Keresés

Részletes keresés

20-as vonal Creative Commons License 2016.08.05 0 1 13761

Ott csak a vonat téved el.

Előzmény: haha 1970 (13758)
ajm Creative Commons License 2016.08.05 0 0 13760

És az 1074-es tolta volna?

Előzmény: robcso1361 (13759)
robcso1361 Creative Commons License 2016.08.05 0 0 13759

Nem kell levizsgáztatni az ex ÖBB vezérlőket mert nem fogják használni sosem őket vezérlőnek csak kerékpár szállítónak, hát most pont jól jött volna ez a funkció....

Előzmény: ajm (13757)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.04 -1 0 13758

Nem akarom a Gysevet fényezni de ott ilyesmi nem fordulhat elö!

Előzmény: M41 2165 (13753)
ajm Creative Commons License 2016.08.04 0 0 13757

Semmi gond, ha megvan a gép pótkábele, van azokon 2 aljzat.

Ott kezdődik a gond, ha hidegen akarsz rövid pótkábeles gépet húzni és a vonón is rövid van:-D

Előzmény: v43 1020 (13756)
v43 1020 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 13756

431 074... Egyébként érdekes, de ahogy figyeltem a dombóvári gépek elég nagy részéről hiányzik a fűtési lengőkábel, csak a dugaszoló aljzat van, ami akkor kínos ha pl. halbi vezérlő (orr résszel előre) van közvetlen a mozdony mögé sorozva...

Előzmény: f_k (13754)
f_k Creative Commons License 2016.08.04 0 0 13755

Nincs már Szabolcs Volán az ÉMKK meg ki tudja miért nem adott buszt, vagy csak a Stop rossz számot hívott?

Előzmény: M41 2165 (13753)
f_k Creative Commons License 2016.08.04 0 1 13754

Tegnap az 556  + 60 körül jött el a Keletiből, mert azon a szilin amivel továbbítani kellett volna nem volt fűtési kábel se pótkábel.

470 002 továbbította így a vonatot.

M41 2165 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 13753

Az 560-ast megfogták Tokajban,utasokat leszállították,hogy majd busz viszi őket tovább. Háromnegyed óra aszalódás után mindenkit visszatereltek a vonatra,mert nem tudtak buszt keríteni,és azt mondták,mostmár indul tovább a vonat. Így is történt,Rakamazig eljutott,ott is több mint 1 óra dekkolás,aztán sikerült kb. 2 óra késéssel beesni Nyíregyházára,onnét le is mondták a vonatot,az utasokat a következő,Nyugati felé tartó IC-re szállították át.... Ennyi idő alatt nem igaz,hogy sehonnét nem tudtak volna busz keríteni... Végülis...csak 6 vonat utasait szívatták meg,az meg gondolom még nem az a mennyiség,ahol még buszt kellene kérni minden áron ilyen helyzet esetén.....

Előzmény: 431 290 (13752)
431 290 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13752

"A gázoló vonat utasai autóbusz viszi Tokaj állomásra, ahonnan ismét vonattal utazhatnak tovább."

 

Na de melyikkel? 

560-at megfogták Tokajban szemből, de nem hiszem, hogy azzal a lendülettel vissza is forgatnák Bp felé...

431 290 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13751

Már megint...

"Szerda délelőtt egy Rakamazra behaladó intercity elgázolt egy tiltott helyen átkelni próbáló ismeretlen személyt, aki a baleset következtében elhunyt. A hatósági helyszínelés idejére Görögszállás és Rakamaz között a vágányt lezárták. A gázoló vonat utasai autóbusz viszi Tokaj állomásra, ahonnan ismét vonattal utazhatnak tovább. A Miskolc–Szerencs–Nyíregyháza szakaszon utazóknak 60-90 perccel hosszabb menetidővel kell számolniuk."

f_k Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13750

Mezőkövesdiek használják a gyorsokat, de 10.00 kor valamint 14 órakkor hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön, szombaton a Keletiből nincs. Mit tehet? Elmegy a 10.30 as Ic vel Füzesabonyba átszáll a 12.02 hidasi személyre 12.13 kor van Mezőkövesden.

