Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.25 0 0 22733

Annyira nem ,hogy ahogy a videómban is láthatod és mondtam is, be is kötötték Szemeretelepre, sőt LED-es fénysorompót szereltek fel oda is, ahol előtte nem volt. 

 

És igen hivatalosan csak szünetel, az ATCO telepig 10-11 évvel ezelőttig volt is kiszolgálás és használták is, addig mai napig járható. Ha egyszer felújítják az 50-es villamost kérdés kiveszik-e az átszelést, de ugye a már fizikailag sem létező és egyik odlalról sem járható vágány keresztjét se vették ki Hízlalónál, pedig ott már biztos nem fog vonat járni, mindkét irányból hiányzik a pálya és be is épült a helye.

 

Soroksár felől fizikailag is járhatatlan ,de ott is papíron még létezik, létezik valami szabály rá, hogy pl. katonai célokra meg kell hagyni és elvileg 2 órán belül járhatóvá kell tenni szükségállapot esetén. Hát a Burmán ez esélytelen lenne. De az Ikeához meg az új áruházakhoz vezető utakat is csak ideglenesen engedélyezték azzal ,hogy ha a vasúton újra forgalom lesz, akkor le kell zárni őket, és csak akkor mehet rajta forgalom ha biztosított lesz az átjáró mindenhol.

Előzmény: alkotasu (22732)
alkotasu Creative Commons License 2018.01.25 0 0 22732

Húú, az nagyon jó, ha segítesz ilyenekben. Mert tényleg jó ötlet ez a térkép.

Sokak nevében is köszönet!

 

Ez a forgalom szüneteltetés egy érdekes dolog. Mert a Burma vágányon is szerintem csak a forgalom szünetel, ugyanis amikor a Szemeretelepnél pár éve átépült a csomópont, akkor a vágányt a MÁV nem engedte felbontani.

Előzmény: Törölt nick (22729)
Tshu-hash Creative Commons License 2018.01.24 0 0 22731

2009-ben vettem az elozo automat, arra tisztan emlekszem, hogy azzal mentem Pecsre. Az ev nem volt biztos, de, ha meg abban az evben bezartak, akkor igy nyilvanvalo, hogy 2009 volt.

Előzmény: V43 1279 (22724)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.24 0 0 22730

Szolnokon elveszett vágány:

https://www.youtube.com/watch?v=tbg74Zcmwac

 

 

Pozitívum egy elveszett indóház is, amit felújítottak és a Reptár múzeum kezelésében van gazdája, aki foglalkozik vele és vigyáz rá.

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.24 0 0 22729

Egis az tényleg működik van oda hetente szállítás, a rákosi iparvágányra pedig nemrég is volt kiszolgálás, ami a Tárna utcán túlra megy. Ereco ócskavastelep van ott.

 

Lásd:
http://iho.hu/hir/md-vel-tolattak-a-kobanyai-ereco-ocskavastelepen-180110

 

http://iho.hu/hir/kiszolgalas-az-egis-iparvaganyan-180111

 

Közben kiderült csak admin joggal lehet szerkeszteni, kértem az adminoktól, hogy berajzolhassam az általad is említett hiányzókat.

 

Nincs benne a Gödöllői HÉV-ből kiágazó volt iparvágányok sem amiről videókat is csináltam. Nincs benne a Mátyásföldi Ikarus gyárba vezető vágány, nincs benne a Jókai mór utcán át a katonai telepre vezető, valamint a Lándzsa utcai sem. 

 

Sok bezárt vasútvonal sincs rajta, bár azokon is csak szünetel a forgalom hivatalosan.

Előzmény: alkotasu (22727)
alkotasu Creative Commons License 2018.01.24 0 1 22728

Bárki... aki ért az ilyesmikhez. Én analógnak születtem, és papíron bármit. Még az AutoCad-del is elboldogulok, de ez az inernetes rajzolgatás már meghaladja a képességeimet.

