Keresés

Részletes keresés

zizi Creative Commons License 2002.10.11 0 0 446
Vajon hol található meg az önkorm. választáson induló jelöltek listája ? (Nem a polg.m. jelöltekre gondolok.) A www.zuglo.hu gyakorlatilag elérhetetlen.
zuglo_14 Creative Commons License 2002.10.10 0 0 445
Támogatom, mert én meg az Örs felöl nem tudok jönni mert a trolik itt állnak a dugóban
Előzmény: John Howard (409)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.10 0 0 444
John Howard,
- Egressy – Gizella – Mexikói utak: vajúdtak a hegyek és egeret szültek. Tkp. meghagyták az eredeti szélességet csak a burkolatot (és alul a csatornát) cserélték ki. A "sírásók" előtt kiépítették az aszfaltjárdát, meg a kocsibeállókat. Amit leírtál az mindennapos probléma, csúcsidőben araszolnak az autók, a troli megfogja őket. Két troli továbbra is csak szűkösen fér el egymás mellett.

- vasúti töltés: Akkoriban közmunkában végezték a romeltakarítást (amibe itt a töltéshalmozás is beletartozott). Ha valaki nem tudott résztvenni benne, akkor helyettest kellett állítania. A közmunka teljesítéséhez kötötték azt is, hogy megkaphatta-e a teljes jegy-fejadagját.
Rossz nyelvek szerint emberi csontvázakra is lehetne akadni a töltésben.
r_b.

Előzmény: John Howard (441)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.10 0 0 443
alufolia,
:o((( a szitura. Az ilyesmi ellen nincs védelem?
r_b.
Előzmény: alufolia (440)
Gabus Creative Commons License 2002.10.10 0 0 442
Jó reggelt!
Róna utcához:
amíg a kórháznál meg nem csinálták a másik pályát, úgy 300-500 m-ként változott az utca, hol külön ment a két irány, hogy együtt. A másik pálya megépítésére hely mindig is volt, végre-végre, hogy az Egressyn túl is épül. Szerintem még a Kerepesiig is meg lehetne csinálni. A Róna u. jelentősége: sokkal jobb, mint a Nagy L., jobb a burkolat, kevesebb a lámpa, osztottpályás az út = konfliktusmentesebb közlekedés. Mi kell még? mindig arra megyek az Örs felé.

Én úgy tudom, egy út kezelése akkor fővárosi (és nem kerületi), ha azon tömegközlekedés van.

John Howard Creative Commons License 2002.10.09 0 0 441
A "ceglédi vasúti" átkelési lehetőségekhez:
A nyáron építetták át az Egressy utat, a Gizella út és a Mexikói út között. Az általam addig ismert tervek szerint az útpályát 2x2 sávosra építették volna, és a felemelt vasút már akkoriban (1947-48) alatti osztottpályaás út lehetőségét is megépítették volna. Valahol "olcsósodott" a terv, és csak új aszfatlra futotta, a keresztmetszet maradt a régi. Kár. Sőt, nagy hiba. Nem beszélve a trolimegálló elhelyezkedéséről a Hungária körútnál: kifelé a megállóban álló troli miatt nem haladhat a forgalom, és így beszorulnak az autók a Hungária-kereszteződésbe, mert kikerülni sem tudják a szembejövő, piros lámpánál várakozók miatt. És ott is van, pont szemben megálló, ott meg "troli-műszakilag" is eléggé szoaré a helyzet (mondom ezt úgy is, mint "hétvégi" trolisofőr...)
Az Ajtósi-Korong átvezetést, azt hiszem, elfelejthetjük. Ma már nincs meg a lehetőség erre az útvonalra kijjebb sem, pedig ez tényleg kijelölt út volt már a XIX. század végén is.
(A Gerő-féle "sittfeltöltést" nem tudtam - márminthogy a háburús romokon áll a vasúti töltés -, köszönet az adalékért...

Erzsébet királyné útja:
Képeim nincsenek róla, de valami dereng haloványan emlékeimben az átépítés (1972-73?) körülről: az út teljesen fel van túrva, csak a villamos közlekedik rajta, az is "repülővágányon", úgy néz ki az egész, mint egy vidéki földút...

