Keresés

Részletes keresés

Szlovy Creative Commons License 2002.05.10 0 0 150
Kérdés.
Hogyan lehet távol tartani 250-es TZ-n a kipufogódobot a hátsókerék csavarjától?
Szlovy Creative Commons License 2002.05.10 0 0 149
Deniboj
"- Gyengén fog a hátsó fékem, ez ilyen vagy betétcsere?"
Lehet, hogy gyakorolnod kell a kerék ki- és visszaszerelést. A hátsó fékkel blokkolóra kell tudni fékezni a kereket. Meg kell nézni, hogy van--e még ferodol a betéten, (ragasztottnál az öntvényen és ragasztón kivül van-e még ferodol; a szegecseltnél meg, hogy nem-e a szegecsek fognak)
ha nincs akkor betétcsere, ha van akkor polirpapirral(kb 320-as) meg kell csiszolni a fékbetétet és a dobot. Nálam segített. A fékkulcs tengelyét csak nagyon óvatosan szabad zsírozni(,ha ugy van mint az ETZ-n) mert könnyen be lehet zsírozni a betétet.
Előzmény: Szlovy (137)
glbtech Creative Commons License 2002.05.09 0 0 148
Most nezegettem az arakat az aproneten, tisztara el vannak szallva az emberek. 3 vagy 4 eve a 250-es ETZ-met ugy rakattam ossze egy szerelovel vazrol indulva minden ujra festve ( en vittem a szinmintat ), cserelve, es kis tuninggal, friss vizsgaval volt 53 ezer. Akkor adtam el a 125-os TS-em jo allapotban muszaki nelkul 12 ezer forintert... Tenyleg, tok erdekes lenne tudni hogy a volt motorjaim meg mukodnek-e. Volt egyszer egy 150-es TZ UFS-680 meg egy 250-es UGC-321. Tud valaki roluk ?
glbtech Creative Commons License 2002.05.09 0 0 147
En a 150-es TZ-m blokkjat 3x szedtem szet mire lett rendesen minden fokozat. :-) az 5. hianyzott. Eloszor mikor szethuztam es mindenfele gurultak a fogaskerekek akkor aggasztoan nezett ki, de mivel volt szervizkonyvem ossze tudtam rakni. A TS-t szerencsere nem kellett szetszedni soha. :-) A fogyasztasrol meg nekem a 250-es megevett 7-8 litert is ha huztam neki, de felujitas utan mar sokkal kevesebbet, ki is kellett cserelnem a fofuvokat kisebbre mert 10 kilometerenkent bekopte a gyertyat. Most sajnos nincs ETZ-m, de ha valaki tud valami hianytalan de lepusztult vagy kosarban tartott ( szetszedett ) 250-esrol nagyon olcson akkor megoszthatna velem.
Előzmény: Törölt nick (146)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.09 0 0 146
A váltóról annyit, hogy nekem is dobálta a sebességeket kifelé. De nem a váltó volt rossz, hanem a kuplungkosár volt lelazulva. Tettem alá rugós alátétet, azóta nem rendetlenkedik.
Ha vizsont nem ez a gond, akkor a léptetővilla lehet elkopva a váltóban. 2-3 ezer forintért lehet venni. Ennek a szerelése viszont nem olyan egyszerű. (Én még nem is próbáltam szétszedni a blokkot...)

K.

Előzmény: Advantech (140)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.09 0 0 145
>A TS jonehanyszor kidobta a kettest, gyorsitaskor. Nektek csinal ilyet? Nem sikerult orvosolnom, es azota sem tudom mit lehett volna tenni ellene? >Esetleg valto felujitas?
>A TS 83-as kiadasu, tehat az utolsok kozul valo volt.

