Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atiTDI Creative Commons License 2012.08.31 0 0 127587

KKK BV43A (170ló CR) turbójára keresek gyári labdát. Elektromos és vákuumos csatlakozás is van rajta.

mica-r Creative Commons License 2012.08.31 0 0 127586

Azért év elején elvittek tőlem egy fűzött blokkot :)

Előzmény: szami17 (127585)
szami17 Creative Commons License 2012.08.31 0 0 127585

A Joci autójában nem szempont , hogy 1000 rpm -től menjen  3200 tól megy az autója így simán kibírja az évi 6 versenyt és a hozzátartozó 4 000 km-t  

Előzmény: Neo515 (127580)
szami17 Creative Commons License 2012.08.31 0 0 127584

140 lovas r5 tdi re gondolok   És ezen még a régi légmennyiségmérő van  1998 

Előzmény: Neo515 (127581)
ocsotdi Creative Commons License 2012.08.31 0 0 127583

A  vékonyabb rész a turbó  oldalra.....

Előzmény: chiccoka (127569)
Mad Max Creative Commons License 2012.08.31 0 0 127582

Van egy füzött 120d blokkom (fötengely, dugó, hajtókar, karter) olcsón mondjuk 30e :) Tarcsiba ha kell :)

Előzmény: chiccoka (127569)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127581
Ez egy 2001es volvó s80ban van. Ez még mindig az első típus volna?
Ez már a 140 lovas talán ugyan ez van a T4ben. Te még a
80valahány lovas verzióra gondolsz nem?
Előzmény: szami17 (127579)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127580
Köszönöm a hsz-ket. Ezek alapján úgy néz ki,hogy rendbe lesz rakva
a turbó és marad egy lájtos chip rajta ahogy most is van.

Spindler Joci milyen 2.5sor 5hengerrel megy? Neki elég szépen megy
az audiban.12alja időket megy vele.
szami17 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127579

Szerintem geós csigával egy időzített bomba a 2,5 r5 tdi    Főleg olyan cipőgomb méretben amiben gondolkozol (gb2056)

A gyenge pontja pedig az , hogy 1987 ben rajzolták es ez volt a gyár első közvetlenes modellje.  T4 ben már okosabb picit mert ott nem ilyen buta a légmennyiségmérés es okosabb a szoft is (r5 150 ps)

Előzmény: Neo515 (127571)
Jena307 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127578

Az a moci még gyáriban is szét esik nemhogy még feszegetve, kérdezd már meg garret Tomit hány darabot evett már meg úgy hogy az eredeti 140lovas mocit mecha 140lóval feszegeti, vagy pl Szami szerintem egy másfél órát tudna káromkodni ha kiejted azt a szádon hogy öthengeres tdi :) ha nam akarsz bajt a nyakadba hozzá sem fogsz, mert ha ketté töri a főtengőt majd téged hibáztatnak

Előzmény: Neo515 (127571)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127577

400NM körüli nyomaték volna a cél 200lóerőhöz.

 

Turbóval kapcsolatban ötlet?

Jobb lenne valami tartósabb. Most 1,2báron megy a 0,9 helyett-nem merem jobban feszegetni mert XY okból rossz a szabályzása és hullámozva szabályoz. Ezt a tulaj kideríti azt mondta, de akkor is valami erősebb csiga kellene rá ami azért nem 2500nál kezd el dolgozni.

Előzmény: mica-r (127576)
mica-r Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127576

Nagyon nyomatékosra ne csináld, nem szereti annyira. Kicsit szűk a kipuf csonk, de annyi lóhoz még elmegy.

Előzmény: Neo515 (127571)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127575

Nem ez hanem az ami rajta van gyárilag :-)

Előzmény: Neo515 (127574)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127574

Ja a GT20at én nem erőltetném egy 2,5re. Inkább a GTB2056 az ami tetszetősen mehetne.

Csak nem tudom hogy viselkedne változós turbóval-egyáltalán működne e mivel ez gyárilag wastegate csiga

Előzmény: manta-z (127572)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127573

Az már az újabbik verzió.

 

Ez az öregebbik érdekelne, hogy mit bír igazából-hangja szép csak lehetne kicsit izmosabb.

Előzmény: manta-z (127572)
manta-z Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127572

Nekünk van egy V70 D-5. Ez mondjuk már CR. 

163 ló és GT2052 van rajta ezzel a turbóval szerintem el lehet menni 180 lóig.

Előzmény: Neo515 (127571)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127571

Volna itt pár kérdés 2,5TDI-vel kapcsolatban.

 

Volvóban van egy VW konszern 2,5TDI moci. 5hengeres.

 

A kérdések:

 

Milyen turbót érdemes rá felrakni-gyáritól erősebbet?

Geós turbót rakott e már fel valaki-hogy viselkedett vele?

Mekkora nyomást bírnak el ezek gyári 300 000km-es állapotukban?

Hol van a moci gyenge pontja-mi az ami besz@rik elősször az erősebb tuningtól?

 

Nem kell űrhajó csak legyen fürgébb főleg 2000-4000es tartományban.

