Ha nem lenne baj akkor nem írnám. :-)))) Nem tudom mikorra derül ki. Azt se tudom meddig lesz motorom... Na mindegy... Majd azért időben értesítek mindenkit, mondjuk kinek mi számít időben-nek. :-((((
Sajnálom srácok! Úgy látszik ez az én keresztem! Kiírok, tervezek egy túrát, de nem megyek el.
Az előbb beszéltem a szervízesekkel, akikkel jóban vagyok és azt mondták, hogy ha a rendőrök az én igazamat támasztják alá, akkor max az időt tudja húzni a srác, de előbb-utóbb mindenképpen az ő biztijére rendeződik a balhé... Remélem inkább előbb, mert tényleg szeretném elfelejteni az egészet...
És a rendőrség szerint "csak" 45% ban hibássak a motorosok.
A balesetek száma az elmúlt években folyamatosan növekedett. 2005-ben 900 baleset történt és 64 motoros halt meg. Tavaly 875 balesetben összesen 89-en vesztették életüket.
Mondjuk ha azt nézzük, hogy a motoros szezon, csak ~6 hónap akkor tavaly minden hónapban 15 motoros halt meg!
Mondjuk ebbe a robogosok is beletartoznak, akik sokszor szintén életveszélyessen közlekednek.
"A közúti balesetekben leggyakrabban a keresztező irányban haladó járművek ütköztek. A második leggyakoribb baleset a gyalogosgázolás, melyek 7 százaléka halálos kimenetelű volt. Lakott területen kívül történt baleseteknél a leggyakoribb, amikor az egyetlen jármű szenved balesetet, például megcsúszás, farolás, borulás, pályaelhagyás miatt.
A balesetek 62 százalékát személygépkocsik, 10 százalékát teherautók, 9 százalékát kerékpárosok, 7 százalékát gyalogosok okozzák. A balesetek 92 százaléka a járművezetők hibájából történt. Leggyakoribb a sebesség helytelen megválasztása. A balesetek 67 százaléka lakott területen történt. Az autópályákon közlekedők a balesetek mindössze 2 százalékát okozták és az ezeken a szakaszokon megsérült személyek 32 százaléka külföldi volt. Az autópályák közül a legtöbb baleset az M7-en történt.
A balesetek 13 százalékának hátterében alkoholos befolyásoltságot mutattak ki. (nah ezeket nagyon sulyossan büntetném)"
tavaj egy kamion elözött ugy hogy nem érdekelte hogy jövök vele szembe, de szerencse hogy pont elfértünk.
A motorosokkal meg sokszor az a baj, hogy nagyon jól gyorsul a motorjuk, és ezt ki is akarják használni, de erre az autosok nincsennek és nem is lehetnek felkészülve.
vagyis sokszor az van, hogy összejön egy kisebb konvoj, mondjuk álljon 6 autoból.
legelől egy IFA vezeti a sort. Az autosok mind idegessek mert már 10 perce mögötte vannak. Jön egy motoros, aki tudja hogy ezt az egész bagázst lenyomja egy szemvillanás alatt. Az autos ugye belenéz a tükörbe, ekkor még nem látja, hogy a motoros ott van a legutolsó auto mögött. Aztán a motoros egyszer csak nekiindul elözni, de ugyanekkor az autos is kivág és máris kész a baj.
Néha egyébként mérges vagyok magamra hogy megvettem a motort, mert ugy 20 éves koromban megfogadtam, hogy végleg felhagyok a motorozással, ugyanis volt olyan nap hogy 1 óra alatt majdnem 2x is a vesztemet okozták az autok.
Jó igaz az elő esetben én is gyorsan mentem, de a fene sem gondolja, hogy egy trabantos gyerek egy mellékutcából kézifékkel kanyarodik ki egy kétsávos főutra, és a belső sávig csuszik pont elém.
