Nálam (és szerintem ez gyári), az 1-es gomb benyomva szélvédő, kihúzva lábakhoz megy a levegő. A 2-es benyomva nincs fűtés (hideg levegő), kihúzva: fűtés be. A 3-as az ugye a motor leállító. A 4-est azt nem tudom. Nálam nincs sehova sem kötve, csak úgy lafog a motortérben. Na ez mi????
Valaki nem tudja mi kell ahhoz hogy aro-n fülkét cseréljen az ember, mármint nem technikailag, hanem papír ügyileg, konkrétan ducato dupla fülkét szeretnék rárakni.Aki jártas autó építésben ha tud segítsen.
A legalső az a leállító, legalábbis 243D-nél az. Valószínűleg azért kötötték ki, mert kacifántos. (véletlen kihúzva felejti az ember és akkor nem indul az autó)
Valaki aki tudja írja már le, hogy a képen szereplő Aro 320-as műszerfalán pirossal bekarikázott négy húzógomb sorrendben miknek kéne lenniük? Nálam az egyik (a legalsó a fuvókánál) nincs sehova sem bekötve.
Valaki aki tudja írja már le, hogy a képen szereplő Aro 320-as műszerfalán pirossal bekarikázott négy húzógomb sorrendben miknek kéne lenniük? Nálam az egyik (a legalsó a fuvókánál) nincs sehova sem bekötve.
Úgy tudom, hogy a 205/75-16 -nak akkora a mérete (átmérőben) mint a 6,50-16 diagonálnak. De ilyen széleset nem szeretnék. Jelzem most ami fennt van azok ilyenek. Voltak ezek a ruszki 6,50-16 gumik régen, hogy ezek most miért nincsenek?!
"A brassó motoros télen nehezebben indulhat ha kopott és hajlamos az olaj felhordásra a légszűrőben" - ezt az olaj felhordást a légszűrőben nem egészen értem. Hiszen a légszűrő az olajnedves-olajtükrös működésű. Bizony jártam én is úgy, hogy olajos volt állandóan a légszűrő fedél pereme. Azt hittem a motorból jön vissza. Egyszer rászántam magam, levettem a légszűrő tököt, és lám bizony elég sok olaj volt benne. Ezt kiöntöttem, kimostam, és öntöttem bele 3 dl. új olajat. Azóta nem tapasztaltam ilyen mérvű olajosodást. Különben a véleményem az erről a légszűrőről az, hogy nem igazán jól eltalált dolog ez. Ti. egy jó olajnedves-tükrös légszűrőnek teljesen más a belső felépítése.
Jó példa erre a kétütemű régebbi Robi kapálógépek légszűrője: Robi-52, Robi-55.
Ez az Aro légszűrő hát... nem is tudom. Végülis a levegőt megszűri.
Gyártották ezeket sokféle motorral amik hozzánk érkeztek dízelek azok a brassói, andória, peugeot, kár hogy már a toyota motorosokból nem jutott hozzánk egyébként a brassói motor egy perkins motor licensze, a cseheknél a mai napig gyártják az aro-kat 115 pacis andória motorral.
240-es létezik még magyarországon?Én lehet hogy még a 80-as években láttam az utolsót a TSZ időkben.
Nekem egy kis 10-es van de brutális,átalakítás alatt van.16-os zuk felniket kapott virsli terepgumikkal.A willis jeep -en voltak ilyen gumik.A kaszninak vége,lesz mit csinálni rjta,de alapban is egy eléggé szerelésigényes autó.Ha valakit érdekel Aro 10-hez van eladó felnim,asszem 6 vagy 7 darab.
Véleményem szerint a brassói motoros a legnyomatékosabb motor, alacsony fordulaton is van benne erő.
Az andóriát pörgetni kell, hogy ereje legyen.A brassó motoros télen nehezebben indulhat ha kopott és hajlamos az olaj felhordásra a légszűrőben, de olcsóbb hozzá az alkatrész.Erdei munkára általában ezt használják.
