Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 1902

 

 

Nálam (és szerintem ez gyári), az 1-es gomb benyomva szélvédő, kihúzva lábakhoz megy a levegő. A 2-es benyomva nincs fűtés (hideg levegő), kihúzva: fűtés be. A 3-as az ugye a motor leállító. A 4-est azt nem tudom. Nálam nincs sehova sem kötve, csak úgy lafog a motortérben. Na ez mi????

Előzmény: kelsza (1899)
satya4 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 1901

Valaki nem tudja mi kell ahhoz hogy aro-n fülkét cseréljen az ember, mármint nem technikailag, hanem papír ügyileg, konkrétan ducato dupla fülkét szeretnék rárakni.Aki jártas autó építésben ha tud segítsen.

kelsza Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1900

Igen, sajna az van! Havonta egyszer felnézek, de nem sok minden van itt...

Pedig kellene kerítenem egy 320D-t, van egy 243D Aro, teljesen szétrohadt kasztnival, pöcc-röff motorral az udvarban...

Előzmény: Törölt nick (1898)
kelsza Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1899

A legalső az a leállító, legalábbis 243D-nél az. Valószínűleg azért kötötték ki, mert kacifántos. (véletlen kihúzva felejti az ember és akkor nem indul az autó)

Előzmény: Törölt nick (1896)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.18 0 0 1898

Ez igen!!! Ez ám az Aro Fórum!!! Félévente egy válasz. Kemény...

józsef67 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 1897

Üdv!

 

Platós aro-hoz keresek hátsó hidat. A bolygómű lehet hibás is.

Tel.: 06 30 5344584

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.14 0 0 1896

 

 

Tisztelt Urak!

Valaki aki tudja írja már le, hogy a képen szereplő Aro 320-as műszerfalán pirossal bekarikázott négy húzógomb sorrendben miknek kéne lenniük? Nálam az egyik (a legalsó a fuvókánál) nincs sehova sem bekötve.

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.14 0 0 1895

Tisztelt Urak!

Valaki aki tudja írja már le, hogy a képen szereplő Aro 320-as műszerfalán pirossal bekarikázott négy húzógomb sorrendben miknek kéne lenniük? Nálam az egyik (a legalsó a fuvókánál) nincs sehova sem bekötve.   

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.30 0 0 1894

Úgy tudom, hogy a 205/75-16 -nak akkora a mérete (átmérőben) mint a 6,50-16 diagonálnak. De ilyen széleset nem szeretnék. Jelzem most ami fennt van azok ilyenek. Voltak ezek a ruszki 6,50-16 gumik régen, hogy ezek most miért nincsenek?!

Maz Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1893

>Niva picupokon is ugyanaz a gumi van mint a simán

 

Biztos? Amit én láttam, azon 185/75 R16 volt, nem 175/80 R16. Teherbírását mondjuk nem néztem.

Előzmény: niváskarcsi (1891)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1892

köszi a segítséget!

Előzmény: niváskarcsi (1891)
niváskarcsi Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1891

Kapsz C gumiba is tizenhatosat,de az drága,mondjuk aNiva picupokon is ugyanaz a gumi van mint a simán.Nézz szét PL: a gumibolt.hu-n.

Előzmény: Törölt nick (1890)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1890

Gondoltam már rá. Bírni fogja vajon a 800-900 kg-os terhelést guminként. Úgy tudom ez nem C-s. A Niva csak személyautó súlyal bír.

Nem tudom...

Előzmény: niváskarcsi (1887)
niváskarcsi Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1889

oldal

Előzmény: niváskarcsi (1888)
niváskarcsi Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1888

Szia.Jó ez az olsal.Kéne egy ilyen amagyar vasaknak is.

Előzmény: 60-1124-1 (1884)
niváskarcsi Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1887

Hali.Talán a legjobb ha niva gumit teszel rá, az tizenhatos.

Előzmény: Törölt nick (1886)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1886

Azt a választ, ill. segítséget is nagyon megköszönném, hogy hol tudok kapni az Aro 320 -ra való 6,50-16 méretű terepes, féltereps gumikat.

Előre is kössz!

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1885

"A brassó motoros télen nehezebben indulhat ha kopott és hajlamos az olaj felhordásra a légszűrőben" - ezt az olaj felhordást a légszűrőben nem egészen értem. Hiszen a légszűrő az olajnedves-olajtükrös működésű. Bizony jártam én is úgy, hogy olajos volt állandóan a légszűrő fedél pereme. Azt hittem a motorból jön vissza. Egyszer rászántam magam, levettem a légszűrő tököt, és lám bizony elég sok olaj volt benne. Ezt kiöntöttem, kimostam, és öntöttem bele 3 dl. új olajat. Azóta nem tapasztaltam ilyen mérvű olajosodást. Különben a véleményem az erről a légszűrőről az, hogy nem igazán jól eltalált dolog ez. Ti. egy jó olajnedves-tükrös légszűrőnek teljesen más a belső felépítése.

Jó példa erre a kétütemű régebbi Robi kapálógépek légszűrője: Robi-52, Robi-55.

Ez az Aro légszűrő hát... nem is tudom. Végülis a levegőt megszűri.

Előzmény: ivanaro (1877)
60-1124-1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 1884

Szép estét!

 

Egy kis nézegetnivaló a kezdetektől a gyártás befejezéséig:

 

http://www.automobileromanesti.ro/Aro/Aro_243/

 

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Viking 81 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 1883

Az andoria motoros állítólag nem sok szart ér.

satya4 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 1882

    

 

Gyártották ezeket sokféle motorral amik hozzánk érkeztek dízelek azok a brassói, andória, peugeot, kár hogy már a toyota motorosokból nem jutott hozzánk egyébként a brassói motor egy perkins motor licensze, a cseheknél a mai napig gyártják az aro-kat 115 pacis andória motorral.

