Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Győr helyihez kapcsolódóan.. Nagy segîtség,hogy mutatja az utas a helyiket,îgy jobban nyomon követhető.
14-es jàrat a favorit úgy làtom az Ikarusozàshoz.
Ezen felül műszakvàltós Audis jàratok 7/17, 13 ,30/31, 2-es ahol jobban megfordulnak. Egy-egy pótlàs erejéig egyéb jàratokon is làtni.
Idöintervallum nagyon vàltozó,van olyan ,hogy 8:30-tól semmi nincs kint délig,de olyan is van,hogy 4-5 kint van délelőtt is. Àltalàban 18:30 körül finish.
A 2 C80 nagyon vésztartalék lehet,ezen felül szinte mindegyik kint van folyamatosan,2 kocsi kivételével.
ANY-537-et elég hosszú ideje nem adtàk ki,ez még egyàltalàn üzemel?(tudom jszp a baràtom,ott forgalomban van).
AFF-671nek sajnos több mint 1 hónapja le van jàrva a műszakija,nem tudom ezzel mi a helyzet.
Nem titkoltan szeretnék Ikarusozni egyet 671et volàn hîdja miatt sajnàlom,hogy el fog maradni utazàsaim közül.
Sopronba egy db helyközi csuklós Credo nem jut, mivel nincs is hová. Mind Győrbe kerül. Egyelőre a váltásokkal még várnék. Utolsó percekben is változhat még ez.
Igaza van, de sajnos ő és a spanjai cseszték el. Amióta ide írkál(újonnan) a különböző nickjeivel, meg folyton ellenkezik, amit véleményem szerint már direkt tesz, hogy ugorjunk rá, holott tudja nagyon jól azt, hogy nekünk van igazunk. Szóval azóta van ez.
De így, hogy beküldtem pár napja a közszolgáltatási szerződésből felolvasott információkat egy videón keresztül, már mindenkinek tiszta lett.
Ebben a topikban másról sem lehet olvasni, csak a soproni járműállományról. Ugyanazt ragozzátok hónapok óta. Nekem ezzel a hócipőm tele van, meg azzal is, hogy egymást fikázzátok folyamatosan. Nincsenek sopronba jó nők a buszokon?
Már mondtuk neked, hogy a 20 Credo Next ha vált valamit az a 20 MAN lesz.
mert
-1: zsír új busz nem fog tartalékba kerülni
-2: SRD-s NAN a kiváltottak közül szintúgy nem fog tartalékba kerülni
-3: Győrben nincs idős helyközi csuklós járműpark. A 20 MAN mellett a KGC-012,HZE-112,HNF-498 ezredforduló környéki évjáratával egyáltalán nem húz le, sőt 2,8 éves a csuklós állomány. Ez máshol vagy triplája.
Ha vmi esetleg majd leváltja a helyközis 280-asokat, az vagy az ősConecto lesz, ami helyiben is fut, vagy esetleg az a pár EN-es Credo, ami van az országban. De tartalékra sem Next Credo, se Lion's City G nem kerül.
Helyiben semmi nem fog történni, kizárólag az elektromos buszok érkeznek meg az elöregedett szólók helyére.
A 7 ex.szombathelyi Conecto nem véletlen nem jön. Eddig is lett volna itt helyük, nem hiába a helyközi280/c80 megy helyin a többi 280assal meg kapjuk a 16 éves levetett régi Mercit.
Beírhatod a nyögésedet, de attól, hogy rendszeresen leírod ide, nem fog történni jelentősebb változás.
Sajnos a vágyakozás álmodozás nem csak ezen a topikon van jelen. Sőt, régóta tapasztalom, hogy egyesek nem tudnak elfogadni ezt-azt.
A hamarosan a Volánbusznál forgalomba álló 200 db Credobus Econell 12 közül és a 47 db Credobus Econell 18 Next közül hány fog a győri helyközi üzemben forgalomba állni?
Nagy hiba lenne, ha mind a 20 db MAN Lion's City G-t elvinnék Győrből, és csuklós Credókkal váltanák ki. Inkább a még meglévő 4 db helyközi Ikarus 280-ast kéne kiváltani csuklós Credobusokkal.
Emellett itt lenne a lehetőség, hogy Győr helyiből a még meglévő magaspadlós buszokat selejtezzék:
Az 7 db ex-szombathelyi csuklós Conectót áthelyezhetnék Győrbe. Jelenleg közülük 6 db van Szigethalom helyköziben és 1 db Szombathely helyköziben. A többi magaspadlós buszt kiválthatához áthelyezhetnének Győr helyibe Volvo 7700A-kat. Azok is háromajtósak, de sokkal előnyösebb ajtóelrendezéssel, mint a helyköziből áthelyezett 280/C80-asok.