Érdeklődnék hogy megvannak e még a küszöbök az aro 10-hez?Ha igen milyen állaoptú és mennyit kérsz érte.Esetleg képet tudsz e küldeni róla ha megadom az emailom?Ja és ez csak a belső küszöb vagy komplett?romozijozsef@citromail.hu
Sziasztok! Aro 320 D vásárlása előtt állok. Főleg erdőre kéne. Az Andoria motoros milyen? Jó az azért? Azt hallottam inkább olyat ne vegyek, hanem a 3200 -es brassóit inkább. Igaz ez?
nekem van egy off-road-os ismerősöm aki a 90-es évek végén egy Aro 10.4-val kezdte ha jól emlékszem azokban 1.4-es dacia motor van gyárilag, de a lényeg az , hogy ilyen mocsok szar autót még az életben nem láttunk mint ez a tipusu aro, gyakorlatilag minden elszaródhat rajta bármikor motor váltó féltengelyek bármi a kasztni a legkevesebb kicserélte gyakorlatilag az egész kocsit de az új alkatrészek minősége is minősíthetetlenül gyatra, úgy hogy ha rám hallgatsz azonnal megszabadulsz tőle és ha kell egy terepjáró veszel egy samurai-t vagy vitara-t , amúgy lehet kapni az Aro 10.4-hez alkatrészeket keressgess a google-n kgst-s alkatrészekre , a lada niva az Aro 10.4-hoz képest egy megbízhatósági bajnok ...
Mostmár nekem is van egy csodagépem.Jó kis vas de vannak hibái.Sokat kutatok a neten,vagy csak kíváncsiságból vagy alkatrész miatt.Egy ismerősön keresztül hozzájutottam elég sok pótcucchoz de ami a legjobban aggaszt az a kaszni.Bár látom nem túl nagy itt az élet,kérdeznék pár dolgot,hátha tud valaki segíteni benne.Nekem egy Aro 10.4-es autóm van 89-es évjárat.Lehet hozzá valahol küszöböt venni?Ha igen mennyiért?És hallottam olyant is hogy 1.6-os volkswagen motor volt benne,hogy benzines vagy diesel azt sem tudom.Ez vajon melyik motor lehetett?És kell e valami közbetét vagy rámegy úgy ahogy van?A fékjeim se a legjobbak sokat szenvedtem vele,nemtudom hogy lehet e orvosolni,azthiszem a fékdob van elkopva,de mivel faipari végzetségem van nem igazán értek hozzá.A dacia dob jó rá?Ha valaki tud valami hasznos infót ezzel kapcsolatban kérem írjon.Köszönöm.
Kedves arósok néha olvasgatom a fórumot, eddig nem regisztráltam,de most már tudok hozzászólni,arókat is javítok. Ha valami gondotok van inkább telefonon hívjatok( 06306620081). Van sok alkatrészem aróhoz,most eladó egy aró 10-es,ami üzemképes,jók a hajtások és a motorváltók(76000 km ) , a kaszni rohadt, a forgalomból végleg kivonva, papírjai vannak,és még másik kettő és rengeteg alkatrész, ha valakit érdekel hívjon.
Van egy háztáji gépem. Eltört a hátsó féltengelye.Sajna nem tudom milyen gépből származik.Talán tudtok segíteni. A bordás rész átmérőlye 35 mm, 10 borda van rajta.A hossza 63 cm, de valószínű le lett rövidítve.
sziasztok 4db kiválló állapotu téli gumi (175/14 c)+4 belsö 15000 ft arón volt.raboczkijanos@freemail.hu címen tudsz érdeklödni,miota nincs meg a csoda ritkán járok itt.
Sziasztok. A segítségeteket kérem. Öcsém vett nemrég egy Aro 461-est amiről a héten kiderült, hogy az egész össze van gányolva. Az első gondunk az volt, hogy a terepváltó meghalt. Vettünk egy eredetit, ekkor derült ki, hogy ami rajta van az nem eredeti ráadásul jobboldalt van az első kerék karnádkihajtása. Ezért az első difit is megfordították. Nekünk most van egy gyári váltónk baloldali kihajtással. Az lenne a kérdésem, hogy csinált e már valaki dififordítást az Arón, mi a menete. Üdv mindenkinek és előre is köszi a segítséget.