Viking 81 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 1881

240-es létezik még magyarországon?Én lehet hogy még a 80-as években láttam az utolsót a TSZ időkben.

Nekem egy kis 10-es van de brutális,átalakítás alatt van.16-os zuk felniket kapott virsli terepgumikkal.A willis jeep -en voltak ilyen gumik.A kaszninak vége,lesz mit csinálni rjta,de alapban is egy eléggé szerelésigényes autó.Ha valakit érdekel Aro 10-hez van eladó felnim,asszem 6 vagy 7 darab.

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 1880

...persze reggel hidegen!

Előzmény: Törölt nick (1878)
=D Doma Creative Commons License 2011.04.11 0 0 1879

sziasztok

 

szeretnék egy kis segítséget kérni

 

szükségem lenne minnél jobb minőségű jellegrajzra aro 240 és aro 320 típusokról

jól látom, hogy a 320as tengelytávolsága nagyobb, mint a 240esé?

esetleg van valakinek pár jó képe gyárinak mondható 320asról?

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 1878

Köszi! Tegnap vettem egy 320-as kis dögöt. Nagyon jó állapotút tudtam elcsípni. Szerencsém volt azt hiszem.

Izzítógyertya az kéne bele, mert nem jó, de így is indul második indításra a motor.

Előzmény: ivanaro (1877)
ivanaro Creative Commons License 2011.04.10 0 0 1877

Hello!

 

Véleményem szerint a brassói motoros a legnyomatékosabb motor, alacsony fordulaton is van benne erő.

Az andóriát pörgetni kell, hogy ereje legyen.A brassó motoros télen nehezebben indulhat ha kopott és hajlamos az olaj felhordásra a légszűrőben, de olcsóbb hozzá az alkatrész.Erdei munkára általában ezt használják.

Előzmény: Törölt nick (1874)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 1876

Igaz, jó két hét telt el, de semmi... Köszönöm a sok segítő választ!

 

Szerintem zárni kéne ezt a topikot, tuti lefagyott.

Előzmény: Törölt nick (1874)
Viking 81 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1875

Üdv.

Érdeklődnék hogy megvannak e még a küszöbök az aro 10-hez?Ha igen milyen állaoptú és mennyit kérsz érte.Esetleg képet tudsz e küldeni róla ha megadom az emailom?Ja és ez csak a belső küszöb vagy komplett?romozijozsef@citromail.hu

Előzmény: ivanaro (1869)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 1874

Sziasztok! Aro 320 D vásárlása előtt állok. Főleg erdőre kéne. Az Andoria motoros milyen? Jó az azért? Azt hallottam inkább olyat ne vegyek, hanem a 3200 -es brassóit inkább. Igaz ez?

schfenki Creative Commons License 2011.03.19 0 0 1873

Üdv: mindenkinek!

Szeretnék vásárolni ARO billencset.

Ha tud valaki segíteni, legyen szives értesitsen.

Előre is köszönöm.

schaffer.ferenc@freemail.hu

ivanaro Creative Commons License 2011.03.16 0 0 1872

Helló!

Van 7-36 fogszámú kúp-tányérkerekem részletekért hívj telefonon.

0630/6620081

 

aki keres aro10-es motort v motor alkatrészeket az is hívhat.

Tömítéseket, más bontott aróalkatrész.

Előzmény: józsef67 (1870)
Tigris1115 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 1871

Sziasztok új Aro 10 tulajdonos vagyok.

Motor hibásan vettem,ha tud valaki komplett blokkot vagy motorhoz tartozó alkatrészt (pl:tömítések,főtengely szimeringek,gumigyűrű a hüvelyhez stb)

Egyébbként sok gond van ezekkel?

józsef67 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 1870

Üdv!

 

M461 hátsó hidat keresek. Tányérkerék 36 fog, kúpkerék 7 fog.

ivanaro Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1869

Helló viking!

Most olvastam az írásod, aró 10-eshez van küszöb fellépő részem.

Szerelték őket 1.6-os benzín és dísel volswagen motorral azt nem tudom, hogy passzol-e pontosan a kuplungharanghoz.

A használtautó.hu-n van most egy eladó dísel, tőle érdeklődj, hogy passzol-e és milyen váltója van.

Én csak 1.4-es benzínesekkel találkoztam, román vagy renault motorossal.

A dacia hátsó fék nem jó hozzá, mert sokkal kissebb a dob és a pofa.

Fékdobjaim vannak alapméretesek, meg tudom mérni és meretet mondani és van új fékpofám is.

Javítással vagy alkatrésszel kapcsolatosan hívj.

Régóta javítok arókat benzínes és díseleset is, nekem is volt 2 db benzínes, van sok alkatrészem hozzájuk.

Átnyergeltem egy 324-es 2.5-ös peugeot turbó dísel motoros pickupra.

Kevesebbet fogyaszt mint a benzínes, 90 az utazója és 4 ajtós.

Előzmény: Viking 81 (1865)
ivanaro Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1868

Van alkatrészem difihez vagy komplett hid is, valószínű az M461-esnek más a kúp-tányérkerék fokszáma mivel az benzínes motor.

A platós brassói motorosé 41-11

Ha érdekel hívj:

0630/6620081

Előzmény: józsef67 (1867)
józsef67 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1867

Üdv!

