Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Don Quijote Creative Commons License 2010.08.30 0 0 617

Ha tolásra beindult, akkor nem immo gond van, (akkor tologathatod, nem segít). Ilyen felső holtponti jeladó problémája egyik cimborámnak volt régen egy Tipo-val, az tényleg hasonló.
Előzmény: juk-ur (614)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.29 0 0 616
És az irányjelzőket hogy kell kivenni? Egy satuba volt rakva a képen.
Előzmény: fony72 (615)
fony72 Creative Commons License 2010.08.29 0 0 615

Az index és lámpabúra polirozáshoz:

az egyik haverom a múlt héten polirozta fel a Punto lámpabúráját, mert elég matt volt már és karcos. 1000-es vizes csiszoló papírral kell szépen átsimogatni, utána jöhet a paszta. Lehet a 3M-es emlitett is, de ugyanolyan jó, ha nem jobb, amit a rozsdamentes csövek végső felfényezésére használnak (-lunk). Rózsaszín, de a nevét ne kérdezzétek. Persze van belőle más szinben is. Az a lényeg, hogy ne csiszoló, hanem polírozó paszta legyen. Túl ne melegedjen, nem ráfeküdni a gépre, csak lazán! Ő ezzel csinálta, olyan lett mint az új! Na majd egyszer én is időt szakítok rá.

Egyébként a "megvakult" lámpa parabolákat tudjátok hogyan lehet újjá varázsolni? Bexarás! Az unokatesóm vett kb. 2 hónapja egy bakancsnak látszó majdnem autót (Smart). Nem tudta mit is kezdjen a megvakult-besötétült parabolákkal. Aztán külön-külön betekerte 2-3 nagyobb törölközőbe, gondolta ezeknek már úgyis mindegy, jól összekötözte, hogy menet közben le ne másszanak róluk a törölközők, aztán bedobta az automata mosógépébe. Baxxus! Vadi új lámpái lettek.

Azt hittem össze-vissza fo..m magam a röhögéstől.

Mindig tanul újat az ember...

Esetleg ha valaki a fent említett módszerrel porrá zúzatja a lámpáit, akkor ne engem hibáztasson!

juk-ur Creative Commons License 2010.08.29 0 0 614
köszönöm mindenkinek a hozzászólást,a betegágy beindult tolásra. azóta egyből indul-de ki tudja meddig. Félek h. tényleg vmi kulcs fel nem ismerős dolog van ,de nem jelez a sárga kulcs lámpa sem a piros motor lámpa a műszerfalon... és mit csináljak majd,ha végleg le blockk-ol,mivel nincs meg a code card??!! gyári imoobilisert nehéz kiiktatni. vagy nem? más a felső holtponti jeladóra gondol
Kovi74 Creative Commons License 2010.08.29 0 0 613
Ja ja. Én már megcsináltam. A barátom sokat fest bútorokat, és van neki polírozó gépje. Gondoltam jó lehet akkor a lámpákra is. 3M gyártmányú fehér kupakos anyaggal csináltam meg. Arra kell vigyázni, ha nem veszed ki a helyéről, akkor a körülötte levő részt is fel fogod polírozni. Nem igazán lesz szép, mert fényesebb lesz mint a többi helyen. Ha nem veszed ki, le kell ragasztani körülötte. Alacsony fordulaton. Nem szabad, hogy felmelegedjen a műanyag. Az folyamatosan ellenőrizni kell. Mert akkor megolvad és elkenődik a műanyag. Akkor utána már csak a kukába lesz jó. Nekem a fényszórón volt egy lakk réteg, azt én magasnyomású mosóval távolítottam el. Ha az nem szedi le, akkor szerintem finom vízpapír a megoldás. De ahhoz nem tudok segítséget adni.
Előzmény: Lacee83 (610)
fil Creative Commons License 2010.08.29 0 0 612
A polírozás szerintem csak a karcosodáson, mattuláson segít. A sárgulást azt hiszem az UV sugárzás ill. a műanyag anyagában bekövetkezett változás okozza. Azért lehet ,hogy segít valamennyit.
Előzmény: Lacee83 (610)
Kovi74 Creative Commons License 2010.08.29 0 0 611
Nekem ez már az előző autómnál (Dedra) eszembe jutott, és meg is csináltam. Alumíniumból csináltattam meg az ékszíj vezető görgőt. Úgy, hogy bármikor tudjam cserélni ha kell. 4-5 e körül volt hozzá egy vezető görgő. Azt hiszem 2 e körül vettem bele a csapágyat. Az esztergályos munkára már nem emlékszem mennyi volt.
A probléma az alumíniummal volt, bemaródott a szíj a futó felületébe.
És mire elhasználta a csapágyat, az alumínium csapágyház is tönkre ment.
Emlékszem, a kollégám ott röhögött rajtam, hogy nem jutottam előrébb ugyanott vagyok ahol elkezdtem. És, hogy vegyek inkább egy Daewoot.
Szóval a vezetőgörgő anyagát jól meg kell majd választani. Aluminium biztos nem jó.
Előzmény: fony72 (605)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.29 0 0 610
Nekem most a megsárgult irányjelzőimre kellene gyógyír, a linkelt "csináld magad"-ban valami polirozást irtak, na ilyet csinált már valaki?
Előzmény: Don Quijote (609)
Don Quijote Creative Commons License 2010.08.28 0 0 609
hello,
nekem is eppen ilyet csinal most, nalam az immobilizer "felejtette" el a kulcsot valoszinuleg. Az ECU U1600 immobilizer: key faulty hibat ir. meg vilagit a kis motorikon a muszerfalon. (elvileg van valami kulcs ikon aminek szinten vilagitani kellene, de az nalem nem jelez, lehet azt az egot mar elozo tulajok kiszereltek...)