Előzmény: Törölt nick (22726)
alkotasu Creative Commons License 2018.01.24 0 0 22727

És szerintem olyan is fel van tüntetve, ami élő iparvágány. A Rákos-Egis gyógyszergyár vágány tudomásom szerint működik.

Sőt, a Rákos-Téglagyár, valamint az abból kiágazó másik is működőképes. Ugyanis pár éve a Jászberényi út felújításakor azoknak a kapcsolata megmaradt.

Az ÉPTEK vágányt is helyreállíttatták majdnem az angolváltóig, amikor a buszfolyosó épült. Igaz, utána  (majdnem az angolváltótól) meglehetősen elhanyagolt állapotban van a pálya, valószínűleg nem is járható most.

 

Nem látom nyomát a Déli és Kelenföld közötti volt iparvágánynak.

Hiányzik a Marit körút-Ganz iparvágány is, valamint Óbudán a HÉV-ből kiágazó buszesz vágány.

A papírgyári vágány sincs feltüntetve Szentendrén.

Óbudai Téglagyár iparvágányának is csak egy része látszik - villamosvonalként (néhai 5-ös).

 

Mondjuk szép feladat lenne berajzolni az újpesti volt vágányhálózatot.

Pesterzsébet volt HÉV vágányai is jelentősen megváltoztak.

Hármashegyalja-Nyírbéltek sincs rajta.

A bodrogközi kisvasút is hiányos, a tiszaparti (és egyéb szakaszai) nincsenek feltüntetve.

 

Nagyon jó kis térkép, kár hogy a fentiek, megmég egyebek, amiket nem bogarásztam ki (meg nem ismerek) az nincs rajta.

Előzmény: jwkllr (22725)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.24 0 0 22726

Bárki bővítheti főleg kisvasutaknál vannak hiányosságok meg Bp-n belül HÉV iparvágányok. Békéscsaba-Békés között behúztam a kisvasutat pl. meg több BKV-s elveszett sínt is beraktam

Előzmény: jwkllr (22725)
jwkllr Creative Commons License 2018.01.24 0 0 22725

Sok megszűnt vasút nincs feltüntetve.

Előzmény: Tshu-hash (22718)
V43 1279 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22724

2010 környékén már csak gyalog legfeljebb, max Tvg-vel. A 64-es maradékát 2009-es menetrendváltáskor zárták be.

Előzmény: Tshu-hash (22720)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22723

Nemrég tettem ki egy videót a Burmáról is, idén végigsétáltam, először 2012-ben majd 2013-ban és 2014-ben is jártam rajta, még 2014-ben is majdnem végig járható volt a pálya, idén már nagyobb szakaszt nőtt be a susnyás meg a gaz teljesen, úgy, hogy gyalog sem járható, az erdei részek ugye. Sínhiány nem lett több. Az se semmi, hogy a nagykőrösi útnál kiszedték az átjáróból nem csak az STRAIL kockákat, de a síneket is és leaszfaltozták ,de a fénysorompó ottmaradt. 

Előzmény: gmarc (22721)
gmarc Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22722

Van egy másik alkalmazás is, amivel szépen lehet rajzolgatni:

 

umap.openstreetmap.fr 

Előzmény: Tshu-hash (22718)
gmarc Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22721

Sajnos csak lábbal volt meg, 2004-ben. 

Előzmény: Törölt nick (22716)
Tshu-hash Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22720

Nekem volt olyan szerencsem (bar akkor a hatam kozepere sem kivantam :D), hogy utaztam a Burman, raadasul tobbszor is. Sot, a 64-esen is jartam BZ-vel Bataszek-Pecsvarad kozott valamikor 95 tajekan. Csak azert nem mentem vegig, mert Pecsvaradtol buszos potlas volt Pecsig. De aztan ezt a szakaszt is "kiprobaltam" valamikor 2010 kornyeken.

Előzmény: Törölt nick (22716)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22719

Megelőztél. Kis trükkel mobilra is rárakható OsmAnd programra, és akkor menet közben is nézheted, nagy segítség lehet. 