 

Platós aro-hoz keresek hátsó hidat. Nem tudom az M461 hátsó hídjával/ bolygómű/ megegyezik-e?

bodaúr Creative Commons License 2011.02.10 0 0 1866

szia

nekem van egy off-road-os ismerősöm aki a 90-es évek végén egy Aro 10.4-val kezdte ha jól emlékszem azokban 1.4-es dacia motor van gyárilag, de a lényeg az , hogy ilyen mocsok szar autót még az életben nem láttunk mint ez a tipusu aro, gyakorlatilag minden elszaródhat rajta bármikor motor váltó féltengelyek bármi a kasztni a legkevesebb kicserélte gyakorlatilag az egész kocsit de az új alkatrészek minősége is minősíthetetlenül gyatra, úgy hogy ha rám hallgatsz azonnal megszabadulsz tőle és ha kell egy terepjáró veszel egy samurai-t vagy vitara-t , amúgy lehet kapni az Aro 10.4-hez alkatrészeket keressgess a google-n kgst-s alkatrészekre , a lada niva az Aro 10.4-hoz képest egy megbízhatósági bajnok ...

remélem tudtam segíteni ;)

Előzmény: Viking 81 (1865)
Viking 81 Creative Commons License 2011.01.25 0 0 1865

Üdv.

Mostmár nekem is van egy csodagépem.Jó kis vas de vannak hibái.Sokat kutatok a neten,vagy csak kíváncsiságból vagy alkatrész miatt.Egy ismerősön keresztül hozzájutottam elég sok pótcucchoz de ami a legjobban aggaszt az a kaszni.Bár látom nem túl nagy itt az élet,kérdeznék pár dolgot,hátha tud valaki segíteni benne.Nekem egy Aro 10.4-es autóm van 89-es évjárat.Lehet hozzá valahol küszöböt venni?Ha igen mennyiért?És hallottam olyant is hogy  1.6-os volkswagen motor volt benne,hogy benzines vagy diesel azt sem tudom.Ez vajon melyik motor lehetett?És kell e valami közbetét vagy rámegy úgy ahogy van?A fékjeim se a legjobbak sokat szenvedtem vele,nemtudom hogy lehet e orvosolni,azthiszem a fékdob van elkopva,de mivel faipari végzetségem van nem igazán értek hozzá.A dacia dob jó rá?Ha valaki tud valami hasznos infót ezzel kapcsolatban kérem írjon.Köszönöm.

ivanaro Creative Commons License 2011.01.10 0 0 1864

Kedves arósok néha olvasgatom a fórumot, eddig nem regisztráltam,de most már tudok hozzászólni,arókat is javítok. Ha valami gondotok van inkább telefonon hívjatok( 06306620081). Van sok alkatrészem aróhoz,most eladó egy aró 10-es,ami üzemképes,jók a hajtások és a motorváltók(76000 km ) , a kaszni rohadt, a forgalomból végleg kivonva, papírjai vannak,és még másik kettő és rengeteg alkatrész, ha valakit érdekel hívjon.

józsef67 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 1863

Üdv!

Van egy háztáji gépem. Eltört a hátsó féltengelye.Sajna nem tudom milyen gépből származik.Talán tudtok segíteni. A bordás rész átmérőlye 35 mm, 10 borda van rajta.A hossza 63 cm, de valószínű le lett rövidítve.

rabó Creative Commons License 2011.01.01 0 0 1862

sziasztok 4db kiválló állapotu téli gumi (175/14 c)+4 belsö 15000 ft arón volt.raboczkijanos@freemail.hu címen tudsz érdeklödni,miota nincs meg a csoda ritkán járok itt.

offroader Creative Commons License 2010.11.08 0 0 1861

Szia!

Jobb, ha keresel egy terepjáró építéssel foglalkozó fórumot, ott biztos tudnak neked segíteni.

Itt úgy látom sajnos már élet sincs. :(

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.28 0 0 1860
Sziasztok. A segítségeteket kérem. Öcsém vett nemrég egy Aro 461-est amiről a héten kiderült, hogy az egész össze van gányolva. Az első gondunk az volt, hogy a terepváltó meghalt. Vettünk egy eredetit, ekkor derült ki, hogy ami rajta van az nem eredeti ráadásul jobboldalt van az első kerék karnádkihajtása. Ezért az első difit is megfordították. Nekünk most van egy gyári váltónk baloldali kihajtással. Az lenne a kérdésem, hogy csinált e már valaki dififordítást az Arón, mi a menete.
Üdv mindenkinek és előre is köszi a segítséget.
bageros67 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 1859
Még a 80-as években történt, platós diesel aro-ra raktak nagyobb kerekeket,ugyan komoly terhekkel járt,de kitört a kúpkerékből egy fog.
Előzmény: ATAKOBA (1857)
offroader Creative Commons License 2010.10.20 0 0 1858

Gondolom így már vetekszik a terepjáró képesség a Nívával, sőt, lehet hogy már felül is múlja?

Nekem is az első futómű miatti elakadásokkal van problémám, szörnyen alacsony. Emelés a független kerékfelfüggesztés miatt csak a kerékátmérő növelésével lehetséges, vagy talán még egy úton, nem olyan régen láttam egy olyan megoldást (szgk-ban) hogy a csavarrugót nyújtották meg. Még ezen is gondolkodom, mert nem valami nagy összeg, talán 3e Ft. körül csinálnak egyet. Ezzel viszont annyi a probléma, hogy a féltengely szöge nagyobb lesz, és gondolom jobban igénybe veszi a (ki)hajtást.

ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.19 0 0 1857

 

 

Apám   kb. 14 éve igy használja.

