Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.05 0 0 380436

Akkor meg mit erőlködök én itt??  :-(

Előzmény: W140S300TD (380435)
W140S300TD Creative Commons License 2025.01.05 0 0 380435

Holnap elviszem szervizbe, majd ott kiderül a hiba.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380434)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.04 0 0 380434

A PCV-t mikor nézted utoljára? Lehet, eldugult, és nem tud másfele menni a gáz. Vagy ha szétszakad benne a membrán, az is tud dugulást csinálni. Szedd ki, nézd meg, tök könnyű, semmit nem kell hozzá +ban bontani.

Előzmény: W140S300TD (380433)
W140S300TD Creative Commons License 2025.01.04 0 0 380433

Sziasztok!

CLS 320 CDI 2007-es elkezdett ütemesen zakatolni, mint egy traktor és a motorból enyhe fehér füst szállingózik, ami bemegy a kocsiszekrénybe is. Volt már valakinek ilyen problémája? Tudom, hogy szerviz, mert én nem értek hozzá, de mire számíthatok?

rooliikaa. Creative Commons License 2025.01.03 0 0 380432

Hálás köszönet a válaszokért!

 

Még ismerkedem kocsival, elképzelhető, hogy lesznek még kérdéseim.

 

Mégegyszer köszönöm!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380431)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.03 0 0 380431

1. Az automata dúsító nem működik.

 

2. Ha jól rémlik, a régebbi Mercik így "fújnak", pl. a 124-es is, de erre nem esküszöm meg. ;-)

 

3. Kicsivel 80 fölé kellene mennie, de van több fajta thermostát, különböző hőfokon nyitnak. Pl. van, amelyik 87-nél nyit. Keress rá, vagy autós boltban kikeresik neked alvázszám szerint!

 

Előzmény: rooliikaa. (380430)
rooliikaa. Creative Commons License 2025.01.03 0 0 380430

Sziasztok!

 

Most tettem szert egy 1994-es w202-re még a békebeli 75 LE- szívó diesel motorral.

Egyáltalán nem ismerem a típust, ezért gondoltam itt keresek válaszokat.

Az első probléma, hogy hidegben első inditásnál nagyon alacsony 500 -as az alapjárat.Ezt nem tudom gond-e de kis ketyegés után fel megy 700-750 körüli értékre.

A második gondom, hogy két oldalt nagyon jó idő van benne télen,  de középen sajnos hideget fúj.Hol keressem a hibát?

A harmadik probléma amit észrevettem, hogy a vízhöfok, nem megy 80 fölé, és mivel nem tudom , hogy ez normális-e ( hozzá vagyok szokva a a másik autóm VW 90 fokos vizéhez), így Titeket kérdeznélek. Termosztát lehet a ludas?

Ha bárki tudja a kérdéseimre a választ az kérem ne tartsa magában. Szeretném gatyába rázni 17 éve a családunk tagja a járgány.

Előre is köszönöm!

Roli

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380429

...akkut...     túl gyors vagyok. :-)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380428)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380428

10 éves start-stoppos akut cseréltem, még gyári volt, tavaly! Szerintem fölöslegesen vettél újat, de Te tudod.

 

Lehet, hogy lejegesedett a rögzítő fék, azért tiltott, nem kizárt, de azért én akkor is alánéznék 1 kicsit. ;-) (Sima kéziféket sem illik használni ilyen időben, az is befagyhat, és ugyanúgy ott maradsz, csak járó motorral.):-)

 

Neked is balestmentes boldog új évet!

Előzmény: EC-H (380427)
EC-H Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380427

Nincs sajnos. Viszont most hogy ätneztem a biztositekokat, gondoltam hätha, igy elinditottam az autot, es beindult !! Szombat ota amit csak lehetett, megneztek, megneztünk, de semmi nem segitett. A fekpad, ami az auto menüjeben van, azszerint , halläsra is kiengedett az elektromos kezifek, es maga a komputer is rendben talälta. Ami viszont lehet segitett, az az idöjäräs. Szombat ota eleg fagyos idö volt, lehetseges hogy meg is le volt fagyva, viszont azert az felettebb bosszanto, hogy ezert nem engedi az autot inditani, es tulajdonkeppen senki nem tudja, mi a baj. Nem vitettem el az autot a szervizbe, mivel ugye a szerelöm mär szabadsägon volt, es mäs sem vällalta volna be mär az iden, bar az ÖAMTC mivel klubtag vagyok, elvitte volna ahovä kerem, ingyen, de azert ezmäsnak, de akär nekem is , kerülhetett volna több 100 €-ba, csak mert az elektronika ilyen. Mondjuk az uj aksi is 350 € volt, amit azert kihagytam volna most igy a sok kiadäs utän :) Ettöl függetlenül köszönöm a segitseget, es Boldog Uj Evet kivänok mindenkinek.

