Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1105

Biztos,hogy tekert  kocsi.Használt vételnél szabály,hogy km től  függetlenül azonnal vez  csere.Azért együtt  érzek  veled,remélem sikerül  jó megoldást találnod.Jard  jól kőrbe  a témát nem kel bedölni  az első ajánlatnak.

Előzmény: fulopzoli (1103)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1104

Igen erre gondoltam pont én is.Viszont ezért miért is kellene motort cserélni? Nagy valszeg  görbültek a szelepek, azokat kel cserélni.Én a helyedben elvinném pl ESS motorhoz Gödre,vagy hasonló jó szerelőmúhelybe.Tized annyiért rendbe teszik mint a márkaszerviz.

Előzmény: fulopzoli (1103)
fulopzoli Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1103

Nincs sok tünet. Tegnap történt. Menet közben figyelmeztető hangjel, motor leáll, motor hiba jel, szerviz jel. Ma reggel szervizbe bevontatták, telefonon mondták, szakadt a vezérműszíj, a vezérmű tengely nem mozdul...

Valószínűleg tekert autó. Az lehet az ok, hogy sok lett a kilométer, már cserélni kellett volna a szíjat?

Előzmény: Ata61 (1102)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1102

Ja, és ennél sokkal többet bír.Biztos ennyi km van benne?A vezérlés csere amúgy  200ez km vagy 10 év ezeknél.

Előzmény: fulopzoli (1100)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1101

Helló! 

Kicsit  bővebben  körbeírnád ezt a vezérlés híbát menet közben?Hogy jelentkezik Mik a tünetek stb.Vezérlés híba  miatt miért kellene motort cserélni,tán kikönyökölt a hajtókar  a blokkon? Szíj szakadás  volt talán?Akkor sem motor cserés,Szelep szokott görbülni,esetleg még himba törés.Ezeket  meg érdemes javitani.Én kerűlném a márkaszervízt.

Előzmény: fulopzoli (1100)
fulopzoli Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1100

Sziasztok. 

Ford C-MAX 2012-es 85kW 1,6 diesel T1DA motorkód, 145000 km, menet közben vezérlés hiba. A szerviz szerint motorcsere. Az autó rendszeresen szervizelt, karbantartott. Ez hogy??? Ennyit bír ez az autó? 

 

 

 

mantec Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1099
Előzmény: zohlihka (1098)
zohlihka Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1098

Vegyük elő légyszi az alábbi témát kicsit, részletesebben a csatolt hozzászólásban, röviden Ford C-MAX 1.8 Duratec HE 125LE gázpedál reakció késés.

 

Jöttek javaslatok, közben külföldi fórumokban is kutakodtam kicsit.

Volt aki az atyaúristent is kicserélte rajta: lambda szonda, TMAP szenzor, MAP/MAF szenzor, fojtószelepen van valami bizbasz szenzor, gázpedál, gyertyák, kábelek, nem hozott eredményt.

Kezdem elkönyvelni, hogy az 1.8 ilyen.

Elvileg amit még találtam "intake manifold" gondolom ez elől a műanyag szívósor lehet, vannak örvénylapátok, bár jobbára az diesel esetében tud brutálisan kinézni, lehet ezek hibájára gyanakodni?

 

kb 1mp lehet a késési idő a pedál lenyomásától számítva.

A fordulat szépen visszaesik, lámpánál alapjárat jó.

Ha megy a klíma mégrosszabb, ugye ott ha kis gázt adsz hagyja bekapcsolva, ha kicsit jobban megpöckölöd elveszi a klímát majd visszadja, szintén más a reakció.

Továbbra is megvan, hogy lámpához gurulva üresben ingázik az alapjárat, 5-10 km/h környékén beáll 800-ra. WTF? Mintha levegőt kapna vagy csak az elektronika szarakodik.

Tudom lehet velem is van baj :), de mondjuk egy dombon dugóban araszolva elég szar ezzel együtt autózni.

 

Ha nincsenek 5letek, és van egy pécsi ember közöttünk akinek szitén 1.8 125 lovas csodája van jelezze kérem. :)

 

Köszi előre is.