Előzmény: bageros67 (1856)
bageros67 Creative Commons License 2010.10.19 0 0 1856
A difi élettartama miatt nem aggódsz?
Előzmény: offroader (1854)
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.18 0 0 1855

 

 

Hello.

 

Közbetét.  Ha megy vizsgára nemsokára akkor lefényképezem és lerajzolom hátha érdekel még valakit.   A kaszniba még sosem ért bele a kerék,  elfér normálisan.

A közbetét két részből áll,és a belső részböl álnak ki a tőcsavarok.

 

 

 

 

 

Előzmény: offroader (1854)
offroader Creative Commons License 2010.10.18 0 0 1854

Szia Atakoba!

 

Olajteknővel sajna nem tudok szolgálni, de ha érdekel, komplett motorral esetleg.

 

Kérdésem, hogy a Niva felnire való átalakítást hogyan oldottad meg?

Sima felni átfurkálással, vagy közbetéttel?

Hány cm-t sikerült emelni az átalakítással?

Nem ér bele a kasztniba sehol?

 

Én is tervezem, hogy ráraknék 15"-os Samurai felniket, az is sokat emelne a gépen, csak nem tudom mennyire erőtlenedik el a nagy kerékátmérő miatt...  hát még a 16"-ossal...

 

Köszi szépen!

Előzmény: ATAKOBA (1853)
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.16 0 0 1853

 

 

Üdv mindenkinek.

 

Keresek ARO 10-hez tartalék motorhoz olajteknőt.

 

 

 

 

 

 

offroader Creative Commons License 2010.10.15 0 0 1852
Oké, köszönöm, megpróbálom úgy!
Előzmény: bageros67 (1851)
bageros67 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 1851
Lehetséges,hogy valahol dugulás van a rendszerben és nem megy elég olaj a munkahengerekhez.Engedd le a fékolajat fúvasd át mindenütt levegővel,utána denszesszel átmosod,és frankón kilégteleníted.A gumi fékcsövek is tudnak trükközni,nekem volt olyan,hogy a kuplung egyszerűen feldukkolta magát és kinyomva maradt.A gumicső belseje felvált,és úgy működött mint egy visszacsapó szelep.
Ha rugalmas a pedál az levegőre utal.
Előzmény: offroader (1850)
offroader Creative Commons License 2010.10.08 0 0 1850
Felkerült a főfékmunkahenger, és még mindig nem lehetek boldog, mert most már fognak az első kerekek is, de csak akkor van fékhatás, ha egyszer rápumpálok a fékre.
Lehet, hogy még mindig levegős.... Ezenkívül ötletünk sincs már.
Azt ki is felejtettem, hogy 2 hete felszabályoztattam a tárcsákat is. Korábban felszabályoztattam már a hátsó dobokat, és új fékbetétek kerültek hátra.
Már lassan tényleg minden csavar ki lett cserélve, de a fék még mindig hadilábon áll.
offroader Creative Commons License 2010.09.29 0 0 1849

Sziasztok!

 

Pénteken lesz egy éve, hogy megvettem az ARO 10-esemet, ami 10.0 forgalmi szerint, igazából 10.1. Azóta nézegetem a fórumot. Még sosem szóltam hozzá a dolgokhoz, de most veszem a bátorságot, mert az ARO-n lévő fék tényleg elég barkóba játék.

1 év alatt nekünk sem sikerült kiküszöbölni a hibákat.

A fékcsöveken kívül kb. minden ki lett cserélve már, de eredményt nem sikerült elérni. A fékbetétek hátul cserélve lettek, a főfékmunkahenger már 2x (ezek bontottak voltak), most megyek a boltba egy újért, hátha.... Az összes fékerőelosztó, fékerőszabályzó ki lett kötve. Mire rájöttünk, hogy az egyik fékmunkahenger levegősíti le a rendszert, mert hajszálrepedés van rajta. Csalafinta volt, mert az olajat nem nyomta ki, de a levegőt beszipákolta!

Azt hittük most már jó lesz végre... de nem.

Azóta is maximum lassulást sikerül elérni vele, motorfékkel, visszaváltásokkal kombinálva.

Ha rákerül az új főfékmunkahenger, még jelentkezem az eredménnyel.

 

Üdv!

Előzmény: Crapface (1846)
rókagamba Creative Commons License 2010.09.21 0 0 1848

helo!

 

az uaz saját import russziából. forgalmazó nincs magyarországon, nincs is tervben, a szlovákoknál lesz, elméletileg január végétől.

 

a fékednek sajna nem tudom mi baja lehet, az enyém ezt az egyet hál istennek kihagyta.a tünetek alapján levegőre gyanakodnék, de amint mondtad, az nem lehet.nézd meg mindenesetre a fékrásegítőből a motor felé menő slagszerű gumitömlőt, annak a hibája okozhat érdekes dolgokat. nekem revülése miatt nem volt alapjáratom.

 

soksikert!

 

szeva

Előzmény: bageros67 (1847)
bageros67 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 1847
Szia.Érdekelne honnan tettél szert az uaz patriot -ra ?Vagy már van forgalmazója Magyarországon?
Előzmény: rókagamba (1844)
Crapface Creative Commons License 2010.09.15 0 0 1846
Sziasztok!

Egy kis technikai segítségre lenne szükségem:
A medvekergetőm (10.4) készül a vizsgára, viszont a szerelőm nem tud zöldágra vergődni a fékkel. A hibajelenség, hogy alapban puha a pedál, járó motornál mégpuhább, koppig be lehet tolni. Ennek ellenére van fékerő, a csövezésben nincs levegő. Elül, hátul újak a munkahengerek és a betétek és a főfékhenger is új.
Valakinek van tippje, hogy mi lehet a oka a hibának?

