Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

metalpeget Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27637

Köszönöm , megnézem majd a csomagtéri szellőzőket , nem maradt-e ott valami "ragacs"?

Előzmény: cápaFeri (27632)
metalpeget Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27636

A fotó lemaradt

Előzmény: metalpeget (27635)
metalpeget Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27635

Köszi a fotókat , szerencsés vagy az autóddal (vagy én peches). Nem is a pattanás zavar , hanem hogy lassan ereszti át a levegőt a szellőző és ezáltal érzetre az ajtók becsukása sem zökkenőmentes , hanem "erős" légellenállásba ütközik , mintha az a csappantyú először beragadna , aztán a megnövő légnyomás kipattintja , de a hirtelen megnövekedett légmennyiséget így már nem tudja átbocsájtani.

Itt egy kép az ajtók B oszlopnál lévő síkjáról.

Előzmény: potyi20 (27628)
Kamate Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27634

Sziasztok Kedves Kiasok! Van egy 2016 os Kia cee'd sw( 1.6 dizel 100kw os JD) autom! Hatso ablaktorlo karra lenne szuksegem. A markaszervizben 15ezer forintert adjak... Ebay-rol tudnek rendelni kb 3000ft ert de az a 2012ig gyartott cee'd hez valo. Tudjatok esetleg, hogy kompatibilis e? Vagy marad a gyari 15ezer forintert? Koszonom a segitseget

cápaFeri Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27633

Illusztráció:

cápaFeri Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27632

Szinte minden autóban van légnyomáskiegyenlítésre, szellőzésre egy-kettő ilyen. Akkor látszik igazán, amikor a hátsó lökhárító nincs fent. Csomagtér alján két oldalt, téglalap alakú, fekete, reluxa-szerű lamellás betétes szellőzőnyílás. Az utastérbe az első szellőzőkön érkező levegő is erre jut ki.

 

Előzmény: KAti (27627)
potyi20 Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27631

A valtora sem tudok mondani panaszt , talan nagyon sok tolatasbol egyszer ha nemtudom egyre betenni a R - t.  ujra kuplungolok,majd egyre beugrik. A hatra menetnel nincs szinkron en ugy tudom,azt nem mindig olyan konnyu berakni,eleg ha a fogak egy kicsit mashogy vannak... En egy 20 eves feliciabol ultem att,ott meg az egyes is 20 bol 18 X nemment be :)

Előzmény: metalpeget (27626)
Glovas Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27630

Roncsolásmentes eljárásra gondoltam :D

Előzmény: KAti (27623)
KAti Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27629

Mi a helyzet a motorral?

Előzmény: Törölt nick (27574)
potyi20 Creative Commons License 2018.04.10 0 0 27628

hello. kuldok par fotot az en kocsim hezegjairol. Nalam a szelzaj sem jon elo,csendes minden korulmenyek kozt.A levego csappantyut ,most probaltam,es tenyleg a hatso ajto bacsapasakor valami hatul pattanik. eddig eszre sem vettem :)

 

 

Előzmény: metalpeget (27626)
KAti Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27627

A levegőről: biztosan van csappantyú, legalábbis másik típusban megtaláltam amikor ott beázott :-)

Ez engedi ki a túlnyomást, amit a becsukódó ajtó csinál/na.

Előzmény: metalpeget (27626)
metalpeget Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27626

Még néhány dolog eszembe jutott > A vezetőoldali ajtónál az ablak és a tető találkozása felől markánsan fütyül a szélzaj. 

Az ajtók csukódása sem az igazi , elég jól be kell csapni őket. Itt van egy érdekes jelenség> Az új 5 ajtós tulajoktól jól jönne egy visszacsatolás erre: ha becsapom valamelyik hátsó ajtót (lehet az első is , de a hátsónál jobban hallatszik , mert közelebb van a zaj) akkor a csomagtér felől tompa pattanó hang hallatszik , mintha a levegő távozásának valami csappantyú útjában lenne , és egyszer csak enged és kinyit a szellőző zaj kíséretében. Ha a csomagtér ajtó nyitva van ez a hang nincs , a levegő akadálytalanul tud távozni. Aztán még a hátramenetet is nehézkesen veszi be a váltó. Hasonló tapasztalat valakinél esetleg? Köszi

maci100maci Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27625

Sziasztok.Keresek egy 2011 1.4 benzines CEED-hez szívócsövet ami a levegőszürőt köti össze a fojtószeleppel,ha valakinek van tippje azt előre is köszönöm.

