Keresés

Részletes keresés

bzmotoros Creative Commons License 2023.03.18 0 0 13007

Nincs, a tengelyhajtómű magyar, ganzos.

Előzmény: Dante001 (13004)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.03.18 0 1 13006

Ez így igaz.

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (13005)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2023.03.18 0 2 13005

Nem ezért írtam, csak egyesek szerint a világ sz@rjait vettük meg a Desirókkal, holott ez nagyon nem így van. Sőt... Csak kellene nekik egy rendes karbantartás. 

Előzmény: Gordon Zsigmond (13002)
Dante001 Creative Commons License 2023.03.18 0 0 13004

A gyártónál nincs...?

Előzmény: bzmotoros (13003)
bzmotoros Creative Commons License 2023.03.18 0 4 13003

Az orosz motorvonatnál ki kell mondani, hogy a leggyengébb pontja a tengelyhajtómű, amivel 15 (20) éve nem tudnak mit kezdeni. Jelenleg Magyarországon nincs olyan gyártói kapacitás, hogy megfelelő mennyiségben és MINŐSÉGBEN tudjanak hajtott kerékpárokat biztosítani.

Előzmény: Gordon Zsigmond (13002)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.03.17 0 1 13002

A 65 százalékos rendelkezésre állás nagyon gyenge szerintem, bármely országról is legyen szó...

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (13001)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2023.03.17 -1 0 13001

Ha összeveted pl. a németeknél a 646-ossal (Stadler GTW), akkor a német karbantartás mellett sem volt a flotta 2/3-a sohasem egyszerre üzemképes... 

Előzmény: Gordon Zsigmond (12999)
bzmotoros Creative Commons License 2023.03.16 0 2 13000

20 éves gépek nagyjavítás és alkatrész ellátás nélkül-ahhoz képest elég jó!

Előzmény: Gordon Zsigmond (12999)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.03.06 -1 1 12999

Köszönöm.

Ez nagyon durva.

Legjobb esetben 41 a 71-ből... 

Előzmény: 481142-9 (12998)
481142-9 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 12998

Napról napra változik, de 416-ból 20-21, 426-ból 19-20, amivel számolni tudnak napi szinten.

Előzmény: Gordon Zsigmond (12995)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.03.06 -1 0 12997

Nagyobb a baj, mint gondoltam...

Előzmény: 1047 005-2 (12996)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 12996

Kb a fele.

Előzmény: Gordon Zsigmond (12995)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.03.06 0 0 12995

Üdvözletem.

 

Kérdezni szeretnék.

Tudomásom szerint a MÁV-nál 40 darab 416 sorozatú, és 31 darab 426 sorozatú motorvonat van állományban.

Ebből a 71 járműből mennyi szolgálatképes jelenleg?

t04cdb Creative Commons License 2023.02.24 0 1 12994

Sziasztok!

 

Desiro-hoz keresek vonóerő-sebesség görbét. Tudna ebben valaki segíteni?

bzmotoros Creative Commons License 2023.01.23 0 3 12993

Igen, nagyon szeretnék felszámolni, de jelenleg a hajtott kerékpárok megfelelő minőségű és mennyiségű felújítása nem megoldott, ezen kívül azokat is kékíteni kellene kívül-belül. Ahogy győzik, próbálják majd talpra állítani ezeket.

Más egyéb alkatrészeket is kellene beszerezni, denémelyik lehetetlen.

Előzmény: Törölt nick (12990)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.22 0 3 12992

Azért a fórumot egy fokkal komolyabb közösségnek tartom, mint a facebookot, persze nem várok csodákat :D

Előzmény: kulivonat (12991)
kulivonat Creative Commons License 2023.01.22 -4 0 12991

Ezt pont az index fórumról fogod megtudni :-)))))))))))

Előzmény: Törölt nick (12990)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.22 0 2 12990

Sziasztok!

Több helyen is felmerült, hogy a szentesi uzsgyi-dögsort felszámolnák, az ott rohadó példányokat megjavítanák.

Volt, aki szerint a 001/006 már kikerült onnan, viszont a mai nap láttam, hogy ez nem igaz.

Esetleg van valami komolyabb információ arról, hogy milyen sorsot szánnak azoknak a motorvonatoknak?

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2023.01.17 0 1 12989

CFR 1,3 millió Eurót költ a Desirok alkatrészeire: https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-piese-pentru-automotoarele-desiro/

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2022.12.07 0 0 12988

Köszi.

 

Úgy látom, a 020-as ma már dolgozik. 

Előzmény: r1232 (12987)
r1232 Creative Commons License 2022.12.02 0 1 12987

Ment a 020 mellé kerékre várni..

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (12986)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2022.12.02 0 0 12986

426.004 minek van Fradiban (iemig alapján a rendezőben?) ?

424 215 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 12985

021 Desirót se látni régóta! Alkatrész váró?

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2022.10.29 0 1 12984

2022.10.27 LP 2004 Lasko

 

r1232 Creative Commons License 2022.09.28 0 2 12983

006 szélvédő csere IVT-n.

008 alkatrészre vár, Sv

009 balesetes, alkatrészre vár, Sv

011 üzemelő, jelenleg javít, Sv

017 alkatrészre vár, Sv

020 kerékpárcsere, IVT

022 alkatrészre vár, Sv

027 alkatrészre vár, Sv

030 üzemelő

Előzmény: Gale Jose (12982)
Gale Jose Creative Commons License 2022.09.27 0 0 12982

Érdeklődnék a következő Desírok hol és hogyléte felől: 006, 008, 009, 011, 017, 020, 022, 027, 030

C50 Creative Commons License 2022.09.26 0 1 12981

https://www.youtube.com/watch?v=vj-5C8TYupM

 

Most vettem észre ezen a videón: 20 éve jelent meg a 001-es Uzsgyi a 2-es vonalon.

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2022.09.22 0 0 12980

Köszi :-)

 

Cserébe egy bajor: https://flic.kr/p/2nLXRen

Előzmény: r1232 (12977)
r1232 Creative Commons License 2022.09.20 0 0 12979

Elvileg van hozzá, azért került fel IVT-re. A hajtott kerékpár viszont tényleg hiánycikk, a futókerékpárból van pár garnitúra raktáron.

Előzmény: Gale Jose (12978)
Gale Jose Creative Commons License 2022.09.20 0 0 12978

Annál a típusnál is kb fél - 1 éves művelet, mint mostanság a Bézéknél?

Előzmény: r1232 (12977)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!