A legrosszabb hogy nem is magammiatt agodok, persze én egyedi vagyok, mások sokkal többen vannak, szoval mégiscsak kár lenne értem :)
nah szóval legjobban a barátnőm miatt agodok mert ugye én felelek érte, bármi történik én vagyok a hibás, és nagyon nem szeretném ha miattam baja lenne.
Amugy ha belegondolok abba hogy tényleg sok az hogy három motoros halt meg a hétvégén, de arról nem beszélünk hogy hány autos, vagy gyalogos.
Bár azért ha azt nézem, hogy autos több van mint motoros, az arányok sajnos számunkra nézve rosszabb.
Még valami: én örülök annak is hogy egyre több a telepitett tarfipax, hátha egy pár büntetés után elgondolkodnak páran megéri e gyorsan menni.
Amikor minden nap Bp.-Kecskemét között ingáztam az autopályán komolyan modom 130km/h nál néha alig birtam elözni egy egy teherautót, mert mindenki 160 al ment.
És ami a legdurvább: egyszer lemértem hogy ezt a kb: 80km es autopálya szakaszon mennyi időt nyerek ha 130 helyett, én is 150-160 al autozok (este 11 körül, igy még a forgalom is elhanyagolható volt)
Az eredmény: 7,5 perc!!! (mondjuk az egész út 36 perc 130 al)
És ezért a ~8 percért kockáztatnak az emberek.
Mennyivel egyszerübb lenne 5 percel korábban elindulni, ráadásul akkor még üzemanyagot is sporolnának.
az a gaz h ilyen ember jogsit kap mikor kozveszelyes, de amugy az eletben nem a volan mogott egy kis szar senki lehet tele fusztracioval, de majd vmi pszichomokus kielemzi ezt
Feltettem AVI-ban is, de az 26MB és a minőség sem tuti...
a szövegre érdemes figyelni!
Mostmár ebben a sportban is van kinek szurkolni.Május -1-én van minden évben a kunmadarasi gyorsulási verseny és motoros találkozó. Biztonsan mindenki hallott már róla. Igazi nagy összeröffenés, magas belépőért. Nem igazán szeretem, de az idén összejöhetnénk ott. Nekem nem távolság átruccanni, de nektek egy jó kis túra az alföldre és mivel félúton van Debrecen és Pest között, lehet hogy még a Béemvés HG-apánkat is rá lehet venni !!!
Na meg Kiskunmajsától sincs messze, meg....a Balaton messze van! De ott nyomhatnánk egy örökrangadót :-)))
Csatlakozva az előttem szólókhoz, én is mielőbbi javulást kívánok (szerencse a szerencsétlenségben, hogy inkább csak a gépnek)!
Én is mindig azt mondom, hogy mi aztán lehetünk óvatosak, ha a többiek nem "partnerek". És sajnos tényleg az van, hogy egyre több az indulatból vezető, aki jogot érez arra, hogy vélt sérelmén eféleképpen vegyen elégtételt. Hol vannak már a jó kis szitkozódások, átkozódások... A fordos csávónak kívánom, hogy egyszer hasonló szituban hasonlóképp érezzen!
Jó estét! Kis_g: Milyen szett az ott, tudsz valamit róla? :-) Tudod, az f-esnek más a villaszöge, ezért azt is le kell csekkolni, arra jó-e. Egyébként meg annyira nem sürgős, a tréningen is bőven elég volt a gyári.:-)
Ez Angyal Zoli streetfighter (Szemöldök, Mókus) idei motorja. Eddig egy Honda CBR 600RR 2005 ment, ez helyett van a drágaszág... az MZ-k maradtak :-)
Nem igazán érezte még a vasat, de egész évben ezzel fog versenyezni, majd belejön.
A végén megkérdeztem tőle, hogy mi a véleménye: Jó kis motor, könnyű kezelni. Az eleje nagyon gyenge (a fékekre gondolt) ezért azt cserélni kellett, de aműgy OK.
