volt itt szó a hangos kipufogóról...jó és rossz oldalról egyaránt.
Aki vágyik aegy nyitott dobra az készüljön fel a hangzavarra és a szomszédok ellenszenvére.
Egyszerűen annyi, hogy a vasunk alatt nem fér el hosszú dob ami azt jelenti hogy nem lesz hangtompítás úgy mint egy hosszú dob esetén (SV650).
Én először melepődtem, majd örültem milyen szép mély alapjáraton és macsós ha pörgetem....terhelés alatt( menet közben) sokkal másabb. Nem a vezetőnek hanem a kívül állóknak(ők vannak többen) A furulyával (hangtompító betét) megszűnik a heangerő és vele együtt a nyomaték is (drasztikusan)
Nyitott dob: + szép mély hang + visszadurrogás ha kell ha nem (menő :-) ) + jó dizájn
- hangos - 130 fölött monoton zavaró - hangos
De akkor minek vesz az ember ilyet....mert király!
Jimnek szomorú hír, de ott Kunhegyesen én láttam a nagyobbik Zét! Méghozzá az első működő DMC-s vasat MO-n! Ez a motor lesz egész évben a konferanszié srácnál aki a kunmadarasi és más gyorsulási versenyt is konferál (a videón az ő hangja hallatszik , na meg a kéthengeresé) Megígérte, hogy mindenki kipróbálhatja pl. május 1-én (még egy indok)
Általánosságban a vezetési morálhoz.... (egyébként mennyi új név került a fórumra, ez tMonsta vagy a téma szülte?)
Vegyesen közlekedem autóval és motoron, vegyesen városban és országúton, nam meg a fővárosban is. Ha autóval megyek feigyelem a motorosokat és örülök , hogy elengedhetek egyet is, örülök , hogy int vissza. Még mondom is : szívesen!
Ha motorral közlekedek természetesen kihasználom a lehetőségeket: országúton rugalmasan előzök ha csak egy kocsit is motorozok körbe, előrébb vagyok egyel és a szembejövő is befér, nem is villog a szembejövő, talán tudatában van hogy elférünk (megférünk) egymás közt. A legnagyobb öröm ha az előttem haladó autó lehúzódik úgy, hogy már majd a porban megy (és ehhez nem kell "figyelek rájuk" matrica sem). ilyenkor még akkor is megelőzöm, ha egyébként nem akartam vagy jönnek szemben...hagy örüljön úgy mint én. Ekkor persze hevesen vészvillogok! Próbálom javítani a morált a kölcsönös segítségnyújtással!
Amit én szeretnék, hogy több reklám és plakát hívja fel a figyelmet a morotos társadalomra, sokan vagyunk és mindenkiért kár...
TE tudod mit kívánsz a MAGYAROKTÓL?????? :-))))))))))))))))))))))))) Sajnos ehhez generációk kellenek, és sajnos az a gond, hogy az alap modor, és neveltség kérdése egyre gázosabb itthon! Mikor már a tanár nem szidhatja le a gyereket, mert valami hülyeséget csinált? Mikor már otthon is az a példa, hogy üssük a másikat?
Tudom, ez elenynésző százalék, de sajnos egyre több, és pl. mikor a tanárt verik a diákok, és ha a tanár vissza akar ütni, akkor feljelntik???
Ebben az országban változást? Sajnos egyre távolabb kerülünk európától. :-((( Legalább is nekem ezek a meglátásaim. Tudom vannak nagyon is pozitív dolgok, és ígéretes eredmények, de sajnos egyre kevesebb. Sajnos olyan Világban élünk, ha valaki bunkó veled, akkor legyél TE is az.
Nekem anno még anyukám azt tanította: "Fiam, attól, hogy ő így viselkedik veled, nem kell neked is úgy viselkedni!"
