Keresés

Részletes keresés

madmaxx-- Creative Commons License 2002.05.14 0 0 167
1 gyors kérdés

amig ezt a mostani etz -t is nemfuratom meg 300ra van valami 5letetek LE növelésre?(jobb gyorsulási adat meg könyebb 1kerekezés)
szoval itt ott kisz reszelgetés mennyit számit?

madmaxx-- Creative Commons License 2002.05.14 0 0 166
felhivom holnap

ugyanis sok maxxkör meg 1kerek lofütyike elk**ta a kuplungot és 1folytában csuszik...(5.ben maxx 80km/h és berugni nembirom a mocit)
kellenek uj lamella gondolom.
a kérdés szerintetek 3águ körmös lehuzoval lebirom emelni vagy kell spéci kuplung lehuzo(tudjátok a menetes csavaros mint lenkeréklehuzo)

mibe kerülhet? az alkatrész? gondolom az olaj lesz csak 2000ft mert már nagyon hig az olajam és multkor felis fort(kupakot leszedtem és füstölt ki) de hidegen is picit hig...

tovabbra is mz etz250 rulez :)

Advantech Creative Commons License 2002.05.13 0 0 165
Szimmering: ha arra a rugos gyurure gondolsz, ami a tomitoajkakat szoritja a tomitendo feluletre korben, akkor az gaz, mert anelkul az ajkak nem birjak ki a nagy nyomast, ami kialalkulhat a hengerben es engedni fognak.

A.

Előzmény: BaNdIt (164)
BaNdIt Creative Commons License 2002.05.13 0 0 164
Haligali!

Tegnap voltam az újpesti bontó-szerelö mühelyben és vettem fékföhengert. Müanyaggal tartállyal + tömitö gyürük, kupak nélkül, dugattyúval, szimeringekkel 4100 pénzért. Annyi a baja hogy az visszapill. menete rossz, szvsz rá kell hegeszteni egy anyát és abba mehet a tükör.
A srác elég korrekt, van sok alkatrész (etz) tudom ajánlani mindenkinek ( IV.ker. Munkásotthon u. 4. t:0630-401-0474)
Nem eredeti szineringet adott hozzá, hanem amit ök használnak szerinte jobb, de elég nehezen tudtam betenni, a kis rugósgyürü el is szakadt. Remélem nem fog folyni az oil.

bye

Advantech Creative Commons License 2002.05.13 0 0 163
Az en volt UAM655-osom meg Jawa lett:o(. Bar lehet, hogy a rendszamra nem emlekszem jol. Majd hetvegen megnezem otthon a papirokat.

A.

Előzmény: glbtech (160)
glbtech Creative Commons License 2002.05.12 0 0 162
Hat a TS-en nem piszkaltam soha az olajleeresztot. De az ETZ-n megszivtam mert az is bele volt tepve, kicsavartam, es a menet is jott vele. Utana 1 hetig ugy jartam hogy egy parafadugot utottem/csavartam bele a lukba. Mondjuk hibatlan volt, de nem tul elegans. :-)
Előzmény: Deniboj (161)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.11 0 0 161
Köszi!
A kereket úgy raktam vissza hogy megemelte öcsém a mocit.

Hja és miért van az olaj-leeresztő csavar hülye helyen?! Ráadásul be is van tépve, nem bírtam kicsavarni. 5letek? (TS125/1)
Hegeszteni nem akarok.

Dani

Előzmény: glbtech (157)
glbtech Creative Commons License 2002.05.10 0 0 160
Hi... Ez a korozes dolog mokas. :-) Mondjuk ennek sok oka lehet. Mindenesetre ez mar nem az en gondom. De ez erdekes ez az S 250 Sport. Az egy ETZ 250 Deluxe, igaz hogy rendesen tuningolva volt, de azert az a Sport nem gyenge... :-) Arra emlekszem hogy a 125-os ( csak papiron, mert 150-esre at volt alakitva ) atirasanal kulon ragaszkodtam hozza hogy kiralykeket irjanak. Baro, koszi.
Előzmény: Advantech (159)
Advantech Creative Commons License 2002.05.10 0 0 159
www.ekormanyzat.hu
1.
A keresés során megadott gépjárműadatok:
Rendszáma: ufs-680
Megadott forgalmi engedély száma:
A gépjármű nyilvántartásbeli adatai:
Szín: KIRÁLYKÉK
Gyártmány: MZ
Típus: ETZ 125
A jármű körözés alatt áll? Igen (!!!!!)
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
A lekérdezett jármű forgalomban van

2
A keresés során megadott gépjárműadatok:
Rendszáma: UGC-321
Megadott forgalmi engedély száma:
A gépjármű nyilvántartásbeli adatai:
Szín: KÖZÉPKÉK
Gyártmány: MZ
Típus: S 250 SPORT
A jármű körözés alatt áll? Nem
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
A lekérdezett jármű forgalomban van

A.

