Keresés

Részletes keresés

kisvautas Creative Commons License 2015.07.24 0 0 25359

Sziasztok..  KF850 extra mitgondoltok saraboloval megbirkozik egy több éve szántatlan vakondtúrással meg hangyabollyal teli szőlővel? Természetesen kaszálás  után van . Ugyanugy  szeretném az amugy kaszáló kertet melyet a vaddisznók alaposan felturtak kissé kiegyenesitteni , dobkaszával kaszálhatóvá tenni.. 

amper_vadasz Creative Commons License 2015.07.22 0 0 25358

Léghűtéses 4T fűnyíró motor melegedés mérséklésre rendszeresen használok +E85-t a benzinhez keverve, nem kell sok, 1L benzinhez + 1-2dl-t, 2T motornál ez az üzemanyag mix 1/3 1/2 +E85 is lehet. A benzinbe lévő minimális vizet a +E85 homogén oldatba viszi magával, nincs többé tank rozsdásodás, víz miatti karburátor dugulás.

Motor belső hűtésre még használható pl. a vízzel benedvesített majd kicsavart légszűrő szivacs is.

 

Valóban jók az orosz videók, pl. az eke beállítása és annak használata rota kistraktorral, sok helyen nem használnak pl. csoroszlyát, van viszont körmös vas kerék és az eke is állítható, s vígan viszi a gép.  

Előzmény: biohazardxx (25357)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.22 0 0 25357

köszi a válaszokat és a segítséget. Tegnap elmentem préselt kartonért kb 200 kg-ot hoztam 3km volt az út és hát szegényke eléggé melegedett még délután 4kor szóval inkább nem mentem még egy kanyarért el. ja és földút ami dimbes dombos volt :D de jól birta van benne kakaó rendesen. Holnap szétszedem az egyik kereket és megnézem mit lehet vele csinálni hátha tudnám kicsit stabilizálni. mostanában egyre több orosz videót nézek és hát le a kalappal előttük mert nagyon találékony népség :D de addig is egy kis utánfutó teszt, én b etegre nevettem magam rajta :D

dzsozi55555 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 25356

Ha esetleg valaki eltudna nekem küldeni egy honda mio f600-as kistraktornak a gépkönyvét az jelezzen legyenszíves. Előre is köszönöm. 

dzsozi55555 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 25355

Üdv 

Ha lehetne nekem is eltudnád küldeni egy honda miof600-as kistraktornak a gépkönyvét.

 

 

albertjani Creative Commons License 2015.07.21 0 0 25354

Szétszeded a felnit és kalapáccsal visszakalapálod gyári helyzetbe. 

 

Leírni nem tudom máshogy, de ha majd a felni egyik felét ráfekteted egy sima felületre, látni fogod, hogy a közepe néhány milliméterrel feljebb van, kinyúlt a lemez. A közepét kell ütni, amíg visszaáll eredeti helyzetbe.

 

Sokan azt hiszik, hogy a műanyag gyűrűk koptak el, ezért lóg (én is így jártam !!! :)  ), de nem. Egyszerűen vékony anyagból van a felni és a terheléstől "kinyúlt".

 

 

Előzmény: biohazardxx (25341)
studiod1 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 25353

A motornak nem okozhat gondot(hűtőborda tiszta és megfelelő olaj) ráadásul szállításkor jó úton nincs is leterhelve hajtóműnél sem lehet gond, bár szerintem az érzékenyebb könnyebben túlmelegszik. Én bizony ilyen melegben is dragonnal rotáltam(reggel szénáztam és így jött ki) igaz utánna olajat cseréltem a hajtóműben(a hykomolnak nem tetszett túlmelegedett)

Előzmény: biohazardxx (25352)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.21 0 0 25352

Hülye kérdés megint :D De nagy melegbe mint most délután szoktátok használni  trakiként? Elkellene hoznom pár cuccos  de nem tudom hogy ez nagy forróság ártana e most neki....

Előzmény: Törölt nick (25350)
studiod1 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 25351

Igen a csőtengely csapszegfuratát oválisra tágítja peremezi(vékony gyenge minőségű anyag)

Előzmény: biohazardxx (25347)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 25350

A kinyomóvilla és a forgórész között kell lennie.