Előzmény: Tshu-hash (22718)
Tshu-hash Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22718
Előzmény: alkotasu (22717)
alkotasu Creative Commons License 2018.01.23 0 1 22717

"elveszett sínek Magyarországon oldal térkép"

 

Ez hol van? Szerintem kéne szólni a moderatúrának, hogy a topikleírásba kerüljön be ez a hivatkozás! Más is biztos szívesen nézegetné - gondolom.

Előzmény: Törölt nick (22698)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22716

Nekem az is kimaradt. Nagy-Burmán jártál vonattal Soroksár-Kispest között? 

Szerencsések még azt is megtehették pár hónapig.  Én azt is csak lábbal tudtam bejárni. 

 

 

Előzmény: gmarc (22715)
gmarc Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22715

Dicséret, természetesen. :) Én utoljára Bz-vel jártam rajta... :( 

Előzmény: Törölt nick (22714)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22714

Ez most dicséret vagy kritika? 

 

A folytatás is hasonlóan fog készülni, ha egyszer eljutunk oda, hogy Kisbértől Veszprémvarsányig is megy.

Előzmény: gmarc (22713)
gmarc Creative Commons License 2018.01.23 0 0 22713

Ez a film olyan, mintha Tar Béla rendezte volna :D 

Előzmény: Törölt nick (22702)
Tshu-hash Creative Commons License 2018.01.22 0 0 22712
Előzmény: Mk48 2024 (22710)
gjovar Creative Commons License 2018.01.21 0 2 22711

 Talán:   Zalapatakalja mh    ???

Előzmény: kamant (22707)
Mk48 2024 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22710

Köszönöm!

Térképet és mi egyebet lehet még találni róla?

Előzmény: Tshu-hash (22709)
Tshu-hash Creative Commons License 2018.01.20 0 1 22709

Kisszallason volt 760mm-es nyomtavu gazdasagi vasut.

Előzmény: Mk48 2024 (22708)
Mk48 2024 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 22708

Sziasztok!

Szép reggelt!

Hátha valaki tud válaszolni. 🤔

A Dunaharasztitól lefelé, Kelebiáig bezárólag, 150es vonal mentén (Kecskeméti kv kivételével) illetve a 151es vonalon fekvő települések bármelyikén , volt e valaha bármilyen kisvasút?

A Kunszentmiklósi téglagyárnak volt kisvasútja?

kamant Creative Commons License 2018.01.19 0 0 22707

Tegnap "találtam". Kicsit meglepődtem. Találós kérdés, hol jártam? :) (Egy biztos, ezen a topikon már nqagyon-nagyon régen.)

 

Baron011 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 22706

Jó pár éve lehetett az már ugyanis amikor rendezték a Corvin csomópontot akkor felszedték a "belső" második vágányt amibe a papírgyáré csatlakozott. Ha jól emlékszem ez 2010-2011 körül volt.

Előzmény: Törölt nick (22691)
Baron011 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 22705

Üdv!

Meg nem erősített információk szerint valaki sokat akart kaszálni a bontással ugyanis sokáig senkinek sem volt útban a vágányhálózat. Furcsának tartom hogy először a síneket vitték el utána fél évvel pedig az aljakat. Minden esetre én is szívesen vennék némi infót,leírást a működéséről. Hát még ha valaki esetleg képekkel is tudna szolgálni.

Előzmény: BTJ (22688)
Palotabarát Creative Commons License 2018.01.17 0 0 22704

Más is írta már, de a Nádastó sajnos eltűnt - legalábbis az állomásépület, de a domborzati viszonyokból még ez-az megmaradt azt hiszem. Egyébként utcanévként mire gondolsz?

 

A Nádastó állomásról készített talán utolsó képek

http://bpxv.blog.hu/2014/05/21/rakospalota-nadasto_hev_allomas_1912_1914_allomasepulet

Előzmény: kihúzóvágány (22680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!