Gondolom így már vetekszik a terepjáró képesség a Nívával, sőt, lehet hogy már felül is múlja?
Nekem is az első futómű miatti elakadásokkal van problémám, szörnyen alacsony. Emelés a független kerékfelfüggesztés miatt csak a kerékátmérő növelésével lehetséges, vagy talán még egy úton, nem olyan régen láttam egy olyan megoldást (szgk-ban) hogy a csavarrugót nyújtották meg. Még ezen is gondolkodom, mert nem valami nagy összeg, talán 3e Ft. körül csinálnak egyet. Ezzel viszont annyi a probléma, hogy a féltengely szöge nagyobb lesz, és gondolom jobban igénybe veszi a (ki)hajtást.
Közbetét. Ha megy vizsgára nemsokára akkor lefényképezem és lerajzolom hátha érdekel még valakit. A kaszniba még sosem ért bele a kerék, elfér normálisan.
A közbetét két részből áll,és a belső részböl álnak ki a tőcsavarok.
Olajteknővel sajna nem tudok szolgálni, de ha érdekel, komplett motorral esetleg.
Kérdésem, hogy a Niva felnire való átalakítást hogyan oldottad meg?
Sima felni átfurkálással, vagy közbetéttel?
Hány cm-t sikerült emelni az átalakítással?
Nem ér bele a kasztniba sehol?
Én is tervezem, hogy ráraknék 15"-os Samurai felniket, az is sokat emelne a gépen, csak nem tudom mennyire erőtlenedik el a nagy kerékátmérő miatt... hát még a 16"-ossal...
Lehetséges,hogy valahol dugulás van a rendszerben és nem megy elég olaj a munkahengerekhez.Engedd le a fékolajat fúvasd át mindenütt levegővel,utána denszesszel átmosod,és frankón kilégteleníted.A gumi fékcsövek is tudnak trükközni,nekem volt olyan,hogy a kuplung egyszerűen feldukkolta magát és kinyomva maradt.A gumicső belseje felvált,és úgy működött mint egy visszacsapó szelep. Ha rugalmas a pedál az levegőre utal.
Felkerült a főfékmunkahenger, és még mindig nem lehetek boldog, mert most már fognak az első kerekek is, de csak akkor van fékhatás, ha egyszer rápumpálok a fékre. Lehet, hogy még mindig levegős.... Ezenkívül ötletünk sincs már. Azt ki is felejtettem, hogy 2 hete felszabályoztattam a tárcsákat is. Korábban felszabályoztattam már a hátsó dobokat, és új fékbetétek kerültek hátra. Már lassan tényleg minden csavar ki lett cserélve, de a fék még mindig hadilábon áll.
Pénteken lesz egy éve, hogy megvettem az ARO 10-esemet, ami 10.0 forgalmi szerint, igazából 10.1. Azóta nézegetem a fórumot. Még sosem szóltam hozzá a dolgokhoz, de most veszem a bátorságot, mert az ARO-n lévő fék tényleg elég barkóba játék.
1 év alatt nekünk sem sikerült kiküszöbölni a hibákat.
A fékcsöveken kívül kb. minden ki lett cserélve már, de eredményt nem sikerült elérni. A fékbetétek hátul cserélve lettek, a főfékmunkahenger már 2x (ezek bontottak voltak), most megyek a boltba egy újért, hátha.... Az összes fékerőelosztó, fékerőszabályzó ki lett kötve. Mire rájöttünk, hogy az egyik fékmunkahenger levegősíti le a rendszert, mert hajszálrepedés van rajta. Csalafinta volt, mert az olajat nem nyomta ki, de a levegőt beszipákolta!
Azt hittük most már jó lesz végre... de nem.
Azóta is maximum lassulást sikerül elérni vele, motorfékkel, visszaváltásokkal kombinálva.