Előzmény: glbtech (148)
glbtech Creative Commons License 2002.05.10 0 0 158
Jopar kilometer csogazzal ki lehet tisztitani. :-) De komolyan. Volt ismerosom aki ugy probalta hogy leszedtek, toltottek bele benzint, korbelotyboltek es begyujtottak. Szep latvany volt, mint egy raketa ugy repult at a szomszed kertjebe, meg mazli hogy nem felrobbant. Ha mindig rendesen forgatod a motort akkor soha nem kokszosodik el.
Előzmény: Advantech (153)
glbtech Creative Commons License 2002.05.10 0 0 157
Vegyel ugynevezett fektisztito sprayt ! Nem draga, es ez a legjobb, minden olajat, zsirt lemos ami esetleg odakerult. Egyebkent a kerek szereleset en mindig ugy csinaltam hogy nagysztenderre raktam, es a kuplung feloli oldalra dontottem kicsit a motort. Egyedul nehez, jobb ha van segito. Akkor lazan kifer a kerek. Visszafele meg annyi a trukk hogy sebessegbe kell tenni hogy ne forogjon el a lanckerek, ossze kel nezni es berakni. Kozben ha valaki donti kicsit megintcsak sokkal konnyebb.
Előzmény: Deniboj (155)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.10 0 0 156
Az a 3-4 mm még elég lesz egy darabig. Kicsit meg kell csiszolni olyan 400-as körüli csiszolópapírral, és jó is. A betétek szerintem olcsók, nem hinném, hogy több mint 1000 forint/pár. Viszont általában csak kisipari utángyártott terméket lehet kapni, aminek a minősége... hát nem a legjobb. Ha már szétszedted, szedd ki a fékkulcsot is, tisztítsd le, és vékonyan zsírozd be. Vigyázz, hogy a betétre ne menjen zsír! A fékdobot meg kis benzinnel zsírtalanítsd. Utána összerakod, kis fékállítás, és szerintem jó is lesz.

Üdv, K

Előzmény: Deniboj (155)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.10 0 0 155
>Lehet, hogy gyakorolnod kell a kerék ki- és visszaszerelést.
Bakker...

A betétet megnéztem, azon szegecsek nem voltak de az a barna réteg az még volt rajta kb 3-4mm-es rétegben. Az elég? Mennyibe kerül kb egy pár betét?

Dani

Előzmény: Szlovy (149)
szisan86 Creative Commons License 2002.05.10 0 0 154
Okataáson alattam begyulladt rendesen az oktató ETZ 125-öse. Úgy füstölt, hogy semmit nem lehetett látni hátra felé. Aki meg mögöttem jött az.....

Bye

Előzmény: Advantech (153)
Advantech Creative Commons License 2002.05.10 0 0 153
A kipuffogorol es a fustrol jut eszembe. Egyszer sikerult a 250-es ETZ-vel a kipuffogo
"begyulladasaig" kihajtanom a motort. Aztan hiaba probaltam akarhogyan hajtani, szandekosan nem sikerult eloideznem. Nektek megy? Hogyan pucoljatok ki a kipuffogot?

A.

Előzmény: Törölt nick (152)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.10 0 0 152
Látod, az lehet. De a dinamócsere tényleg sokat javított a helyzeten. Jut eszembe, a fesszabályzót is kicseréltem, mert szét voltak égve az érintkezői.

A 250-es TZ vel még nem voltak komoly gondjaim... Csak annyi, hogy néha (elég rapszódikusan) úgy füstöl, mint egy gyár. Nem tudom mi lehet a baj, talán a szimmering kezdi feladni.

Üdv, K.

Ui. A Trophy-k most az öcsém szíve csücskei. (2 125-ös + 1 250-es) Most újítgatja fel őket. A 250-esen már csak a festés és az összerakás hiányzik.

Előzmény: Advantech (151)
Advantech Creative Commons License 2002.05.10 0 0 151
Lehet, hogy felreertettel. En nem a TS-en ujitiottam fel az dinamo allo-forgo reszet, hanem az ETZ-n a generatoret, egeszen mas okbol (veletlenszeruen allt le es indult meg a toltes, tekercseles utan viszont teljesen korrekt lett, tobb mint egy evig szivtam vele). A TS-en csak aprosagokat javitgattam. Lehet, hgy ott is javit a dinamo felujitas/csere a dolgon, ezt nem probaltam ki.
Egy 250-es Trophym nekem is volt. Csinalni akartam belole csoppert, de az akkori szukos anyagi helyzetem, es a rafodithato ido miatt inkabb eladtam.