alufolia Creative Commons License 2002.10.09 0 0 440
Kedves Labor,napsüti és többiek!
A szomszédban egy 2 gyermekes anyuka lakik a nagymamával, őslakósok. Az uj lakó ki akarja őket turni, ezért a legdurvább támadásokat intézi ellenük. Nem részletezem, csak annyit, hogy pl. 8db. gyümölcsfát vágott ki az udvaron! Szegény asszony sehonnan nem kap segitséget. A polg.mest.asszony szabadságát töltötte, de 2 hónap mulva bejutott hozzá. Segitséget kért, hogy legalább egy szemlére jöjjenek ki, de mikor már eleget panaszkodott, bejött a titkárnő és "telefonhoz" hivták a mi Zsuzsánkat. Ezzel vége lett a félfogadásnak teljesen eredménytelenül. (Ugye azért van félfogadási idő, hogy akkor nem kereshetik telefonon! Akkor velem foglalkozzon! Azért vártam Rá 2 hónapot!)
De nem foglalkozott vele a jegyző sem, az Igazgatási Osztály vezetője sem, akit szintén Kardosnak hivnak!
Szóval olvastam én más kerület honlapján, hogy a polg.mester kötelessége a lakók életének és birtokának óvása! Nem hogy hagyni a gyümölcsfákat kiirtani, de a hangoskodást is meg kell szüntetni, mert az is birtokháboritás! Hát ez távol áll ettől az asszonyságtól! Szerintem még a régi pártállami stilusban bánik a polgárjaival.
Azonkivül valóban kár, hogy lakótelepet épitenek a Rákospatak partján! Szerintem a patak egyedülálló lehetőséget ad egy gyönyörü sétány és park létesitéséhez. Fantázia kellene hozzá, de ugy
látom itt a pénz döntött. Pedig ezen a részen is minimális a tömegközlekedés szinvonala!!!
tündérlala Creative Commons License 2002.10.09 0 0 439
Na, azt hittem, hogy csak nekem megdöbbentő, hogy a nőszemély mindig címlapon hozatja dölyfös, arrogáns szövegeit, amelyekben gyakorlatilag mindig lesöpri az állampolgárok véleményét.
Tiszta antireklám szegénynek a Zuglói Lapok címrovata ("A Polgármester válaszol").
Nincs szegény mellett senki, aki felhívná erre a figyelmét???
A szavazással dettó ugyanúgy vagyok, mint te.
Elkeserítő.

lala

Előzmény: zizi (412)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 438
Lokator,
azok, akik nem ismerik a kereszteződést, éjszaka továbbra is nagy svunggal belefúrták volna magukat a nem folytatódó két sáv helyett a gazosba. :o)

OFF:
Labornak üzenet az általa nyitott bankbetét firtató topikban.
r_b.

Előzmény: Lokator (437)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 437
:-o ezt most nem értem.
Ugye az az alapgond, hogy sok volt a karambol. Kitesznek egy lámpát, kevesebb lesz a karambol. Attól hogy lámpa van még maradhatott volna a kétirányú útszakasz.
Előzmény: r_bendegúz (436)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 436
Lokator,
mert számosan akadtak, akik az Egressy kereszteződést a Mogyoródi felé elhagyva egyenesen folytatni akarták az útjukat. De ott nem volt! :o) (eddig, most gőzerővel épül)
r_b.
Előzmény: Lokator (429)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 435
az van mindjárt kész. :-)))

off
OK
/off

Előzmény: Labor (434)
Labor Creative Commons License 2002.10.09 0 0 434
Úgy értem, hogy tovább, a Mogyoródiig. Bár este volt, nem is nagyon figyeltem, azért kérdezem.

off
cigi?
on

Előzmény: Lokator (431)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 433
Labor,
azt az Uzsoki kórház új épülete és az odáig meghosszabbított trolivonal miatt rázták gatyába.
r_b.
Előzmény: Labor (430)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 432
arra is, de ott még tudok 1-2 okot, úgy mint: rendes járda az új kórházi szárnyhoz, troli az Erzsébetig, parkolóhelyek kialakítása, stb.
Előzmény: Labor (430)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 431
elkezdték? mingyá kész... :-))))
Előzmény: Labor (428)
Labor Creative Commons License 2002.10.09 0 0 430
Lokator szerintem a Thököly-Erzsébet közötti szakaszra gondolt...
Előzmény: r_bendegúz (426)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 429
A lámpák felszerelése önmagában kevés a megoldáshoz
Miért? (nem kötözködni akarok, tényleg nem értem)
Előzmény: r_bendegúz (426)
Labor Creative Commons License 2002.10.09 0 0 428
Jártam arra, mintha elkezdték volna. Vagy csak érzéki csalódás?
Előzmény: r_bendegúz (426)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 427
Lokator,
adalék az Erzsébet királyné útjához: a hatvanas években pár évig árkok húzódtak rajta a sínek helyett, mivel a villamos pályáját újították fel. Utána aszfaltozták le. Akkoriban az a reményt keltő pletyka járta, hogy a kisföldalatti útvonalát meghosszabbítják ezen a nyomvonalon és kiviszik egészen Újpalotáig.