Ha rákerül az új főfékmunkahenger, még jelentkezem az eredménnyel.
az uaz saját import russziából. forgalmazó nincs magyarországon, nincs is tervben, a szlovákoknál lesz, elméletileg január végétől.
a fékednek sajna nem tudom mi baja lehet, az enyém ezt az egyet hál istennek kihagyta.a tünetek alapján levegőre gyanakodnék, de amint mondtad, az nem lehet.nézd meg mindenesetre a fékrásegítőből a motor felé menő slagszerű gumitömlőt, annak a hibája okozhat érdekes dolgokat. nekem revülése miatt nem volt alapjáratom.
Egy kis technikai segítségre lenne szükségem: A medvekergetőm (10.4) készül a vizsgára, viszont a szerelőm nem tud zöldágra vergődni a fékkel. A hibajelenség, hogy alapban puha a pedál, járó motornál mégpuhább, koppig be lehet tolni. Ennek ellenére van fékerő, a csövezésben nincs levegő. Elül, hátul újak a munkahengerek és a betétek és a főfékhenger is új. Valakinek van tippje, hogy mi lehet a oka a hibának?
Más: Korábban feltett kérdésemre a válasz: A generátortól lejövő barna vezeték egy testkábel, és akkor kezd el füstölni, ha az indító testkábele nincs meghúzva rendesen.
10.4-es / 1397 köbcentis dacia motoros / ARO terepjáróhoz / eladók az alábbi alktrészek egyben, 40.000,-Ft-ért:
* 4 db felni gumival ( 1 db oldalt még szőrös 1 éves barum nyárigumi, 3 db kopott öreg komfort nyárigumi, utóbbiak határba jók még, közútra semmiképp)
* fékpofák ( 1000 km-t futottak)
*főfékhenger ( kétkörös, egytartályos)
*fékmunkahengerek ( hátsók, használtak és 1 új )
*fékcsövek ( első-hátsó, mindegyik új)
*ablakemelő mechanika ( 1 db )
* lámpák ( teljes első és 1 hátsó, használtak)
* kormányösszekötő ( használt)
*kormánygömbfej ( használt)
*segédkar ( 2db használt)
*trafó ( használt)
*indexrelé ( használt)
* AC-pumpa
* hengerfej-tömítés ( új)
* generátor ( felújított)
motorhoz az említetteken kívül nincs más alkatrész.
10.3-hoz is jók, a két típus jóformán csak a motorban különbözik.
külön nem eladó semmi, csak egyben! alku nincs, az árakkal én is tisztában vagyok ( 10 évig aróztam). az alkatrészek szegeden vannak, autócsere miatt eladók.
számom: 0630 4030664. ha kérdésed van hívj nyugodtan. ha nem vagyok elérhető ( napközben általában nem vagyok, az erdőben nincs térerő), küldj smst, este ( 19 óra után )visszahívlak.postai utánvétel megoldható, a súly miatt ( csak a 4 felni+ gumi 20 kg) 2 csomagban.
Ha Aro szerelő kell akkor tudnám ajánlani Biatrorbágyon a Horváth Bélát. 0623310651 Esetleg a mi 320-as unk még mindig eladó lenne Már lejjebb írtam róla. olvassatok vissza.
Hali! Irhatnal az Arodrol, milyen tapasztalataid vannak? Ha vki ilyent vesz zart lemezesben, az a mindennapi kozlekedesre mennyire hasznalhato? Megbizhatosag, meg ilyenek tekinteteben... Fogyasztas milyen 3200-as dizelmotorral? Alkatresz beszerzes mennyire nehez?
Szevasztok van aro m461es terepjárómhoz kuplung kinyomószerkezetem lendkerekem és egy felújított önindítóm. Akit érdekel az írjon. Jah meg vannak fékpofáim, fékdobjaim és fékfalam.
Üdv aro m461 es terepjárót keresek 150 ezer ig.Igyhát nem baj ha üzemképtelen.Kaszni az alváz meg a hidak legyenek rendben,motor váltó ha nem jó vagy nincs az nem baj.Várom a válaszokat aki tud segitsen!www.gilera74@citromail.hu
Van mendenféle(benzin,diesel) Aro-hoz új alkatrészem... Csapágyak,tömítések,lámpák,féltengelyek,generátorok...stb...... Ha valakinek valamire szüksége van dobjon egy mail-t a gabor2t@freemail.hu-ra....
