Én nem mondom, hogy Békés megyében rózsás a helyzet, de szerencsétlen ózdiak lassan tényleg minden sz@rt megnyernek, "örüljenek, hogy gurul" címszóval.....
A két új jövevény is az ex-szombathelyi kontingensből érkezik?
Tulajdonképpen jórészt gyári állapotban vannak még. Nyilván volt már bennük cserélve sok kopóalkatrész (ezt nem lehet megúszni), de a régi, Tisza Volános járműfelújítási programba már nem kerültek bele.
Helyijáraton teljesítenek szolgálatot. Rákóczitelep, Gyökeres, Szentetornya, Gyopáros felé általában. Már ahogy idekerültek Orosházára (Egy pár "MRY" Volvót kiváltva), már akkor sem voltak igazán éles kések a fiókban.
LSV-096 pedig visszatért Dobozra, LTE-942 viszont (még) nem tér vissza Újkígyósra, SRD-405 helyett van kint jelenleg LNY-618 is visszatért, mai napon PRF-925 helyett ment Miskolcra. MXU-939 helyett továbbra is KKL-982 LXN-695 helyett aktívan jár az SWW-267 (úgy hallottam, hogy a 695-nek elég komoly gondjai vannak, szóval lehet nem látjuk egy ideig)
Igaz nekem még csak egy Szentes-Zegerszeg a csúcs vele, de jó hogy ez a járat van. Egyetlen negatívum hogy Tourliner... Régen egy HEH 529 vagy GZH 184 volt az igazi busz élmény!! Sőt...volt DUD 635 is!!Nem ezek a hiper szuper Neoplanok :(
HYG-626 újra kint van, mai 15:00 Kétsoprony-Békéscsaba járatot vitte. LSA-656 már pár napja LTE-942 helyett van Újkígyóson. LSV-096 már több mint egy hónapja "műszakin" van, lehet azt sem érné már meg műszakiztatni, de muszáj lesz... SWW-267 továbbra is Egert járja, viszont legalább a PRF-924 visszatért pécsi fordájára, és az FLX-728 is a kecskemétire.
MRY-939 ha megmarad, szerintem motorfelújítás/csere, nagyon rossz hangja volt már... 946 jó kérdés...