Ez bőven elég az elengedéshez, még sok is. A GT-t úgy fogod élvezni csak, ha minden szempontból jót veszel. 1m alatt van már az áruk jórészt, ezeket nem hiszem hogy érdemes nézegetni.
Oké, akkor arra a helyre polcokat pakolok a csomagtartóba... így múlik el a világ dicsősége, a műhelypolcból padláson rendkívülértékesdolgok tárolója lesz :D
Ez volt azt első amit megnéztem, de mint irtam volt nem az állapot volt a gond, hanem hogy nem nagyon akar iylen autóval foglalkozni a szerelő akit ismerek.
Alfához (is) nem art olyan szerelo, aki ért hozzá. Kulonben csak szarolaszozas lesz (ha ert, akkor is, de legalabb mukodni fog), te pedig egy kilometert sem fogsz elvezni benne, pedig lehetne.
Tegnap megnéztem kipróbáltam... a kuplung kb 2cm-en fog, ha kiengedem csak úgy lifeg. Alúl erőtlen, mintha nem lenne turbó. Ablakemelő nem működik. Xenon nem áll be. Hátső küszöbök korrodáltak, féktárcsák vállasak. Lehet elengedős lesz a történet, de nem is a hibák miatt, hanem mert amikor a szerelőnek megemlítem, hogy milyen autóról van szó, akkor olyan reakciók jönnek mintha dúsított uránt akarnék vinni a műhelybe.
Nagyon rákívántam egy Alfa Romeo GT-re. 1.9 JTD, ezüst színű, és ha jól sejtem 2005-ös. Apróbb problémák mellett van egy fő gondja mégpedig, hogy fent fog a kupling ezért azt cserélni kell. Mennyire zsebbenyúlós lehet ez a történet, valaki tudda egy -tól -ig összeget mondani esetleg?
Mondjuk az szerintem Clarion volt, de teljesen ez a pofázmány. Nagyon szerettem, hogy nem az egész előlap jött le, csak a gombok, és még kis tasak is volt hozzá.
A 33-ba hivatalosan a 22 DC 501/25 -öt lehetett rendelni (alfa p/n: 5894749), azt nem tudom hogyan nézett ki, sosem kerestem. De általában akkoriban ezek elég egy kaptafára készültek, szóval lehetett nagyon hasonló. Én viszont mindenképpen a 22 DC 731/25-re vágytam (p/n: 5894498) nem is értem, hogy ez most hogyan és honnan került elő.
Nem fogjátok elhinni mit vettem. 5 éve keresek egyet szerte a világon, és a végén Magyarországról kerül elő.
Egy ilyet:
Pontosabban nem teljesen ilyet.
Ugyanis TADÁÁÁMMMMMM! Philips 731/25!
Mint a címke is mutatja: gyári! Az előlap is Alfa matricázott nem Philips feliratos. Már csak abban reménykedem, hogy működik. Bár akár működik akár nem - be fogom szerelni. (Legfeljebb ha nem működik, akkor eg ynapot kell eltöltenie az autóban utána meg bekerül a vadonatúj, sosem használt gyári 145/6 rádió.
2012-ben még rendes nagyfék volt rajta, a rendes belevaló sárga checkpanel, és kapcsolók, a hozzávaló kormány, majd 30 ezer km-t tolatott (gondolom óracsere), és lett belőle ez. Ja, és a bal eleje is eléggé nyomott volt akkor.
De rég volt az :D inkább mail. Egyébként kb. 15 éve szedtem ki egy Americából, akkor működött, azóta ül a sarokban. Ezzel az autóval kapcsolatban rémes emlékem, hogy ÉRINTETLEN kalaptartó volt benne, egyik barom se vágta szét a tetves hangszórója miatt. Aztán eladtam a 75-öt és legközelebb büszkén mutatta az új tulaj, hogy milyen jól mutatnak benne az új hangszórók...