Platós Aró 4x4 hátsó difibe keresek kúp és tányér kereket lehet használt is vagy teljes bolygómüvet ,remélem már csak októberig kel útána lejár a műszakim és felajánlom az egészet a fórumozósoknak.
Önindítót cseréltem a medvekergetőmben, mert a szénkefék elhaláloztak. Mivel a télen a szekér kinn dekkolt, eléggé levizesedett, plusz visszaeresztette az üzemanyagot. Ami fontosabb, hogy indítózás közben, a generátor, töltőkábel feletti, M4-es csavarra menő barna vezeték füstölni kezdett! A vezetéket jobban megnézve, annak szigetelése, össze-vissza volt égve. Tud valaki tippet adni, hogy melyik vezeték ez? Töltésvezérő halt meg?
Sziasztok! Kérlek segítsetek, Aro 10.4 kormánymű javításával kapcsolatban. Javítási dokumentáció érdekelne,de szívesen fogadok bármilyen jó tanácsot is. Köszi!
Szevasz! Tamás Imre vagyok, 22 évig aroztam. Én is használtam olyan körülmények között amit te leírtál. Természetesen nekem is brassói motoros volt az aro, helyette most gazella van, de azt ki merem jelenteni, hogy az aro terepen tuti, hogy jobb volt, hiába 4X4-es a gazella is. Mivel elég sok alkatrész halmozódott fel a 22 év során, vannak még alkatrészeim eladók. Az alkatrészekből már elég sokat elvittek és a vevők mondták, hogy létezik ez a honlap. Pár napja lapozgatom és olvasgatom és itt olvastam a te hozzászólásodat is. Az alkatrészek a www.expressz.hu-n a haszongépjármű rovatban az aro eladó részen részletesen fel vannak sorolva. Az ott található telefonszámon, ha érdekel, érdeklődhetsz, egyébként még van első difi műházam és egyéb első difi alkatrészek is. A hirdetésben Tamás Róbert szerepel, mert elírtuk a nevet, de ez nem lényeg. Ha érdekelnek dolgok akkor lehetőleg telefonon érdeklődj. A kisebb alkatrészeket postai utánvétellel is elküldöm (30 kg-ig a postai szállítás díja 2500 Ft) Tisztelettel: Tamás Imre
Szevasz! Egy volt Aro-s vagyok, 22 évig aroztam, 2 db volt belőlük, az adagolókkal különösebb problémáim nekem nem voltak. Tudomásom szerint nem lehet más adagolót feltenni az arora. Pár éve vettem elfekvő készletből 1 adagolót, ez az egy adagoló 2 év után megadta magát, valószínűleg a magas nyomású részével lett probléma. Egyébként ezen kívül még van 2 használható adagolóm. Ha érdekel hívjál fel a 06205529357-es telefonon. Összességében 25000 Ft-ért a 3 adagolót eladnám (irányár). Üdvözlettel: Tamás Imre
Vannak egyéb alkatrészek is. A www.expressz.hu-n a haszongépjármű rovatban, ahol van az aro hirdetés, ott az alkatrészek listáját megtalálod, de már nincs minden meg. Tisztelettel
De hogy a Románoknál maradjak: az ARO és DACIA forgalmazását a rendszerváltás után megszüntették pedig azóta pár újabb altípus kijött a gyárból.
Én minden évben nyaralok a családdal erdélyben és az elmúlt 10 évben
sok érdekes típust láttam Romániában amiről itt csak nagyon kevesen tudtak.
A dacia logant is csak azért forgalmazzák itt/szerintem/ mert a francia cég felkarolta a gyárat, pedig a dacianak is megjelent egy csomó altípusa 1990-től.
Itthon miért nem forgalmazza senki?A platós meg a pick-up biztos fogyna itthon is ezek regadó mentesek lennének, s ha már itt tartunk az új uaz-okat is behozhatnák már abból is van pick-up és platós.Melyik oldalon nézted nekem a 324-es pick-up tetszik, én azon gondolkozok olyat hoznék, az regadó mentes, a 246-osra mennyi lenne a regadó?
