Keresés

Részletes keresés

setra415HD Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12967

410 lóerős Mercedes motor van benne.

Előzmény: Törölt nick (12966)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12966

JOP-499-ben másmilyen motor van, mint a többi Setrában? Imádom a hangját, nagyon jellegzetes.

archlinux Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12965

"nem bővítették a kapacitást, így kb. 10 utas maradt csak a Népligetben..."

 

Szerintem übergáz, ha egy autópályás távolsági járaton akár csak egyetlen utas lemarad, nemhogy 10+. Ennél még az is jobb lenne, ha állóban elvinnék őket (ami nyilván messze van az optimálistól, de a lemaradásnál jobb). De az biztos, hogy valami kidolgozott forgatókönyv kellene ilyen esetek elkerülésére...

 

OFF Én még akkor is ráncolni szoktam a homlokomat, amikor tizesével küldik le a rövid távra utazó helyközi utasokat pl. sulipénteken, és "csak" fél órát kell várniuk a következő buszra. ON

Előzmény: setra415HD (12959)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12964

Jobb így. Sokkal.

 

Most gondoltam csak bele, milyen kevés megyét elhagyó járat indul a Bercsényinek erről az oldaláról: Győr, Sopron, Szombathely. Más nem is.

Előzmény: milos-007 (12957)
setra415HD Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12963

Tavaly nyár környékén - mikor a szekszárdi járatokon bevezették a "kötelezőnek" hirdetett elővételi jegyvásárlást - módosították 16-ról 17 órára a pénztár nyitvatartását.

Előzmény: Törölt nick (12962)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12962

És tényleg... de ha emlékeim nem csalnak, nem olyan régen még 16 órakor volt a zárás. Stadionban most is akkor van.

Előzmény: setra415HD (12961)
setra415HD Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12961

Hétvégén 17 órakor zár a pénztár.

Előzmény: Törölt nick (12960)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12960

Ha a Volánbuszos járatra gondolsz - nyilván arra -, ott csak közvetlenül indulás előtt derül ki, hogy elég lesz-e a kapacitás, mert 1 órával korábban bezár a népligeti pénztár.

Előzmény: setra415HD (12959)
setra415HD Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12959

Bármennyire is annak hirdetik, nincs "kötelező" jegyelővétel.

 

Pont témába vág:

Pár hete egy hétvégi nap délelőtt rápillantottam a zalaegerszegi járatok eladott jegyeire amikor feltűnt, hogy az egyik délutáni járatra már jócskán eladták az összes ülőhely kb. 60%-át. A "végeredmény": nem bővítették a kapacitást, így kb. 10 utas maradt csak a Népligetben...

Előzmény: archlinux (12951)
FKN-692 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12958

Munkanapokon reggel 5.25-kor megy fel Zalaapátin át Zalaszentgrótra érkezik 6.35-kor. Onnan 6.40-kor indul tovább Zalabéren át Zalaegerszegre, érkezik 7.30-kor.

11.40-kor Zalaegerszeg-Nagykapornak-Zalacsány-Hévíz-Keszthely-Balatonederics-Tapolca-Veszprém vonalon megy fel és Veszprémbe érkezik  14.45-kor.

Iskola-előadási napokon 15.30-kor jön haza Veszprém-Tapolca-Balatonederics útvonalon érkezik 17.15-kor.

Szombaton később jön haza Veszprémből 16.20-kor és akkor a járat Veszprém-Tapolca-Várvölgy-Keszthely útvonalon jön és 18.35-kor van Keszthely, majd (nyáron) tanszünetben is ezen fog hazajönni. Hétvégenként reggelente (szombaton) 8.50-kor megy fel Zegre Zalacsányon át és érkezik 9.55-kor. Vasárnap Bp-re megy 11.40-kor.

Előzmény: Batti89 (12943)
milos-007 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12957

Igen mikor áhelyezték a megállókat akkor még úgyvolt ahogy írod,de azóta történ változás.

Egyszer ez,hogy a körforgalom után csak a helyijárat áll meg és a Rezi járat.

Másik pedig,hogy megcserélték a 3 és 4megállót.

A Főtéren a 4-es ból mentek a Hévízi,Nemesbüki,Zalaegerszegi(Zalacsány felé)közlekedő járatok.

Most a Bercsényi megcserélték a 3-ból indulnak a Hévíz,Nemesbük........járatok a 4-ből meg mennek a Sármellék,Zalavár,Nagykanizsa stb. járatok.

Előzmény: Törölt nick (12954)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12956

Menetrendváltás óta, mióta nem Lentiig megy a járat, tudtommal EGYSZER SEM fordult elő még, hogy ne lett volna elég egy hosszúbusz. Az előtte lévő bő 1 évben is csak szórványosan.

 

Mondjuk a jövő héten ez a húsvét miatt valószínű megszakad, de azt lehet előre tervezni.