Más: Korábban feltett kérdésemre a válasz: A generátortól lejövő barna vezeték egy testkábel, és akkor kezd el füstölni, ha az indító testkábele nincs meghúzva rendesen.

Jó Arozást!
rókagamba Creative Commons License 2010.09.07 0 0 1845

kihagytam az alábbiakat:

 

* gallytörő ( gyári, használt)

* index+lámpa kapcsoló ( használt)

 

a vételárba ezek is beletartoznak.

rókagamba Creative Commons License 2010.09.06 0 0 1844

sziasztok!

 

10.4-es / 1397 köbcentis dacia motoros / ARO terepjáróhoz / eladók az alábbi alktrészek egyben, 40.000,-Ft-ért:

 

* 4 db felni gumival ( 1 db oldalt még szőrös 1 éves barum nyárigumi, 3 db kopott öreg komfort nyárigumi, utóbbiak határba jók még, közútra semmiképp)

* fékpofák ( 1000 km-t futottak)

*főfékhenger ( kétkörös, egytartályos)

*fékmunkahengerek ( hátsók, használtak és 1 új )

*fékcsövek ( első-hátsó, mindegyik új)

*ablakemelő mechanika ( 1 db )

* lámpák ( teljes első és 1 hátsó, használtak)

* kormányösszekötő ( használt)

*kormánygömbfej ( használt)

*segédkar ( 2db használt)

*trafó ( használt)

*indexrelé ( használt)

* AC-pumpa

* hengerfej-tömítés ( új)

* generátor ( felújított)

 

motorhoz az említetteken kívül nincs más alkatrész.

10.3-hoz is jók, a két típus jóformán csak a motorban különbözik.

 

külön nem eladó semmi, csak egyben! alku nincs, az árakkal én is tisztában vagyok ( 10 évig aróztam). az alkatrészek szegeden vannak, autócsere miatt eladók.

számom: 0630 4030664. ha kérdésed van hívj nyugodtan. ha nem vagyok elérhető ( napközben általában nem vagyok, az erdőben nincs térerő), küldj smst, este ( 19 óra után )visszahívlak.postai utánvétel megoldható, a súly miatt ( csak a 4 felni+ gumi 20 kg) 2 csomagban.

 

jó arózást én most török be egy uaz patriotot!

 

 

Hintóslaci Creative Commons License 2010.07.30 0 0 1843
Ha Aro szerelő kell akkor tudnám ajánlani Biatrorbágyon a Horváth Bélát. 0623310651
Esetleg a mi 320-as unk még mindig eladó lenne Már lejjebb írtam róla. olvassatok vissza.
Előzmény: tud40 (1842)
tud40 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 1842

Jónapot

 

Segítségeteket kérném szerelőt keresnék Budapesten mert sehol se vállalják el a kocsimat.

Egy  ARO 243-d 4x4 dobozos jeepem van.Ha valaki  tud szerelőt vagy vállalja szóljon.Ezen az email címen zimmelzum@freemail.hu

 

köszönöm     István

kelsza Creative Commons License 2010.06.12 0 0 1841
Közben a lent említett 243-as Aro-hoz keresek kasztnit vagy egy 320-as Aro-t motor nélkül vagy rossz motorral.
Előzmény: kelsza (1840)
kelsza Creative Commons License 2010.06.12 0 0 1840
Üdv! Amiről beszélsz, az a 243-as Aro. Édesapámnak ilyen van.
Előzmény: MagicBoy (1826)
csoppika Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1839
Hali! Irhatnal az Arodrol, milyen tapasztalataid vannak? Ha vki ilyent vesz zart lemezesben, az a mindennapi kozlekedesre mennyire hasznalhato? Megbizhatosag, meg ilyenek tekinteteben... Fogyasztas milyen 3200-as dizelmotorral? Alkatresz beszerzes mennyire nehez?
Előzmény: gödörásó (1832)
Gaben4x4 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 1838
Szevasztok van aro m461es terepjárómhoz kuplung kinyomószerkezetem lendkerekem és egy felújított önindítóm. Akit érdekel az írjon. Jah meg vannak fékpofáim, fékdobjaim és fékfalam.
terier Creative Commons License 2010.05.30 0 0 1837
Üdv aro m461 es terepjárót keresek 150 ezer ig.Igyhát nem baj ha üzemképtelen.Kaszni az alváz meg a hidak legyenek rendben,motor váltó ha nem jó vagy nincs az nem baj.Várom a válaszokat aki tud segitsen!www.gilera74@citromail.hu
bohus6 Creative Commons License 2010.05.24 0 0 1836
Üdv

http://media.topauto.hu/topauto.hu/2/1783846/16744880_large.jpg
http://media.topauto.hu/topauto.hu/2/1783846/16744880_large.jpg

Rokonom szólt hogy elakarják adni az arójukat. Ilyen típusú mint ami a képen van.

80000km új platóval.

Ha bárkinek bármilyen információ, kép kell róla vagy esetleg érdekli, akkor írjon egy mail-t az immy@vipmail.hu -ra.




bageros67 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 1835
Szia. Én voltam ott meg akartam venni, de nagyon szét van keccsolva ütötték vágták .Amúgy 4x4-es dacia motoros.Üdv.
Előzmény: bandy81* (1827)
atekvp Creative Commons License 2010.04.30 0 0 1834
hali. 215x90x15 cccp MT jó gumi eladó. 80000ft. 20 5311874
gabor2t Creative Commons License 2010.04.29 0 0 1833
Sziasztok!!!

