Pont ez a lényeg hogy első osztályú kocsi nélkül közlekedik,akkor miért kell azt irni hogy "Minden hely foglalt",mint irtam a 917-nél rendesen fel volt tüntetve "Első osztályú kocsi nem közlekedik"! Ezért nem értem hogy ugye Miskolc felé megy tovább az a szerelvény ott meg már tele van ez a nem létező kocsi! Tudom nem lényeges dolog ez a helyzeten nem javít, csak ez megint az a dolog hogy nem pénzkérdés hanem a normál tájékoztatás hiánya!
Ok.Mondjuk Vépet,Beledet nem venném ide,inkább Nagyszentjánost!Mondjuk még egy lényeges dolgot kihagytál hogy óriási zsufoltságot is kaptunk péntek illetve vasárnapi napokra! :)Egyébként igazán IC vonatnak akkor lehetne nevezni ha csak Győrben;Tatabányán;Kelenföldön állna meg,de igazán már nincs jelentősége a vonatelnevezéseknek,erre legjobb példa az Avala EC ami Kelebia-Keleti között személyvonati megállással közlekedik!
Az az errefelé az gondolom Szent Szombathelyt jelenti.Azért a plusz két megállásért cserébe megszűnt a stokkozás Csornán.Úgyhogy Szombathely egy rohadt szót ne szóljon.Majd akkor nyavajogj,ha a vonatod megáll Vép,Beled,Ács,Bicske stb állomáson is.Bocs az off-ért.
samyadler: miért nem lehet minden vonatot a Tiszaujvaros-Nyekladhaza helyett Tiszaujvaros-Miskolcig felvinni?
Mindent lehet, csak következményei vannak :)
1. Nem elég egy szerelvény hozzá ==> plusz költség.
2. Miskolc felé van csatlakozás, bár az utasoknak a nagyobb része erről a vonalról nem Miskolcra utazik (mert annyi busz van arrafelé, hogy semmi értelme vonattal bemenni Miskolcnak a város szélére...)
Alakul a dolog amit én anno már itt megirtam az IC vonatok lebutitásával kapcsolatban,hogy szép lassan sorban jönnek majd az ötletek hogy itt is ott is álljon meg,és az lessz majd mint erre felé hogy "IC vonat gyorsvonati megállással"!
Ilyen apró részletek nem ragadták meg a figyelmem.
Van benne hiba amolyan álom kategória.
Én a közvetlen Salgótarján-Miskolc meg Salgótarján-Debrecen közvetlen átszállásmentes viszonylatot indítottam volna be akkor lett volna átutazó Kisterenye meg Kál nem igazi központok...
alépítményi munkák zajlanak, valamint a vízelvezető csatornák, kábelek, útátjárók, Bodrogolaszi rendezése. A Tolcsva patak vadonat új hídja Ol-T állomáson, bakon várja a helyére mozditást. A pálya visszaépítése Sárospatak felől történik, ott a Nohab a dozátoros szerelvénnyel és itt állítják össze (többnyire "kézi" erővel) a sínmezőket. Eléggé ráérősen, naponta ha 5-öt ha kivisznek már sokat mondok, (szemre olyan 150m max/db)... ilyen sebességgel haladnak, vasárnap nincs munka. szóval nem sietik el a dolgot.
Kis magyar valóság, avagy a papír és a MÁV - Mai szösszenet a Keletiben: az 520-as sebes eredeti szerelvényén az ajtók nem zárhatók, szerelvénycsere. Indulásról semmi hír, végül 93 perc késéssel elindul. Utastájékoztatás lényegében nincs. Én az IC-vel lejöttem Miskolcig, leszállva látom, hogy a Miskolc-Szerencs (vp S.újhely) szerelvénye mellettünk áll gép nélkül, mondom király, legalább nem kell várnom és rendesen hazaérek. Az önálló leközlekedtetés azért is indokolt, mert Szerencstől visszafelé legalább nem kell a késő szerelvényre várni. Korán örültem. Kapjuk a vonatszámot (11520), indulásra készen, aztán a Startosoknak feltűnik, hogy ez a menetvonal Miskolc-Szerencs között végig haladós, de ugye a megállókban illene letenni az utasokat. Jön a tanácskozás a vonatirányítók és a forgalom között, hogy most mi legyen? Másik vonatszám? 15 perc telefonálás után kapjuk a hírt: marad 11520, de a menetrendjétől eltérően az utasok le- és felszállása céljából minden állomáson megállunk, jön is róla az írásbeli. Adatok bepötyögve, 20 perc késéssel elindul az elcseszett vonat elvert mentesítője. Nem célom senkit sem hibáztatni, de óriási fejetlenség, idióta megoldások, amelyek miatt csak az utas szív....
A vonalon hétfőn egy Keleti-Bódvaszilas viszonylatú különvonat fog közlekedni. Tervezett menetrendje: 10:55-kor indul a Keletiből; Miskolcra érkezik 13:00-kor, indul 13:20-kor; Bódvaszilasra érkezik 15:04. Miskolcon gépcsere, valószínűleg Csörgőre. :)
Teljesen igazad van természetesen az iskolaidőre gondoltam! A cseh erôsitéshez egy kis fimomitás az már a 922-925-vel is közlekedik szombatonként!Más igazából a 513 elejére kellene legalább egy kocsi vasárnaponként ami Szombathekyig közlekedne!