12.15 kor megy busz Bogács, Cserépfalu, Bükkzsérc, Szomolya, Egerlövő, Borsodivánka, Tiszadorogma, 12.25 kor Szentistván felé.

Menetrendváltás után a személy 12.02 helyett 12.32 kor megy és Mezőkövesden bukja a buszos évtizedek óta bevállt csatlakozásokat is.

14 órakkor a Keletiből csak péntek , vas van gyors ezért elmegy vagy a 13.30 as Ic vel vagy 14.30 assal 15.02 ill. 16.03 es személyt elérve Füzesabonyba.

Most ennek is 30 perc plusz átszállási ideje lesz nem 15.03 hanem 15.32 ill. 16.02 helyett 16.32.

Ez az az eset amikor nincs gyorsvonat!!!!

Hiszen ki várna 10 től 12 óráig meg 14 től 16-ig?

 

Másik irányban szintèn hiányoznak az elvett gxorsok 12.10 ill. 16.10 kor Mezőkövesdről Budapestre ott 12.38 személy 13.07 es Ic ill. 15.38 vagy 16.38 as személy Füzesabonyig onnan vagy a 16.07 es vagy 17.07 es Ic Budapestre.

A menetrendváltástól füzesabonyi átszállás 35 perccel megnövekszik itt is. :38 helyett :13 kor indul a személy Mezőkövesdről és 24 re ér Fabonyba a mostani :38 és :50 helyett.

Előzmény: dyz (13748)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13749

Az a személyvonat nem "Szerencs-Nyíregyháza"?

Előzmény: M61 021 (13746)
dyz Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13748

Az, hogy Te nem érted , hogy megnő a füzesabonyi átszállás menetideje

Én azt nem értem, hogy hogyan lehet egy átszállásnak menetideje :-) Te meg azt nem érted, hogy nem kell átszállni, hiszen van közvetlen gyorsvonat, aminek a menetideje alig több, mint az eddigi IC+azonnali csatlakozásé (persze vágányzárban jóval több, de az évente 1-2 hetet tartó vágányzárakhoz ne szabjunk már kabátot).

Azt én is írtam, hogy a kihúzott gyorsok természetesen szükségesek, ezeket a lyukakat semmilyen értelmes érv nem indokolja. Viszont ha tényleg úgy van, ahogy írod, hogy már a mezőkövesdiek sem használják a gyorsokat, akkor lehet, hogy mégsincs rájuk szükség Füzesabonyon túl, jó oda a személy is, IC-hez csatlakozva.

 

Előzmény: f_k (13744)
Xantia-TCT Creative Commons License 2016.08.03 0 0 13747

"

Sátoraljaújhely meg Sárospatak térsége a mostaninál jobb ellátást érdemelne....

 

IC illetve átszállásmentes a mostaninál rövidebb menetidejű eljutást.

 

Szegi , Mezőzombor az ahol nem kellene megállni minden újhelyi vonatnak ami Pestre megy." 

 

Nem is értem, hogy hogyan gondolták, hogy egy 266km távolságon közlekedő személyszállító vonat ( a nemét nem írom, mert most már nem tudom, hogy mi lenne), tehát 266km-en több mint a felén, 141 km hosszan minden "bokorban megáll".

 

Ez mi?

 

Ez a sz@rnak a közvetlen rokona (by: közvetlen főnököm), nem szolgáltatás!

 

Az IC-vel, illetve normális gyorsvonattal egyet értek.

 

Hogy hol nem kellene megállni, azt a tények alapján majd leírom, most nincs időm rá, egy tanulmányt kell befejeznem a munkámhoz.

 

Minden más észrevétel a módosításokkal kapcsolatban: egyezik.

 

 

Előzmény: f_k (13743)
M61 021 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13746

Szabad a gazda! Mi az ami hibás szerinted ebben?

Előzmény: haha 1970 (13738)
f_k Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13745

Egyet értek! 5***

Előzmény: Abymot (13725)
f_k Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13744

Mezőkövesdre eddig is volt valóban gyorsvonat

 

Vágányzáraknál :35 kor indulva Hatvanig mindenhol megállósként... Egy évben többször is...