Van mendenféle(benzin,diesel) Aro-hoz új alkatrészem... Csapágyak,tömítések,lámpák,féltengelyek,generátorok...stb......
Ha valakinek valamire szüksége van dobjon egy mail-t a gabor2t@freemail.hu-ra....
gödörásó Creative Commons License 2010.04.25 0 0 1832
Platós Aró 4x4 hátsó difibe keresek kúp és tányér kereket lehet használt is vagy teljes bolygómüvet ,remélem már csak októberig kel útána lejár a műszakim és felajánlom az egészet a fórumozósoknak.
Crapface Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1831
Sziasztok!

Önindítót cseréltem a medvekergetőmben, mert a szénkefék elhaláloztak. Mivel a télen a szekér kinn dekkolt, eléggé levizesedett, plusz visszaeresztette az üzemanyagot. Ami fontosabb, hogy indítózás közben, a generátor, töltőkábel feletti, M4-es csavarra menő barna vezeték füstölni kezdett! A vezetéket jobban megnézve, annak szigetelése, össze-vissza volt égve. Tud valaki tippet adni, hogy melyik vezeték ez? Töltésvezérő halt meg?

Köszönettel!
B..gabi Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1830
Sziasztok!
Kérlek segítsetek, Aro 10.4 kormánymű javításával kapcsolatban.
Javítási dokumentáció érdekelne,de szívesen fogadok bármilyen jó tanácsot is.
Köszi!
jhhjrf Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1829
Szevasz! Tamás Imre vagyok, 22 évig aroztam. Én is használtam olyan körülmények között amit te leírtál. Természetesen nekem is brassói motoros volt az aro, helyette most gazella van, de azt ki merem jelenteni, hogy az aro terepen tuti, hogy jobb volt, hiába 4X4-es a gazella is. Mivel elég sok alkatrész halmozódott fel a 22 év során, vannak még alkatrészeim eladók. Az alkatrészekből már elég sokat elvittek és a vevők mondták, hogy létezik ez a honlap. Pár napja lapozgatom és olvasgatom és itt olvastam a te hozzászólásodat is. Az alkatrészek a www.expressz.hu-n a haszongépjármű rovatban az aro eladó részen részletesen fel vannak sorolva. Az ott található telefonszámon, ha érdekel, érdeklődhetsz, egyébként még van első difi műházam és egyéb első difi alkatrészek is. A hirdetésben Tamás Róbert szerepel, mert elírtuk a nevet, de ez nem lényeg. Ha érdekelnek dolgok akkor lehetőleg telefonon érdeklődj. A kisebb alkatrészeket postai utánvétellel is elküldöm (30 kg-ig a postai szállítás díja 2500 Ft)
Tisztelettel:
Tamás Imre
Előzmény: zalander5 (1569)
jhhjrf Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1828
Szevasz! Egy volt Aro-s vagyok, 22 évig aroztam, 2 db volt belőlük, az adagolókkal különösebb problémáim nekem nem voltak. Tudomásom szerint nem lehet más adagolót feltenni az arora. Pár éve vettem elfekvő készletből 1 adagolót, ez az egy adagoló 2 év után megadta magát, valószínűleg a magas nyomású részével lett probléma. Egyébként ezen kívül még van 2 használható adagolóm. Ha érdekel hívjál fel a 06205529357-es telefonon. Összességében 25000 Ft-ért a 3 adagolót eladnám (irányár).
Üdvözlettel: Tamás Imre

Vannak egyéb alkatrészek is. A www.expressz.hu-n a haszongépjármű rovatban, ahol van az aro hirdetés, ott az alkatrészek listáját megtalálod, de már nincs minden meg. Tisztelettel
Előzmény: nono72 (1813)
bandy81* Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1827
Üdv Mindenkinek!

A hasznaltauto.hu-n láttam egy Aro Spartana-t elég jó pofa. Milyen autó? Dacia motoros? 4x4 az is?
MagicBoy Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1826
Az milyen Aro ami hasonlóan néz ki a jelzett különbségekkel?



A ködfényszórók nélkül.



Oldalablak nélkül és nem volt a hátsó ajtón pótkerék

Az autó az ezer 1980-as évek közepe felé volt az apósjelöltemé.
MagicBoy Creative Commons License 2010.02.27 0 0 1825
Sziasztok

Az Aro 24-es szériának milyen tipusai voltak az 1980-as évek közepéig.

Melyiknek milyen adatai (pl. hasmagasság, lejtő mászó képesség, fogyasztás) voltak?
V8 traktor Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1824

De hogy a Románoknál maradjak: az ARO és DACIA forgalmazását a rendszerváltás után megszüntették pedig azóta pár újabb altípus kijött a gyárból.

Én minden évben nyaralok a családdal erdélyben és az elmúlt 10 évben

sok érdekes típust láttam Romániában amiről itt csak nagyon kevesen tudtak.

A dacia logant is csak azért forgalmazzák itt/szerintem/ mert a francia cég felkarolta a gyárat, pedig a dacianak is megjelent egy csomó altípusa 1990-től.

Előzmény: satya4 (1822)
V8 traktor Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1823

Túl drága lenne és kevesen vennék meg.Egyébként

több más autótípust sem forgalmaznak Mo-on.

Hogy a keleti tömbnél maradjak:UAZ patriot,Lada niva 5ajtós változata.

stb.de a nyugati régiókban is van sok altípus amit Mo.-on nem forgalmaznak.

