Keresés

Részletes keresés

mexican78 Creative Commons License 2003.01.14 0 0 702
Hello Rnie!
Jól tudod, az új MZ-kkel a nagykőrösi úton foglalkoznak.

Más.
Én is ETZ-t keresek megvételre (1986, vagy attól fiatalabb, rendben tartott, megbízható kell hogy legyen, 250ccm), Csongrád megyében. Ha van valakinek ilyen, írjon!
Előzmény: Törölt nick (701)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.14 0 0 701
Az a torok cucc lesz, a Muz a német, a kanuni lehet 4-500e körül, a 660cc nem hiszem hogy ennyi.. de ha mégis:)))HA jol tudom a Hubert és tsai foglalkozik vele, nagykorosi ut, de nem biztos...
Előzmény: kustib (700)
kustib Creative Commons License 2003.01.14 0 0 700
Hi!

MuZ 400-500 ezernél kezdődik, és 800 ezerig megy kb... vagy most lehet, hogy a Kanuniról beszélek??? Amelyiket a törökök csinálják!

Használt motor ügyben nézzétek meg a www.apronet.hu -t! Rengeteg MZ van fennt!

Elektronikus gyujtas ügyben meg a szoci.motoros.hu -n tudsz szétnézni!

Jó bütykölést!!!

Üdv: TiB

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.13 0 0 699
Sziasztok!
TAvaly volt egy 250etz-m, voltam vele lisszabonban is, es bolcseszkent jol elboldogultam vele. Sajnos a szuletesnapomon ellopták (BP PArádé...túl közel laktam). Lassan vennék egy másikat, de úgy hallottam, itthon is forgalmazzák az új MuZ-okat. erről tudtok vmit? (ár, ilyesmi..)
köszi
rnie
voice_ Creative Commons License 2003.01.13 0 0 698
Hi all!
Barátom vett egy 125-ös ETZ-t még az ősszel. Akkor megkaptam, hogy járjak vele, (mert az én mocim nem megy ilyen szutyok időben, azaz nincs szívem :) Yamaha TZR 125) cserébe, szerelgetem. Az az igazság, hogy beleszerettem! Most szerdán érkezik a 150-re fúrt henger, főtengely már bennvan, remélem meg fog győzni! Eddig 5.ben inkább csak lassúlt mint gyorsult, 4.ben a max 90 volt. De a földesutat nagyon szereti! Probléma nincs vele, bár a mechanikus gyújtás nem nagyon szimpi. Ezeken van elektromos? Mikortól ha van?
Nagy simó-s voltam, azon legalábbis volt :) Meg 70-es Tábori henger, szerintem odaverte az ETZ-t végre. De ez egy másik történet

Lényeg, hogy senki sem akar ilyenkor ETZ-t eladni?? Bazárt veszegetem, semmi. Ha valakinek van eladó 125-ös ETZ-je, tűrhető állapotban, Somogy megyében (kaposvári vagyok) és el is akarja adni az jelentkezzen!!!

ambruzsg Creative Commons License 2003.01.13 0 0 697
Mar het hozzaszolassal verjuk oket, nem kell felni TiB, semmi eselyuk...

gabor

kustib Creative Commons License 2003.01.13 0 0 696
Na ennyit a Jawasok beelőzéséről! Senki semmit nem alkot?

Üdv: TiB

ambruzsg Creative Commons License 2003.01.09 0 0 695
Alut lehet kromozni, asszem regebben be is szurtam ide par kromozo cimet. Amugy meg ha akrilan lakkal lefujod, akkor is megorzi a fenyet.
(Amugy hamar elmattul)

gabor

Előzmény: kustib (694)
kustib Creative Commons License 2003.01.09 0 0 694
Hi!

Tudjátok, mondtam, hogy a kormányomon minden polír lesz... csak ugye annak úgy is kéne maradnia... szal gondolom kéne rá valami faja lakk, esetleg króm... csak nem tom, lehet-e az alumíniumot krómozni? Ha valakinek vannak ilyen témában tapasztalatai, please ossza meg velem!!!