 

Az, hogy Te nem érted , hogy megnő a füzesabonyi átszállás menetideje, meg azt hiszed, hogy Hétfőtől csütörtökig valamint szombaton elég 6, 8, 12, 16, 18, 22 órás indulás, ugye pénteken ehhez jön még a 14 meg amíg azt is el nem veszik a 14.55, ez édeskevés.

 

Füzesabonyt az teszi forgalmassá, hogy a csatlakozó vonatokról van utas.

 

Ezt Eger , Debrecen, Tiszafüred, Mezőkövesd, stb. felé igyekeznek elvenni.

A mostani trend ebbe az irányba vezet....

 

Az, hogy mi van Szerencs környékén?

 

Nos, alapvetőn onnan nem annyian ingáznak naponta , hetente stb, kivéve a Sátoraljaújhelyi oldalt.

 

Rakamaz vagy Tarcal az nem annyira kötődik Budapesthez!!!!!!! 

Előzmény: dyz (13741)
f_k Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13743

Sátoraljaújhely meg Sárospatak térsége a mostaninál jobb ellátást érdemelne....

 

IC illetve átszállásmentes a mostaninál rövidebb menetidejű eljutást.

 

Szegi , Mezőzombor az ahol nem kellene megállni minden újhelyi vonatnak ami Pestre megy.

 

A többi része:

Adács már nem az ami 25-30 vagy 40 éve volt.

1993??? után kapott egy bekötőutat, meg sok sok gyöngyösi buszjáratot.

 

A menetrendről az a véleményem, ha nem lépünk előre ne lépjünk vissza!

 

Csúcsidőbe kiszedni gyorsot, ez szakmai öngól.

14 órás Keleti-Miskolc meg a 15.35 ös Miskolc Bp Keleti....

 

A 10 órás gyors Keleti-Miskolc-(S.újhely) személyzete 10:30 as IC-n megy vissza "önköltségben" Gazdaságos az biztos....

f_k Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13742

Mezőkövesd meg a Füzesabony után levő Szihalom,  Mezőkeresztes, Mezőnyárád, Csincse, Emőd, Nyékládháza kap "ajándékba" 30 perc plusz várakozást Füzesabonyban mindkét irányban.

Csak azért mert valakik 30 perccel eltolják ezek menetrendjét!

Eger felé rontanak a csatlakozásokon és vasárnap a diákokat "buszra" öszönzik , a kivett 18.08 meg 20.08 személy hiányzik a Flirt meg pihen este 18.48 után Füzesabonyban meg napközben 66 perceket Egerben.

 

Egyértelmű, hogy utasellenes sőt az Ic nek se tesz jót hiszen a Miskolc Füzesabony és Füzesabony Miskolc személyvonatok ráhordtak elhortak utast.

2-4 óránkénti közvetlen vonat egy nagy 0.

Füzesabony 8 ezres település vonzáskörzete kisebb mint Mezőkövesd, Mezőkövesd 18 ezres város dupla városkörnyekkel.

Egy példa Hajdúszoboszló.

Ott miért áll meg az Ic??? Fürdőváros az is!

Előzmény: haha 1970 (13736)
dyz Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13741

Nem értelek, pedig Mezőkövesdre eddig is volt valóban gyorsvonat, ami gyakorlatilag ezután is lesz (csak az a kihúzott néhány vonatpár rondít bele ebbe). Ha ez nem felel meg, akkor mit szóljanak a Szerencsen túli lakosok? Ők jobban rá vannak (lennének) szorulva az IC-re, mint a kövesdiek, ráadásul ők jövőre már Füzesabonytól személyvonatot élvezhetnek.

Ha az IC-knél elindul egy ilyen folyamat, akkor, ahogy másik is írták, előbb-utóbb gyorsvonati szintre fokoznák le az IC-t. Igazából a Füzesabonyi megállás csak a gyorsvonati rendszer hiányosságaival indokolható.