Emlékeztek a hétvégi Alsóőrs, és Almádi közötti karambolra? Másik fórumról jártak ott páran, és csináltak képeket is, és el kezdték elemezgetni a dolgokat. Most már csak arra várnak, várunk, hogy vége legyen a kivizsgálásnak, és kiderüljön, hogy azért annyira mégse mentek olyan lassan azok a motorok. :-(
Munkatársam azt mondta állítólag, hogy egyik srác átlag sebessége 150 szokott lenni...
Ezt jól mondtad! Nekem is feláll a szőr a hátamon (motoros létemre) mikor eszement száguldozást látok! Más az ,hogy utánna meg én szedem össze őket! :-S Mindkét félnek meg kellene egymást segíteni és tisztelni, de ehhez mindkét félnek meg kellene változtatni az általános hozzáállását!
Nincsen. Ami van, az kib. messze van, szóval az tuti elköltözézées, ha talán lesz belőle valami. Amúgy jelenleg koordinátor, logisztikus vagyok, alap német nyelvtudással. Legalább is most ezt csinálom, és ha minden jól megy, akkor talán lesz belőlem mérnök is végre valahára. :-))))
Látom, hogy sokan szomorúak a történtek miatt, ezért hagy írjak egy-két szót. Ökrökkel teli a vliág, sajnos főleg hazánkban. Tele van az út kispöcsű, irigy emberekkel, akikkel nem lehet mit kezdeni. Én éppen ezért ritkán motorozok itthon. Szar kimondani, de Ausztriában pl. felnéznek az autósok a motorosokra, és segítik őket. Viszont azt is legszögezném, hogy kint nincsenek strandpapucsban egykerekező supermotos seggarcok. A gyorsasági motorozás az utcákon ismeretlen fogalom, aki versenymotort vesz, még rendszámot sem kér rá, csak viszi a pályára. Ha mégis rak rá rendszámot, akkor szépen, mérsékelt tempóval motorzik valamely elhagyott szerpentinen. Itthon mi megy? Minél hangosabb kipuff, és szétbaszom a szomszéd reggelét, estéjét. 300-zal a főúton... Szóval szerintem elsősorban a motorosok baszták el, a kultúra elsősorban belőlünk hiányzik. Szerintetek a sok halotból mennyi chopper, naked, cruser, stb. lovas? Elenyésző. Inkább a versenymotorosok hullanak.
Mivel nektek nem olyan egyszerű másik országban motorozni, meg kell tanulni itthon boldogulni. Előrelátóan kell gondolkozni. Megmondom őszintén, és faszságnak tartom autók között előremotorozni. Hamar ki lehet vívni vele az ellenszenvet, a KRESZ is tiltja, és egy nagymotorosban amúgy is legyen ennél több tartás. Nem azt mondom, hogy ne menjünk előre a lámpáig, de akkor kerüljük ki rendesen balról az egész bagázst. Az nem fog senkit zavarni. Autósként én kihúzódok, ha balról el akar menni mellettem egy motoros, de amikor jobbról jön egy robogós, csak a jólneveltségem mitt nem teszem fel a járdára. A másik gond, a láthatóság. Hiába az autós a hibás, mert nem lát, az igazság az, hogy egy motoros egy ujjal letakarható a látómezőből, és ha még gyorsan, ciikázva motorozik, egyenesen észrevehetetlen. Tessék úgy csinálni, hogy észrevetetjük magunkat, és megyőződünk arról, lát-e az autós. A harmadik dolog, amivel nem kell az autós agyára menni. Ha belemész a seggébe, és feszegeted, hogy mindjárt széjjelelőzöd a fejét, meg fog sértődni. De ha türelmesen mögé mész, tartod a távolságot, ki fog húzódni jobbra.
Összgezve: szerintem előbb a motorosok házatájékán kellene rendet tenni, ameddig pedig nem váétozik a helyzet, meg kell tanulni ebben élni. Egy igazi motorosnak amúgy szenvedélye ez az élet, és erről nem fog lemondani. Inkább megpróbálja megoldani.
