Keresés

Részletes keresés

CKD Kombinát Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12820
Jó lenne arról a váltóról egy közelebbi képet is látni.
Előzmény: Törölt nick (12819)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12819
A hiányos angol még csak elmegy, de az a nem is tudom hogy nevezzem öszetett váltó nem lehet egy olcsó mulatság, így a karbantartása sem. A szíve meg egy külön kuriózum lehet.
Előzmény: aruzsi (12816)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12818

Ott minek 200-as váltó?

Nem tudom. Egykori vonatvezető kollegám dolgozott ott, ő mondta, hogy a környéken ilyen sebességgel járható váltókat építettek be. Még a hosszát is mondta, de arra már nem emlékszem.

Előzmény: aruzsi (12812)
EÉVB Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12817
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írom-e, ha nem akkor segítsetek légyszíves hova írjam át. Szükségem lenne, ha van magyar-angol vasúti szakszótárra, amiben szerepelnek biztosítóberendezési szakkifejezések.
Segítségeteket előre is köszönöm:
EÉVB
aruzsi Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12816
A képeken látni pár német mániás (és felesleges) fél angol váltót.
Azért felesleges, mert hajtóművet nem spórol, viszont korlátozza a menetlehetőséget. Szerencsére ezt még nem vették át nálunk.
Előzmény: Törölt nick (12809)
czzf50 Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12815
Benbe, mi lenne, ha tájékozódnál már egyszer?

Szórakoztató, ahogy beégeted magad állandóan, de már unalmas kissé.
Előzmény: Slijepac Most (12800)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12814
Nem tudom, hogy mit nem értesz ezen...
Előzmény: Törölt nick (12810)
aruzsi Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12813
Így is, úgy is.
Előzmény: anemo (12811)
aruzsi Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12812
Tullnban a 200-zal járható váltók?
Ott minek 200-as váltó? Ez az a Duna parti város, aminek a másik oldalán van Absdorf-Hippersdorf? Szerintem arra a 120 is sok, ahogy két hete láttam a vonal felső részét (Krems-Stockerau-Meidling).

Viszont nagyon jó a felvetés! Különös tekintettel, ha állítják a szívet is és ott is >1 hajtómű van! Bár most megfognál, mert pl. Monoron se tudom, hogy van jelölve a dupla hajtóműves váltónál a két hajtómű.

Előzmény: Törölt nick (12809)
anemo Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12811
Egy kérdés: Ha egy állomás megelőző vágányáról a vonat csak kitérőben tud kijárni, ami 80-as váltó, akkor is alkalmazzák a zöld lámpasort a kijárati jelzőn vagy csak 1 zöld mellett jár ki 80-as lassújel táblával..?
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12810

Csak tudnám miért kell ilyen állatságokat átvenni nyugatról...

??

Előzmény: Törölt nick (12807)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12809

Valahol kérdezted az angol váltók számozásást. Nem 43ab mint nálunk, hanem 43 és 44.

Tudom! A következő kérdésed: hogyan van számozva Tullnban a 200-zal járható váltók? Ha jól tudom ott 3 hajtómű van beépítve.

Válasz: nem tudom. :))

 

Egy angol váltó (kitérő? :) ), vagy ahogyan kint neveznék "duplakeresztezésű" váltó kicsit hiányos kivitelben

 

A jobb oldali váltót  még az utasításuk se ismeri. Persze a bal oldalit sem. :)