A.

Előzmény: Törölt nick (143)
Szlovy Creative Commons License 2002.05.10 0 0 150
Kérdés.
Hogyan lehet távol tartani 250-es TZ-n a kipufogódobot a hátsókerék csavarjától?
Szlovy Creative Commons License 2002.05.10 0 0 149
Deniboj
"- Gyengén fog a hátsó fékem, ez ilyen vagy betétcsere?"
Lehet, hogy gyakorolnod kell a kerék ki- és visszaszerelést. A hátsó fékkel blokkolóra kell tudni fékezni a kereket. Meg kell nézni, hogy van--e még ferodol a betéten, (ragasztottnál az öntvényen és ragasztón kivül van-e még ferodol; a szegecseltnél meg, hogy nem-e a szegecsek fognak)
ha nincs akkor betétcsere, ha van akkor polirpapirral(kb 320-as) meg kell csiszolni a fékbetétet és a dobot. Nálam segített. A fékkulcs tengelyét csak nagyon óvatosan szabad zsírozni(,ha ugy van mint az ETZ-n) mert könnyen be lehet zsírozni a betétet.
Előzmény: Szlovy (137)
glbtech Creative Commons License 2002.05.09 0 0 148
Most nezegettem az arakat az aproneten, tisztara el vannak szallva az emberek. 3 vagy 4 eve a 250-es ETZ-met ugy rakattam ossze egy szerelovel vazrol indulva minden ujra festve ( en vittem a szinmintat ), cserelve, es kis tuninggal, friss vizsgaval volt 53 ezer. Akkor adtam el a 125-os TS-em jo allapotban muszaki nelkul 12 ezer forintert... Tenyleg, tok erdekes lenne tudni hogy a volt motorjaim meg mukodnek-e. Volt egyszer egy 150-es TZ UFS-680 meg egy 250-es UGC-321. Tud valaki roluk ?
glbtech Creative Commons License 2002.05.09 0 0 147
En a 150-es TZ-m blokkjat 3x szedtem szet mire lett rendesen minden fokozat. :-) az 5. hianyzott. Eloszor mikor szethuztam es mindenfele gurultak a fogaskerekek akkor aggasztoan nezett ki, de mivel volt szervizkonyvem ossze tudtam rakni. A TS-t szerencsere nem kellett szetszedni soha. :-) A fogyasztasrol meg nekem a 250-es megevett 7-8 litert is ha huztam neki, de felujitas utan mar sokkal kevesebbet, ki is kellett cserelnem a fofuvokat kisebbre mert 10 kilometerenkent bekopte a gyertyat. Most sajnos nincs ETZ-m, de ha valaki tud valami hianytalan de lepusztult vagy kosarban tartott ( szetszedett ) 250-esrol nagyon olcson akkor megoszthatna velem.
Előzmény: Törölt nick (146)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.09 0 0 146
A váltóról annyit, hogy nekem is dobálta a sebességeket kifelé. De nem a váltó volt rossz, hanem a kuplungkosár volt lelazulva. Tettem alá rugós alátétet, azóta nem rendetlenkedik.
Ha vizsont nem ez a gond, akkor a léptetővilla lehet elkopva a váltóban. 2-3 ezer forintért lehet venni. Ennek a szerelése viszont nem olyan egyszerű. (Én még nem is próbáltam szétszedni a blokkot...)

K.

Előzmény: Advantech (140)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.09 0 0 145
>A TS jonehanyszor kidobta a kettest, gyorsitaskor. Nektek csinal ilyet? Nem sikerult orvosolnom, es azota sem tudom mit lehett volna tenni ellene? >Esetleg valto felujitas?
>A TS 83-as kiadasu, tehat az utolsok kozul valo volt.

Nekem nem csinál ilyet, ott a sebváltóddal lehettek gondok. A csatlakozókat megnézem köszi. Amúgy "idénymotoros" vagyok, kb 1-2 hónapra vettem csak, utána eladom.
Nekem is kb 90-et megy, többre nem hajlandó de nem is kell, faluban bőven elég :))

7VG-n meg szétszedem az első telókat, szimmeringcsere+olaj neki.
Fogyasztást még nem mértem de Szombaton megyek Egomba vele, utána tudok nyilatkozni.

Előzmény: Advantech (140)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.09 0 0 144
Nem tudom mi a pontos gyári előírás a hajtóműolajra, de én 80w-90-est használok. Nekem bejön, meg szerintem a motornak is.
Előzmény: Deniboj (129)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.09 0 0 143
A 125-ös TS-el nekem is vannak tapasztalataim... Valóban, a 6 volt már nem nagyon elég a tompítottra, az indexre, a dudára, meg a féklámpára együtt. Nekem is sokat küszködött, pl. alapjáraaton leállt. Csak ugyanazt tudom javasolni: Ki kell cserélni a dinamó állórészét. Ha ez sem használt, a forgórészt is, sajna. Már ha benne voltam a szerelésben kicseréltem az összes vezetéket is. Nekem bevált. Még azért most sem az igazi, pl az index alig látszik alapjáraton. De legalább nem áll le, ha felkapcsolom a tompítottat.