Előzmény: zohlihka (1080)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 1097

Nekem is lenne egy kérdésem,hátha képben van valaki.Azt szeretném tudni,hogy ajtónyitáskor(bármelyik)nálam felkapcsolódik az utastérben minden,műszerfalon is és a helyzetjelző lámpák is.Ezek sokáig égve maradnak,ahányszor csak kinyitom valamelyik ajtót akkor is ha nincs gyújtás bekapcsolva.Én ezt egy felesleges rossz megoldásnak tartom(tenni szeretnék ellene)ezért érdekelne,hogy ajtóknál mi és hol vezérli ennek az aktiválását.Gyújtásnál működjön az rendben,azon kívül csak az akkut meríti.

zoolla Creative Commons License 2018.01.21 0 0 1096

Nagyon köszi!

mantec Creative Commons License 2018.01.21 0 0 1095

T zoolla!

"... jó ez ..."
Nem.

Ford C-Max 2.0 TDCi 2012

Motor: UFDB Duratorq
Feltöltési mennyiség: 5,65 liter.
Olajszűrő: 0,27 liter.
Csereperiódus: 20 ekm / 1 év.

Gyártóművi olajkövetelmény: Ford WSS-M2C913-D

olajwebshop.hu,
olajmarket.hu,
mytyres.co.uk,
opieoils.co.uk,
ato24.de,
idealo.de.

Előzmény: zoolla (1090)
Gabesz_77 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 1094

A szűrőt lefogató lemezen is UFI FILTERS felirat olvasható. Akkor ez az optimális, vagy az ajánlott szűrő ebbe a rendszerbe? 

Előzmény: Gabesz_77 (1093)
Gabesz_77 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 1093

Sziasztok! 

Cserélt már valaki otthon közületek 2007-2010 C-maxban gázolajszűrőt? Nézegettem a webshopokban, és többhöz oda volt írva, hogy UFI rendszerekhez. Ezek szerint van többféle rendszerű is? Vagy bármilyen gyártmányú szűrő jó bele? Jelenleg UFI van. Ez mennyire jó szűrő? 

Légtelenítést hogyan csináljátok? Úgy tudom szűrő visszarakás után a tank felöli csövet kell visszarakni, majd a szűrőn keresztül kell átszívatni a gázolajat, amíg meg nem jelenik. Majd másik cső vissza, és motor indítás kissé emelt fordulaton, amíg a bennmaradt levegőt ki nem dolgozza. Erre az átszívatásra megfelehet a szűrő csövébe passzoló orvosi fecskendő? Vagy esetleg nagyobb fecskendő egy darab csővel meghosszabbítva? 

Köszi előre is! 

zohlihka Creative Commons License 2018.01.20 0 0 1092

Srácok, a 2009 cmax kormány kompatibilis lehet a, 2008as Focussal, vagy mas a felfogatas, csatlakozás... Egyéb, köszi. 

zohlihka Creative Commons License 2018.01.20 0 0 1091

Minden normális, hibakód nincs. 

Egy ford szerelő szerint teljesen mas a ket motor es elektronika. 

Igazából az lenne jó teszt ha egy másik ugyanilyent kipróbálnek, de nem tudok ilyet itt a közelben. 

 

Es akkor meg nem is említettem az üresben gurulást, hogy ingazik a fordulat ;)  illetve korábban de arra azt írták normális,focus szintén nem csinal ilyet. 

Előzmény: zoolee10 (1087)
zoolla Creative Commons License 2018.01.19 0 0 1090

Sziasztok! 2012 évj 2000cm3 140le Duratorq  motorba jó ez az olaj? Total Quartz Ineo Long Life 5W30

https://www.olajwebshop.hu/total-quartz-ineo-long-life-5w30-1-l/olajok/szemelygepjarmu-olajok/5w-30-motorolaj/total-p514343.html

Ata61 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 1089

"Ami kifejezetten zavaró az a visszajelző sípolás,"

Ha zavaró a hangjelzés,azt ki lehet kapcsolni bent van a kezelésiben is.Hogy csak halkítani lehet-e azt nem tudom, de lehetséges meg kel nézni ugyanott ahol ki lehet kapcsolni is.

Előzmény: P071 (1088)
P071 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 1088

Köszi szépen :) azóta megbarátkoztam vele...

 

Rakjuk bele szépen a kilométereket, és imádjuk is. Alapvetően nincs vele gond. Kapott előre hátra új fékeket, mert már vason volt a bal hátsó, de eddig nem kellett mást rákölteni és lassan egy éve nálunk van.

 

Ami kifejezetten zavaró az a visszajelző sípolás, ha valamilyen üzenet ugrik fel a kijelzőre (hideg van, nagyon hideg van, alacsony a fékfolyadék, nyitva a csomagtartó etc.), ezt jó lenne ha le lehetne halkítani.