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380424)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380426

Nekem tolatóradarral volt hasonló... kasztnis csak rábiggyesztette, három hét után kezdett visítani az autó. Addig kapaszkodott...

Előzmény: EC-H (380425)
EC-H Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380425

Ha nem rakta vissza rendesen, kijöhet hetekkel kesöbb ez a problema ? Gondolom hideg, nedvesseg stb miatt talän igen. Nem tudok mäsra gondolni, mivel a bal hätuljät csinältäk, es a belsö särvedö dob, vagy mi a neve, az cserelve lett, szoval lehetseges hogy ö cseszett el valamit

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380423)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380424

Ja! És nincs benne a gyári emelője???

Előzmény: EC-H (380422)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380423

Nem rakta vissza rendesen, szombaton esett szét, addig bírta. Alá kell nézni, ott lesz a bibi. ;-)

Előzmény: EC-H (380422)
EC-H Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380422

Igen, probältam üresben is inditani. Most 3 helyen vegig neztem a biztiket, azok is jok. A kasztnisra gyanakszom , de ez dec 2-än volt, az auto meg tökeletesen müködött szombatig. Ha sikerül mäsik emelöt szereznem, talän meg tudom nezni, mi van a kerek mögött. Egy csati elerhetö a felnin keresztül, de egy regebbi modelnel lättam videon, hogy van egy mäsik csati is, azon a fekete müanyag dobozon.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380421)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380421

". Vettem egy uj aksit, mivel a start stoppos autoknäl, 70 000 km , vagy 36 havonta illik aksit cserelni."

Miért is??

 

Üresben próbáltad indítani?  Karosszériás nem cseszett el vm-t?

Előzmény: EC-H (380419)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380420

W203-nál lebontottam, cseréltem rugót, nem 10 perc. :-)

 

CLS-nél bevált a gombforgatás. ;-)

Előzmény: keeper1 (380418)
EC-H Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380419

Sziasztok. 

 

Mielött bärki is irnä, vigyem szerelöhöz az autot, ausztriäban januär 7-ig zärva vannak. A problemäm a következö. Gondolt egyet az autom, es szombaton nem indult. Kezifek hiba a kijelzön, pirosan. Az ÖAMTC volt kint, minden müködik (kezifek) de az auto nem indul. Hibakod a diagnosztikai müszeren nincs. Az akksit kerdezte, hogy volt e lemerülve, mondom dec 2-än jelzett az app, akkor az auto karosszeriäsnäl volt, utäna került a fenyezöhöz, onnan kaptam az üzenetet, de ott elindult az auto, vittek vissza összerakni a hätuljät. Tanäcsära feltöltöttük az aksit mäsnap, mondvän lehet gyenge. Ez is megtörtent, de az auto toväbbra sem indult. Ja, es a sarukat is lehuztuk, legaläbb fel ora hosszära. Vettem egy uj aksit, mivel a start stoppos autoknäl, 70 000 km , vagy 36 havonta illik aksit cserelni. A hiba toväbbra is fennäll. Eg nemet forumon azt olvastam, hogy a kezifek csatlakozojät a hätso kereknel, ki kell huzni, ekkor az auto elindul, erröl egy hasonlo problemäval küszködö ur irt. Kezifek nincs, viszont az auto megy. Ami rendelkezesemre ällt, mindennel probältam lefotozni az aljät, hogy hol van ez a csatlakozo, de csak egyet talältam, azt a felnin ätnyulva is elerni, bär vältozäst ez sem hozott, lehet, hogy belül is van egy csati, de azt nem lätom, megemelni meg nem tudom, hogy a kereket levegyem, es ugy nezzem meg, mert a krokodil emelöm, nem emel ekkorät. (Mercedes GLC, 2019) Es a parkolonk is lejt, elöre. Ezek utän meg szilveszter elött , hetfön, talältam egy nyitva levö mühelyt, ahonnan a szerelö, eljött velünk, hozta a diag masinäjät, es ujra räkötöttük. Amit lehetett vegig futtatott rajta, de hibät nem talält ö sem, pontosabban a müszer. Az auto szerviz menüjeben sincs hiba, szoval ott sem mutat semmit. A biztositek tbla alapjän, a fontosabb biztositekokat ätneztem, de lätszatra azok is jok voltak, ma kapok müszert, igy inkäbb az egeszet kimerem, sorban, mivel a täbla es a rajz közt van nemi elteres. Az auto egy Mercedes GLC 200d , 2019-es evjärat, most van benne 45 000 valamennyi km Lehet valakinek valami ötlete, talälkozott e hasonloval ? 7-ig meg van 5 nap, es bosszant, hogy lehetseges valami apro dolog miatt, nem indul az auto, amire meg 8-än mär szüksegem lenne, de most sem ärtana ha müködne. Välaszokat , ötleteket elöre is köszönöm. 

