kérdésem lenne. A szombati zuhi után másnap reggel induláskor kisebb búvópatak tört elő a gázpedál tájékáról. Honnan jöhet és mi lehet az oka, pls HELP!!! (Eddig sem nagyobb eső után, sem mosás után nem fordult elő ilyen... ja! A Omega a járgány.)
az enyém így néz ki (http://www.motorscene.de/LCD-Cockpit/LCD_Bilder_von_Opel/SenatorB_LCD-01/senatorb_lcd-01.html) bár ezt senatornak írja a weblap. Van egy másik amit A omegának mond de ez check controlos (http://www.motorscene.de/LCD-Cockpit/LCD_Bilder_von_Opel/OmegaA_LCD-01/omegaa_lcd-01.html) ami az enyémben nincsen sajna. És ha jól megfigyuzod a műszerek közt is van aprócska különbség.
A korvett utánzatos a nyomatékgörbés ugye? Az omegában kissé diszkrétebb van: körív fordszámmérő, digit sebesség és tank, oszlopgrafikon töltés, olajnyomás, vízhőfok. Múltkor lekameráztam de olyan sz.rul sikerült bedigizni, hogy nem raktam fel a netre. De lehet, hogy holnap mégis behozom. Végülis a lényeg látszik.
jaja, azazidétlen korvett utánzat? :-)))) tom mellik, a gsi kabriós haveromnak van olyan.. bár ő megvette tavaly a kocsit. Ő volt a faszagyerek majd 2 hét múlva rákerült az eladó felirat.. még most is rajta van....
Tom mellik.. Omegában még sosenem láttam olyat. Kiványcsivá tettél! Meg akarom nézni! :-)))
Az omegám LCD műszerfalas. A gsi kadetté hasonlít rá.
Most nem tervezek autócserét de ha sok szépet mondasz róla lehet, hogy a következő kocsim mégiscsak xm lesz:)
Oks! Az elkövetkező néhány hétben majd beiktatjuk.
Sam
>Omegázok legalább eggyet... :-))
Nem hiszem, hogy az én 88-as omegám a feelingek netovábbja, de az LCD benne az nem mindennapos:) Amiatt megéri megnézni. Én meg végre találkozok xm tulajjal aki nem azért magasztalja a kocsiját, hogy rámtukmálja:)
Az nem feltétlenül hiba, ugyanis a kormányösszekötő gombfeje tud hozzáérni a trapézkar gömbfején lévő végállás ütközőhöz. Nálam leginkább akkor jelentkezik, ha a két első kerék között szintkülönbség keletkezik teljesen kitekert kormánynál. Ez állítólag igy normális.
A full elektromos(magasság, ülőlap eleje, hátulja külön emelhető), fűthető, dupla deréktámaszos két első ülés, plussz a 2 fejtámlás széleskönyöklős, combtámaszos hátsó sor együtt volt ennyi. A te üléseid kb 30e, de, hogy épp kinek kell!? Ha kell kontakt, tudok küldeni.
okse.. kinyomtatom az egészet és ha eger felé jársz jelezd! Én nap mint nap itt lebzselek az indexen, munka közben... :-))
Omegázok legalább eggyet... :-))
>>> Teljesen kitekert kormánynál inkább tolatáskor az első futómű felől iszonyatos ropogást hallok. Mitől van ez ? <<<
Szerintem rúdfej. Szerelő alámászik, megmozgatja, megmondja. Elöl ha jól tudom van négy, de nem muszáj (ha nem muszáj) egyszerre cserélni, külön-külön is megy. Ára 5000+ Ft körül van (bal külsőt vettem két hete ennyi körül a Lángnál).
50e /db vagy ket elso ules annyi ossz?
Es vajon mennyiert lehet eladni a sima (csak elektromos magassagallitos) uleseket?
Tudsz helyet? Ahol esetleg beszamitjak?
Az 50 ezer froncsi az tényleg nem ütős. Mindenesetre maradok a mostaninál úgyhogy köszi a segítséget. Ezt a cippzáros dolgot meg megnézem, bár nem emlékszem hogy lenne benne.
Az első verzió 50e, szerintem ez nem nevezhető drámainak. A csavarok a sinben vannak, tehát ülés előre, hátsó csavarok ki, aztán ülés hátra és az elsők ki. Imbuszkulcsos fejüek. Hát a támla szövete talán cipzáros a támla tövében, és felülről lehúzható???