cápaFeri Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27624

Igen...motorháztető, műanyag homlokfal szintén, aztán a csomagtérajtónál (SW) is egyik oldalt másfélszer akkora a rés..  Eleinte gyanakodtam, hátha a miénket valami sérülés érte és javítás után adták el újként, mert a jobb hátsó ajtónál lévő rés is összeszűkül az ajtó hátsó csücskénél....csomagtérajtóval együtt így gyanús volt... de nem. Ahány ceedet néztem, az összesnek a jobb hátsó ajtónál ugyanolyan, a csücsök ívben sokkal szűkebb a rés, mint az ajtó többi részén.:-)

Előzmény: metalpeget (27617)
KAti Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27623

Belassul, csak hagyd elég közel odaérni :-)

Előzmény: Glovas (27622)
Glovas Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27622

Nekem az adaptív tempomat hiányzik, hogy a kamion mögé is automatán belassuljon :(

potyi20 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27621

kosziiiiiiii ,kiprobálom igy a hétvégén :)

Előzmény: KAti (27620)
KAti Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27620

Ne kapcsold ki. A falu előtt épp csak annyira lépj a fékre, hogy engedje lassulni az autót - kialszik a jelzés a műszerfalon - , a falu után pedig ha felfelé billented (RES), akkor visszagyorsít az előző beállított sebességre.

Előzmény: potyi20 (27619)
potyi20 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27619

sziasztok.. Elobbi 2 hozzaszolonak aki irtak a minoseggel kapcs. Enis februar elejen vettem ujan a kocsit,nalam egyik hiba sincs amit felsoroltatok szerencsere,ugyhogy biztosan csak faradt volt az osszeszerelo brigad :)  Kerdesem az volna ,h a tempomatot hogy tudom ugy hasznalni,h visszagyorsitson az elozo sebessegre ? megyek 95 el egy kozuton.jon egy falu ahol elotte kikapcsolom,es mire odaerek ,csak keves fekezessel 50 nel vagyok. De miutan kierek a falubol es ujra 95 te akarok menni akkor mit kell megynyomnom ? ha ujra bekapcsolom a tempomatot,akkor csak a pillanatnyi sebessegre all be.. ezeknel ezt nemlehet ? baratnom fabiajaban palyan nagyon soxor hasznalom..

Törölt nick Creative Commons License 2018.04.09 0 0 27618

Az én autóm is ugyan ilyen színű. :-) Sajnos a lemezelési munka egy-két példányon csapnivaló. (A népiteletben pl. egy tulaj a Sportage-re panaszkodott.) Az enyémen is elállt a két első ajtó alsó síkja. Állítottak rajta de nem az igazi. A tetőspoiler jobb sarkának az éle meg minden lecsukáskor belevert a kasztniba, hogy nyomot hagyott a fényezésen. Ezek elég csúnya dolgok szerintem. Viszont a családban van egy újabb SW az meg hibátlan. Nagyon kíváncsi lennék én a minőségbiztosításra ott Zsolnán. Nem tudom hogyan engedik el az ilyen autókat? Vagy ez a gyári tűrésben még megfelelő?

Előzmény: metalpeget (27617)
metalpeget Creative Commons License 2018.04.08 0 0 27617

Húsvétra meghozta a nyuszi az új Ceed -et , engedelmetekkel csatlakoznék a tisztelt társasághoz most már , mint Kia tulajdonos. A várakozás ideje alatt is olvasgattam a fórumot , kicsit szkeptikusan fogadtam az utóbbi pár hónapban az összeszerelési minőség kritikáit , hiszen a Ceed jó minőségéről is híres volt és kitűnt a tömegből , AZ Autó szerkesztők még egy Mercedes A osztállyal is összehasonlították egy videóban 2012. évi megjelenésekor , már-már prémium érzetet keltettek. Nos az tényleg régen volt , és sajnos  tanúsíthatom én is , hogy az évekkel a minőség is elszállt. Az autóm karosszéria elemei szinte úgy vannak összedobálva (nem is csodálkozom , az alkatrészek azonosító cetlijein lévő dátum szerint 2018 első hetében szerelték össze... , őszintén , nekem sem volt nagy munkakedvem az új év kezdetén. Az első és hátsó ajtó síkja a B-oszlopnál 1-2 millimétert eltér az egyik oldalon , a motorháztető és a műanyag homlokfal találkozásánál ugyanez , a hátsó műanyag spoiler egyik oldalra el van csúszva. Visszaviszem a szervizbe , talán be tudják ezeket állítani. Ezektől eltekintve az autóval meg vagyok elégedve.

ikim2025 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 27616

Nekem 2013-as van,de csak egy tipp,gyújtáskapcsoló nincs kikopva?