A képen ajánlom Frigyes Mester figyelmébe az első villa szettet!:-)
Van egy 4 perces video a show-ról ( :-) ) a szokásos FTPn egy pár napig elérhető: ftp://powerbizt.dyndns.org
Hát igen sajnos az a jellemző amit irtál a közlekedésről! Az RTL Híradójában volt egy riport! Szerintem le akarták húzni a motorosokat, de a rendőr bácsi most egy kicsit méllénk állt és monsta, hogy a balesetek kb. 40%-ában az autósok a hibásak. Az már az én véleményem, hogy ehhez még hozzá jön a 50-50%-ban hibás esetek és mindjárt 50% alatti a 100%-ban motoros okozta baleset. Egyébként a balesetek oka nagyrészt a figyelmetlenség és a nagy sebesség! S
Én is hazaértem a képzésről...ami kiváló volt, köszi Csuti a lehetőséget ill. az árkedvezményt :-)) A képeket megnéztem, jól mutatunk mindahányan. Lucky.nak külön elismerés hisz megfogyva bár de törve nem (vagyis igen és 1 lábtartó mínusszal) teljesítette a napi etapot (9-16óráig).
A balesetet sajnálom de azért jó hogy nem sérültél meg...ha meg el akarod adni akkor csak előröl fényképezd: Eladó kis esztétikai hibával :-))
Hozzászólás a balesetekhez: a hétvégén 5 motoros halt meg az útjainkon! abból 3 egy balesetben (2 sofőr 1 utas)
Hazafelé tartva a 4-es főúton többször találkozatm ugyanazzal a hozzáálással: Az előzésbe kezdő autósok nem hátrálnak meg ha jön szembe egy (magamfajta) motoros, folytatják tovább az előzést és gyakran be sem tudják fejezni, így 3 sávossá alakítva a 2 sávos utat amiből természetesen én (mi) kapom a legkisebb szeletet. Többnyire a nyomvájú oldalát! Villoghatsz dudálhatsz, integethetsz, hiába... Remélem lassan hozzászoknak a nagyszámú motoros forgalomhoz és megszűnnek ezek szituk.
Kár, hogy nem voltam ott, a srácnak mentőt kellett volna hívni. Sajnálom, KOMA. Tipp, keress valami javasasszonyt, aki voodooval, vagy valamivel kinyírja. Megérdemelné.
Nagyon jók lettek a képek a tréningen, elküldtem az érdekelteknek a letöltési paramétereket. Ha valaki más is kíváncsi a szelektálatlan képekre, akkor írjon, és elküldöm az ftp adatokat.
Ahan! az én szüleim katonák voltak (Erdőbényén, Honvéd Üdülő) szóval én is elég sokszor voltam és elég sok kecskemétit ismerek (Papp Imre a legjobban szerintem ő is szerelő, nem ismered?) én nagyon kis korom óta repülőgép mániás vagyok (ez a motoron is látszani fog csak még nem volt időm felmatricázni pedig már megvannak) szóval én bizti nem hagyom ki!
de van más kecskeméti ismerősöm nem a katonás vonalról és ő is úgy van vele h ha repülőnap akkor lelép a városból!
Nos én inkább soha többet nem szeretnék vele találkozni. Nem is kívánok neki semmi rosszat és tényleg szeretném lezárni ezt az egész ügyet. El szeretném felejteni az egészet... Sajna én úgy látom, hogy esélyem nem volt elkerülni, hogy balesetet okozzon nekem, így ami megtörtént, az megtörtént, remélem minél hamarabb (szerintem legjobb esetben júliusban) lesz motorom és élvezhetem a nyarat...
Nagyon durva ez az eset. :((( Vigyázni kell az ilyen hülyékkel, egyre több van belőlük... Gratula, hogy ilyen szerencsésen megúsztad... Reméljük a fazon biztosítója sem fog problémázni.