Keresés

Részletes keresés

Mistral1 Creative Commons License 2021.08.26 0 0 92969

A "valamelyik találkozóról"  jut eszembe:

 

az Évadnyitó!!

É
s, mivel nyakunkon a Negyedik fázis - ez egyben záró is lesz... :-(      (látta/emlékszik még valaki erre a hangyás fimre? (Negyedik fázis))

https://tenere.hu/esemenyek/

Előzmény: dzoltan82 (92968)
dzoltan82 Creative Commons License 2021.08.26 0 0 92968

eljossz valamelyik Teneres osszeroffenesre, ahova autoval/futoval megyek? :)

 

Egyebkent Szabadkan talalhato. Szegedre pl Deneshez el tudjuk juttatni.

Előzmény: Doomedsrac (92965)
LaciMaci84 Creative Commons License 2021.08.24 0 0 92967

Na jó, azt hiszem nyugdíjba vonulok... Egy hete ezen agyalok, pedig csak egybe kellett volna olvasni az első két sort. :D

Előzmény: Mistral1 (92966)
Mistral1 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92966

Pontosan azt jelenti, aminek olvasod! :-))

 

Nagy a banda, nyilván nincs mindenki egy szinten - sem tudásban, sem szándékban. Nincs is ezzel semmi baj, senki nem születik enduro vb győztesnek! (de azért vannak egyenlőbbek - akik mégis annak születnek ...)

Ezért szoktak a szervezők többféle nehézségű lehetőséget prezentálni - mindenki el tudja dönteni, hol a legjobb neki :-)  Surival mennek az ufók, utánam meg a halandók...

(az értelmesebbje meg aszfaltozik :-)))

 

Jöhetsz nyugodtan csak bandázni is - olyan 9:15-9:45-re saccolom az indulást.

 

Előzmény: LaciMaci84 (92964)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92965

Hol tudnék hozzá jutni? (Budakeszin lakom) Esetleg valami elérhetőséget kaphatok?

Előzmény: dzoltan82 (92960)
LaciMaci84 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92964

1. Suri a vadakat; <- Ez mit jelent? :)

 

 

Lehet csatlakozni szállás igénylés nélkül, csak a túrára? Remélhetőleg erre tényleg el tudok menni, nem úgy mint a teneré találkozóra... Szerintem engem kezdőként a könnyedebb földutas túra fog érdekelni.

 

Előzmény: Mistral1 (92942)
dzoltan82 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92963

Igen, ingyenes.

(megneztem a szerb autoklub oldalan is, de ott jartam tegnap is.)

Az elkerulon mentunk csutortokon, es jottunk Vasarnap is

 

https://www.putevi-srbije.rs/images/putarine/naplatne_stanice_eng.jpg

 

Kászonyi-Nemes Márió /Rió Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92962

Köszi köszi! 

 

Szorri a lényeg kimaradt 3yf 1991-ből kocka, de már kerek lámpás lesz /házilag/
Köszi, a bmw is az volt a megoldás, hogy a fesszab ment az ülés alól olyan helyre ahol éri a menetszél. 

 

Ledes variácóban szeretném a lámpákat működtetni, szóval ezt ki kell még találni

Előzmény: Mistral1 (92949)
Mistral1 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92961

Zoli!

 

Az M1 és M22 autópályák nándorfehérvári ELKERÜLŐ és BELSŐ  részük lehet, hogy ingyenes?

A Garmin tervezője felvitt rá - de ez még a városon is átmegy (cián)

Ami alul kerüi a várost - érdemes arra menni esetleg?

 

Előzmény: dzoltan82 (92960)
dzoltan82 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 92960

1 van meg.

Előzmény: Doomedsrac (92959)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.08.21 0 0 92959

Hali

Meg van még a fejidom?

Előzmény: dzoltan82 (92877)
gencsydani Creative Commons License 2021.08.19 0 1 92958

"Amúgy csak az első és hátsó futóművet cserélték ki..."

 

Azt kb. az összes versenymotorban kicserélik (vagy legalább a belsejét).

Előzmény: Mistral1 (92952)
Gyöször Creative Commons License 2021.08.19 0 0 92957

Annak a fordításnak én is tapsoltam egyet

Az volt az érdekes benne, hogy életembe meg se gondoltam, hogy ilyet lehet csinálni egy motorral. Jó, láttam már egyszer triálosokat, de az más... :-))

Előzmény: Mistral1 (92956)
Mistral1 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 92956

Persze, persze, tökéletesen igazatok van - én is ismerem a 200 kg "előnyeit"...
És bizony, a homokos feljáró tetején úgy megfordította egykeréken 180 fokkal - ahogy én a biciglit se tudom :-( :-(

 

A súlypont el- ill meg- találása a lényeg :-)

--

Ronya!

A 3AJ bizony igen jó - én más annak is örültem, hogy a 660 csak kicsivel volt rosszabb :-) Aszfalton viszont egyértelműen jobb a 660 - hiába, valamit valamiért :-)

Előzmény: muz (92955)
muz Creative Commons License 2021.08.18 0 1 92955

Mikor az építkezés után "csak" egy kosárból összerakott XT 550-re tellett, azzal mentem hardban, a KTM-es cimbik után.