Kösz az infót, gondolom az első verzióban szereplő ülés egy kisebb vagyon ezért maradnék először én is a második lehetőségnél.
Aprópopó, az a négy csavart hol találom ? Fel kell fejteni az egész szőnyeget ?
Ja és ha már az üéásnél tartunk, a gerinctámaszt szabályozó tekerentyűket is meg kéne nézni, de belülről. Szóval úgy értem az ülést is szét lehet szedni ? (Nem az óvodában nem légkalapács volt a jelem)
Az alábbiak szerintem a leggyakoribbak:
-két hátsó sárhányóív(javitóív kb 4500Ft)
-benzintank felett, a pótkeréktartó bal sarkainál
-qwer1234 szerint a hátsó rugó tetejénél a tányér alatt a nyúlvány(bár nálam ez 100%-os 12 évesen)
-első nyulványoknál a doblemezen, a műanyag betét rögzitőcsavarjainak töve
-ajtók alja
-tetőablak mellett festékpuffadás
-kombi-nál a szigetelőgumi körül, bár ez is inkább a gumitól függhet, ill az esetlegesen alá kerülő homok miatt
Ezek egy része lehet egyedi is, nem megfelelő karbantartás miatt!!!
Nekem is így indult amikor megvettem, két lehetőséged van:
-veszel B Omega CDX-es fullos elektromos ülést és örülsz mint majom a farkának:-))))
-vagy kiszeded az ülést(4 csavar), csavarlazító+varrógépolaj(lehetöleg deo)+zsír. Ezután fejreállítod az ülést, és az elejénél megy keresztbe(ha jól emlékszem) két tengely. Azok végét befujod csavarlazitóval ill varrógépolajjal, hagyod kb 15 prcig dolgozni az anyagot és utána némi kalapácsos "ráhatással" mozgásra bírod, ha végeztél, akkor minden forgáspontot, fogaskereket zsírozól, olajozól igény szerint. A fentiek után működnie kell(nálam működött is-először az utóbbi, majd az előbbi megoldás-).
Próbáld úgy tekerni, hogy egy kézzel az ülést húzod felfelé, másikkal meg a kart húzod hátra. Ha nem ülök rajta én is így szoktam mert így könnyebb (bár az enyém amúgy is elég könnyen jár).
Sam
Csak éppen ki nem ütötte a szememet ez a topic.
Úgy megörültem, hogy mindjárt kérdeznék is egyet.
Az ülésmagasságot sajna nem lehet szabályozni. A kart tépem, szaggatom de meg sem mozdul. Tudom, hogy elvileg símán fodulnia kellene. Valaki meg tudja mondani, hogy kell megberhelni ? Előtte Asconám volt, azt a szervízkönyve alapján szépen elvarogattam. Sajna az A omegához nem találok magyar nyelvű javítókönyvet (arra a német manusz által írt könyvre gongolok). Egyebekben az én autóm 92.9 havi de sajna van rajta egy két gyári rezsda. A két hátsó ajtó aljának belső fele kb a feléig kezd felpördülni a rozsdától, jobb hátsó kerékíven is találtam egy nagyon picit. Ja és a vezető oldal felőli küszöb is kozmetikára szorul a tovvábi bajok elkerülése miatt.
Fogyasztást mértem 100 km-en (10 város 90 országút) 100-110 km/óra átlagsebbeség mellett a 2.0i motorral 9 liter alatt maradtam. Még egy kérdés. Teljesen kitekert kormánynál inkább tolatáskor az első futómű felől iszonyatos ropogást hallok. Mitől van ez ?
Köszönöm a válaszokat.
És lenne mégegy kérdésem. Megveszem az autót, de szeretném hogy ne alattam hulljon szét, vagyis megcsináltatnám a lakatos munkát rajta (ami egyáltalán van). Szóval hol a leggyakoribb az "A" Omegákon a rohadás, mire kell odafigyelni?
>akkor most csalódást kell okozzak neked...
Nem csalódtam! De miért is gondoltam, hogy Pest környékén lax? Én egerben tanultam (lila:) Ha +van a leírás magam megyek érte! Úgyis esedékes már egy egri kiruccanás.
Egy motronic 4.1 érdekelne, mivel a neten fellelhető doksik néhol ellentmondanak egymásnak azon a részen ami engem érdekel.
Sam