Amúgy mindenképpen mennék, ha meglenne a túrádig a motor, mert tökéletes lenne bejáratásnak. Most olvasom, hogy szarul jönnek ki a dolgaid. Csak tipp, hogy nem az igazi a melóhely. Továbbra sincs semmi arrafelé? Milyen munkakörre vagy kapható?
Debrecen - A tettesek hatástalanították a Böszörményi úti üzlet riasztórendszerét, majd befeszítették az ablakot. A 32 millió forint értékű zsákmány negyedét már sikerült megtalálni a rendőröknek.
Múlt péntek óta már hárman vannak előzetes letartóztatásban azután, hogy március 25-re virradóan a rendőrség gyanúja szerint feltörtek egy debrecenimotoros márkaboltot és 32 millió forint áruval távoztak. – A tettesek hatástalanították a Böszörményi úti üzlet riasztórendszerét, majd befeszítették az ablakot, s felhúzták a redőnyt – közölte Tóth Ferenc őrnagy, a debreceni rendőrkapitányság nemrég kinevezett bűnügyi osztályvezetője.
A tolvajokmotoros ruhákat és kiegészítőket vittek el; a rendőrség dolog elleni erőszakkal, jelentős értékre elkövetett lopás bűntett miatt indított eljárást az akkor még ismeretlen elkövetőkkel szemben.
Régi motorosok
Az őrnagy beszámolója szerint két nappal a betörés után „fülest” kaptak, miszerint a tolvajok a Pest megyei Veresegyházán keresendők. A debreceni rendőrök haladéktalanul ellenőrizték a megnevezettek „előéletét”, s március 28-án hajnalban már házkutatást tartottak három, korábban büntetett férfinél (34, 37, és 51 évesek).
A „díszes társaság” legfiatalabb tagja ellen jelenleg orgazdaság vádja miatt folytat eljárást a Veszprémi Városi Bíróság, illetve 9 hónap börtönnel sújtották egy lopásért. Három évvel idősebb társát hétszer büntették vagyon elleni bűncselekményekért, míg a „rangidőst”, egy 51 éves erdőkertesi férfi 11 esetben vonták felelősségre, főleg vagyon- és életellenes bűncselekmények miatt.
Vevő-orgazdák
A gyanúsítottak vallomása egyelőre ellentmondó, illetve egyikük meg is tagadta azt. A lakásukon a motorboltból ellopott értékek negyedét találtuk meg és foglaltuk le – mondta Tóth Ferenc. Azt is megtudtuk, hogy a nyomozók a szálak feltérképezése során három budapesti férfihoz is eljutottak, közülük egy motorboltot üzemeltet a fővárosban.
Nála szintén rábukkantak néhány Debrecenben ellopott darabra. A rendőrök feltételezése alapján a gyanúsítottak azonnal hozzáfogtak a zsákmány „terítéséhez”, így várható, hogy a nyomozás előrehaladtával újabb holmik, tanúk, „gyanútlan vásárlók” kerülnek elő.
Az őrnagy kérte, hogy akik március 25. és 28. között gyanúsan olcsón jutottak efféle felszereléshez Budapesten, Erdőkertesen, Veresegyházán vagy másutt, feltétlen jelentkezzen a rendőrségen, nehogy orgazdaként számoljanak vele... Bejelentéseiket személyesen bármely rendőrségen, telefonon a 107-en, a 112-őn tehetik meg.
A szervízbe figyeltem, remélem tudod, hogy a matricát külön kell rendelni... Mondjuk az alkatrész szállításukat még nem teszteltem, de nekem úgy tűnik, hogy korrektek és csak azért, hogy megnyugtassanak, nem fognak nagyot mondani... Meg ha az importőr nem tudja 1-2 hetes szállítással vállalni, akkor nem is tudom, hogy mit mondjak...
De igen, bocs, erre nem is figyeltem, az utolsó perjel után a zip neve van, tehát: 2007_04_01_Motoros_kepzes.zip
Először próbáltam kölcsönmotort szerezni, de nem egyszerű. Új, vagy használt, de értékesebb gépet én nem hoztam volna el, romos MZ-je meg már nem sok embernek van... Egyébként ez a feles póz nekem is szokatlan volt, de az az igazság, hogy rosszabbra számítottam... Érzésre gyakorlatilag nem volt különbség, egyedül a bal combom fáradt el egy kicsit, de nem vészes, még izomláz se volt.