 

Előzmény: satya4 (1822)
satya4 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1822
Igen ezt már láttam én is már, de itthon is forgalmazhatná valaki ezeket.
V8 traktor Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1821
AM-AutoMaxCzech/www.automaxczech.cz
Előzmény: satya4 (1820)
satya4 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1820
Itthon miért nem forgalmazza senki?A platós meg a pick-up biztos fogyna itthon is ezek regadó mentesek lennének, s ha már itt tartunk az új uaz-okat is behozhatnák már abból is van pick-up és platós.Melyik oldalon nézted nekem a 324-es pick-up tetszik, én azon gondolkozok olyat hoznék, az regadó mentes, a 246-osra mennyi lenne a regadó?
V8 traktor Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1819
Mint már mondtam Csehországban gyártják, csak nem éri megvenni , mert
annyi pénzért már más nyugati gépet lehet venni.+regadó.
Most néztem ki egy román lapon 2006-os 246-os Aro-t 16000km-rel de már eladta, az
utolsó darabok között volt amit összeraktak romániában.
Előzmény: satya4 (1817)
csoppika Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1818
Előzmény: satya4 (1817)
satya4 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1817
Ezeket még mindig gyártják?Nem csak egy két eladatlan darabról van szó?Te kérdezted már őket?Megvették a licenszet az aro-tól?
V8 traktor Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1816
ARO AMC Auto max czech.
Ezen a lapon megtalálod ,árlista is van, andória motorral gyártják kb. 5millió ft.-ba kerül, az altípustól függ.
ARO 242 ARO 242
ARO 243 ARO 243
ARO 244 ARO 244
ARO 244 Lux ARO 244
ARO 246 ARO 246
ARO 320 ARO 320
ARO 324 ARO 324
ARO 324 s nástavbou ARO 324 s nástavbou
ARO 328 ARO 328
Typová řada 24
počet míst cena
ARO 242 pick up 2 místa 459.000,- Kč
ARO 243 standard 2 + 6 míst 476.000,- Kč
ARO 244 sport 5 míst 479.000,- Kč
ARO 246 safari 5 + 2 místa 479.000,- Kč
Typová řada 32
počet míst cena
ARO 320 pick up 2 místa 479.000,- Kč
ARO 324 rodeo 5 míst 486.000,- Kč
ARO 324 s nástavbou 5 míst 499.000,- Kč
ARO 328 maxi 5+4 místa 499.000,- Kč
ARO AMC HARDCROSS 5 míst 598.000,- Kč
Typová řada 33
počet míst cena
ARO 33 podvozek 2 místa 476.000,- Kč
ARO 33 valník s plachtou 2 místa na vyžádání
ARO 33 valník s plachtou 2 místa na vyžádání
ARO 33 skříň 2 místa na vyžádání
ARO 33 třístranný sklápěč 2 místa na vyžádání
ARO 33 nosič výměnných nástaveb 2 místa na vyžádání
ARO 33 nosič výměnných nástaveb s valníkem 2 místa na vyžádání
ARO 33 nosič výměnných nástaveb s pracovní plošinou 2 místa na vyžádání
ARO 33 pracovní plošina 2 místa na vyžádání
ARO 33 cisterna 2 místa naNázev prodejního místa GAZ AUTO PRAHA spol. s r.o.
Adresa Vestec 17, 252 42 Jesenice u Prahy
Kontakt fax 24193382, tel.241933823
E-mail, kontaktní osoba Michal Hodík, mob.737236903 Kaftan Jiří, mob.737236990
www stránky www.gaz.cz
Pracovní doba Po-Čt 9.00-17.00, Pá 9.00-15.00, So-Ne zavřeno

Název prodejního místa AUTO MAX CZECH, a.s., AUTA DO TERÉNU
Adresa Radíkovice 19, 503 27 Hradec Králové
Kontakt fax 495585432, tel.495585435, 495585525
E-mail, kontaktní osoba Miroslav Vejman, mob. 737282300
Pracovní doba Po-Pá 8.00-16.00, So-Ne zavřeno
satya4 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1815
A cseheknél még mindig raknak össze aro-t, hol láttad?Mennyi lessz rá a regadó?
V8 traktor Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1814

Sziasztok!

Itt új vagyok.ARO 244-es 2000évjáratú terepjárót fogok venni Romániában.

A típust nem ismerem tudtok tanácsot adni? Mire figyeljek , milyen típushibái vannak,

mik a kényes pontjai.

Az előző hozzászólásokhoz:az ARO-t 2005 óta nem gyártják,a gyár csődbe ment,eladták,onnan tudom ,hogy újjat akartam akkoriban venni és próbáltam elérni a gyárat. ,de Csehországban ARO néven raknak össze autót andória motorral.

nono72 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 1813
szevasztok!!! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Van egy 320-as platós arom D-127-es . Adagolóval vannak gondjaim esetleg nem tudja valaki,hogy ki lehetne e cserélni valami soros adagolóra
Hello everybody! Creative Commons License 2009.12.22 0 0 1812
Szia Rabó!

Gallytörő rácsom van, de nem gyári, házi gyártmány ( az illesztéstől ne félj, komolyan meg van csinálva).
Stabilabb és esztétikusabb véleményem szerint, mint az a kis gyenge fekete gyári.
20 000 huf-ra gondoltam.

Gumim viszont csak az autón van, úgyhogy azzal sajnos nem tudok szolgálni.

Várom válaszod, de szerintem ha érdekel a többit e-mailben beszéljük meg.