Amúgy most egy ETZ250-est nyúzok...De van otthon pár Trophy is.

BaNdIt Creative Commons License 2002.05.09 0 0 142
Hi!

Most fedeztem fel ezt a topicot, és mivel nekem is ETZ-m van itt a helyem! A gépem egy 86-os tárcsafékes metálszürke (fekete sárvédökkel) ETZ-250. Teljesen széria, azt hiszem. Nem tudom az elözö tulaj mit csinált rajta, de mikor megvettem elég ramaty állapotban volt viszont jól ment. Nem sokáig.
Egy kérdés: nincs valakinek eladó,felesleges föfékhengere, fékkarral vagy anélkül? U.i. az enyémben meghalt a menet és most csak háccsó fékem van. Veszélyes :)

madmaxx-- Creative Commons License 2002.05.09 0 0 141
minimumnak irtam az 5litert ( es nem vagyok 1 nagy ember ( 58kg ) 2szemellyel meg ha nagyon sokat kell fekezni meg valtogatni nekem is kozelit a 10 fele de szerintem 7alatt marad.
most 5litert sikerult 70km alatt elfogyasztani( az kb. 7liter/100km ).en lehetetlenek tartom 5liter ala lemenni a fogyasztast.

18helyett 20 kerek befer szerintetek elore es hatulra?(valami nem tul vad cross gumival, de azert birja a gyengebb terepet)

Advantech Creative Commons License 2002.05.09 0 0 140
A 6Voltos rendszer nagyon gyenge. Ha mar az aksi kezd haldoklani es nincs jol beallitva a toltes (kicsi a dinamo teljesitmenye, sajnos) akkor elofordulhat ilyesmi. Nekem indexelni nem nagyon akart egy ido utan. Foleg emiatt szabadultam meg a 125-os TS-tol. (Erdemes a csatlakozasokat megtisztitani, az atmeneti ellenallasok nagyon sokat rontanak a dolgon)
Volt ket 250-es ETZ-m (ott mar nem volt gond a villamos halozattal, illetve nem ilyen jellegu - ujra kellett tekercseltetni a forgoreszt, majd egy ido utan az allot is). Az egyik 4-4.5l/100km fogyasztast produkalt. A masik elegge osszevissza fogyasztott, hasonlo stilus mellett, de ott inkabb a kopott motor volt a hibas. Felujtitas utan meg ugy 500-1000km-t mentem vele es eladtam. A TS125 ugy 3.3-3.5-ot fogyasztott es mindig csutkaig huztam a gazt, utazosebesseg 90-95km/h (volt, hogy jo szelviszonyok mellett 105-ig is felment:o)))) es eleg haraposra allitottam a porlasztot.
A TS jonehanyszor kidobta a kettest, gyorsitaskor. Nektek csinal ilyet? Nem sikerult orvosolnom, es azota sem tudom mit lehett volna tenni ellene? Esetleg valto felujitas?
A TS 83-as kiadasu, tehat az utolsok kozul valo volt.

A.

Előzmény: Deniboj (138)
TUBY Creative Commons License 2002.05.09 0 0 139
Nem tom, hogy csináljátok,de nekem sportos vezetési stílus mellett a 125 ETZ 6-7l evett, erdőbe 2 személlyel 10l!
A 250-es ETZ-m pedig mindig 5l felett evett(vegyes használat) ha nagyon gyötörtem az is evett szerintem 10l-t(ezt nem mértem).

Lehet a sportos vezetési stílusban van eltérés?
Egy 250-essel 3,5l csak öreg uras vezetési stílussal lehet kihozni azt is szerintem csak hosszútávon.

Előzmény: madmaxx-- (133)
Deniboj Creative Commons License 2002.05.09 0 0 138
MZ TS 125/1.
Tennap felraktam a kereket 2 órás szenvedés után, köszi a reagálásokat. Így utólag belegondolva nem tudom miért tartott ennyi ideig hiszen pár csavar tartja... :)
És köszi a szerelési könyvet, be is állítottam a qplungot. Most már húz rendesen.

Más:
- Gyengén fog a hátsó fékem, ez ilyen vagy betétcsere?
- Elektronyos gond: Ha megy a tompított és dudálni akarok, elkezd fulladozni a motor mintha nem kapna gyújtást. Mitől lehet?

Előzmény: Szlovy (137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!