 

Jelneleg valami van a csigával mert 2500ig nagyon gáz ahogy éled a gyári csiga+a szabályzásával is van valami mert hullámozva szabályozza a turbónyomást-gyári és chiptuningal egyaránt. Hallani a turbón, ahogy tölt majd szabályoz és megint tölt. Hullámzik rendesen a nyomás, 0,2bárt nagyjából.

 

Szóval erősebb csiga volna tervben és és olyan 180-200lóerő környéke amennyiben ezt a moci elviseli.

 

 

mica-r Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127570

Elég kicsi turbó van rajta

Előzmény: chiccoka (127569)
chiccoka Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127569

Sziasztok

 

2 kérdésem lenne.

 

 

 

1 118d bmw milyen tartalékokkal bír.Érdemes 20 as helyett nekiállni modosídgatni vagy nem? 115 vs 163  ez nagy különmbség.

 

2.Van 1 vásárolt collerem.Egyik oldal nagyobb átmérő mint a másik.Van ezeknél vmi áramlási irány avagy tök mindegy ?

 

köszönöm

 

Attila

TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 127568
Koszi a segitseget!
Előzmény: Neo515 (127566)
szami17 Creative Commons License 2012.08.29 0 0 127567

Minden modern autó időre van tervezve, és nem az örökévalőságra.  Az időre tervezés manapság egy komoly megbecsült tantárgy a gépész karon  :D  Azért reméljük nem nagy a baj :D

Előzmény: Kék Villám (127564)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.29 0 0 127566

Beszerelése mint a gyárinak legalábbis az első és második lépcősnek.

 

Előzmény: TDI Golf4 (127565)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.29 0 0 127565
sziasztok!
Ki iismeri a Krezi fele race vezermutengelyt? Ki mit tud mondani rola? Hogy kell beszerelni/beallitani?
Kék Villám Creative Commons License 2012.08.29 0 0 127564

Beszéltem a szerelővel. Megkértem vegye le a hengerfejet és nézzen bele, hogy lássuk mekkora a baj. Eddig csak a szelepfedelet (így hívják a legfelső elemet?) vette le, ill. a vezérlés csere után beindította, hogy meghallgassa hogyan jár, de csörgött, ezért mondta, hogy valszeg ütközés volt belül és néhány szelep elgörbülhetett, de nem lát bele, míg jobban szét nem szedi. Meglátjuk javítható-e vagy hengerfejet cserélünk vagy motort vagy elbontjuk az egész szekeret. Most tényleg. Egy kb. 3ooo eurót érő autóra költsek 1ooo-15oo eurót? Nem tűnik jó ötletnek, de lehet nincs igazam.

 

Amúgy a megnyekkenés álló helyzetben, alapjáraton történt. Amikor hallottam a fémes darálást egyből leállítottam a motort. Ezért reménykedem benne, hogy nincs azért nagy galiba. De a vezérlés csere nem volt elég sajnos. A szíj nem szakadt csak ugrott, bár lehet, hogy ez mindegy is az eredmény szempontjából.

 

Szóval lehet valamelyikőtöknél jelentkezni fogok. Addig nézzetek egy versenyképes szállítási lehetőséget Olaszországba:)))

 

Ui. Az újabb VW motorok is ilyen rendszerűek? Úgy értem a vezérlésben vagy egy gyenge elem (vízpumpa), ami ha betojik szétrúgja a motort/vezérlést? Ez nem túl szerencsés úgy gondolom.

Előzmény: garret (127556)
nazsrai Creative Commons License 2012.08.29 0 0 127563
180-200 kozott. Jo esetben fust nelkul.
Előzmény: 406TDI (127560)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.28 0 0 127562
Akkor nagyon ne feszegesd. Gyári teljesítmény +30ló.
Turbónyomás gyári nyomás + max 0,3bár. Ha azt akarod,hogy
hosszú életű legyen akkor ne szaladjon el a nyomás.Vagyis ha pl. 1.5bár
a kért akkor ne menjen 1.6fölé. Maradjon 1.5ön. Sokat kell játszani a
geóval a szoftverben de meg lehet csinálni.
Előzmény: toledoka (127561)
toledoka Creative Commons License 2012.08.28 0 0 127561

Köszönöm az eddigieket!

Az elvárosom az lenne leginkább, hogy az új gyári turbóval illetve chippel sokáig tartósan tudjak közlekedni az autóval. Jelenleg egy gyengébb chiptuning lett feltöltve ami idáig be is vált, nekem csak az a lényeg, hogy a motor ne adja meg magát idő előtt mert az nem esne jól.

 

Előzmény: Neo515 (127530)
406TDI Creative Commons License 2012.08.28 0 0 127560

Köszönöm.És ekkora nyomás mellett mennyi ló fér ki rajta ha minden klappol?

Előzmény: nazsrai (127539)
andr0meda_ Creative Commons License 2012.08.28 0 0 127559

néztem a dátumot, de nem tudtam szó nélkül elmenni mellette :D

Előzmény: gabo011 (127302)
szami17 Creative Commons License 2012.08.27 0 0 127558

Ahogy kijött a kocsiból minden rajta maradt  Csak ezt a három dolgot venném le

Előzmény: Kék Villám (127550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!