Annyira nem ,hogy ahogy a videómban is láthatod és mondtam is, be is kötötték Szemeretelepre, sőt LED-es fénysorompót szereltek fel oda is, ahol előtte nem volt.
És igen hivatalosan csak szünetel, az ATCO telepig 10-11 évvel ezelőttig volt is kiszolgálás és használták is, addig mai napig járható. Ha egyszer felújítják az 50-es villamost kérdés kiveszik-e az átszelést, de ugye a már fizikailag sem létező és egyik odlalról sem járható vágány keresztjét se vették ki Hízlalónál, pedig ott már biztos nem fog vonat járni, mindkét irányból hiányzik a pálya és be is épült a helye.
Soroksár felől fizikailag is járhatatlan ,de ott is papíron még létezik, létezik valami szabály rá, hogy pl. katonai célokra meg kell hagyni és elvileg 2 órán belül járhatóvá kell tenni szükségállapot esetén. Hát a Burmán ez esélytelen lenne. De az Ikeához meg az új áruházakhoz vezető utakat is csak ideglenesen engedélyezték azzal ,hogy ha a vasúton újra forgalom lesz, akkor le kell zárni őket, és csak akkor mehet rajta forgalom ha biztosított lesz az átjáró mindenhol.
Húú, az nagyon jó, ha segítesz ilyenekben. Mert tényleg jó ötlet ez a térkép.
Sokak nevében is köszönet!
Ez a forgalom szüneteltetés egy érdekes dolog. Mert a Burma vágányon is szerintem csak a forgalom szünetel, ugyanis amikor a Szemeretelepnél pár éve átépült a csomópont, akkor a vágányt a MÁV nem engedte felbontani.
2009-ben vettem az elozo automat, arra tisztan emlekszem, hogy azzal mentem Pecsre. Az ev nem volt biztos, de, ha meg abban az evben bezartak, akkor igy nyilvanvalo, hogy 2009 volt.
Egis az tényleg működik van oda hetente szállítás, a rákosi iparvágányra pedig nemrég is volt kiszolgálás, ami a Tárna utcán túlra megy. Ereco ócskavastelep van ott.
Közben kiderült csak admin joggal lehet szerkeszteni, kértem az adminoktól, hogy berajzolhassam az általad is említett hiányzókat.
Nincs benne a Gödöllői HÉV-ből kiágazó volt iparvágányok sem amiről videókat is csináltam. Nincs benne a Mátyásföldi Ikarus gyárba vezető vágány, nincs benne a Jókai mór utcán át a katonai telepre vezető, valamint a Lándzsa utcai sem.
Sok bezárt vasútvonal sincs rajta, bár azokon is csak szünetel a forgalom hivatalosan.
Bárki... aki ért az ilyesmikhez. Én analógnak születtem, és papíron bármit. Még az AutoCad-del is elboldogulok, de ez az inernetes rajzolgatás már meghaladja a képességeimet.
És szerintem olyan is fel van tüntetve, ami élő iparvágány. A Rákos-Egis gyógyszergyár vágány tudomásom szerint működik.
Sőt, a Rákos-Téglagyár, valamint az abból kiágazó másik is működőképes. Ugyanis pár éve a Jászberényi út felújításakor azoknak a kapcsolata megmaradt.
Az ÉPTEK vágányt is helyreállíttatták majdnem az angolváltóig, amikor a buszfolyosó épült. Igaz, utána (majdnem az angolváltótól) meglehetősen elhanyagolt állapotban van a pálya, valószínűleg nem is járható most.
Nem látom nyomát a Déli és Kelenföld közötti volt iparvágánynak.
Hiányzik a Marit körút-Ganz iparvágány is, valamint Óbudán a HÉV-ből kiágazó buszesz vágány.
A papírgyári vágány sincs feltüntetve Szentendrén.
Óbudai Téglagyár iparvágányának is csak egy része látszik - villamosvonalként (néhai 5-ös).
Mondjuk szép feladat lenne berajzolni az újpesti volt vágányhálózatot.
Pesterzsébet volt HÉV vágányai is jelentősen megváltoztak.
Hármashegyalja-Nyírbéltek sincs rajta.
A bodrogközi kisvasút is hiányos, a tiszaparti (és egyéb szakaszai) nincsenek feltüntetve.
Nagyon jó kis térkép, kár hogy a fentiek, megmég egyebek, amiket nem bogarásztam ki (meg nem ismerek) az nincs rajta.
Bárki bővítheti főleg kisvasutaknál vannak hiányosságok meg Bp-n belül HÉV iparvágányok. Békéscsaba-Békés között behúztam a kisvasutat pl. meg több BKV-s elveszett sínt is beraktam
Nemrég tettem ki egy videót a Burmáról is, idén végigsétáltam, először 2012-ben majd 2013-ban és 2014-ben is jártam rajta, még 2014-ben is majdnem végig járható volt a pálya, idén már nagyobb szakaszt nőtt be a susnyás meg a gaz teljesen, úgy, hogy gyalog sem járható, az erdei részek ugye. Sínhiány nem lett több. Az se semmi, hogy a nagykőrösi útnál kiszedték az átjáróból nem csak az STRAIL kockákat, de a síneket is és leaszfaltozták ,de a fénysorompó ottmaradt.
Nekem volt olyan szerencsem (bar akkor a hatam kozepere sem kivantam :D), hogy utaztam a Burman, raadasul tobbszor is. Sot, a 64-esen is jartam BZ-vel Bataszek-Pecsvarad kozott valamikor 95 tajekan. Csak azert nem mentem vegig, mert Pecsvaradtol buszos potlas volt Pecsig. De aztan ezt a szakaszt is "kiprobaltam" valamikor 2010 kornyeken.
A Dunaharasztitól lefelé, Kelebiáig bezárólag, 150es vonal mentén (Kecskeméti kv kivételével) illetve a 151es vonalon fekvő települések bármelyikén , volt e valaha bármilyen kisvasút?
Jó pár éve lehetett az már ugyanis amikor rendezték a Corvin csomópontot akkor felszedték a "belső" második vágányt amibe a papírgyáré csatlakozott. Ha jól emlékszem ez 2010-2011 körül volt.
Meg nem erősített információk szerint valaki sokat akart kaszálni a bontással ugyanis sokáig senkinek sem volt útban a vágányhálózat. Furcsának tartom hogy először a síneket vitték el utána fél évvel pedig az aljakat. Minden esetre én is szívesen vennék némi infót,leírást a működéséről. Hát még ha valaki esetleg képekkel is tudna szolgálni.
Más is írta már, de a Nádastó sajnos eltűnt - legalábbis az állomásépület, de a domborzati viszonyokból még ez-az megmaradt azt hiszem. Egyébként utcanévként mire gondolsz?