Előzmény: aruzsi (12795)
aruzsi Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12808
Nem pilisi találmány.
Vecsés, Üllő, Ceglédbercel-Cserő. Mindez Ceglédig. Sokkal több állomás nem is maradt.
Előzmény: Törölt nick (12807)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12807
Az, ezt is nyugatról vettük át. Pilist is átépítették ilyen féltökű módon. Vágányzárnál meg is szívták, hogy nem volt meg az a váltókapcsolat, amit kiszedtek.... Csak tudnám miért kell ilyen állatságokat átvenni nyugatról...
Előzmény: anemo (12806)
anemo Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12806
Szenzációs ötlet volt ez az átalakítás.
Előzmény: Törölt nick (12805)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12805
Igen ott volt, a 6-os és a 10-es. Sőt Herceghalom is egy átépítés után lett a páros oldalban ilyen féltökű, mint most. Herceghalomban előtte pl. egy kettős vágánykapcsolat (hózentróger) volt a páros oldalban.
Előzmény: anemo (12801)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12804
Tévedsz. Átépítés előtt ott volt a 6-os a és a 10-es váltó. 1974 óta benne volt, aztán a Budaörs-Torbágy átépítésénél kiszedték azt a két kitérőt, a forgalom legnagyobb örömére.

"Sőt, az 1-es legtöbb állomása a vicinális-korszakban olyan volt, hogy nem lehetett bármerre járni rajta."

Az lehet. De azóta eltelt jó pár év.
Előzmény: Slijepac Most (12800)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12803
Mert úgy gondolták, hogy jobban lehet szívatni a forgalmat, hogy nem lehet visszarakni helyesbe a vonatot... :-(((((((
Előzmény: anemo (12799)
anemo Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12802
vagy 6-10
Előzmény: anemo (12801)
anemo Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12801
Csak mert Biatorbágy (ha tényleg az) korábbi állomásrajzán még ott a régi 6-8.
Meg a plexin még látszanak az egyéni váltóállító gombok helyei.
Előzmény: Slijepac Most (12800)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12800
Nem alakítottak rajta semmit, az mindig is ilyen volt. Sőt, az 1-es legtöbb állomása a vicinális-korszakban olyan volt, hogy nem lehetett bármerre járni rajta.
Előzmény: anemo (12799)
anemo Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12799
A kezdőpont felőli váltókörzetet miért alakították át ilyen vérszegénnyé?
Előzmény: Törölt nick (12783)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12798
Rendelj hozzá a váltó két állásához egy egy ellenőrző jelfogót, ha mind a kettő ejtett helyzetű, lásd állítási folyamatnál, akkor villogó feszültséget kapcsoljon a vezérelt állásnak megfelelő szárcsíkra. Logikailag ki lehet találni, hogy mi, hogyan.
Előzmény: Törölt nick (12797)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.09 0 0 12797

Üdv!

Edig minden szépen és jol alakul a KÁ69építésben egy valaminél akadtam el a kitérőknél mégpedig abban hogy tudom megcsinálni azthogy a rendelkezői pulton villogjon a kitérő mikor átáll. ezt nem tudom megcsinálni segítséget kérek.

Üdv Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.08 0 0 12796
"Viszont, mintha a jelző állítás gombnak fekete gyűrűje lenne..."

Vörös az, csak már nagyon koszos.
Előzmény: D55 (12786)
aruzsi Creative Commons License 2010.06.08 0 0 12795
Nem megy.
Másnak se?
Előzmény: Törölt nick (12794)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.08 0 0 12794

Bing?

Nem megy.

Majd más utat keresek. Szombaton érdeklődök hazai pályán lévőktől, úgyis megyünk arra.

Előzmény: aruzsi (12789)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.08 0 0 12793

Ezek már új építésű jelzők, a régieken (az egyszerűbb felépítésű állomásokon biztosan) nem volt feltűntetve a jelző megnevezése (ES; ZS; AS;) és a szolgálati hely megnevezése.

Ez a kép Mürzzuschlag állomáson készült, a Zwischensignalt ábrázol (ami a Bj és Kj közötti főjelző) és az állomás "bécsi" végén készítetted.  

 

Előzmény: Tamasch (12791)
Tamasch Creative Commons License 2010.06.07 0 0 12792

illetev = illetve

Előzmény: Tamasch (12791)
Tamasch Creative Commons License 2010.06.07 0 0 12791

 

A "K" illetev "L" betűvel jelölt jelzőkre is van valami szabály?

A számozásuk megfelel a korábban leírt elvnek (szabálynak).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!