Ezt nem hiszem el!!!!!!!!! Hogy vannak ilyen emberek! Jó hogy nincs semmi bajod! Én valszeg beperelném, szándékos közúti veszélyeztetés vagy vmi hasonló jogcímen! Régebben, egy TV-s riportműsorban egy pasi mesélte, hogy lakott területen kívül megelőzött egy autóst. Aki ezen úgy feldühödött, hogy hátulról szándékosan belement a motorosba. A pasi felesége (v. hozzátartozója már nem emlékszem) ült hátul a motoron. Az ütközéstől lerepült és meghalt. Mindez pár méterre történt a kertkaputól. Üdv, Gerro
Sziasztok! Nem vagyok idevalósi, de azért leírom a véleményem! :) Merthogy nekem is CBF-em van, és egy okos autós miatt az enyém is törött, és éppen zajlik a ceremónia a rendőrséggel/biztosítóval... Ha szabálysértési eljárás lesz, akkor rendezkedjetek be 4 havi élelemmel! :D Nekem ma jött meg a zsaruk papírja 4 hónap és pár nappal a baleset után... Remélem, hogy nem csak betétlappal intéztétek, mert akkor szinte nulla az esélye, hogy pénzt is láttok a dologból... Sajnos, a rendőrség papírja is megfellebbezhető, és ha ekkora csótány a gyerek, valszeg meg is fogja, ami plusz minimum fél év.... A moci meg elég TK-nak tűnik... :( Legalábbis tuti elnyaklott a váz is! Remélem tévedek! :(
Annyi biztos, hogy többet is lehetne várni a kezdő (friss kogsis) motorosoktól, pl. egy ilyen tréning valóban helyreteszi az embert, ha túl sokat gondol magáról. Ilyenkor legalább látja az ember, hogy a technikai tudás határai merrefelé helyzkednek el.:-)
hmm, én is pont ezen gondolkodtam, hogy szigoritani kellene a jogositványhoz jutás feltételeit. Elvileg egy autó (motor, replögép) is lehet fegyver. Ennyi erőből a fyegyvert is adhatnának mindenkinek.
Pont most volt a heti hetesben, hogy a roma emberek nagyrésze hivatalossan nem is vezethetne autot, mert a jogsi feltétele a 8 álltalános, és ugye sokuknak ez sincs meg. A barátnőm egy álltalános skolában dolgozik, és mondja hogy van nálluk felnötképzés, kérdem tölle: hmm csak nem gimnáziumi oktatás van ?
erre ő, dehogy sok 30-50 éves ember, még a nevét sem tudja leírni egy hivatalos pairra.
Ilyenkor két tanunak kell igazolnia hogy az az X az Kolompár urat jelenti :))
Nem műkszik a link, nem hiányzik a végéről valami?
A legnehezebb feladat a tréningen szerintem pont ez a kis körben való megfordulás (ill. nyolcas) volt. Én elég nehezen tudtam rávenni magamat, hogy ne húzkodjam a kuplungot... Fura érzés, hogy az alapnál lassabb, de stabil haladást nem a kuplung csúsztatásával, hanem pont nagyobb gázzal, és masszív hátsó fékezéssel lehet elérni. :))))))))))))))))))
Azért ahogy Te fél lábtartóval csináltad a gyakorlatokat, az se volt semmi... :)))))))))))
Hú Matu, ne ijjesztegess bennünk légyszí!!!! :-)))) Nekünk is bejött(jönne) egy program azon a napon, de amennyiben az idő megengedi (remélhetőleg) úgy első a motorozás és a többi még majd alakul.... A csatlakozás még nem biztos, de lehet hogy az idulási ponthoz megyünk. Ez még Zotyával tárgyalás alatt! :-) S