Akkor megtanultam értékelni a soványságot.

A nyomaték sok mindent megoldottam, de mikor rakosgatni kellett a feljárókban, patakban, fahúzásban, azért vágytam volna a "soványságra" :)

Szóval futómű ide, vagy oda, tőlem megy a hatalmas Respect! 

ronya1 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 92954

a jobb futómű ahhoz kell hogy nem utolsóként érjen a célba, plusz nem fárad el annyira, szokás mondani hogy "kirázza a contot a kezéből" na ilyenek nincsenek vagy sokkal mérsékeltebbek

de attól még ugyanolyan tehetetlen nagy dög az egész motor ezeken a szakaszokon, nehéz, bénán fordul, sok és nehéz forgó alkatrész van benne  ami miatt csak egyenesen szeret menni

persze ez egy 100 kiló alatti 2t motorhoz képest....

amúgy ez a t700 egészen jól összerakott gép, én ki nem néztem volna  a yamahából hogy ilyenre  képes lesz

a 660asokat sokat nézegettem a túrák során terepképességük semmivel sem volt jobb mint nekem a sokkal idősebb 3aj-n

 

mondjuk ha vennék én még mindig az 1200-est favorizálom , az olyan "igazi" ténéré dizájn, kis sztereoid-növekedési hormon-stb töltettel :))

Előzmény: Mistral1 (92952)
muz Creative Commons License 2021.08.18 0 0 92953

Akkor sem egy 300-as 120kg-os 2T volt. 

Előzmény: Mistral1 (92952)
Mistral1 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 92952

Jaaaa, "A" Tarres...

Facén írta vki: "Ez a csóka egy garázsajtóval is megcsinálta volna..."
-

Amúgy csak az első és hátsó futóművet cserélték ki...  (van még több futómű a motoron? :-)))

Egy régi anekdota szerint a debreceni cívis azzal dicsekszik, hogy a családja birtokában van Kossuth Lajos bicskája. Igaz egyszer 40 évvel ezelőtt eltörött a pengéje, és ki kellett cserélni, aztán a fanyele is megrepedt és újat faragtak hozzá, de még mindig a Kossuth Lajos bicskája.

 

Dehát akkor Tarres is T700-zal ment... :-) :-)

Aha... T700 -ra festett motorral, max :-) :-)

 

AMúgy ilyenkor még a motorozós kedvem is elmegy - legalább 1-2 negyedórára - ezek a videók ugyanis ragyogóan mutatják, hogy én hol vagyok a "ranglétrán": én vagyok a plankton a tápláléklánc alján :-( :-(

Előzmény: muz (92951)
muz Creative Commons License 2021.08.17 0 0 92951
muz Creative Commons License 2021.08.17 0 2 92950

Na, csak összejött😁, találtam valami oldalt.

Nem annyira élem ezt a virtuális világot.

Szóval ilyen a vas, 93-ból, 62000km, ha igaz.

Azóta került rá kézvédő s doboz is.

Amúgy kösz a segítségeket. 

Mistral1 Creative Commons License 2021.08.17 0 0 92949

Isten hozott!

KÖszönjük a bemutatkozást - majs szépen lassan megismered Te is bandát - és eldöntöd, hogy erdemesek-e EZEK a tiszteletedre :-) :-)
Egyetlen picurincuri dolgot hiányoltam - a viszonylag - pontos típust... OK, mindenkinek van A TENERÉJE - de az segítségkérésnél sajnos kevéske, az 1VJ-től a T700-ig volt sok generáció, egyik jobb mint a másik :-)  - de azért mind elüt a többitől - az egyetlen közös csak a NÉV...
Szóval, sáskafejű 660-as, duplakereklámpás 660-as, kockalámpás 660-as? (és akkor itt már az ötszelepes korszakban, 91-94-nél járunk :-)

(az én "kockás" 3YF-em épp" 1991-es)

A "klasszikus" tenerének a 3AJ-t tartják nagyon sokan, ez a "paralellogramma-tankos", levegős, kereklámpás kivitel.

 

--

Ha már szétcincáltad a - bármit - a csatlakozókat érdemes átnézni, ahol kicsit olvadt/égett a szigetelés vagy a drót - ott már nagy a baj, CSERE!!!
A 3YF/4MD-ben a fejidomban van a fesszab - nekem 10 éve semmi bajom vele, hűl rendesen. Arra figyelni kell, hogy a generátor mindig állandó (max...) terhelésen dolgozik: azt a villanyt, amit nem esznek meg a fogyasztók, azt a feszszab melegíti el - már csak emiatt is érdemes állandóan lámpázni, mert az bizony egyből 60Watt - ami megségnek már pont elég sok lenne.

Előzmény: Kászonyi-Nemes Márió /Rió (92948)
Kászonyi-Nemes Márió /Rió Creative Commons License 2021.08.17 0 0 92948

Helló Mindenki! 