Nekem nem csinál ilyet, ott a sebváltóddal lehettek gondok. A csatlakozókat megnézem köszi. Amúgy "idénymotoros" vagyok, kb 1-2 hónapra vettem csak, utána eladom.
Nekem is kb 90-et megy, többre nem hajlandó de nem is kell, faluban bőven elég :))

7VG-n meg szétszedem az első telókat, szimmeringcsere+olaj neki.
Fogyasztást még nem mértem de Szombaton megyek Egomba vele, utána tudok nyilatkozni.

Előzmény: Advantech (140)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.09 0 0 144
Nem tudom mi a pontos gyári előírás a hajtóműolajra, de én 80w-90-est használok. Nekem bejön, meg szerintem a motornak is.
Előzmény: Deniboj (129)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.09 0 0 143
A 125-ös TS-el nekem is vannak tapasztalataim... Valóban, a 6 volt már nem nagyon elég a tompítottra, az indexre, a dudára, meg a féklámpára együtt. Nekem is sokat küszködött, pl. alapjáraaton leállt. Csak ugyanazt tudom javasolni: Ki kell cserélni a dinamó állórészét. Ha ez sem használt, a forgórészt is, sajna. Már ha benne voltam a szerelésben kicseréltem az összes vezetéket is. Nekem bevált. Még azért most sem az igazi, pl az index alig látszik alapjáraton. De legalább nem áll le, ha felkapcsolom a tompítottat.

Amúgy most egy ETZ250-est nyúzok...De van otthon pár Trophy is.

BaNdIt Creative Commons License 2002.05.09 0 0 142
Hi!

Most fedeztem fel ezt a topicot, és mivel nekem is ETZ-m van itt a helyem! A gépem egy 86-os tárcsafékes metálszürke (fekete sárvédökkel) ETZ-250. Teljesen széria, azt hiszem. Nem tudom az elözö tulaj mit csinált rajta, de mikor megvettem elég ramaty állapotban volt viszont jól ment. Nem sokáig.
Egy kérdés: nincs valakinek eladó,felesleges föfékhengere, fékkarral vagy anélkül? U.i. az enyémben meghalt a menet és most csak háccsó fékem van. Veszélyes :)

madmaxx-- Creative Commons License 2002.05.09 0 0 141
minimumnak irtam az 5litert ( es nem vagyok 1 nagy ember ( 58kg ) 2szemellyel meg ha nagyon sokat kell fekezni meg valtogatni nekem is kozelit a 10 fele de szerintem 7alatt marad.
most 5litert sikerult 70km alatt elfogyasztani( az kb. 7liter/100km ).en lehetetlenek tartom 5liter ala lemenni a fogyasztast.

18helyett 20 kerek befer szerintetek elore es hatulra?(valami nem tul vad cross gumival, de azert birja a gyengebb terepet)

Advantech Creative Commons License 2002.05.09 0 0 140
A 6Voltos rendszer nagyon gyenge. Ha mar az aksi kezd haldoklani es nincs jol beallitva a toltes (kicsi a dinamo teljesitmenye, sajnos) akkor elofordulhat ilyesmi. Nekem indexelni nem nagyon akart egy ido utan. Foleg emiatt szabadultam meg a 125-os TS-tol. (Erdemes a csatlakozasokat megtisztitani, az atmeneti ellenallasok nagyon sokat rontanak a dolgon)
Volt ket 250-es ETZ-m (ott mar nem volt gond a villamos halozattal, illetve nem ilyen jellegu - ujra kellett tekercseltetni a forgoreszt, majd egy ido utan az allot is). Az egyik 4-4.5l/100km fogyasztast produkalt. A masik elegge osszevissza fogyasztott, hasonlo stilus mellett, de ott inkabb a kopott motor volt a hibas. Felujtitas utan meg ugy 500-1000km-t mentem vele es eladtam. A TS125 ugy 3.3-3.5-ot fogyasztott es mindig csutkaig huztam a gazt, utazosebesseg 90-95km/h (volt, hogy jo szelviszonyok mellett 105-ig is felment:o)))) es eleg haraposra allitottam a porlasztot.
A TS jonehanyszor kidobta a kettest, gyorsitaskor. Nektek csinal ilyet? Nem sikerult orvosolnom, es azota sem tudom mit lehett volna tenni ellene? Esetleg valto felujitas?
A TS 83-as kiadasu, tehat az utolsok kozul valo volt.

