de még az Armada Budapest Hajózási Kft. öt hajója is. A BUDAVÁR mit keres a projektben? Ki az üzemeltető? Végül is az Armada, v. a Rudas és Tsa Bt. nyerte a pályázatot?

mopet46 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 187

1. A 400 Ft-os rendszer, plusz bérlet, totális csőd. Óriási dotációval tudna csak működni az amúgy is csőd szélén álló eladósodott BKV-nak, ami újabb adók kitalálását hozza magával.

2. Egyetlen őrült sem lesz, aki októberi szeles, esős időben a bizonytalan hajóra várjon, még akkor sem, ha a Duna partján lakik.

3. 1957-ben a "301-es VIZIBUSZOK" megjelenésével már volt rá próbálkozás 1 Ft-os jeggyel.

Előzmény: Ízirájder (186)
Ízirájder Creative Commons License 2012.07.01 0 0 186

http://www.origo.hu/itthon/20120701-elindult-a-menetrend-szerinti-dunai-szemelyhajozas-videoriport.html

 

3 dolog:

1. Nagyon jó, hogy van, kb. 3 évente egyszer járok Pesten úgy, hogy megfordulok a városban, de gyermekként imádtam a dunai hajózást, ha nem dől be a 400 Ft-os rendszer, valamikor kipróbálom.

2. A videóban megszólalók szerint, ez max. családi ringatózásra jó, busz helyett nem fognak hajóra szállni.

3. Ugye BKK Dávid nem úgy adja el, hogy ez mekkora új ötlet?

 

AMúgy majd kíváncsi lennék a számokra (menentrend ér-e valamit, bevétel/kiadás stb.) De ezt sosem fogjuk megtudni.

mopet46 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 185
mopet46 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 184
mopet46 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 183

Egy kis nosztalgiázásra összetarthatunk, visszasírhatjuk azokat az időket, de fiatalabbak már nem leszünk. De ha lennénk, az sem változtatná meg a vadkapitalizmus rablógazdálkodását.

Előzmény: cuki_64 (179)
BunnyNo1 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 182

Korántsem erről van szó. De ha beszélni akarsz, tanulj meg. Egyébként az érdemi részre nem reagáltál.

Előzmény: mopet46 (178)
BunnyNo1 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 181

Beszélni akart, hát segítettem. Reagáltam arra is, amit írt.

Előzmény: oldrad (175)
cuki_64 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 180

Az utolsó hajóm a példa felújítás után , eldták Paksra a motor és váltó többe került amenyiért eladták. Ez hajó a Margitsziget vizíbusz volt.  Pontonokat máig használják sok helyen, huladék árban adták el. Ma ugyanaz a ponton több miliokért kérnek el. 

cuki_64 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 179

Peti igazad van mi  tarcsunk össze volt BKV hajósok.  Kár volt annak idelyén szétverni BKV Hajózást egyesek jol meg gazdagodtak belőle. Máig üzemelő hajókat filérekért adtek el. 

Előzmény: mopet46 (178)
mopet46 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 178

Köszönöm együttérzésed a kioktatottal. :-) Ha valakinek csak annyi értelem van a víztornyában, hogy csak a szóközöket és az ékezeteket látja, azt csak lesajnálni lehet.

Előzmény: oldrad (175)
mopet46 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 177

Ha akkoriban a szabad rablást kicsit fékezték volna, ma az úszódokkal és a javító bázissal rentábilissá lehetne tenni az egyébként veszteséges személyhajózást. De már késő. Csak azt nem értem, hogy egy túltervezett utas számra kalkulált bevétellel, hogyan akarja üzemeltetni. Az egyszeri EU-s félmilliárd elfogyott a semmire [kikötő,:-) wifi,:-) bringatároló korlát:-)], ez után mi lesz? Majd ebből fedezi?

http://bkvfigyelo.postr.hu/komoly-kotbereket-fizethet-a-bkv-a-bkk-nak

Előzmény: cuki_64 (173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!