Minden jót; üdv.: PYPY.
Előzmény: rabó (1811)
rabó Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1811

Szeretném megkérdezni, hogy van e első gallytörőd, és jó magyar fortintban mit kóstál?  Illetve gyári terepgumid nincs e vagy esetleg valami más?

 

Köszi

Előzmény: Hello everybody! (1810)
Hello everybody! Creative Commons License 2009.12.11 0 0 1810
FIGYELEM! KÖZHASZNÚ KÖZLEMÉNY MINDEN TISZTELT ARO TULAJDONOS RÉSZÉRE!

Tisztelettel köszöntök minden fórumozót.

Tulajdonomban lévő nagy mennyiségű Aro alkatrészeimet vevőbarátian helyhiány miatt "piacra bocsájtanám".

Az egyszerűség kedvéért azt ajánlanám, hogy az utolsó sorokban megadott e-mail címen érdeklődjön minden kedves érdeklődő, utánanézek a keresett alkatrésznek és megpróbálok mihamarabb válaszolni.

Amennyiben 10-es Arohoz keres alkatrészt pompás hírekkel tudok szolgálni, Komplett zárt kocsiszekrényű 10.4-es Aron kívül nagy mennyiségű alkatrészek mellett igazi ritkaságnak számító bejáratós motorral, 2 garnitúra eredeti gyári Aro felnivel (azaz 2*5db) is bír a választék.

NAGY VONALAKBAN.:

1db komplett Aro 10.4, 1db bontott ARO 10.4, 3db motor - váltó, 2 garnitúra eredeti gyári ARO felni (1*5db gumival szerelve, 1*5db gumi nélkül), több üllés, gajtörőrács, több kosár alkatrész, stb...

Egyezkedés után minden alkatrész megtekinthető a XVII. kerületben.

Megkérek minden érdeklődőt, hogy ne a fórumra írjon - mivel azt nem látogatom rendszerességgel hanem, ahogy említettem a lentebb megadott e-mail címre.

Várom a kedves érdeklődők leveleit, írjanak bátran.

Németh Imre Dávid, hello_everybody@citromail.hu

Üdvözlettel.: Németh Imre Dávid.
andriskaandras Creative Commons License 2009.12.09 0 0 1809
Lehet hogy a 2002-ben gyártott utolsó darabok még porosodtak valami telepeken, és az utolsó darabok forgalomba helyezési éve így lett 2004. Bár én nem tudom a csőd dátumát.
Előzmény: szabikaaaa (1806)
Hintóslaci Creative Commons License 2009.12.06 0 0 1808
Üdv urak!
Esetleg eladó lenne egy 1983-as 320-as platós 4x4-es Aro. 85 óta nálunk van a kocsi, a motor és a váltó 5 éve lett felújítva 380000- Ft-ért. A kasznit én csináltam meg 4 éve, de rendesen és nem gányolva. A küszöbök 2-es lemezből vannak egyedileg legyártva, plató alja újra cserélve + 20 centivel hosszabb mint a gyári. A difi háza gyári erősített. Adnék hozzá pluszban még egy autót, és egy csomó alkatrészt. Kisebb alkatú embereknek teljesen jó gép, nekem sajna nem bírja a térdem hosszútávon. Sajnálok tőle megválni mert qrva sok munkám van benne, és igen csak a szívünkhöz nőtt, ezért olyan vevőt keresnék rá aki megbecsüli. 500000Ft az irány ár.Aro
satya4 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 1807
Szia szabikaaa, végre hallani felőled 324-est nem tudsz eladót esetleg, kár hogy teherautónak nem lehet áthozni ide magyarba.
szabikaaaa Creative Commons License 2009.12.05 0 0 1806

Sziasztok!

 

Tenyleg reg nem voltam errefele. Az az igazsag, hogy egy ideig nezegettem es semmi beiras nem tortent. Mar ugy tunt, hogy meghalt a forum es most, amikor felugrottam, meglepodve lattam, hogy felelenkult a forum. Csak igy tovabb!

 

Probalok valaszolni egy-ket kerdesre. Tudtommal 2002 volt az utolso ev, amikor meg gyartottak ARO-t, az enyem is ebbol az evbol valo. Az hogy kesobbi evjaratokkal is vannak autok, arra az a magyarazatom, hogy sokan azt az evjaratot irjak, amikor felujitottak az autot. Jomagam lattam 2004-es evjaratut is, pedig 99%, hogy akkor mar reg csodbement a gyar.

 

A talalkozo sajnos elmaradt, mert, az oszinteseget bevallva, latva a gyer erdeklodest, elment tole a kedvunk. De azt beszeltuk, hogy egy kesobbi idopontban osszejovunk meg, csak mar nem fogjuk ARO-talalkozonak hivni.

 

Mellesleg az autom elado, ha valakit erdekel. Igaz a sokat szidott campulung-i turbo-s motor van benne, de 3 evvel ezelott teljesen fel volt ujjitva es meg soha nem hagyott cserben engem. Oszinten nem is ertem miert jobb a brassoi motor. Az enyem -10 fokban is poccre indul. 246-os es 2900 eurot kerek erte. Termeszetesen alkudhato.

 

Udv.

 

tankisz@hotmail.com

R12Lucas Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1805
Sziasztok! Egy ehhez hasonló akkutöltés mérő órát keresek, ha lenne valakinek eladó.

Óra
satya4 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 1804
Egy jó lakatos biztos megbírja csinálni, 244-est nemtud valaki eladót?
kelsza Creative Commons License 2009.10.30 0 0 1803
Annyira rossz állapotban van, hogy a szél lefújná az alvázról. '89 óta ez az első kasztnija.
Előzmény: satya4 (1802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!