Jó kis Decathlonos itatós zsáknak annyi? Hú de nem volt jó nekem a Bükkben a tatyó. Liffegett, fájt a derekam tőle. Akartam is kérdezni, hogy neked hogy vált be.
Sziasztok, mostanában nem volt időm olvasni, ezért bocs, ha volt.
Augusztus 20.-án kerékpáros versenyt/túrát szerveznek a dunaharaszti zsiráfok. Sajnos a honlapjuk elég gyéren frissül, de a program megegyezik a 2004-essel. Azt idemásolom:
"Kerékpáros teljesítménytúra
Több táv, egy útvonal
2004-08-17 Arany-Média
Augusztus 22-én, vasárnap három távon is kerékpáros túrát szervez a Giraffe Kerékpár Club Sport Egyesület.
A dunaharaszti Piactér-rendezvényközpontból délelőtt 11 órakor induló bringás túrára a szervezők mindenkit várnak, aki akár egyedül, akár párban, akár családostul vágna neki a távoknak. A jó idő remélhető, a jó társaság szinte garantált.
én most kezdenék el kicsit komolyabban bringázni, még kezdő vagyok.ki is néztem egy bicajt (amit a "Bicajvasarlas - Hogy ne nezzenek lamanak" topikban ajánlottak).csak az a baj, hogy túlságosan nem értek még a bicajokhoz..viszont 40 ezer forintom van összesen most, és nem szeretném elveszteni a pénzem. (pont 40be kerül amit ajánlottak)
emiatt kérnék segítséget. megoldható esetleg, hogy valaki eljön velem és megnézi a bringát? a bringa pesten van, én érden lakom, és autóval mennénk.
Főleg az ár... :-( most néztem, hogy amelyik elég bika ahhoz, hogy kiszolgálja a Luxeon-okat, potom 18-30 dollár körül már elérhető is... :-O
Egyszerűbb a LED-nek megfelelő vagy annál minimálisan nagyobb feszültségű akkut tenni elé. Igaz, hogy hamarabb halványodik el, de lehet kisebb akkuval is üzemeltetni (az áramgenerátorok FET-je általában 3,7 V felett kapcsolgat hatékonyan).
Na, valami ilyesmit akartam kihozni én is belőle... :-) az értelme ez: kapacitást növelni párhuzamos bekötéssel lehet.