Az a helyzet, hogy a kínai vackok nem véletlenül annyival olcsóbbak. Nem féláron, hanem mondjuk 70%-on kéne árulni az utánzatokat, de tényleg megfelelő minőségben. Nekem nyeregnél volt, karbonpálcás, tényleg elég kényelmes speci utánzat, és egyszercsak egy kereszteződésnél egy autós meglökött oldalról. Éppen elemeltem a hátsómat a nyeregről, ami így a combom közé került, és ettől a kicsi lökéstől el is pattant a pálcája. Na ha ez egy esésnél tört volna így el, és mondjuk a combomba áll... Többet ilyen utánzatot nem veszek.
Köszi, hasonló tapasztalatokat olvastam, arra lettem volna kíváncsi, hogy a Gepida +15k-ért is produkál-e ilyeneket, vagy valamivel jobban össze van azért rakva.
te erkölcsök csősze a tagtársaidat miért nem bunkóztad le,ők is sértik a szabályokat:"
"Ma megúsztam egy büntit,Ezek miatt tereltem magam át a tiltott 200 m-re és ott soha nem volt semmi bajom." vagy " Viszont ha valahol úgy érzem, hogy biztonságosabb a szabálytalan, akkor az esetleges bírságra (még soha nem kaptam be) költségként, biztosítási díjként tekintek."
álszent,pökhendi banda, megnézném az orcátok amikor ilyenkor baj ér titeket és a képetekbe vágnák,hogy b+ miért szabálytalankodtál,megérdemled a sorsod,megjegyzem senkit nem jogosít fel arra,hogy a szabálytalankodót el lehet takarítani büntetlenül,na mind1 egy kedvenc topikkal kevesebb és nem én voltam és leszek az utolsó akit legyalultatok
asszonynak landrider sok éve(5-6-7 nem tudom pontosan) van, már az első hónapban szétesett a pedál, adtak másikat ingyen
lehetett fél éves a krómozott kormánya alól kezdett kimászni a rozsda, (ebből nem adtak másikat) le lett cserélve kb egy évesen mert akkor már nagyon csúnya lett(anyám 40+éves kormánya szebb volt)
az ülés kb 3 évet bírt ekkorra szétfoszlott a külső része(apámnak a 12 éves budapesten még a gyári van)
kb 5 évesen lett egy racsni-lánc csere középcsapágy is nyekergett az is lett új és kicseréltem a bowdeneket is mert kezdtek szorulni
most gondolt egyet és letört a hátsó lámpabúra, álló helyben, nem tudom mi lelte
fékbetét markolatgumi is volt cserélve de azt nem tudom mikor
ami fura hogy a festék elég gyorsan kifakult, persze volt napon sokat, de akkor is......
összegészben megérte, mi még valami 35-40 ezer felé vettük
Üdv! Teljesen laikusként a véleményetekre lennék kíváncsi, hogy megér-e a Gepida 15 ezerrel többet.
Vidéken, ahol élek ez a Csepel Landrider 65k-ért kapható, míg ez a Gepida Alboin 100 80k-ért.
Sok rosszat olvastam a Csepelekről, de azt is, hogy ebben a kategóriában a kettő kb. ugyanaz, a Gepidánál is csak a drágább modellek vannak jól összerakva.
Ettől többet nem áldoznék rá, mert csak hobby bringának kellene, heti 1-2 használat rövidebb távra, ritkán 1-1 nagyobb kirándulás esetleg. Használt nem játszik, vidéken vagyok, nem tudok elmenni megnézni, ha az ország másik végében találnék is esetleg szimpatikusat... Bár azt sem tudom, mit kellene rajta néznem egyáltalán:)
Vagy felejtsem el mindkettőt és inkább erre a Neuzerre nevezzek be?
azt meg kell hagyni, hogy a schwalbe defektvédelme kitűnő. fél évente át szoktam nézni a külsőt és rengeteg üvegszilánkot, fémdarabot szedek ki belőle, defekt viszont kb. soha nincs.
Igen, de ha már elkezdted jobbra tolni a testsúlyodat, mert annak a hamis képzetnek a tudatában cselekszel, hogy könnyedén kilépsz a pedálból, akkor onnan nincs visszaút.
Margit-hídnál, kerékpárúton, piros lámpánál megpróbáltam kilépni a pedálból, de a stopli (SPD-SL) darabokra törött, és a maradék beragadt, így finoman, jobbra ledőltem az aszfaltra, kerékpárral együtt.
Ne vegyetek nagyon olcsó, kínai stoplit, Ebayről, mert túl merev, és törik.
megfigyeltem, hogy itt a budapesti elit hegyi szakaszokon a terepjárókban 70-80%-ban hölgyek a sofőrök. és többnyire ugyanúgy 70-el tapossák neki, mint az urak, tehát egyenjogúság van. :)
szilánk bizony volt dögivel, mondjuk én múltkor (mikor találkoztunk) a gát oldalfalon gurulgattam, nagyszerűen tapadt a dh elsőgumi. :D a japán turistáknak tetszett, hogy nem tekerek, csak hopp már fent is vagyok a falon az elektromossal. :)
Ettől a márkától sajnos számomra ez a megszokott az utóbbi években. Mivel egy idő után ki is türemkedett oldalt, inkább más márkákkal próbálkozom. Gondolhatnák, hogy valami simlis úton került a magyar piacra a selejt/hamisítvány, de amazon.com-on is olvastam hasonló panaszokat, és hogy a gyártó szerint "jó ez így".
Ma közelről nézhettem végig egy szerencsés kimenetelű borulást.
Egy országútis srác mögött haladtam úgy 20m-re Békás É-i végén, ahol a Királyok útja cikk-cakkol egyet a Barát-patak előtt.
Egy szemből jövő autó vezetője már az esti programon törhette a fejét, mert olyan szűken vette cakkot, hogy a bringásnak már csak az aszfalt mellett jutott hely és a kaszálatlan, magas fűbe borult. Talán a fűnek köszönhető, hogy nem történt sérülés.
Az autó félreállt, és kiszállt belőle egy max. 50 kilós hölgyemény. Aggódva kérdezte, hogy megsérült-e a biciklis. Megnyugodott (talán), mikor az áldozat indulatosan közölte, hogy nincs baj.
Én meg azt nem értem, hogy mi a fenének egy ilyen apró hölgynek egy ekkora dromedár autó. Egy könnyű városi bringa sokkal inkább való lenne neki. (Lehet minuszolni!)
Olyan gumikon, mint neked (amin még az ácskapocs sem hatol át:-)), el lehet osonni a gát alatt. Én csak párszor vettem igénybe (egyszer rátereltek biztonságiék), de nem győztem kerülgetni az üvegszilánkokat. Nem 23-as virslinek való szakasz.
szerintetek ez mennyire természetes dolog egy 2 hónapja(egyik szett kb 300km a másik kb 50km táv) használt gumin?
hihetetlen mód repedezett, a bütykök tövében is, ami fura hogy ahol a betűk vannak ott meg nem nagyon
azért ez egy közel 4 ezres gumi volt, persze nem felsőkategóriás, de ettől többet várna el az ember......
3-4 bar nyomásal van használva én 130 vagyok, de a gyerekem nincs 70 és az övé iys ilyen repedezett semmi különbség nincs a 2 gumiszett között, a nap nem éri egyiket sem