A másik furcsaság, az pedig, hogy ha hideg van kint és indítás után elkezdem felemelni a lábam a fékről, akkor leesik nagyon a fordulat és elkezd dadogni/fulladozni az autó. (indításkor üresbe rakom, és állok a féken, mivel enyhe lejtőn parkolok). Erre még nem igazán jöttem rá miért csinálhatja.

 

Ami még érdekelne, az a fogyasztás/átlag sebesség resetelése, mert jelen pillanatban 11,1l-t ír átlagra és 26km/órát. Amit érdemes tudni, hogy nagyon keveset megyek naponta talán 1.5km oda és 1.5km vissza, hétvégente bevásárlás de akkor sem több a heti út mint 50 km.

 

Köszönöm a segítséget :)

Előzmény: nemenyigy (961)
zoolee10 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 1087

Szia!

 

Én megnézném a hőfokjeladó helyes működését is. Gépre rakva mit mutat? 

Nekem korábban volt egy dízel sharanom. Igaz dízel, de ott is tudott érdekes dolgokat művelni a jeladó nem megfelelő működése.

Előzmény: zohlihka (1080)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1086

Gyertya cserés  ígen.

Előzmény: zohlihka (1085)
zohlihka Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1085

Rendben, köszönöm.

Ma ismét mentem vele picit, most már egyértelmű a gázreakció tűnik az egyetlen különbségnek, a focusé, mintha bowdenes lenne, úgy veszi a lapot, a cmax késik sokat hozzá képest.

A kuplunggal nem foglalkozok, mert az egyterűben tudom hogy nagyobb az útja, pedálok helyezete is más.

 

Gyertya az 100ezernél cserés?

Előzmény: Ata61 (1084)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1084

 Nem kel mindjárt csere,lehet azt takarítani is hátha...

Előzmény: zohlihka (1083)
zohlihka Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1083

Említették még a fojtószelepház esetleges cseréjét, de az kicsit drága dolog találomra. :(

Előzmény: zohlihka (1082)
zohlihka Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1082

És az ebben nyilvánulhat meg?

Próbáltam rákeresni, hogy elektromos gázpedál hibák... stb, de nem találtam használható infót.

Hiba nincs benne, 98000 km körül jár a cmax, ha igaz, külföldi volt, gyertya az most cserés lenne lassan?

Húzni húz, szépen gyorsul, nincs megtorpanás, ezért nem tippeltem eddig ilyen jellegű hibákra.

Előzmény: Ata61 (1081)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1081

Nem más az,hanem a Cmaxal valami kehe  lehet,talán benzinszűrő eltömödés  gyertya,trafó stb.

Előzmény: zohlihka (1080)
zohlihka Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1080

Sziasztok!

 

 

Korábban már írtam róla szerintem, de most van összehasonlítási alap. :)

 

Tavasszal vettem egy CMAX-ot, 2009.11. havi 1.8 Duratec benzin, láncos motor.

A mai napig szenvedek vele, mert hidegen rakoncátlankodik, teljesen máshogy viselkedik a gázpedál, vagy gázadásra az elektronika, olyan mintha védené magát, hogy hidegen annyira ne nyomják neki, mindenesetre ha nem szép óvatosan bánok a pedállal, ugrál mint a bakkecske, melegen nincs ilyen gond.

 

Most vettem az asszonynak egy Focus-t, 2008.04. havi 1.6 Ti-VCT Duratec benzin, szíjas motor.

Ez az első alkalommal olyan volt, mintha évek óta vezetném, teljesen normálisan reagál a gáz, kuplung, nincs az késés mint a cmax esetében.

 

 

Kérdezem én, ennyire más lehet ennek a két kocsinak az elektronikája?

 

Köszi előre is.

Ata61 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1079

Nincs mit.

Előzmény: zoolla (1078)
zoolla Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1078

Köszi!

Ata61 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 1077

Pedig nem hihetetlen.Ahogy írtam előtte 240 ez km/10 év volt,most 200 de ajánlott 180-nál cserélni azért írtam.

Előzmény: zoolla (1076)
zoolla Creative Commons License 2018.01.09 0 0 1076

Tényleg 200ekm nél kell kicserélni a táblázat szerint ?? Hihetetlennek tűnik. Mások hogyan vélekednek?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!