Remélem megtalálod :D

Előzmény: biohazardxx (25349)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25349

hát nem teljesen :D

és ez a csapágy hol van? az alsó kuplungharangban vagy alatta? Mert ami a harang alatt van az a csigatengelyé nekem a tengely végén van egy bordázott rész ügye amin a kuplungharang járkál és kb eddig tiszta mert ami a motorblokk alatt van még cssak nem is láttam hogy nézhet ki :D

Előzmény: Törölt nick (25348)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25348

Ez utóbbi azt jelenti, hogy van kétféle kuplung kapcsolási mód; aktív és passzív.

Aktív esetben a kuplung nyomócsapágya folyamatosan jár, fezsül, amíg a hajtás be van kapcsolva.

Passzív esetben a kinyomócsapágy csak a kuplung oldásakor feszül meg, tehát bekapcsolt hajtás esetén nincs terhelésnek kitéve.

Remélem így érthető volt :D

Előzmény: biohazardxx (25347)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25347

értem, vagyis nem teljesen.

"A csőtengelyen a furatot gyorsan kiveri kell rá egy +cső kívülre, esetleg két anya felhegesztése a furatra." itt arra gondolsz hogy a lehajtás tengelyére ráhúzom a keréknek a csövét és azon van egy kis lyuk és azt tágítja a csapszeg?

 

"Én jobb szeretem a hagyományost a csapágy-villa csak a kiemelés pillanatában működik, a fordítottnál viszont összekapcsolt állapotban folyamatosan megy a csapágy." milyen csapágy megy, mi megy folyamatosan? ezt nem tudom elképzeni mi lehet :D

Előzmény: studiod1 (25346)
studiod1 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25346

Sajnos a kerék-kerekek gyengék(a régi robix jobb volt), a műanyag hézagoló-persely-távtartó ki minek nevezi cserélhető bronzra(esztergályos) csapágy felesleges mivel ott csak szabadonfutáskor(mikor kattog vagy simán elforog a kerék) van forgás. A kerék tengelyen egy sima lemezből készített tárcsa van ami a két részből álló "felni" között van, mivel a tárcsa lazán van ha ez nagy akkor akkor kóvályoghat.A csőtengelyen a furatot gyorsan kiveri kell rá egy +cső kívülre, esetleg két anya felhegesztése a furatra. A lehajtás 25mm sajnos a kerék csőtengely 26mm legalábbis amikkel én találkoztam. Én jobb szeretem a hagyományost a csapágy-villa csak a kiemelés pillanatában működik, a fordítottnál viszont összekapcsolt állapotban folyamatosan megy a csapágy.

Előzmény: biohazardxx (25345)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25345

az fasza! hát nekem mondta volna azt hogy adjak neki 30 rugót előre biztos mondtam volna neki majd ha addig te is kölcsönadod a kis feleséged..... :D Tuti zsebre dolgozik a kis majom....

 

azt nézegettem én is hogy valahogy a felni két oldalára beférne valami tűgörgő vagy csapágy. mert jelenleg nekem 2 darab műanyag szál van behajlítva és hát az nem egy tartós dolog :D

Előzmény: rönótulaj (25344)
rönótulaj Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25344

Semmit......!

Jó bőven megkentem zsírral aztán beletörődtem!

Amúgy én személy szerint nagyot csalódtam a szentkirályi tiller gyár termékeiben. Szerintem mostanában CSAK SELEJTET GYÁRTANAK! Pl.: Az év elején vettem egy Dragon 65- kapát és már újkorában selejtes volt a hajtása. Saját szerencsétlenségemre 3 nap után kezdtem el használni, így nem cserélik csak szarakodnak vele és mókolják! A környékbeli szervizhálózat pedig kritikán a aluli....PL: az egyik Debreceni szerződött garanciális partner azt mondta hogy utaljak el neki előre 30000 (azaz harmincezer) forintot mert addig fel sem veszi a garanciális hibáról a megrendelést.... Aztán ha kiderül hogy mégis garanciális jellegű a hiba akkor lehet hogy majd visszaadják!

Üdv: Tóth Attila

biohazardxx Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25343

és akkor csináltál vele valamit hogy ne lötyögjön?