 

"Friss húsként" gondoltam illik egy bemutatkozással kezdeni!

 

Pécsről gépelek, heteró, nyáron közepesen c*gány barna, szakállás 33 éves felnőtt? vagyok. Egy Laser Corner nevű helyet csinálunk, mellette hobbiból reklám/marketing/szövegírásban tevékenykedem. Illetve a Looser's Bash motoros társaságot igyekszem kordában tartani.

Egy XL 500R után váltottam /vagyis még papírozunk/ Tenerére, második generációs, nálunk a műhelyben szétszedett "csavarra restaurált" fényezett darab, sok állás után. Remélem a hónap vége felé már  ülöm és a gumi tömítések és társai a ~ 1,5 év állásban nem adták meg magukat. Vettem így egy bmw f650et ami 4 évet állt, az eléggé "kellemetlen" volt ahogy menet közben ette meg a korábban betonra keményedett tömítéseket. 

 

A kötelezőkön /folyadékok, szűrők,/ kapott egy pár tkc80+vastag belsőt, persze minden forgó mozgó rész olajozva-zsírozva, van valami hisztije amire érdemes az első "bejáratás" során figyelnem? 
Tulaj mondta hogy a "kábelkorbács" sokszor volt bontva toldva /kapott Triumph S.Triple első fényszórókat szépen a fejidomba faragva, meg menetfény miatt is több ki-be kötés van, érdemes cserélni, vagy ha a csatlakozók rendben vannak, fesszab kap hűtést valahogy és nem főzi meg magát és nincsenek "olasz autó tünetek" akkor jóvanazúgy? 

 

Ha nálam már a motor, meg a dekoros megcsinálja a "péterhánzel" dekort rá teszek be képet.

 

Szóval egy hosszabb sziasztok! 

ronya1 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 92947

5-600kb még simán  felmegy

én a microsoft office picture manager-ben át lehet méretezni, a dokumentum nagy(1024x768) teljesen jó

telefonon is mindig az 500 körülieket választom

 

bár mintha történt volna változás hogy a nagyobb is jó, de erre nem tennék egy golyót se rá

Előzmény: muz (92945)
turbo2 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 92946

Bocsa késői válaszért.. Hát legalább 3x erősebb mint a gyári...

Előzmény: Doomedsrac (92886)
muz Creative Commons License 2021.08.15 0 1 92945

Na, végül GIVI lett, a 12ezres árelőny miatt😁

Képet nem bírok félteni, mert akárhogyan kicsinyítem, nagynak látja.

Jövő héten bizonyíthat Erdélyben. 

Mistral1 Creative Commons License 2021.08.13 0 0 92944

Vaskapu lesz az az Erdély - mert a kimondott "aszfaltos Erdély" MA  14-kor indul Szegedről...

 

Hali! JerGyere!

Megyünk! Aszfalt (és motorcsónak...) szerepel a lehetőségek között.

 

Ott tudsz jelentkezni a weblapon!  Szervezkedés:   sZállás: panzió;  kaja:félpanziót szeretnék, így eleve olyan szállásokra megyünk, ahol ez megvan.

Fizetés a tetthelyeken, egyénileg. Esetleg, ha valaki csak nézni szeretné ahogy elénk teszik a kajákat és ő majd megoldja a járda szélén parizeres zsömléből - azt is lehet, csak jelezze előre, hogy nem kér kaját :-)

 

Előzmény: Popohun (92943)
Popohun Creative Commons License 2021.08.13 0 0 92943

Sziasztok!

Láttam az erdélyi aszfaltos túrát szeptemberre kiírva.

Arról mit lehet tudni? Szállás (kell-e előre foglalni pl.), kaját, ilyesmit hogy tervezitek?

Csak aszfalt ha jól sejtem - ami most pont jó lenne.

Mennyire biztos a csoport indulása? Meddig kell jelentkezni?

Köszönöm

Popohun

Mistral1 Creative Commons License 2021.08.11 0 0 92942

3 Királyok - Enduros Évadnyitó-záró Esemény

 

Regisztráció:

 

https://tenere.hu/esemenyek/3-kiralyok-enduros-evadzaro/

Előzmény: Mistral1 (92941)
Mistral1 Creative Commons License 2021.08.10 0 0 92941

3 Királyok - Enduros Évadnyitó-záró Esemény

 

Időpont: 2021.09.10-11-12.

Tetthely: Bátaapáti, Naspolya Panzió, 36 ágy, fürdőszobás szobákban, félpanziós ellátással.

 

A rendezvény nyilvános, de regisztráció köteles.

 

Véssétek be a naptárba, az ismerősöknek adjátok tovább. Talán az utolsó idei nagy Minden info később.

muz Creative Commons License 2021.08.10 0 0 92940

Te egy hűséges típus vagyol:))

Egy kicsi pausa nekem is volt, mert a ház megette az XR 600-at és a Beta 280-at is.

De aztán felálltam!

Ma is tekertem a tehénnel, ez szerelem, nem vitás!

Előzmény: Gyöször (92939)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!