Szia daty ! Én használtan vettem a motort , de megkímélt állapotban, és nem csalódtam benne. Az árnál szerintem az is közre játszik, hogy ki milyen gyorsan akarja eladni a motort.
Szia daty55 ! Van egy 4t-s 50-s libertym már egy éve. Ezalatt 1000 km-t mentem vele. Én 180cm/100kg vagyok. A fogyasztása átlagban 2,8 liter lett. A végsebessége 60 km/ó, a fék nekem megfelelő, mind a kettőt használom egyszerre a fékezésnél. A gyorsulása, nos azt nem igazán lehet nagyszerűnek mondani, de hát a négy ütem már ilyen. Nem bántam meg a választásomat, én csak ajánlani tudom.
Biztos többször is volt már szó a következőkről...
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy 50 4T vagy 125 4T libertyt vegyek.
B-s jogsim van és ugye csak az 50-t vezethetnék és ezt a szabályos utat is preferálom de Nagytarcsán élek és innen járok Budapestre, amivel nem is lenne gond ha nem lenne egy olyan az M0-t a 16. kerülettel összekötő útszakasz ahol 90-et lehet menni és kamionok is nagy számban fordulnak elő. A kamionosok a keskeny út és a szembe jövő nagy forgalom miatt nem tudnak előzni ezért igencsak zavartam a forgalmat a régi 50-sel amikor kölcsönben volt nálam.
És igen tudom, hogy 45km/h mehetek szabály szerint.
Kérdésem az lenne, hogy 50 4T libertyvel el lehet-e érni 70km/h-s sebességet egy kis ráfordítással? Akár a fojtás(ok) eltávolításávál vagy jobb kipufogóval? Ha igen, hogyan?
Vagy érdemesebb lenne a 125-t választani aminek nem probléma ez a sebesség de nem is szabályos? A kilométeróra számozásán és a blokk méretén kívűl van-e nagyobb köbcentire utaló jel?
A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. A hajtóműolajok keverhetőek egymással, ha mind GL osztály, mind viszkozitás tekintetében egyformák, de ahhoz hogy a keverék betölthető legyen egy hajtóműbe az is kell, hogy mindkét olaj megfeleljen az adott hajtóműhöz kapcsolódó gyári előírásnak, ami nem mindig merül ki a GL osztályban és a viszkozitásban.
Tanácsot szeretnék kérni. A Liberty 50 4t-ben hajtóműolajat szeretnék cserélni. A gyári előírás 80w-90 api gl3 nekem 80w-90 api gl5 olajam van. Azt olvastam, hogy az api gl3 helyett a gl4-et is bele lehet önteni. De igaz lehet ez a gl5-re is ? Nem ártok ezzel a robogónak ?
Mitől lehet az,hogy hidegen beindítom a 2006-os 50/4T-t.. teljesen jól indul,szépen jár a szivató teszi a dolgát...majd 15-20mp-múlva nagyon felpörög....5-10mp-ig..aztán megnyugszik...
Telre szeretnek venni egy liberty 50cc 2t-t max keret 130e forint. Mire erdemes odafigyelni vannak esetleg tipus hibak? Illetve vannak e olyan evjaratok amit erdemes kerulni? Koszonom!
Nekem ugyanez a problémám, én vettem vadiúj szivatót, de nem oldotta meg sajnos. :(
Anno volt már hasonló, akkor az alapjárati fordulatállító csavarral játszadoztam, és javult valamelyest, de most más a probléma, mert hiába állítom, nem igazán változik.
Megtudná valaki mondani, hogy a Liberty órájába milyen típusú gombelem kell ? Nem akarnám azért szétszedni, plexitet levenni stb. Mert mindennap használom a mocit és ha nem tudok venni akkor kétszer szedhetem szét.
Első lámpa foncsorával lehet valamit kezdeni? Teljesen lekopott róla ár a tükrös réteg, alig világít már a lámpa. Csak komplett lámpacserével lehet orvosolni, vagy lehet venni bele foncsort? Apropó, lámpát hogy tudom kiszedni, le kell bontani a teljes borítást, vagy kijön bontás nélkül?