Keresés

Részletes keresés

ilyescsaba Creative Commons License 2001.06.07 0 0 8
Sziasztok!

Sajnos egyelőre csak plátói motoros vagyok, de a nyáron szeretnék venni egy 250-es MZ-t, az ujabb fajtából. Nem vagyok igazán képben, hogy hanyas évjárat az, ami nekem tetszik, de azt tudom, hogy nem TS, a haveromnak az van. Mennyibe kerül egy jó állapotban lévő 250-es?

petroczi Creative Commons License 2001.06.07 0 0 7
Hi Perge!

Fullgáz hang: hogyan pörög ki üveghangon. Ebből első körben úgy-ahogy meg lehet kb fülre állapítani, hogy a gyújtás kb jó-e.

A fogyasztásnak tippre olyan max 3, de legfeljebb 3.5 liternek kellne lennie 100 kilcsin szerintem, de cáfoljon meg valaki ETZ-s, ha tévednék.

Előzmény: perge (6)
perge Creative Commons License 2001.06.07 0 0 6
Hi petroczi, koszi a tippeket, sajna mivel kicsit be van gipszelve a kezem, most nem nagyon fogom szetdonteni, de ami kesik nem mulik...
"Hallani kellene a hangját fullgázon" - ez mire vonatkozik

es meg1 kerdes, atlagos, nem tuning 125-asnek kb. mennyi kell legyen a normal fogyasztasa varosban, nem varosban?
Koszi elore is.

Előzmény: petroczi (5)
petroczi Creative Commons License 2001.06.06 0 0 5
Hi Perge!

Hát a 90 tényleg kevés, olyan 100-115 között kellene mennie tuning nélkül, ahogy ment is. Ha a hengerhez nem nyúltak hozzá (kompresszióvesztés?), akkor mégse tökéletes a beállitás... Ha nem zavar a túlfogyasztás, gyorsan lehet dobni egy kicsit a teljesitményen a főfúvóka egy-két mérettel való növelésével. (Több nafta jut a hengerbe)
Esetedben a gyújtás nem megfelelő beállitására tippelek, ha a karbi tiszta. Hallani kellene a hangját fullgázon. A gyertyát megnézted már?

Ciao!

Attila

Előzmény: perge (4)
perge Creative Commons License 2001.06.06 0 0 4
Udv szakik, van egy szep ETZ 125-osom, nincs nagyon a kozelemben senki, akitol +kerdhetnem, igy itt...szoval egy jol beallitott 125-osossel 80 kilos szemelynek nem keves a 90-es vegsebesseg.
Az az erdekes, hogy mikor megvettem, szinte minden zorgott, csorgott rajta, nehezen indult, de mikor ment akkor 110-zel siman...aztan elkezdtem +csinal(tat)ni...kuplunglanc csere, valto tomites, elektromos atnezes stb. stb....azota aranylag minden pipec, indul mindig, nem fulad le, szep a hangja...viszont nem megy olyan gyorsan...velemenyetek??
petroczi Creative Commons License 2001.05.23 0 0 3
Hi All!

Nincs kedvem új topic-ot nyitni, de megörültem a két MZ-s topic-nak, úgyhogy mindkettőbe írok, hátha valaki a másikat nem olvassa. Sorry!

Nekem ES/125-Trophy-m van, eredetire (fehér-kék) fényezve. Sajna/szerencsére nem minden eredeti rajta, de minden megvan hozzá, mert a faterom vette még 1970-ben az esküvői táncpénzből.
A hengere TS 150-es fúrva 150+, kissé lefaragott égéstérrel, hogy nagyobb legyen a sűrítés, TS 150-es karbi x-ik túlméretes főfúvókával. Az ülés is TS. Egyébként most vettem egy k másikat alkatrésznek kemény 6000 Ft-ért ;-). Ha lesz időm beszkennelem a motor képét és felrakom valahová. Még a lábvédő műanyagok és a kormányvégindexek is megvannak, de azokat nem raktam fel, mert nem tetszenek.
A motor végteljesítménye valahol száz felett van két személlyel, de még nem mérettem be a zsarukkal, a Km óra meg nem megy, mert a hátsólánckerékfedélben levő meghajtó műanyag csigafogaskerék elgyengült. Ilyen nincs valakinek?

Élesszük fel ezt a topic-ot. Egyébként Kalocsán van olyan ismerősöm, akinek a padlásán van vagy 5db Es/125/150-es, Es 250-es, meg TS-ek, meg egy vagon alkatrész. Ha valami spéci kell, lehet, hogy tudok segíteni. Sajna az árakkal igen tisztában van, úgyhogy az én tartalék gépemet nem tőle vettem, hanem barna bőrű bontóstól...

Előzmény: ha5nx (2)
ha5nx Creative Commons License 2000.12.28 0 0 2
Hi!

Nekem meg egy ETZ251-em volt, gyönyörű állapotban, amíg el nem lopták. Nincs valakinek egy eladó darab?

glbtech Creative Commons License 2000.12.28 0 0 1
Nekem volt 125TS, ETZ 150 es ETZ 250 is, utobbi tuninggal, es piszkosul szerettem mind. A 250-es az olyan 150 felett ment egy picivel, es 100-ig 3-4 metert vert ra a haverom 924-es Porshe-jara. Fel volt furva, mar nem emlekszem pontosan, de valahova 280 ccm kornyekere ketgyurus dugoval, novelt kompresszioval ( 12.5 ), konnyitve volt a kuplung, a nagy fogaskerek, a kipufogo kibelezve, elsovilla kemenyitve jobb olajjal. Mindezen kevertetett szep kek fenyezes, LED-es potfeklampa az indexekben, franko elektronikus toltesjelzo, es egyeb apro finomitasok. Nagyon finom egy gep volt, verzett a szivem mikor eladtam, de lesz meg ilyenem. Lehet hogy latjatok is valahol, UGC 321 a rendszama. Elotte meg volt az UFS 680 150-es, 125-os papirokkal ( Ugyebar akkor meg A1.. :-) ), kicsit ki volt reszelve a kipufogo-nyilas, ket szemellyel 110-et tudta tartani, bar a vege is ez volt... :-) Majd valoszinu osszel beszerzek egy 250-est aztan megcsinalgatom. De nem fogom igy tunugolni, mert vannak azert hatulutoi is, nyaron tobbszor megszorult picit a nagy melegedes miatt. Meg elektromos feltoltot is probaltam ra rakni, de az nem jott be... :-))) Szoval MZ-k elore !
Bar lehet hogy aztan nem is ETZ lesz belole hanem egy 250 Trophy, ami mar az ETZ blokkjaval van. Az tetszik meg. Meg megvan hozza az elektronikus gyujtas... :-) Remelem lesz mire rarakni.
Tomthumb Creative Commons License 2000.12.28 0 0 0
Eladó egy 250 TS, szétszedve, fényezett vázzal-tankkal, faszányos motorral olcsón. Alkatrésznek se rossz, bár hiányos egy cseppet.
exitus Creative Commons License 2000.12.27 0 1 topiknyitó
olyan embereket keresek akik szintén megszállottjai a márkának-szerelési,tuningolási,alkatrészbeszerzési infokat akarok!most!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!