Előzmény: pana0017 (13735)
PanzerMk5 Creative Commons License 2016.08.02 -1 0 13740

Azért Adácsot se hagyd ki!

Előzmény: haha 1970 (13736)
BigTrain Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13739

képek Sárospatakon 1.2.3.4.5.6.

haha 1970 Creative Commons License 2016.08.02 -2 0 13738

"Tarcal és Tokaj között a Miskolcról-Nyíregyházára közlekedő személyvonat..." Ez egy Mávinform álltal kiadott hir! Várom a véleményeteket vele kapcsolatban!

haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 -1 1 13737

Tisztelt topictárs szerintem nagyon becsüljék meg a 80-as vonalon közlekedő IC vonatokat mert szerintem ezen az egy vonalon van csak valódi IC vonat hogy csak egy helyen áll meg a végállomásig,higgye el ez nagy dolog,személyes érdekeket félre téve!

Előzmény: pana0017 (13735)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 -1 2 13736

Ez egy "remek ötlet",és akkor elkezdödik az IC vonatok lebutitása,akkor már álljon meg Gödöllön;Hatvanban és még sorolhatnám tovább! Következő lépés a gyorsok megszüntetése,és lessznek IC vonatok gyorsvonati megállással!

Előzmény: pana0017 (13735)
pana0017 Creative Commons License 2016.08.01 -1 1 13735

Sziasztok! Ha jól értelmezem az új menetrendet, Mezőkövesdre már nem lesz lehetséges ésszerűen eljutni csak a 2 óránkénti sebesekkel, mert az IC-khez óriási a csatlakozási idő? Miért nem lehet az IC-t Mezőkövesden megállítani? Innen busz nem közlekedik Budapestre, az utazó emberek száma pedig nagyon magas. 

f_k Creative Commons License 2016.07.31 0 0 13734

Előzmény: V63 008 (13729)
f_k Creative Commons License 2016.07.31 0 0 13733

 

Előzmény: Abymot (13732)
Abymot Creative Commons License 2016.07.30 0 0 13732

Oda hasonlót terveznek mint idén. A Fabonyból páratlan óra.08-kor induló vonatok egy perccel előbb, 25 helyett 24-kor fognak Egerbe érkezni, mert nem állnak majd meg Andornaktályán. Munkanapokon páratlan órában nem 08-kor, hanem 09-kor fognak indulni Fabonyból, Makláron várnak 1-2 percet az Egerből páratlan óra.03-kor induló sebesre, szintén nem állnak meg Andornaktályán és 26-ra érnek fel Egerbe.

 

Visszafelé páratlan óra.30-kor fognak indulni a munkanapi vonatok, és csak Makláron megállva óra.47-re érkeznek Fabonyba. Páros órában óra.30 helyett óra.32-kor fognak indulni a személyek, Makláron állnak meg ahol 1-2 percet várnak a szemben Fabonyból páros óra.36-kor induló sebesre, majd óra.50-kor érkeznek Fabonyba.

 

Ami azért lesz érdekes, mert onnan páros óra.51-kor indulnak a kör-IC-k Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen felé, és nem tudom, hogy Fabonyban 1 perc hogyan lesz elegendő a csatlakozásra, ahol ebben az irányban úgy tudom nem közös peronos az átszállás.

 

Vagy csak úgy beírtak valamit, a csatlakozásokkal már nem is törődve. (Ahogy látszik ez a már korábban említett Fabonyi "-2 perces csatlakozások" tervéből is, hogy pl. páros óra.34-kor érkezne Bp. felől az egri sebes, a miskolci elővárosi személyt pedig két perccel előbb, óra.32-kor tervezik indítani Fabonyból. Vagy hogy Debrecen felől már nem csak a 18.47-kor érkező vonatnak nem lesz csatlakozása Eger felé - mert a 19.08-as vonat Egerbe ugye évek óra nincs és nem is tervezik visszaállítani - hanem a 20.47-kor érkezőnek se, mert az esti egri sebes 20.38-kor Fabonyból tovább fog indulni Egerbe).

Előzmény: V63 008 (13731)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!