keeper1 Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380418

Köszönöm!!!   Ha ez a 90 fokos elforgatás bejönne...ezek a zseniális dolgok! ....mondjuk nem tudom, hogy működik...de az ajtópanelt lebontani, nem sok kedvem van hozzá.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380416)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.01 0 0 380417

Itt több gond is lehet, ami egyszerre bejött. Adagoló, vízpumpa, hengerfej tömítés, szép lassan végig kell bogarászni mindent. ;-)

Előzmény: zotya610 (380414)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.01 0 0 380416

Szia!

 

Egyik megoldás, hogy amikor a gomb "kint" van, 1 fogóval fordítasz rajta kb. 90 fokot, mondjuk jobbra.

 

Másik megoldás, van benne 1 pici rugó, az törött el, azt kell cserélni, nem kell hozzá 1 gépműhely. :-)

 

eBayen vettem fillérekért ilyen pici rugót, tovább tart kicserélni. ;-)

Előzmény: keeper1 (380415)
keeper1 Creative Commons License 2025.01.01 0 0 380415

Tisztelet Kollégák,

 

Mindenekelőtt Boldog, Balesetmentes, DPF,EGR, etc, minden hibától mentes új esztendőt kívánok mindenkinek!!!

 

Az autóm- W212, E250 CDI--  bal hátsó ajtajának (központi ) zárja  vagy működik vagy nem, egyre inkább nem,

az hogy kinyit, még előfordul,  bezárni már szinte soha. ...épp csak megmozdul a  bütyök.  Kézzel  működtethetó , könnyen, (jelentős) ellenállás nélkül , mindkét irányba.

 Az a kérdésem, hogy  1.,  ez hogy működik,   2., némi manuális készséggel, meg egy csomó szerszámmal meg tudom -é csinálni?   ( A youtube nem sokat segített, mert nagyon balf...sz videók születtek)

zotya610 Creative Commons License 2024.12.29 0 0 380414

Sziasztok,

C220d mechanikus adagolóra átszerelve már régen. Egy emelkedőre próbáltam feljutni havas úton, kb. 4 perc kínlódás után felpörgött a motor szerintem maxra, nagy fekete füst hátul, megállítottam a motort ami nem azonnal de megállt. A víz felforrt de nem olajos, a nívópálcát felnyomta. Az autó nem indul de tudom forgatni a motort. Trélerrel haza majd lebontottam a szívócsonkot meg a karter szűrőt és csövet de mindegyik tiszta, olajfolyást nem látok. A gyanúm az, hogy blokkon belül van hiba. Ha van valami ötletetek szívesen veszem.

vilagosbarna Creative Commons License 2024.12.18 0 0 380413
Előzmény: jancsiii (380412)
jancsiii Creative Commons License 2024.12.12 0 0 380412

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni,hogy az s203 ,6 sebességes váltójába jó e:  75W/GL-4+/MB235.71 hajtóműolaj valamint a difibe: 75W-90/GL-5 ?

Köszönöm!

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.12.11 0 0 380411

Előzmény: W140S300TD (380410)
W140S300TD Creative Commons License 2024.12.11 0 0 380410

Igazad volt az ESP hibával kapcsolatban. Tegnap cserélték ki a féklámpa kapcsolót és törölték az összes hibát.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380398)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.12.10 0 0 380409

Csak leparkolt.

Előzmény: R100 (380407)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.12.08 0 0 380408

Kijön az, jó gumival, jó sofőrrel. ;-) :-))

Előzmény: R100 (380407)
R100 Creative Commons License 2024.12.08 0 0 380407

Azért a G sem jön ki mindenhonnan! Ma találtam kutyasétáltatás közben a Rákos patak partján.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!