van egy procedura amivel ilyenkor is el tudod inditani, ehhez a kodkartya kell, a leiras meg bent van a gepkonyvben (ha nincs, a gepkonyvet le tudod tolteni fil belinkelte a helyet)

most tervezek menni szervizbe hogy megnezzek meg lehet-e tanitani a kulcsokat ujra.

mas
ezt a kossunk valamit a kijelzore dolgot en is megnezem, allat lenne vmi hasznalhato navi kepet kitenni oda (az enyemben sincs gyari cucc)




Előzmény: juk-ur (602)
fony72 Creative Commons License 2010.08.28 0 0 608

Fil!

Hidd el, jóval olcsóbb! Múltkor vettem egy nagyfordulatú csapágyat kb. 3-4 euró körül volt az ára. Az esztergályos nagyjából 3-5 euró között kipörgeti a cucc darabját és ezek már jópár évet kibírnak majd.

Szerintem megéri.

Ma leadtam neki az első rajzot a laposszíj vezetőjéről (kb 2 hete már cincog), csak csapágyat venni nem volt már időm. A jövő hét elején tudok pontos árat mondani.

Hosszú távon tuti spórolás. Az utángyártott cuccban sincs ám jobb csapágy, mint amit egy jobb csapágykerben megvehetsz. Csak azt ugye Lanciához kapod...

Előzmény: fil (606)
kohi911 Creative Commons License 2010.08.28 0 0 607
Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni, 2002 1.9 jtd lybra melegen nem indul kb 1 hónapban 3-szor napi használatban. Inditózáskor olyan mitha el akarna induni de mégsem, kb 1 perc várakozás után simán indul. A hibatárolóban a vez. tengely-főtengely szinkronizálás hiba van. A szíjat ki kell cserélnem olajfolyás miatt, lehet hogy megoldódik a probléma? Beleolvastam a fórumba és láttam hogy más is bajlódott vez. tengely jeladóval csak ott más volt a tünet. Az a utóban 215000 km van porlasztóhiba szokott ezeken lenni? Mert én szerelő vagyok és Audikon tapasztaltam ilyet, csak az Olasz autókat nem ismerem. Előre is köszi a segítséget!!
fil Creative Commons License 2010.08.28 0 0 606
Na, kíváncsi vagyok, hogy válik be, mennyiből jön ki. Az a sok műanyag sz@r tényleg szívás...
Előzmény: fony72 (605)
fony72 Creative Commons License 2010.08.28 0 0 605

