Keresés

Részletes keresés

_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 59
Már hogyne lenne jó!
Előzmény: BX_thomas (56)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 58
:-))))
Előzmény: Firefly (57)
Firefly Creative Commons License 2002.03.27 0 0 57
Ja, hogy igy allunk. Hat akinek tellik meg BMV-re az autojan kivul...:)

Firefly

Előzmény: BX_thomas (23)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 56
pdf jó? :-))
Előzmény: _latsam (55)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 55
Jöhet!!! Még inputot, több inputot még inputot!
Lassan kéne rendezni valami doksibörzét!:) Úgyis lógok még egy fénymásolással qwer kollégának.
Előzmény: BX_thomas (54)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 54
szkennelve van.. maroti van.. ja. meg injektor leirások ezerrel..
Előzmény: _latsam (53)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 53
Az a Maróti féle automataváltós könyv amiben ez is van az nekem is +van. Ha más irományod is van az persze hogy érdekel. Aztán majd beszkenneljük azt is:)
Előzmény: BX_thomas (52)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 52
ha netán érdekel a komlett autómata váltó leirásom megvan az omegáról, corsa, calibra... lamellák, beszab, vezérlés stb...
Előzmény: _latsam (47)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 51
annyira teccik az a könyv hogy csak no.. rengeteg ujdonság és hihetlen dolog van az akkori ember számáraés nekünk az természetes..
Előzmény: _latsam (46)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 50
ugyi. ezt mi kiheréltük... :-))
Előzmény: _latsam (45)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 49
Még két tapasztalat ha már omega hibafórum:
Az elektromos ablak tanulós mint már +beszéltük nemrég. De ami nekem új: ablakonként tanul! Minden ablak külön tudja, hogy ő most egyérintős vagy még amígnyomomaddigmegyek.
A másik: leállt alattam a kocsi menet közben (először mióta +van) persze a relé hibájából. És nem kapcsolt szét az automata. Ugyanúgy motorfékezett leállt motorral mint a kéziváltós (persze ebben kisebb a mfék, de azért van).
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 48
Én is meg akarom hackelni a relét, de előbb veszek egy tartalékot mert az ördög álmatlanságban szenved mint tudjuk. Aztán állhatok szétberhelt relével a kezemben. Az én kocsim amúgy is egy négykerekű kontakthiba. Ezt a relét is +taknyolták már előttem és nem is foglalatban van hanem egy vastag kábel végén lóg. Így meg nem nagyon tudna működni, mert verődne a doblemezhez állandóan. És nem is biztos, hogy csak kontaktos, mert ráadott gyújtásnál nézegettem és ahogy ott forgattam a kezemben állandóan kerepelt. Valamelyik lába lehet bibis. Egy bizonyos állásban kellett visszatennem a dobozkába (fektetve felirattal lefelé) mert akkor működik.
Előzmény: qwer1234 (42)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 47
Nálam ezek a tartományok egy kicsit már összekuszálódtak:) Az én váltóm 44-57 között issza az első kávét nemhogy 3-4-be kapcsol. Majd úgy 110 körül. Esetleg. Ha jó kedve van. De ha nagyon rosszul ébredt (benne a nyomaték) akkor 5000-nél ami tesók közt is vagy 130. De akkor aztán hujuj! Az olyan negyedik hogy csak na! Csak úgy hullik lefelé a fordulatszám.
Előzmény: BX_thomas (44)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 46
>igen... imádom azt a könyvet, azon nőttem föl.
Rokon lélek! Hajszálra pontosan ez jutott eszembe mikor +láttam a képeket!:) És még az xm is tetszik nekem!
Előzmény: BX_thomas (43)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 45
BX_thomas
A kegészítő kapcsolás meg az indításretesz nem ugyanaz. Az indításreteszelő a váltókar alapjában van és tényleg csak P és N állásban indul.
Előzmény: BX_thomas (41)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 44
c20ne
gázadás minimális
seb.fok.
1-2be 10-19km között
2-3be 15-25
3-4be 44-57
4-3ba 22-35
3-2be 11-20
2-1be 10-19

teljes gáz (kickdown nélkül)
1-2 51-61
2-3 93-103
3-4 121-140
4-3 98-116
3-2 56-68
2-1 10-19