Üdv: TiB

krics Creative Commons License 2003.01.08 0 0 693
Pedig en is kinnt voltam:)
Előzmény: Gtuning23 (684)
kettőötegy Creative Commons License 2003.01.08 0 0 692
Bocseszka, a löketre gondoltam:-)))
Előzmény: kettőötegy (690)
kustib Creative Commons License 2003.01.08 0 0 691
2,5 mm-t beveszel... nagyobb nyomaték, és még a motor is hamarabb robban fel alattad... :)))))

TiB

kettőötegy Creative Commons License 2003.01.07 0 0 690
BÚÉK! Utólag is minden lelkes MZ-snek:-P

Csak azért pötyögök, hogy ebben a nagy hóesésben legalább a Jawa topicot beelőzzük! Szépen olvasgatom a hozzászólásokat és az utóbbi időben igen csak felpörgött a számláló.
(Tudomásom szerint a GPZ 500R valamilyen vám vagy xy megfontolásból készült speciálisan az osztrák piacra, nagy valószínűséggel rövidebb furata (60 x 52,5 helyett 60 x 44,2), mint a 600-nak és kb. 70LE-s lehet. Egyébként totál GPZ600-as.)

ambruzsg Creative Commons License 2003.01.07 0 0 689
Az milyen az a GPZ500R?
A 600R-hez, vagy az 500S-hez van kozelebb?

gabor

Előzmény: gunner1 (687)
gunner1 Creative Commons License 2003.01.07 0 0 688
Akkor jó.
Még annyit is érdemes csinálni, hogy ha már 95-ös benzin a legrosszabb, akkor vagy 2,5 mm -tert leszedni a hengerfejből, és akkor nagyobb lesz a nyomaték.Meg a teljesítmény.
És jó olajat neki, ha van, olyan ami kevésbé füstöl, és kevésbé kokszolja a gyertyát.
Valamilyen félszintetikus.De mindenképpen zveitakt (kétütemű)olaj.
A gyári keverék igen hitvány.
Előzmény: smally (661)
gunner1 Creative Commons License 2003.01.07 0 0 687
Szasz.
GPZ 500 R, négy henger, tizenhat szelep, vízhűtés, osztrák belpiaci darab, ami éppen lehetne jobb is, mert ugyanez 600-as ban már sokkal nagyobb darabszámban készült.
De hát éppen el lehet vele brekegni ide-oda.
Nagy idom, kawazöld, fehér-kék színű.

Imádom.

Ez a legjobb, amit nadrágban lehet csinálni, a motorozás.

Előzmény: smally (660)
ambruzsg Creative Commons License 2003.01.07 0 0 686
En megkergettem a kisebbik gepet!
(TS 125)

Jo volt!
:)))
Csak kene valami jobb elso gumi, mert az nem sokat jelentett, hogy merre forditom a kormanyt.

gabor

Előzmény: Gtuning23 (684)
SzaboPal Creative Commons License 2003.01.07 0 0 685
Köszi mindenkinek a WD40-es és a telóbuherálós válaszokat. Mindent el fogok követni a cél érdekében, remélem, mire javul az idő, már nyeregben érezhetem magamat...
Előzmény: Advantech (675)
Gtuning23 Creative Commons License 2003.01.07 0 0 684
Motorosok nálunk leesett a hó vegyétek fel a pufajkát,meg a bakancsot és irány ki a hóba. Nagyon finopmat lehet ilyenkor motorozni. Ma mentem 20 km-t a városban. de nem találkoztam egyikötökkel sem. MZ 250
kustib Creative Commons License 2003.01.07 0 0 683
Pesten van, egy utcában kettő!

Zichy Jenő 34., a másiknál kevesebb a házszám, de az nem is olyan jó! A 34-ben több a gyári cucc, van pl. olyan kuriózum is, mint Favorit lánc!!!

Üdv: TiB

tarzantalpa Creative Commons License 2003.01.07 0 0 682
Fiúk ill. Lányok

Valaki tud nekem mondani Budán Mz alkatrész boltot?

Kösz

Advantech Creative Commons License 2003.01.07 0 0 681
WD40-nel kapcsolatban egy megjegyzés: kenésre ne használd, mert arra nem jó!! Pl. a láncodat ne kend vele, mert olyan híg, hogy egy hét alatt elpárolog! Viszont olyanra tök jó, hogy a szerszámaidat kicsit megkened vele, és nem fognak rozsdásodni! :O

Val'szeg felreertheto voltam, de en a lanckenesre nem is gondoltam (miota nem motorozom, gyorsan felejtek:o) ). Oda tenyleg nem jo.

A.

Előzmény: kustib (678)
Advantech Creative Commons License 2003.01.07 0 0 680
De csak akkor van értelme, ha a fényes becsúszó száron mincs kopás, különben a szimering nem tömít rendesen.