John Howard,
ha van erről képed vagy infód, oszd meg velünk.
r_b.

r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 426
Lokator,
csak egy érv van, de az nyomós: az Egressy út és Róna utca kereszteződése jó eséllyel pályázhat a "kerületünkben a legtöbb csatt itt történt" díjra. A lámpák felszerelése önmagában kevés a megoldáshoz, ha azt a második útpályaszakaszt, ami az Egressy és a Mogyoródi között eddig nem volt, egyúttal ki nem építik.
Persze erről sem tudom, hogy ez Bp. felségterülete-e vagy Zuglóé?
r_b.
Előzmény: Lokator (425)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 425
Ezt nem tudtam, akkor ezért osztott pályás a Korong utca.
Ha Korong utcában nem is csinálnának ilyet (ld. ott lakók nyugalma), azért ugyanezt az Erzsébet kir-né útnál és a kisföldalatti végállomásnál megcsinálhatnák. Ott már most is nagy a forgalom, nem lenne óriási növekedés. Pláne ha egyszerre mindkét helyen meglenne, akkor még jobban szétoszlana.
No mindegy, úgysem lesz az egészbôl semmi a következô kb. 25 évben. :-(((

Tényleg, mondjatok már 2 jó érvet, hogy miért kellett a Róna utcát megcsinálni. Néha járok/jártam arra a reggeli és esti csúcsban is, de a Kerepesi-Fogarasi szakaszt kivéve nem láttam dugót. Én nem tudok valamirôl?
Nem baj persze, hogy most jó az út, csak azt gondolom jobb helye is lett volna a pénznek.

L.

Előzmény: r_bendegúz (423)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 424
Gabus,
"Jó lenne a földalatti végállomáson egy rendes P+R parkoló, a jelenleginek a háromszorosa is megtelne."
- bizony-bizony. Az ilyen gyakorlatias ötletek hiányoznak a körzeti jelöltek programjaiból.

All,
tegnap hiányoltátok a jelöltek programprospektusait. Tegnap meg is találtam az idei elsőt a postaládában. Tartalma: a jelölt fotográfiája (az egyik felén), a jelölt oskolai végzettsége, eddigi bizottsági tagsága, meg hogy számos embernek segített, bár nem őt választották meg a körzetben az előző ciklusra, végül kb. négy vérszegény általánosság mint programpont, ami bármelyik kerületre ugyanígy ráhúzható (a másik felén).
Ez nem elég ahhoz, hogy a szimpátiámat elnyerje.
r_b.

Előzmény: Gabus (416)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 423
Lokator,
az a bizonyos Korong utca széles átjáró, amiről álmodozol létezett is a II. vh. előtt. Akkor nem volt töltés, szintben futott a vasút és széles, sorompós kereszteződések vezettek át rajta. Ilyen volt a Korong utcai is. Az eredeti városépítészeti elképzelések úgy szóltak, hogy az Ajtósi Dürer sor és a Korong utca a Thököly utat tehermentesítette volna, ahogy most helyesen meg is állapítottad. A háború után viszont probléma volt a rengeteg sitt elhelyezése és a romeltakarításnak azt az akkor hatékony, azóta viszont gátló tényezővé vált módját találta ki Gerő Ernő, hogy épüljön a romokból vasúti töltés.

Biztos, hogy a topiktársak között nincs Korong utcai, különben már felhördült volna a javaslatodra. ;o)) (Reális esélye még hosszú ideig nincs a megvalósításának, mert kórház és iskolák vannak az útvonalon, továbbá egy vasúti felüljáró létesítése egy vagyonba kerülne a MÁV-nak.)
r_b.

Előzmény: Lokator (413)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 422
zizi,
mindkét meglátásod osztom.
r_b.
Előzmény: zizi (412)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 421
John Howard,
"mintha minden Újpalotai/Rákospalotai itt, ezen e szűk, lakótelepi úton (HÉV-kijárattal súlyosbítva) akarna Rákoskeresztúr (stb.) felé áthaladni"
- sokan próbálnak arra kijjebb egérutat nyerni, ahelyett, hogy az Örs vezér terén verekednék keresztül magukat. Rákosborzasztón túl, Bp. határán kívül ugyanis létesült egy új lakópark, aminek a lakói természetesen autóval járnak (általában családonként kettõvel).
r_b.
Előzmény: John Howard (409)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 420
bokor,
"tankönyvtámogatás: minden zuglói iskolás 375 forintot kapott az idén az önkormányzattól"
- ezzel az álságos egyenlősdivel tele van a hóbakancsom. Miért jár annak, aki nincs rászorulva, viszont miért nem jár több annak, akinek lapos a tárcája?
r_b.
Előzmény: bokor (408)
r_bendegúz Creative Commons License 2002.10.09 0 0 419
Tündérlaláék kálváriájáról topic is szól: "102 éves szép házunkat szétverik, help" címmel.
r_b.
Előzmény: tündérlala (407)
Lokator Creative Commons License 2002.10.09 0 0 418
De ha nem ua. a párt, akkor is kopoghatna a fôpolgármesterhez. Így meg persze pláne
Előzmény: Gabus (415)
Labor Creative Commons License 2002.10.09 0 0 417
Meg akkor már másik irányba is lehetne több átjáró. Mert most ugye van a Hungária, meg a Szegedi út, ahol fél óráig is zárva a sorompó, a legközelebbi meg istentudja hol.

Komolyan mondom bezárva érzem magam sokszor, és tehetetlennek.

Előzmény: Lokator (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!