Nagy volt a buszmegálló ámulata, mikor nevetve beköszöntünk... és a birtokra visszakanyarodáshoz tolatni se kellett... :-))) Anyósom ilyesmiken is volt soksok évig kalauz, kérlek, tegyél a Trafópálcánkra egy belső fényképet róla.... hadd örüljön kicsit.
Ezúton is szeretném megköszönni a halasi szervezőknek az élményekbe bővelkedő tegnapi napot!
Sok ismerőssel találkoztam, s ennyien még nem utaztak a buszban , mint a városkerülő úton. Nem is hallottam a motort, csak a fordulatszámmérő alapján kapcsolgattam.A legérdekesebb számomra Dutrancs mester Cs615 hengerfeje volt.
Rali úrral is megismerkedhettem személyesen is, sőt be is mászott a kékvillám kormánya mögé egy fotó erejéig.
Mi 480 km-t mentünk aznap az öreg Csepel motor segítségével.
Szoktam olvasgatni a topicot, szép dolgok vannak itt. Teszek be én is egy képet.
Hétvégén dolgoztunk ezzel (EO-2621/A) a jószággal Kemencén a kisvasút telephelyén. Motorikusan teljesen korrekt, a váltóproblémája és minden egyéb nyűge két év alatt szép lassan megszűnt, most hétvégén újult meg az elektromos rendszere pl.:-)
Egyébként ahogy elmentettek pöccre indult a gép,kiment a kövesig ott megint leállt bemérgelte magát a tulaj aki egyébként Csaplár Zsoltnak hívnak és terepjáróval hazahúzta. egyébként eladó az ezredes ha esetleg valaki nagydutrát venne! nálam jelentkezzen
Ne bánkódj, egy életen keresztül mesélheted a történetet... A tulaj úgyis tudja, hogy mi történt, hamarosan ideér hozzászólóként, és kimos a... aaaa... szóval a pácból, na.
Köszönöm mindenkinek aki részt vett a Dezsi emlékére rendezett gépes találkozón, Halason, endrebá hozzányúlt az ezredes dutrához legalábbis megkőzelíette mindjárt nem is akart menni,de más részről,nagyon elégedett vagyok,remélem jövőre is sikerül megrendezni Még egy gondolat a tisztánlátás végett én csak segítettem megrendezni,de a munka az A Dezső barátom érdeme,a megrendezett helytől kezdve az ebédig
Helló Trakkee! Valóban sikerült a tavasszal vásárolnom egy Porsche Super 308-ast. 3 hengeres, 38 LE-s, hydrokuplungos, de igen rossz állapotban volt. Kb. 600 munkaóra után elfogadhatóan néz ki. Most már csak a feliratokat kell pótolni és az elektromosságot bekötni. Íme a különbség!!!
Porsche 57? Csak nem neked is van egy régi Porsche tratktorod! Mesélhetnél róla!
Egyébként ösömmel jelentem, hogy sikerült töltést varázsolni a trakira! Ugye a gyári dinamó nincs meg, így egy kiszuperált trabant önindító, egy levágottvégű Pannónia keréktengely, egy törött 250-es yamaha elsőtelója, egy ékszíjtárcsa, és némi segédanyag segítségével a dinamó helyére szerelhető csapágyházat szerkesztettem, így ékszíjjal hajthatóvá vált a leendő generátor, amelyet Vaterán vettem, valaha 1,3-as Ford Escortban teljesített szolgálatot. Már csak egy tartót kellett készíteni. Azthiszem egész jól is mutat, alapjárattól jó töltése van. Egyedül egy ékszíjat kell még vennem, mert egyenlőre egy más gép szíja hajtja, ami vékony is ezeknek a tárcsákank, és kell a másik gépre :)