Előzmény: _latsam (39)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 43
igen... imádom azt a könyvet, azon nőttem föl.
Előzmény: _latsam (38)
qwer1234 Creative Commons License 2002.03.27 0 0 42
Tévedés, mert szét lehet szedni ! Le kell vágni a műanyag kupakot róla, igaz utána már nem tudod rá visszatenni. Nekem most ilyen szabadon lévő a relém, de nem érdekel.
Előzmény: _latsam (40)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.27 0 0 41
jes jes az van benne.. a volvó 240, 740, 760ban van uez váltó.
Elktromos kiegészitő vezérléssel ellátva.
ismerős. xm-ben elvileg csak P-ben lehetne inditani.. hát nekem nem. :-)) mind1 miben van csak a féket nyomni kell mert eldzsal alólam! :-))
Előzmény: _latsam (37)
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 40
Tegnap kibányásztam a kocsiból a bibis üzemanyagrelét. Szomorúan láttam, hogy nem szétszedhető hanem beöntötték az alját => mehetek a bontóba másikat venni. Jelenleg 3000-ért tudok a legolcsóbban bontottat.
_latsam Creative Commons License 2002.03.27 0 0 39
Jó reggelt mindenkinek!
Kicsit halott ma ez a topic.
Szkátó! Este hazafelé +néztem. Ahogy írtam 110-nél forog 2000-et a motor. 90-nél kb1500-1600 és a 3000-et 150km/h nál érte el. Annyit még tudni kell, hogy nekem LCD műszerfalam van és abban a fordszámmérő nem mutatós. 1000-es tartományon belül 5 vagy 6 szegmens világít tehát nem valami finoman kalibrált. 160-nál gyulladt ki a 3000 utáni első szegmens (3200?)
Az áttételek:
R 25 kézi
1. 4.044
2. 2.264
3. 1.434
4. 1.000
5. 0.842
R. 3.748
automata (AW03-71L/LE)
1. 2.45
2. 1.45
3. 1.00
4. 0.69
R. 2.22
Előzmény: Szkátó (30)
_latsam Creative Commons License 2002.03.26 0 0 38
BX_thomas
Jól láttam, hogy a weboldaladon a Liener György féle Autótípusok múltszázadi kiadásából vannak képek???
Előzmény: BX_thomas (35)
_latsam Creative Commons License 2002.03.26 0 0 37
Nem értem pontosan melyik paraméterére vagy kíváncsi de:
90 előtt Aisin-Warner 4+1 (könyv szerint 4.ben lockup szerintem 3.ban is de kituggya:) AW03-71L vagy AW03-71LE
90 után GM Powertain computer controlled 3 üzemmódos 4+1seb AR25 vagy AR35
Az enyémben az első van. Hasonlót láttam Volvo 760 2.3 benzinesben. Arra a szaki azt mondta, hogy elnyűhetetlen, bízom benne, hogy ez az enyémre is igaz:) Szembetűnő ismertetőjele, hogy PRND21 van kivezetve a karra, de a 3. is kiválasztható egy nyomógomb segítségével. Neki is van egy kis elektronikája de ennek tudása kimerül a sebesség figyelésében, és nem engedi az erőltetett (nyomógomb!) visszaváltást 3.ba. Az enyémben ez az elektronika (vagy a hozzá tartozó mágnesszelep) nem f*sza mert nem úgy müxik ahogy kellene úgyhogy kénytelen voltam meghackelni. Azóta jó bár szerintem kicsit hamarabb is felkapcsolhatna 4.be
Előzmény: BX_thomas (35)
_latsam Creative Commons License 2002.03.26 0 0 36
Köszi!
Utánakérdeztem. Tuti ez az ami nekem kell, de kicsit felment az ára. Már 3.900HUF
Előzmény: qwer1234 (34)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.26 0 0 35
milyen fajta váltó van az autómatában?
Előzmény: _latsam (33)
qwer1234 Creative Commons License 2002.03.26 0 0 34
Megnéztem, pontosítok : 3500 HUF / oldal
Ez tartalmaz :
2 db kupakot
2 db fémhengert (ezen csúszik a nyereg)
2 db gumiharangot
Hőálló zsírt

Profin meg lehet vele csinálni a féket. Vásárolni lehet a Müller Opelnél : http://free.x3.hu/misimokus/download/opel_cimlista.xls

Előzmény: _latsam (32)
_latsam Creative Commons License 2002.03.26 0 0 33
Automatám 4.ben lockup után 110 körül forog 2000-et. De este hazafelé +nézem pontosan.
Előzmény: Szkátó (30)
_latsam Creative Commons License 2002.03.26 0 0 32
QWER! Írtad, hogy 3eHUF a javítókészlet a fék csúszónyergéhez. Hol és melyik típushoz való?
Azt tudom, hogy 88-ban volt típusváltás és az enyém még a régi.
Előzmény: qwer1234 (16)
_latsam Creative Commons License 2002.03.26 0 0 31
@Szkátó:
Na pont az áttételről akartam írni. Az én automata váltóm 4. fokozata hosszabb mint a kézi váltó 5.-je. Hosszú úton ahol nem kell sokat biciklizni a gáz és a fékpedállal, bekapcsol a 4. lockup-ja (szép magyarosan) és tartósan alacsonyabb fordulaton lehet autózni. Emiatt (relatíve) kicsi a fogyi. Holnapra +nézem az áttételeket.
Előzmény: Szkátó (30)
Szkátó Creative Commons License 2002.03.26 0 0 30
Nekem nincs Omegám (ezért kérdezem):
A sima 2literesbe milyen az áttételezés? Mennyit forog a motor 5-be 100-nál ill. 120-nál? Tudtommal a régi Opelek igen hosszú áttételezéssel készültek...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!