A.

Előzmény: Deniboj (138)
TUBY Creative Commons License 2002.05.09 0 0 139
Nem tom, hogy csináljátok,de nekem sportos vezetési stílus mellett a 125 ETZ 6-7l evett, erdőbe 2 személlyel 10l!
A 250-es ETZ-m pedig mindig 5l felett evett(vegyes használat) ha nagyon gyötörtem az is evett szerintem 10l-t(ezt nem mértem).

Lehet a sportos vezetési stílusban van eltérés?
Egy 250-essel 3,5l csak öreg uras vezetési stílussal lehet kihozni azt is szerintem csak hosszútávon.

Előzmény: madmaxx-- (133)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.09 0 0 138
MZ TS 125/1.
Tennap felraktam a kereket 2 órás szenvedés után, köszi a reagálásokat. Így utólag belegondolva nem tudom miért tartott ennyi ideig hiszen pár csavar tartja... :)
És köszi a szerelési könyvet, be is állítottam a qplungot. Most már húz rendesen.

Más:
- Gyengén fog a hátsó fékem, ez ilyen vagy betétcsere?
- Elektronyos gond: Ha megy a tompított és dudálni akarok, elkezd fulladozni a motor mintha nem kapna gyújtást. Mitől lehet?

Előzmény: Szlovy (137)
Szlovy Creative Commons License 2002.05.09 0 0 137
Neked nem ETZ-d van?
Előzmény: Deniboj (129)
szisan86 Creative Commons License 2002.05.09 0 0 136
...., mint az MZ-jé.

Bye

Előzmény: szisan86 (135)
szisan86 Creative Commons License 2002.05.09 0 0 135
Akkopr amit sejtettem is, hogy a Pannónia kerék le fel rakása full olyan, mint a Pannóniájé.

Bye

Szlovy Creative Commons License 2002.05.09 0 0 134
A 250-es ETZ-m fogyasztása 4.7 l/100 km volt rezonátor kipufogóval fékvasaláskor. Előtte 3.6 l/100 km. A gyári leirás szerint 3,5 - 5 l/100 km.
A kerék visszaszereléshez még annyi, hogy érdemes sebességbe rakni mert igy a 3bigyó könnyebben betalál a helyére.
Előzmény: madmaxx-- (133)
madmaxx-- Creative Commons License 2002.05.09 0 0 133
kitamaszto feloli oldalon a tengelyt kicsavarozod villaskulccsal(asszem19) leszeded a kitamasztot,kiakasztod a fek bigyot es lejon a kerek mert van annyi hely, visszarakaskor a sorend forditott csak figyeld hogy a 3 bigyo bepasszoljon es jo erosen huzd meg a tengelyt.
ja es a csapagyak se essenek ki :)

irc.trefort.hu -n (trefort chat http://chat.trefort.net/ ) minden nap ott szoktam lenni a motorosok szobaban, szolj ha segithetek

bocs ha erthetetlenul irtam de epp hajnali 4 van azt felebredtem, mert nemtok aludni :)) valamit eszek azt huzok vissza aludni

ja juteszembe nektek mennyit eszik a moci?(sportos vezetes 5l / 100km )
ugyanis arrol volt szo hogy a 250 eleg sokat eszik a haverom 150 hez kepest ( az ugy 4l )

szerintem nemsok az 5liter
szerintetek?

szisan86 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 132
Nekem is volt defektem, Yamaha Jog-ot 10km kellett tolnom.
Úgy kell összerakni ahogy szétszedted.
Nem nagyon tudom milyen az MZ kerék. Nem olyan, hogy 3 gumi bakkra megy rá aztán meg bele van szorítva?????
Írjon már MZ-s is, ne csak én Pannóniás, és én is itt vagyok nem csak te és 2-en töltünk topicot.

