Hol vagyok, hol vagyok ???
Mostanában polfórumokat olvasgatok. A választásokkal már a tököm kivan. Még néhány nap, és ismét leszarom a politikát. Jönnek majd a nyugodt napok.
Az autó most éppen a karosszériásnál van. A hátsó alváznyulványokat cserélik/heggesztik újra. Aztán majd kész lesz, és rakom össze a hátsó futóművet differenciálművestől, féltengelyestől, mindenestől. Miután a motoron kívül már mindent kicseréltem az autón, most lesz egy gyári állapotú 15 éves Omegám ! Kérdezzétek kelemenb-t, Ő nagyobb vagyonokat költött már a kocsijára, mint én ! :-) pl. Most cserél kormányművet. :-)
Most mit lehet erre mondani? Apám 2 éve 800e fölött vette a 89-es 122 lovas 2 literes (20SE), GLS felszereltséggel, szép, megkímélt állapotban. Nekem tavaly 630 volt a 90-es 1.8-as. A hirdetéseket nézve (Debrecen) 400e igen olcsó -- csak nagy kérdés, mennyit kell rákölteni. A topik elején van néhány alkatrészár... ennyi idős autónál már bármi bejöhet. Nézesd meg hozzáértővel, úgy döntsd el.
Most nagyon úgy néz ki, hogy egy céges ügyféltől meg tudnék venni egy 89-es szép állapotú Omegát.
115 lovas 2 literest 400000-ért.
Szerintetek ez jó ár?
Omega A-ban a 2 literesek közt két variáció van. Egyik 115, a másik 122 LE.
Jól sejtem, hogy csak a katalizátor a különbség?
Amúgy a katalizátor kiszerelése (üres csővel pótlása) azonkívűl, hogy jobban károsítja a környezetet, okoz még valami gondot?
Ha ez a szombat 14órás Műjégpályás Opel Tali volt, akkor azon én is ott voltam, egy "B" Omega kombival (szürke metál, 2.5 TD), csak aztán Mátyásföld felé le kellett pattannom, közbejött egy telefon.
Tegnap visszajött az erő a motorba. Történt, hogy a gép nem nagyon akart gyorsulni, ami azért a maga kb 130 LE-vel kissé furán hatott. Kiderült, hogy a komputer nem érzékelte a turbo nyomását, ezért nem ment. Leesett az érzékelő csöve a szivócsőről. Azóta, mint egy állat, úgy megy. VÉGRE!
asszem Békának valahol igaza van. Bár nekem is van kis családom, de ez nem gátolt volna meg kimenni a talira. Sajna azonban esküvőre kellett mennünk vidékre, szal ezt bebuktam. Sebaj, majd legközelebb...
>>> Tgenap volt egy Opel tali....szinte nem volt Omega:((( <<<
Ez azért lehet, mert az Omegások általában (tisztelet a kivételnek) két vagy több gyermekes apukák/anyukák, és ez bizony némileg befolyásolja a talikon való részvételi lehetőséget. Ugyanakkor a legtöbbnek még akkor is meg lesz féltett Omegája, amikor a gyerekektől már nyugodtan el lehet menni akár talizni is. Szóval ne keseredj el, 8-10 év, és lesz sok Omega.
Igen van, én speciel 5 db-ról tudok, de biztos van még ezeken kívül is. Én is hajtok most 1re, remélem összejön.
1975-ben bemutaták a GT 2-őt, el is készült belőle a próbaszéria, de a utolsó pillanatban lefújták a projectet. Németeknél is "sok" van, de a legnagyobb GT klubok amerikában vannak. Hihetetlen, hogy mennyi Manta és GT van amerikában.
Ez lett volna az egyik kérdésem (van-e Mo-n), nagyon megtetszett a gép. Emellett érdekelne, hogy miből lett, mi lett belőle, mit tudott, erényei, hibái -- amolyan kis típustörténelem, ha nem nagyon off, és van időtök mesélni.
Közben rákédeztem, pontosan milyen motort tesz bele a srác. Íme:
"A 60 degree Chevrolet 3.4 liter. With a Holley 400 cfm carb, headers, a
roller rocker valves, aluminum heads and a Borg Warner T-5 transmission. It
should put out around 240 hp."
A GT nekem is tetszik de sajna mostanság már nagyon ritkán lehet látni /legalább is itthon/.Gyerek voltam még amikor az elsőt megláttam még a hetvenes évek elején egy helybéli menő-manonak volt itt egy gyönyörű sárga szinű gépe amig őssze nem törte.Ha jol tudom /ha tévedek akkor majd MOM helyesbit/ akkor 68-73 között gyártották őket, amcsi piacra is /vagy főleg oda??? /.1.1-es és 1.9-es motorokkal készültek.A németeknél még elég sok GT-s club található és nagy előszeretettel restaurálják őket.Sajna ez a tény megneheziti a hozzájutást.Az Opel Gál-nál a dunakeszi szalonban még láthatsz egy kiállitott példányt ha közelebbről is megszeretnéd nézni.Proba kör persze nincs.-((
Üdv!
Sziasztok!
Jómagam a második B Omega kombit fogyasztom cirka 1 év alatt, az első egy 2.0-ás volt, de kiégett a motorja. Az stabilan 10-12 liter közötti fogyasztást produkált. A mostani egy 2.5 TDi, ez computer szerint városban 11-12 (automata!), országúton 8.9-es átlaggal ment, 100-110-es főút, 130-140-es autópálya.
Ha valakinek ajánlanak megvételre egy B Omega kombit, 2.0-ás motorral, fehér, HMW-001-es rndszámmal, FDF-507-es ablakgravirral, hátul GoodYear Ultra Grip 4-es gumikkal, akkor nagyon nézze meg, mert lehetséges, hogy az én kiégett kocsim az. Annyit kell róla tudni, hogy műszerfalig kiégett az eleje.
izé... szóval most hétvégén én nem leszek mégsem pesten. 2 okból.
1. esztergom rali :-))))
2. köv héten construma ahol kötelező részvétem van :(
bocsi...
Nekem is volt 1.4-es G Astrám, az tényleg bekapta a 9 l-t. Most 1.6 16V, ez jobban megy és kevesebbet kajál.
A 2.4 motor szerintem király, de ha vége építkezének, szeretném upgradelni 2.5 V6-ra :-)
hi omegások
van egy jobb hátsó
"o perces" gyári
omega lámpám eladó
bolti ár feléért
hogy melyik tipus
azt nem vágom sajna
ha érdekel vkit felteszek
holnap egy képet róla
Szerintem meg. Hál' Istennek nem létfontosságú a dolog, csak érdekel. Mindenesetre az anyag 6-i átadásakor vedd úgy, hogy én is megköszöntem.
Más:
Egy amerikai virtuális haveromról most derült ki, hogy egy 72-es Opel GT a hobbija. Küldött néhány képet (majd belinkelem, ha lesz időm), és kicsit meglepődtem rajta. Ti tudtok valamit erről a típusról? Így ránézésre nagyon dögös a lekerekített formáival, no meg most akar belepakolni egy V6 motort... Ha valaki ismeri a típust (történetét, erényeit, stb.), ossza már meg velem, plíz.