Mivel ugye az 523 524 525 kizárólag a kettő integrált járatot -ami ugye régen 2012 előtt a helyihez tartozott- viszi csak ezért van ott, továbbá ugye nem csak ezeket, hanem a helyivel szolgált járatokon is felbukannak, mint ahogyan ma is az 523 tette. De falvakba össze-vissza nem járnak, mint a helyközi buszok így azért érthető.
Hát gondoltam hogy valami ilyen lesz. Egy BN12-t elfelejtettem számolni azt bevallom, de én a 3 másik KZX-et nem nagyon venném helyi állományba. De ha hivatalosan ott van akkor értem. Csak ugye azok igazából helyközi járatokon közlekednek nagy részben, nem nagyon szoktam őket rendes helyin látni (csak integrált helyin, de az gyakorlatilag helyközi). HZE-113 meg érdekes, az igazából mindenhova megy mint tartalék. Szóval ha így nézzük igazad van a 27-ben, bocsánatot kerék a tévedésemért
Idézném: Mi jelenleg a Volánbusz Zrt.-vel vagyunk kapcsolatban és jelenleg 27 db busz látja el a közösségi közlekedést.
.. tehát hiába az október 22-i ritkítás, lényegi változás nem történt, csupán 2 darab csuklós autóbusz távozott a helyi állományból polgármester szerint. (tudjuk is, KMG-558, LKN-330)
Tehát én tényleg nem 'Sonny Vercetti-éket, Z.G-éket akarom támadni állandóan, de higgyétek már el ott a győri buszok katalogusánál, hogy nem jól csináljátok azt, amit. Egy ilyen helyis lista, (vagy akár helyközis) publikálásához sokkal nagyobb szakmaiságra van szükség, mint hogy azt egyesek gondolják. Ez nem azon múlik, hogy ti épp hol látjátok az XYZ-012 rendszámú buszt, hanem ennél sokkal több. Pénzügyi és finanszírozási feltételek a felek közt. (önkormányzat-volán) És itt nem az a cél, hogy köztem/köztünk, aki velem ért egyet és a (győri)marcinform-ék közt heves vita alakuljon ki, hanem az, hogy megértsük egymást. Sokkal felnőttesebben is meg lehet vitatni problémákat, mint ahogyan szoktuk az esetek többségében. Ezt is csak azért írtam most is, (mint egyébként ahogyan máskor is), hogy ne vigyétek el a "sztorit" más irányba azért, hogy picit mókásabb legyen a helyzet: értem itt azt, mikor egy helyis tatalék BN12-est, amit havi egyszer elküldenek Győr-Sopron járatra és azt egyből rohantok 'kaputelefonnal' lefotózni majd posztolni, mondván, hogy mennyire aljas a cég, szóval ezt nem illene erőltetni. Remélem, hogy ha már egy hivatalos beszámolót linkelek, legalább így már átmegy a mondandóm.
3Y-ra reggel normál esetben NKW-891 van kiadva. Az nagyon teli szokott lenni. Gondolom a csuklós pótlására kivételesen volt annyi eszük hogy két szólót adtak ki
Én inkább azon lepődtem meg, hogy reggel a KLF-149, KLF-150 zsinórban egymás után 3Y-ost vitt. Ezt eddig nem tapasztaltam. Ez reggelente kettő busszal van kiadva?
Az MRZ-374 a fordájában szereplő, reggeli helyi meneteket sötét kijelzővel teljesítette, majd a 8.30-as fertőrákosira már működő kijelzővel indult el, szóval nem a kijelző vagy az OBU hibájáról van szó – fura is lenne, ha az összes MAN utastájékozatása egyszerre romlana el. De érdekes, hogy a hibajelenség a Credokat és a Merciket nem érinti egyáltalán: ezek az utas.hu-n is látszanak, míg az MAN-ek még ott sem, kivéve az MRZ-374-et, amikor helyköziben jár. Tehát olyan, mintha helyiben nem lenne semmiféle adatkapcsolat a buszok és a központ között. Ez nyilván valamiféle központi hiba, de milyen központi hiba az, ami csak az MAN-eket érinti, de őket is csak helyiben? Valami szoftverfrissítés? Tudja esetleg valaki?
Mert a helyzet korántsem olyan egyszerű, mint ahogy azt gondolod. A jegykiadó miatt minden javítást csak külsős szakemberek végezhetik el, emiatt húzódnak el a javítások.
Akkor miért nem csinálják meg? Vagy legalább a legolcsóbb de működő megoldásukat alkalmaznák akkor. A4-es lapra filctollal a viszonylatszám aztán kész. Legalább ennyi lenne. Délután úgy szálltam fel a 087-re hogy na ez most vagy menetrend szerinti 3-as vagy megint rohadt sokat késik a 10-es. Szerencsére a 3-as volt
Sőt, ma kettő ilyen hibával rendelkező MAN-t is láttam. És a Lackner Kristóf utcába egyszerre érkeztek meg mint 2-es és 10-es. Csak távolról láttam de biztosan nagy kavarodás volt