Bye

Előzmény: Deniboj (130)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.08 0 0 131
felrakni valszeg még nehezebb volt lesz.

Bocs, elrontottam
Előzmény: Deniboj (130)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.08 0 0 130
Úgylátszik én fogom kitölteni a topicot :)
Tennap volt egy hátsó defektem így hát kellemes egy órás séta várt rám motortolással egybekötve. Utána szintén 1 órás kerékleszerelés.
Leszedni sem volt egyszerű, felrakni valszeg még nehezebb volt. Bár lehet hogy valamit rosszul csináltam. Ti hogy szerelnétek le-föl hátsó kereket? Ha még ma tudnátok válaszolni az jó lenne mert össze akarom rakni.
Addig is egy Yamaha Jog izével járok.
Deniboj Creative Commons License 2002.05.07 0 0 129
Sziasztok! Nekem egy '82-es TS 125/1-esem van kék színű, kicsit lepukkant állapotban de szép lassan újítgatom fel. Autóhoz képest szinte ingyen vannak az alkatrészek :)
Kérdés: Milyen sebváltóolajat szokás belerakni?
Szlovy Creative Commons License 2002.05.02 0 0 128
Felrakom a motorom képét (ha sikerűl):
Szlovy Creative Commons License 2002.04.14 0 0 127
Sikerült kivenni a kormányzárat. A nyitott és a zárt helyzet között kb. félúton a kulcs elfordítható balra és utánna ki lehet huzni a zárat. Kellet játszani vele egy kicsit mire ez kiderűlt.
Előzmény: Szlovy (125)
Advantech Creative Commons License 2002.04.11 0 0 126
Ha jol emlekszem, a kulcsot el kell forditani, de nem teljesen es akkor kihuzhato a zar. egy kicsit jatszani kell vele. (Vagy tul kell forditani egy kicsit. Nem emlekszem pontosan.) De szoljatok, ha nem jot mondtam!

A.

Előzmény: Szlovy (125)
Szlovy Creative Commons License 2002.04.11 0 0 125
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, hogy hogyan lehet a kormányzárat kicserélni egy ETZ 250-es motorkerékpárban (kulcs van hozzá, de csak egy)?
RTamás Creative Commons License 2002.04.03 0 0 124
Üdv mindenkinek!
Nemrég tettem szert egy '78-as MZ 250/1-es motorrra, ami szép lassan motorilag jó állapotba kerül, de azért kívülről a kor meglátszik rajta. Szóval, szeretném néhány helyen krómoztatni (benzintank oldala, fényszóró, kilométeróra pereme, ...). Összeségében nem lenne sok, de a környékemen nem tudok senkit, aki normális áron csinálna ilyet. Ti nem tudtok esetleg BPesten valakit, aki ilyen kis mennyiséget olcsón (viszonylag) megcsinálna?
Infokat előre is köszi!
(email: trozsa@delfin.klte.hu)
vince Creative Commons License 2002.04.03 0 0 123
Nem tudok itteni gubanc miatt az apro.index.hu ba beírni ezért ide:

Elado ETZ-150 es. Piros fekete, 2003 Juniusig érvényes vizsga, sok alkatrész (Krauzer-tartó gumiabrons, gyertya ), jó állapot.
Irány ár 110000 HUF

papv@mail.aeroplex.hu 06-30-352-93-27

Padree Creative Commons License 2002.03.29 0 0 122
Kösz szisan!
Előzmény: szisan86 (121)
szisan86 Creative Commons License 2002.03.28 0 0 121
Nagy valami volt mire rájöttem:



Bye

Előzmény: Padree (120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!