Előzmény: tikitaki6301 (27615)
tikitaki6301 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 27615

Kedves Fórum Tagok!

 

A segítségeteket szererném kérni, hátha valaki találkozott már hasonló problémával. Van egy Kia ceed 2007-es évjáratú autom, amiben nemrég önindító lett cserélve mivel az előző folyamatosan hajtotta  magát és emiatt leégett.  Egy pár napja az új önindítóval azt tapasztalom, hogy mikor ráadom a gyújtást már egy fokozattal hamarább indítja a motort a keletétől, és leállításnál amikor a motor már leállt az önindító még hajt,.

 

Válaszokat előre is köszönöm. 

jgy75 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 27614

Ez engem is érdekel, ha van valami infó, fejlemény írjál !

 

Előzmény: KAti (27612)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 27613

KIA Szabó szerintem mrgcsinálja. De az a Te felelősséged.

Amúgy komplrtt árajánlatot kérj a Szabóéktól.

Előzmény: KAti (27612)
KAti Creative Commons License 2018.04.06 0 0 27612

Sziasztok, Budapesten keresek olyan márkaszervizt, ahova vihetem az általam vásárolt motorolajat a kötelező éves szervizre. Eddig 3-ból 3 utasította el. (Gödöllő is)

Tudtok ilyet?

Nem vagyok egy UFB, de van cca 20 ezer Ft árkülönbözet, ezért már lehajolnék.

Köszi

redaved Creative Commons License 2018.04.02 0 0 27611

Sziasztok!

 

2011-es Cee'd ED-m 1.6 CRDi Ecodynamics (90 lovas) D4FB faceliftes szekerem van - kb. se a bárdi-nál se a unix-nál nincs benne az autó-listában (csak tudnám miért..). A napokban azt tapasztaltam, hogy városban - jellemzően ha nem üzemmeleg a motor - akkor alacsonyabb fordulaton érezni a turbó bekapcsolását. Nem mondanám az autóra , hogy rángat, de 1800-2000-es fordulat körül hirtelen megindul (alatta pedig lusta) - miindez 2-3-as fokozatban (bár lehet, hogy máshol is csinálja. Amit még észrevettem, hogy ilyenkor (tehát a "megindulás" előtt) sokkal jobban kerreg - dízelesebb a hangja, majd utána "átvált" normál hangra az autó. 

Neten kutakodva - és tudom, hogy távgyógyítás nincs, és az internetnek mindent elhiszünk ami le van írva :) - EGR szelep koszolódás gyanuval élek. Műszerfalon hibakódom nincs, ha már üzemmeleg a motor a jelenség megszűnik. Van/volt esetleg valakinek hasonló problémája? 

Arról is olvastam, hogy az EGR szelepet függetlenül a hibáktól érdemes rendszeresen kitakaríttatni (50e km-enként). Én még nem tudok róla, hogy az enyémen 200.000km-nél járok lett volna takarítva ez az alkatrész (de még csak adalékot sem töltöttem rá soha). Érdemes adalékokkal foglalkoznom, vagy esetleg vigyem szervízbe? Ha igen akkor "normál" szervízbe kerüljön az autó (hova?) mert félek, hogy a márkaszervízben egyből rámverik az EGR szelep cserét ami nem olcsó mutatvány. Tudtok esetleg szervizt ajánlani ahol foglalkoznak EGR tisztítással?

 

Köszi!

Glovas Creative Commons License 2018.04.02 0 0 27610

A tpms-es felnincserélgetni a gumit ugyanolyan lutri mert letörhetik ha nem figyelnek. Lètezik már amúgy szétszedhető is amiben lehet elemet cserélni. Persze az nem gyári :)

Előzmény: KAti (27608)
KAti Creative Commons License 2018.04.01 0 0 27609
Előzmény: KAti (27608)
KAti Creative Commons License 2018.04.01 0 0 27608

Elvileg kuka, de láttam már olyan videót, ami azt mutatta, hogy szétszedte a pasi (azt hiszem fűrészelte...), kicserélte a benne levő CR2032-t és összeragasztotta.

De ehhez ugye kellenek kiszerelve a szerelendő szenzorok, meg némi bátorság, hogy vajon nem fogja-e majd valamikor kiengedni a levegőt. Elvileg gondolom nem, de nem ismerem a szerkezetet. Szerintem pár év múlva lesz akkora igény hamis jeladóra, hogy gyártani is fogják :-), vagy Kínából lehet majd rendelni pár ezer Ft-ért.

Előzmény: potyi20 (27602)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!