Mindenkinek nyitom ezt a topicot,hogy az esti ésa napi dumaváltásokkal ne offoljuk szét a tematikus lapokat és ne kelljen fórumról fórumra ugrálgatni az ide-oda válaszokért.Remélem hasznos lesz.
Lehet jönni szövegelni.
Ti szoktatok tapsolni, amikor a pilóta lerakja a repcsit? Nyáron egy Malév-géppel simán leszálltunk, taxiztunk, közben elmagyarázta az ember, hogy hány fok van meg hogy köszöni a részvételt stb., és utána kezdett el mindenki tapsolni. Most hétfőn-kedden pedig az Easyjettel utaztunk, na, ott olyan kuss volt leszállás után, mint Sztálin temetésén. Már nem szokás tapsolni?
Köszönöm a segítséget. A bankra azért gondoltunk, mert nemrégiben gondok voltak a Visa kártyával, tudniillik többszörös azonos összegű terhelések történtek világszerte. Meg aztán a számlához hozzáférése csak a tulajdonos(ok)nak és a banknak van...hogy fér hozzá egy nem jogosult kívülálló? No, a lényeg az hogy valóban a légitársaság volt a ludas, és a mai telefonálgatások eredményeképpen úgy tűnik, jó irányba indultak el a dolgok...ezt az igazoláskérést pedig megejtjük a reklamációs levéllel. Thx.S
Mi a teendő akkor, ha egy légitársaság kétszer emeli le a számláról a repjegy árát?
(A kettő ráadásul nem egyszerre történt, hanem az internetes vételtől / az utazástól számított 7 hónap múlva! Visa classic kártyával történt a fizetés.)
Gyakran előfordul ilyen? Előfordult már valakivel közületek? Kinél érdemes reklamálni? Légitársaság, bank? A károsultnak kell bizonyítani hogy nem vett jegyet, avagy a másik félnek, hogy vett? Mennyi esély van a pénz visszaszerzésére (kamatokkal)? (Nem a pesszimista jóslatok, hanem a realitások alapján...)
Végül: hogyan bízzon meg ezek után az ember az internetes (jegy)vásárlásban, ha ilyenek előfordulhatnak? Vagy a bankkártyában, esetleg az adott bankban ne bízzon az ember? ( Utóbbi kérdések költőiek...végülis tökmindegy, egy biztos: ezek után az érintett utas vagy nem fog e-ticketet venni, vagy mindig aggódni fog.)
Természetesen nem bántani akartalak, de egyszerűen fájt a kín-rím és a szövegből kihallatszó értelmetlenség. (ezt az értelmezésre értem) Ha megengedsz egy röpke elemzést egy műveletlen baromtól, nem elemezve a mondanivalód lényegi tartalmát:
"... ilyet még csak álmunkban sem láttunk..." Itt vagy csak a "csak", vagy a "sem" szócskát kellett volna használni. "... objektívvel fényképezte..." Ugyebár nem objektívvel, hanem fényképezőgéppel szoktunk fényképezni. Emellett tettél bele jónéhány helyesírási hibát is. Szóval semmi bántás, de van még mit csiszolgatnod. Csiszolgasd. :)))
Viricsi: Nem baj ,nem haragszom! Van ez így , valakinek tetszik s akad akinek meg nem. Ugyanez van a filmeknél,könyveknél stb.-nél. Tehát tiszteletben tarom döntésedet!:)))))
Nekem Canon 350D- m van, nekem tökéletesen megfelel arra amire használom. Mielőtt megvettem, sok negatívot is olvastam róla, de szerencsére nem tapasztaltam. Akkor azzal hülyítette ka boltokban, hogy kifutó és vegyek 400D-t. Nekem nem ért aniyval többet a 400D, ezért nem is vettem meg.
Én utoljára a Lurdy-s könyvespalotában kérdeztem.Ott azt mondták, hogy meg tudják rendelni a könyvet. Viszont a kiadója ua. mint, a Háy Gyuri féle könyveké. A kiadónak van egy boltja a Váci utcából nyiló kis utcában az Erzsébet híd felé eső végén a sétáló utcának. Én ott vettem a Repülögépbalesetes könyvét, ott biztos van belőle.