gy69: korábban írtad, hogy a fékfelújítás 60e. Szeretném megtudni, hogy ebben mi van benne. Dugattyút, fémfékcsövet is cseréltek, vagy csak a gumigyűrűket?
faternak van egy 2nd generációs fehér gépe (200D) kb 11 éve, azt szoktam hajtani én is. Nekem van egy 1st gen kék 220sb típusidegen motorral a garázsban felujítás alatt (sajnos 1-2 eve tart mar :(( ). Van egy masik 1gen kasztni lakatolva tető alatt, de totál szétszedve (220 benzines) mar vagy 20 éve.
Egy másikat pedig szétszedtünk alkatrésznek :)). Bárki bármit is mond ez a legkirályabb autó!! (Csak jobban gyorsulna).
Visszaolvastam a topikot ahol "bemutattad" az autódat. A gyári szerszámkészletet meg a dokumentációkat azért megnézném :)
Köszi hogy válaszoltál. Igen azt tudom, hogy a tobbi alkatresz az aranylag megfizetheto. Bar az elso gyari doblemez is kb 150 ezer korul mozog, de a hozza valo lengescsillapitot tarto lemez csak 16-20 ezerbe kerul. Az legalabb bika anyagbol van.
Szia. bocs a késői reakció miatt, de lábam törtem.
Érdelklődtem, semmi jó. Senki nem tud a létezéséről.Gyári komplett hátsó sárvédő 120-140 e Ft. állítólag kintről lehet hozatni hibátlan bontottat 30-40e körül.Más alkatrész beszerzése úgy néz ki megoldott "megfizethető áron".
Az ülésről jut eszembe szerintetek meg lehet valahogyan határozni, hogy egy adott ülés mibe/melyik szériába való pontosan? Van vagy 3 garnitúra ülésem, de mindegyik másfajta, összepárosítani, hogy ne legyenek kiülve, szinte lehetetlen...
Nem tudom mennyire szoktátok olvasni a másik mb topic-ot, ezért bátorkodom itt is megemlíteni, hogy a mercedes-benz klubbunk találkozót szervez Gyulán.
Amennyiben érdekel valakit, megnézheti a programokat a ww.mb-cars.hu oldalon, vagy az index-es topic-ban (bár szerintem ott már eléggé elsüllyedt) és mélezhet a candle@mb-cars.hu mélre
Hali, már lassan kezdtem elfelejteni ezt a topicot (azt hittem meghalt...), aztán most megint megtaláltam :))
czb04 -nek (meg mindenki másnak akit érint) ha még aktuális, mivel még áprilisban kért olyan boltot, ahol 115-höz árulnak szélvédőgumit ill ajtókba gumit:
Szentendrén van egy Merci bontó, sokféle utángyártott alkatrészt árulnak, szélvédőgumi biztosan kapható, mert nemrég én is ezt kerestem náluk...
A címet pontosan nem tudom, de itt van a tel számuk:06-26-315-524
És nagyon rajongok az állólámpásért! Amint lesz rá racionális lehetőségem, vagy racionális indokom :) , akkor .... ! :)
Az egy milla sok akkor, ha nem olyan vészes! Lakat-fény, ha tényleg csak az ívek, stb., szerkezeti részek nem, akkor 300e -ből ki kell jönnie. Egy főtengely-szimmering meg nem a világ. Vagy igen? Vagy van még más baja is?
Digitális sajna nincs.De fontolgatom a felújítás javítások stb dokumentálását.Számolva kltségeket.Valaki mondta h. autó ár +1 milla nem akartam elhinni de valósnak tűnik, pedig az autó jó ( de nem tökéletes ). a végére pedig éri majd a felét. Ha az ember körülnéz külhonban rájön h. a használható klasszikusok ( merci, citroen ds,volvo amazon stb, de még a porsche is ) olcsóbb mint itt.
Beragasztva? Eléggé érdekes, talán sziloplaszt? Azért ez tényleg nem egyszerű lehet, gondolom beázott, de még az is lehet, hogy a mechanika is rossz. Jobban megnézve a képeket tényleg látszik az egyiken...
Az ablak szerintem könnyen cserélhető lehet, bontott ajtóból pl.
a törés meg olyan dolog, hogy egy ilyen korú kocsinál sokadrangú. Legalább kilakatolták... :)
A szürkét nem ismeri valaki? Másik lapon van, nem a használtautón, kékesszürke, de ott sem tudom eldönteni, hogy mi lehet eredeti...
Meg hirdetnek a traderen egy zöld 300D -t. Mindenféle elektromos kütyüvel, szerintem többségük nem lehetett álólámpásban, de ki tudja? Tényleg, ki tudja?
A fekete állólámpást megnéztem amikor még korábban hirdették, A tetőablak be van ragasztav az autó törve volt és nem gyári a színe. Az elektromos ablak nem gyári, nekem azt tanácsolták nem érdemes belevágni.Az ilyenekből ritkán lehet autót csinálni.
Az autó német nagybácsié volt fotókkal dokumentálva javítási dokumentáció stb megvan, történet megvan, viszonylag karban volt tartva de mostanra fáradt el.Sárvédő ívek hátul, küszöbök taposó lemez, főtengely szimering ko.Hűtőmasszk keret rohadó félben,rugók hátul ülnek stb. minden ami tipikiusnak tűnik előjön.Érdeklődnék h van e valami club szerű ami nem feltétlenül pénztárca függő....
Boldog tulajdonosa lettem egy 3.0-nak! király a szerkezet és ahoz képest h.viszonylag jó állapotban van ( végig egy családban volt, gyári szerszámkészlet szervízkönyv stb ) mire autó lesz belőle rámegy a gatyám. ( egy kis fék felújítás 60 e, egy kis laktos 100e fényező 100 e, ez+az X?) de legalább használható autó. és egy suzuki nem "ellenfél".Ha valaki tud gyári sárvédő íveket küszöböt szívesen venném állítólag a unixos gagyi.
Csak nem emiatt a kocsi miatt érdekel: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Mercedes&hirdeteskod=662987&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1024 ,tudnod kell,hogy a tetőablak manuális és be van ragasztva.:(