Ez persze ugyanigy igaz az elso teleszkopokra is (az uj szimmering javit rajta, de a rossz csuszofelulet gyorsan tonkreteszi a tomitoajkakat es ujra szivarogni fog).

A.

Előzmény: Trike (676)
Szlovy Creative Commons License 2003.01.07 0 0 679
kistib!
A próbalámpát elektronikus gyujtásnál nem a jeladóra kell kötni, hanem a gyujtótrafó 1-es pontjára. Én elektronikus gyujtásnál nem használok próbalámpát, hanem a gyertyapipába beleteszem a gyertyát és testhez érintem. A szikra pattanását jól lehet hallani igy elég csak az indikátorórát nézni.
Előzmény: kustib (670)
kustib Creative Commons License 2003.01.07 0 0 678
WD40-nel kapcsolatban egy megjegyzés: kenésre ne használd, mert arra nem jó!! Pl. a láncodat ne kend vele, mert olyan híg, hogy egy hét alatt elpárolog! Viszont olyanra tök jó, hogy a szerszámaidat kicsit megkened vele, és nem fognak rozsdásodni! :O

TiB

ambruzsg Creative Commons License 2003.01.06 0 0 677
Hatso telo szetszedo kulcsot colos csobol gyonyoruen ki lehet alakitani. furesszel kivagod a felesleget, es mar kesz is egy negy olyan kis bigyoval rendelekezo ize. :)))
Szoval ertitek. :))

gabor

Előzmény: Advantech (675)
Trike Creative Commons License 2003.01.06 0 0 676
Hátsó telót én is újítottam már fel. Azt a "csavart" kell kitekerni, de nem elég csak a tisztítás és feltöltés, hanem szimeringet is cserélni kell benne (a "csavarban" van), ha jól emléxem 10-es a belső mérete és 7 a magassága, külső átmérő nem jut eszembe, de szabványos és csapágyboltban kapható (minta után:)). De csak akkor van értelme, ha a fényes becsúszó száron mincs kopás, különben a szimering nem tömít rendesen.
Előzmény: SzaboPal (674)
Advantech Creative Commons License 2003.01.06 0 0 675
WD40: altalanos csodaszer:o). Mindenre jo, csavarlazitonak, kenoanyagnak, villamos kontaktus tisztitonak, vagy inkabb oxidmentesitonek, megovonak. Autosboltban kaphato, haromfele meretu flakonban. En pl az autom zarjat fujtam be vele, nagyon jot tett neki, meg a hatsolampabura csatlakozoit, azota nem szarakodik (bizonytalan volt a testeles - valszeg a para miatt oxidalodtak az erintkezok). Meg a villamos csatlakozasokat fujtam be vele, takaritas utan. Szoval univerzalis, szereleshez nelkulozhetetlen (amig nem volt, en sem gondoltam, hogy ilyen hasznos:o) ).
Hatso telo: nem javallott a szetszereles (konyvek szerint). En szedtem mar szed, de nem "eles" rendszert, feltoltve, osszerakva egesz jol mukodott. Ahol a dugattyurud kijon a telobol, van ket ives bemelyedes, ehhez kell valami celszeszamot fabrikalni, hogy ki tudd csavarni a dugot (valszeg erre gondoltal te is, lehet erobol is csinalni - csavarhuzo+kalapacs, de ezt nagyon barbarnak tartom).

Egyebkent meg boldog uj evet Nektek!

A.

Előzmény: SzaboPal (674)
SzaboPal Creative Commons License 2003.01.06 0 0 674
Bárcsak már a "zsupsz"-nál járnék! Egyébként a hátsó teló belsejébe hogy lehet olaja cserélni? Az amit olyan csavaros valaminek látok az az?
(Ezt jól megmondtam... :)))

Meg mi is az a WD40? Az is valamiféle csavarlazító-féleség?

Előzmény: Rrobi (673)
Rrobi Creative Commons License 2003.01.06 0 0 673
A hátsó telóhoz, meg annyit hogy fejjel lefelé állítva és jófajta csavarlazító-rozsdaoldó spray-vel befújni (hogy álljon egy kis mennyiség az öntvény kar karimájában), állni hagyni, néha finoman megütögetni hogy lazuljon, aztán valami erőfogóval megfogni és zsupsz!
Utánna meg tisztítás, zsírzás...
Előzmény: Rrobi (672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!