Mint már mondtam Csehországban gyártják, csak nem éri megvenni , mert annyi pénzért már más nyugati gépet lehet venni.+regadó. Most néztem ki egy román lapon 2006-os 246-os Aro-t 16000km-rel de már eladta, az utolsó darabok között volt amit összeraktak romániában.
ARO AMC Auto max czech. Ezen a lapon megtalálod ,árlista is van, andória motorral gyártják kb. 5millió ft.-ba kerül, az altípustól függ. ARO 242 ARO 242 ARO 243 ARO 243 ARO 244 ARO 244 ARO 244 Lux ARO 244 ARO 246 ARO 246 ARO 320 ARO 320 ARO 324 ARO 324 ARO 324 s nástavbou ARO 324 s nástavbou ARO 328 ARO 328 Typová řada 24 počet míst cena ARO 242 pick up 2 místa 459.000,- Kč ARO 243 standard 2 + 6 míst 476.000,- Kč ARO 244 sport 5 míst 479.000,- Kč ARO 246 safari 5 + 2 místa 479.000,- Kč Typová řada 32 počet míst cena ARO 320 pick up 2 místa 479.000,- Kč ARO 324 rodeo 5 míst 486.000,- Kč ARO 324 s nástavbou 5 míst 499.000,- Kč ARO 328 maxi 5+4 místa 499.000,- Kč ARO AMC HARDCROSS 5 míst 598.000,- Kč Typová řada 33 počet míst cena ARO 33 podvozek 2 místa 476.000,- Kč ARO 33 valník s plachtou 2 místa na vyádání ARO 33 valník s plachtou 2 místa na vyádání ARO 33 skříň 2 místa na vyádání ARO 33 třístranný sklápěč 2 místa na vyádání ARO 33 nosič výměnných nástaveb 2 místa na vyádání ARO 33 nosič výměnných nástaveb s valníkem 2 místa na vyádání ARO 33 nosič výměnných nástaveb s pracovní ploinou 2 místa na vyádání ARO 33 pracovní ploina 2 místa na vyádání ARO 33 cisterna 2 místa naNázev prodejního místa GAZ AUTO PRAHA spol. s r.o. Adresa Vestec 17, 252 42 Jesenice u Prahy Kontakt fax 24193382, tel.241933823 E-mail, kontaktní osoba Michal Hodík, mob.737236903 Kaftan Jiří, mob.737236990 www stránky www.gaz.cz Pracovní doba Po-Čt 9.00-17.00, Pá 9.00-15.00, So-Ne zavřeno
Název prodejního místa AUTO MAX CZECH, a.s., AUTA DO TERÉNU Adresa Radíkovice 19, 503 27 Hradec Králové Kontakt fax 495585432, tel.495585435, 495585525 E-mail, kontaktní osoba Miroslav Vejman, mob. 737282300 Pracovní doba Po-Pá 8.00-16.00, So-Ne zavřeno
Itt új vagyok.ARO 244-es 2000évjáratú terepjárót fogok venni Romániában.
A típust nem ismerem tudtok tanácsot adni? Mire figyeljek , milyen típushibái vannak,
mik a kényes pontjai.
Az előző hozzászólásokhoz:az ARO-t 2005 óta nem gyártják,a gyár csődbe ment,eladták,onnan tudom ,hogy újjat akartam akkoriban venni és próbáltam elérni a gyárat. ,de Csehországban ARO néven raknak össze autót andória motorral.
szevasztok!!! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Van egy 320-as platós arom D-127-es . Adagolóval vannak gondjaim esetleg nem tudja valaki,hogy ki lehetne e cserélni valami soros adagolóra
Gallytörő rácsom van, de nem gyári, házi gyártmány ( az illesztéstől ne félj, komolyan meg van csinálva). Stabilabb és esztétikusabb véleményem szerint, mint az a kis gyenge fekete gyári. 20 000 huf-ra gondoltam.
Gumim viszont csak az autón van, úgyhogy azzal sajnos nem tudok szolgálni.
Várom válaszod, de szerintem ha érdekel a többit e-mailben beszéljük meg.