Előzmény: M62,306 (12950)
MBman Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12955

Már hónapok óta írogatjuk, hogy felesleges 2 buszt küldeni 14:00-e. Ezt az utasforgalom is alátámasztja hétről hétre. Ennek ellenére mindig két busz megy. Itt lett volna a hiányzó kocsi pécsre.

Előzmény: M62,306 (12950)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12954

Ez legutóbb még nem így volt. :)

 

Van ugye a 3 új kocsiállás, és a régi a körforgalom túloldalán. Mikor legutóbb ott jártam, az új kocsiállásokban álltak meg az eddig a Fő tér felé közlekedő járatok, és a régiben maradtak a távolságik. Ha jól értem, utóbbiba kerültek át a helyjáratok és rezi ág?

Előzmény: milos-007 (12953)
milos-007 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12953

Eddig még nem láttam itt képeket,hogy miként változott a megálló kiosztás azóta,hogy a Főtér megszűnt,mert változott és nem is egyezik meg a régi Főtérivel az új Bercsényi megállók.A képeket próbáltam úgy készíteni,hogy minimálisan tükröződjön.

 

 

1-es megálló:

2-es megálló:

3-as megálló:

4-es megálló:

 

archlinux Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12952

Itt korábbi időpontok kellenek, mert Pécsre is le kell érni, de gondolom érthető volt, hogy mit akartam mondani.

Előzmény: archlinux (12951)
archlinux Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12951

Én nem a partvonalról kiabálok be, csak egy tanácsot adok: Ha már van a kötelező jegyelővétel, akkor használjuk statisztikázásra. Nem hiszem, hogy péntek és péntek között nagy különbség van "a legalább 4 órával indulás előtt megvette a jegyet elővételben osztva összes tényleges utas" arány között, illetve mondjuk a 9:00 órás járaton utazók számából is gondolom egész jól meg lehet tippelni a nap "erősségét".

 

Ez persze nem megoldás arra, hogy mi a teendő akkor, ha tényleg annyi kapacitás kell Pestre, amennyit a Zala ténylegesen küldött.

Előzmény: M62,306 (12950)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12950

A partvonalról könnyű bekiabálni. Nem tudom, ki lenne a legjobban felháborodva, ha a budapesti vonalon nem lett volna elegendő kapacitás pénteken...

Előzmény: Törölt nick (12948)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12949
Előzmény: Törölt nick (12948)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12948

nincs új a nap alatt :)

 

Hát igen, kell az a turistabusz a totál felesleges budapesti 14h-s másodrészre...

Előzmény: M62,306 (12947)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12947

Ezen a héten készült.

Előzmény: Törölt nick (12946)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12946

Azta büdös... ez friss kép, vagy pár évvel ezelőtti?

Előzmény: SmallG (12945)
SmallG Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12945

Az árnyalatból ki lehet venni hogy melyik topiktársunk fényképezte ezt. :)

M62,306 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12944

Szükséges, nem poénból lett lecserélve nagyobbra.

Előzmény: Batti89 (12942)
Batti89 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12943

Le tudod írni a KKA fordáját?

Előzmény: pixeL29 (12939)
Batti89 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12942

Szükség van-e egyáltalán a Marcali fordára háromtengelyű buszra? Évekig jó volt a JDY-is!

Előzmény: pixeL29 (12939)
FKN-692 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12941

Igen és akkor ehhez, még hozzájön, hogy elmerik küldeni vasárnaponként Bp-re.

MBman Creative Commons License 2011.04.17 0 0 12940

Vagy át kellene székezni. Azok a ferde háttámlás ülések maximum helyijáratokba valók.

Előzmény: pixeL29 (12939)
pixeL29 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 12939

Ennek mi értelme lenne? IJL-043 fordáján nagyobb helyigény van mint a KKA-699-n ezért is van így elosztva a két busz. 1 méter különbség van a két busz között (IJL-043 javára, ráadásul túl is van székezve). Teljesen felesleges lenne felcserélni a két buszt, motorikusan kell a KKA arra a fordára.. Bár azt nem értem, hogy hogyan került oda a KKA ahova, mert kínzás az a busz. Az üléseket helyettesíthetné 2 fadarab, tisztaság néha kritikán aluli. Németországban 4 évig iskola busz volt, majd műszaki előtt kidobták és fél év állás után hozták be (ezért is van minden ülésen biztonsági öv). Valami hasonló fordára kellene használni. Reggeli járatra megfelel, délután valami hasonlót, közben meg kisebb járatokra használhatnák.

Előzmény: Batti89 (12938)
Batti89 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 12938

Ma utaztam a KKA-699-el. Mototrikusan nagyon jó egy autó.

Azon gondolkodtam hogy a KKA-nak lenne a helye a Marcali járaton az IJL-043 helyén.

IJL-nek meg a KKA-699 helyén Veszprémi járaton.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!