Más. Ma úgy döntöttem, hogy én bizony többet nem fogok feszitő meg vezető görgőket vásárolni. A szíjakat mindig megveszem, a gyári görgők helyett meg esztergáltatok olyat, amikben lesz csapágy fészek saeger (vagy hogy kell ezt irni) karikával biztosítva. Nem fogok én idegeskedni a téves rendelések miatt, meg várni azt, hogy épp akkor melyik külföldi raktárból tudják beszerezni.

Teszek beléjük nagy fordulatú csapágyakat, aztán ha kell, akkor majd csak a csapágy lesz cserélve és kész. Sokkal olcsóbb megoldás lesz ez, mint a gyári vagy utángyártott cuccokért kiadni egy rakás lóvét. Ez is ugyanazt fogja csinálni, csak nem eldobható lesz, hanem újra használható.

Uff!

fony72 Creative Commons License 2010.08.28 0 0 604

Elég fura hiba ez juk-ur. Szervizprogival mit tudtatok kiszedni belőle? Nem adja magát egykönnyen a gép...

Előzmény: juk-ur (602)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.28 0 0 603
Nem nagyon van ötletem, nekem egyszer csinálta h tekert és nem indult (igaz ez benzines)
Amit akkor csináltam az annyi lehetett emlékeim szerint hogy kivettem a kulcsot (talán nem ismerte fel?) és beraktam vissza
Vagy még az aksisarun mozdithattam mert uj akksit raktam bele azelőtt pár nappal.más ötletem akkor nem volt...de ezek után beindult és azóta többet nem csinálta ezt.
Előzmény: juk-ur (602)
juk-ur Creative Commons License 2010.08.28 0 0 602
Help!!! különben alágyújtok...
ami létezik minden gondom volt már vele. 2 napja hoztam el a szerelőtől más dolgok miatt. a
mostani: kb 2-3 hetente csinálta,mostanában meg már 2-3 naponta- nem indul hidegen-teker teker de nem indul. aztán 5-15 perc múlva pöccre./motor vez.egys.elktronikám már volt cserélve/ minhta nem kapna gázolajat. Aztán ma már 4 óra elteltével sem indul a akksi is lemerült már. bika kábellel se indul. Valaki ötlet? kösönöm
fil Creative Commons License 2010.08.26 0 0 601
Ez így biztos, hogy nem normális. Az azért gáz lenne, ha arra kellene figyelni, hogy az ember ne tekerje a kormányt ütközésig, mert darabokra hullhat a kocsi :-
Előzmény: Lacee83 (599)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 600
Köszi ez nagyon hasznosnak tűnik!
Előzmény: Törölt nick (596)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 599
Más gond hát nem tudom egy zégergyürü biztositja. Lehet a túlzottan kitekert kerék néha megbosszulja magát.
Előzmény: fil (597)
fony72 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 598

Látom Balu, otthon vagy a témában! Az automatikus forditás is érdekes dolog.         :-D

Nekem ezek a villamos dolgok kicsit idegenek, de majd lehet bepróbálom ha lesz egy kis időm meg türelmem. Sajna most a gépet lenyúlta a faterom, az övé szervizben van. Azóta ki se száll belőle :-).