FIGYELEM! KÖZHASZNÚ KÖZLEMÉNY MINDEN TISZTELT ARO TULAJDONOS RÉSZÉRE!
Tisztelettel köszöntök minden fórumozót.
Tulajdonomban lévő nagy mennyiségű Aro alkatrészeimet vevőbarátian helyhiány miatt "piacra bocsájtanám".
Az egyszerűség kedvéért azt ajánlanám, hogy az utolsó sorokban megadott e-mail címen érdeklődjön minden kedves érdeklődő, utánanézek a keresett alkatrésznek és megpróbálok mihamarabb válaszolni.
Amennyiben 10-es Arohoz keres alkatrészt pompás hírekkel tudok szolgálni, Komplett zárt kocsiszekrényű 10.4-es Aron kívül nagy mennyiségű alkatrészek mellett igazi ritkaságnak számító bejáratós motorral, 2 garnitúra eredeti gyári Aro felnivel (azaz 2*5db) is bír a választék.
NAGY VONALAKBAN.:
1db komplett Aro 10.4, 1db bontott ARO 10.4, 3db motor - váltó, 2 garnitúra eredeti gyári ARO felni (1*5db gumival szerelve, 1*5db gumi nélkül), több üllés, gajtörőrács, több kosár alkatrész, stb...
Egyezkedés után minden alkatrész megtekinthető a XVII. kerületben.
Megkérek minden érdeklődőt, hogy ne a fórumra írjon - mivel azt nem látogatom rendszerességgel hanem, ahogy említettem a lentebb megadott e-mail címre.
Várom a kedves érdeklődők leveleit, írjanak bátran.
Lehet hogy a 2002-ben gyártott utolsó darabok még porosodtak valami telepeken, és az utolsó darabok forgalomba helyezési éve így lett 2004. Bár én nem tudom a csőd dátumát.
Üdv urak! Esetleg eladó lenne egy 1983-as 320-as platós 4x4-es Aro. 85 óta nálunk van a kocsi, a motor és a váltó 5 éve lett felújítva 380000- Ft-ért. A kasznit én csináltam meg 4 éve, de rendesen és nem gányolva. A küszöbök 2-es lemezből vannak egyedileg legyártva, plató alja újra cserélve + 20 centivel hosszabb mint a gyári. A difi háza gyári erősített. Adnék hozzá pluszban még egy autót, és egy csomó alkatrészt. Kisebb alkatú embereknek teljesen jó gép, nekem sajna nem bírja a térdem hosszútávon. Sajnálok tőle megválni mert qrva sok munkám van benne, és igen csak a szívünkhöz nőtt, ezért olyan vevőt keresnék rá aki megbecsüli. 500000Ft az irány ár.
Tenyleg reg nem voltam errefele. Az az igazsag, hogy egy ideig nezegettem es semmi beiras nem tortent. Mar ugy tunt, hogy meghalt a forum es most, amikor felugrottam, meglepodve lattam, hogy felelenkult a forum. Csak igy tovabb!
Probalok valaszolni egy-ket kerdesre. Tudtommal 2002 volt az utolso ev, amikor meg gyartottak ARO-t, az enyem is ebbol az evbol valo. Az hogy kesobbi evjaratokkal is vannak autok, arra az a magyarazatom, hogy sokan azt az evjaratot irjak, amikor felujitottak az autot. Jomagam lattam 2004-es evjaratut is, pedig 99%, hogy akkor mar reg csodbement a gyar.
A talalkozo sajnos elmaradt, mert, az oszinteseget bevallva, latva a gyer erdeklodest, elment tole a kedvunk. De azt beszeltuk, hogy egy kesobbi idopontban osszejovunk meg, csak mar nem fogjuk ARO-talalkozonak hivni.
Mellesleg az autom elado, ha valakit erdekel. Igaz a sokat szidott campulung-i turbo-s motor van benne, de 3 evvel ezelott teljesen fel volt ujjitva es meg soha nem hagyott cserben engem. Oszinten nem is ertem miert jobb a brassoi motor. Az enyem -10 fokban is poccre indul. 246-os es 2900 eurot kerek erte. Termeszetesen alkudhato.