Előzmény: rönótulaj (25342)
rönótulaj Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25342

Szia!

Az enyém is pont ilyen. Én szétszedtem és szörnyűlködtem is hogy egy ilyen silány sz@rért hogy kérhetnek ennyi pénzt. Ja, és gyárilag nincs benne csapágy.

Üdv: Tóth Attila

Előzmény: biohazardxx (25341)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.19 0 0 25341

És az jó ha fordított? :) öcsém csinált babettán olyat hogy a ferodolos részbe ferdén csiszolt bele kis barázdákat hogy ne csússzon és arra gondoltam hogy én is raknék bele egy 5-6 darab ilyen pici barázdát persze nem olyan méllyen hanem csak éppen egy fél mm-nyit.

 

A másik kérdésem az lenne hogy a járókerekek amit vettem elég silány minöségűek. a gumi 2 hónap után berepedt pedig nem is használtam és most néztem hogy az egyik mintha kicsit 8-as lenne benne, utána néztem hogy eléggé lötyög a kerék a saját tengelyén mintha nem is lenne benne csapágy. oldalra és a tengelyen is be-ki jár.  van erre valami egyszerű megoldás hogy ne lötyögjön vagy minden kerék ilyen? Haverom azt mondjam küldjem vissza mert igen csak szart adtak el nekem :S

ilyen van nekem csak nekem 6 csavar van a felnin.

Előzmény: studiod1 (25340)
studiod1 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 25340

Szentkirályi kf sorozat normál kuplung alaphelyzet összekapcsolt, rugó szorítja össze a két felet, villa rugó ellenében bont-emel ki emiatt kötelező a vészleállító hozzá. A tiéd fordított tehát fk sorozat, (alaphelyzetben bontott a fotórol nekem az látszik)

Előzmény: biohazardxx (25338)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.17 0 1 25339

 

Ez lemaradt... :)

biohazardxx Creative Commons License 2015.07.17 0 0 25338

nem rezonál be semmi az tuti. Igazgattam a motort a hajtáshoz mégpedig úgy hogy a piros nagy gyűrűt lelazítottam kuplungot behúztam de igy is van némi holtjátéka jobra balra a blokknak majd a kettő közti állapotra igazítottam de semmi, ugynaz a hang... szerintem a kuplung nem lötyög se a tengely amin fut.

 

Nekem a hajtásom az olyan hogy alulról egy villa tolja felfele a kuplungot ami beleér a motoron levő ferodolos tányérba. gondolom nem ilyen a fordított kuplung...

 

fordulatszabályzóként a regulátorra gondolsz ami egy karocska és az mozog nyit valamit ha csökkenne a fordulat és igy megtartja a mindig a fordulatot... na most az nem mozog ment közben már néztem.

 

Na és most az én verzióm jön: Ma ahogy elindultam egyből adta a hangot és még csak meleg sem volt a gép. visszafele kis teherrel jöttem és azt vettem észre hogy minél jobban behúzom a kuplung karját annál jobban erősödik a hang  kb félutig húztam be és ott csak éppen hogy hallani lehet szinte halkan csak. aztán tovább húztam és erősödött majd teljesen behúztam és már eléggé halható volt. aztán jutott eszembe hogy 1 hónapja szorosabbra vettem monván hogy ne csússzon majd és szerintem túlságosan is szorosra vettem mert ahogy behúzom teljesen a kart úgy a bofden végén levő kis rugó is elkezdett nyúlni kicsit pedig jó erős rugó...

most beállítottam úgy hogy a rugó ne nyúljon és vagy fél centit visszacasvartam az ott levő csavaron igy amikor behúzom a kart nem lifeg  a kuplung kar a blokknál de nem is olyan feszes hogy  a rugó nyuljon szóval lehet én csesztem el hogy az elején túlhúztam és amiatt volt a hang szerintem .

 

Holnap megnézem hogyha megpakolom a futót hogy indul nem e fog csikorogni a kuplung illetve elmulik-e a hang. Remélem nem tettem tönkre a kuplungot :S

 

Köszi a sok segitséget és ha valakinek van jó tanácsa nyugodtan ossza meg mire érdemes még figyelnem...

Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.07.17 0 0 25337

Szia!Én a motor fordulat szabályzóra gondolnék!Mivel nagy terhet viszel,ezért a szabályzó rá-rá segít a motornak.Szerintem ezért van ez a hullámzó hang!Ugye alapjáraton nincs terhelve,ezért normálisan megy.Én most szedtem szét nem rég a kisebbik kapálógép (KF-04) hajtó művét.Ha bronz tengely csatlakozásnál lenne elkopva,el sem tudnál indulni vele!Na már most ha csapágyak nagyon kopottak,kottyanása lenne a tengelynek,akkor is nehezen indulna el!Ha nem lenne benne olaj,akkor meg csikorogna!Még azt kenne megnézni,hogy szabályzó rudazat vagy a rugó nem-e törött,hiányos!Talán tudtam segíteni.István   

Előzmény: biohazardxx (25325)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.17 0 0 25336

Még esetleg arra tudok gondolni, hogy valamelyik műanyag burkolat, vagy valami a motor környékén rezonál Nem megfelelő rögzítettség miatt, de erre kevés esélyt látok.

Előzmény: biohazardxx (25334)
studiod1 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 25335

Csak egy kérdés: a géped az szentkirályi fk sorozat, esetleg midi? az fk fordított kuplung annál sajnálatos módon összekapcsolás esetén állandóan megy a nyomcsapágy.Villa csapágy környékén keresgélj esetleg a motorrögzítés nem volt megfelelő és elment a központosítás. Csigahajtásnak legalább 4-500üó ki kell bírni.

Előzmény: biohazardxx (25334)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.16 0 0 25334

a hangot csak akkor adja hogyha a kuplung be van húzva és megyek vele közben. ha állok és üresben pörög  és nincs behúzva a kuplung akkor nincs hang... ez az egész akkor kezdődött mikor meglett a futó és elvittem az első fuvart ami 10 db  nagyméretű cserép volt ami kb max 150 kg lehetett.  szóval még agyon terhelve sem volt. igazság szerint nem vettem észre hogy csúszna vagy gyengébb lenne.

Egyszer volt hogy behúzva maradt a kézifék de azt rögtön jelezte a kuplung egy kis csikorgással és kapcsoltam hogy ne húzzam neki,,,,

A hülye kerék is amit vettem az egyiknek a tengelye már ki van szopósodva és kicsit lifeg oldalra pedig alig ment 10km se szerintem...

Előzmény: Viktor1798 (25333)
Viktor1798 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 25333

10 fokig nem kéne gondnak lenni de alapjáraton is adja hangot vagyis úgy hogy a kuplung be van húzba (legalábbis nekem régi KF-04 kuplung ezzel arra gondoltam hogy nincs összekapcsolva a hajtóművel ) ?
Régebben írtam neked hogy a vonófej szerintem fordítva van azért áll így a gép fordítsd meg próbáld meg hogy akkor hogy áll, nekem is kicsit előre van dőlve kocsizáskor eddig nem jelentett problémát de próba szerencse :)

Előzmény: biohazardxx (25332)
biohazardxx Creative Commons License 2015.07.16 0 0 25332

A gép márciusban lett vásárolva azóta jó ha 10 órát ment abból 7 óra sarabolás és rotálás volt....

Csapágygond szeintem még szintén korai lenne...

 

Inkább a motorból jön a hang, vagyis onnan hallatszódik szerintem. Az nagy baj ha a motor a vízszintestől  állapottól kicsit előrefele dől?

Előzmény: Törölt nick (25326)
Viktor1798 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 25331

Ez így ahogy van ÉLETVESZÉLY az a 2 vas szerintem szinte semmit nem ér törni fog az biztos vagy hajolni a vonószemnek a csuklóján se sokat ér az a hegesztés szerintem .

Előzmény: Recrew (25329)
Csiga1970 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 25330

Hello!Ez gyárilag ilyen,nincs rajta gumi.Sokszor jó dolog,én kapálásnál a sor végén kerítésnél szoktam használni,esetleg futózásnál néha.Attól tartok,hogy a fém kerék kikezdi a nagy szíjtárcsa belsejét,és azután enni fogja a szíjat,de lehet,hogy ez csak én alaptalan félelmem.Üdv

Előzmény: Törölt nick (25324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!