fil Creative Commons License 2010.08.25 0 0 597
Szerintem keress rá a neten Unix-nál, Bárdiautónál, stb. Nincs kizárva ,hogy a tiednél valóban megegyezik a kettő és nem az a gond. Én pesszimista vagyok, annak oka kell legyen, hogy kiesik. Az általam linkelt 1.9JTD-snél is épp a hossza tér el!
Előzmény: Lacee83 (595)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.25 0 0 596
A SCART RGB jeleit direktben át lehet vinni, a 19-es láb "composit-out" jelét kell kicsit alakítani azzal a kis áramkörrel. Az egész kb 1000-1500Ft-ból megépíthető. Külön csak 12V kell neki, az 5V-ot magának állítja elő.
Egy másik oldal:
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=el&tl=hu&u=http%3A%2F%2Flancialybra.mlemo.gr%2Fdoityourself%2Fics_multimedia%2Fics_multimedia_intro.htm
Előzmény: Lacee83 (593)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 595
1.8 benzin, de még várok ősz végéig hátha addig nem hullik ki1x se :-). Télére azért lecserélem a komplett cuccot mert havas jeges úton nem akarom vontatni ha arra kerülne a sor. Bár az is lehet már sosem fog szétcsúszni. Valahogy jó lenne szimulálni a dolgot h tudnánk mitől történhet ez. Akikkel beszéltem azt mondták h szétcsuszni szinte lehetetlen nekik normál körülmények között.
Előzmény: fil (594)
fil Creative Commons License 2010.08.24 0 0 594
Rákerestem az Unixnál. A féltengelyeknél is van különbség. Főleg hogy az ára se ugyanaz, meg a hossza sem. Nem tudom milyen kocsid van. Én az 1.9JTD-ket néztem.
Lybra
Stilo
Előzmény: Lacee83 (593)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 593
Ha jól értelmezem a képek alapján, mert olaszul nem tudok a cd tár helyére dugva egy egyedileg készített kábellel bármely SCART csatolású eszköz képét átvihetem a kijelzőre. De azért itt több lehet mint a DIN13 és SCART kábelrészek megfelelő párositása nem? mi a CSYNC AMP MASSA meg valami kondenzátorokat és 5V-12Vokat is irkálnak benne.

A féltengelyproblémámra még nincs megoldás a belső tengelyrész több boltos szerint is kompatibilis a külső csukló viszont nem, ez vajon eleve kizárja az összetákolás veszélyét?!
Ha még egyszer kiesik veszek bele egy komplett szettet. Addig beszerzek egy Szent-Kristóf medált.
Előzmény: Törölt nick (592)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.24 0 0 592
Majdnem sikerült:)

<a href="http://www.google.hu/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&url=http%3A%2F%2Fwww.alter.si%2Ftabla%2Ffiles%2F421761-Lybra_nonav2.pdf&ei=0BKJSuHGA83dsgblhdzzBw&rct=j&q=lybra+csync&usg=AFQjCNH65mVyUf2uKPwj4zZiWBOOxQBSNA" target="_blank">LINK</a>
Előzmény: Törölt nick (591)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.24 0 0 591
<a href="www.google.hu/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&url=http%3A%2F%2Fwww.alter.si%2Ftabla%2Ffiles%2F421761-Lybra_nonav2.pdf&ei=0BKJSuHGA83dsgblhdzzBw&rct=j&q=lybra+csync&usg=AFQjCNH65mVyUf2uKPwj4zZiWBOOxQBSNAhttp://" target="_blank">LINK</a>
Előzmény: Törölt nick (590)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.24 0 0 590
Üdv!

A 90. 91. hsz. -ben van aux+dvd bekötés.
Az aux-ot bekötöttem, az tuti működik. A DVD-vel nem próbálkoztam.
Előzmény: fony72 (584)
fil Creative Commons License 2010.08.23 0 0 589
A Loudlink árát én is irreálisnak tartom. Jó az FM transmitter nekem is.
Előzmény: Lacee83 (588)
Lacee83 Creative Commons License 2010.08.23 0 0 588
Nálam eddig az FM transmitter a jó megoldás. A lényeg hogy CD-táramban a panel kettétört (na az is érdekes lehetett) Tehát a kocsiban a rádió és kazetta minőségü hangzásnál jobbat még nem hallottam, biztos a cd szebb de nincs összehasonlítási alapom ez a szerencsém:-)
A Loudlinkért sajnálok kiadni 40Et tudva hogy más kocsikba elég komoly fejegységet kapni ennyiért és ez még nem is írja ki a szám cimét. (TRACK1, TRACK2....)
Előzmény: Kovi74 (583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!